امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پوکو ایکس ۳ پرو و پوکو اف ۳ با مشخصات جالب از راه رسیدند

#1
پوکو ایکس ۳ پرو و پوکو اف ۳ با مشخصات جالب از راه رسیدند 1




سرانجام پس از خبرهای زیاد Poco X3 Pro و Poco F3 از راه رسیدند. اکنون تمام مشخصات نسخه‌های پوکو ایکس ۳ پرو و پوکو اف ۳ و قیمت آن‌ها مشخص شده است.

مانند سایر شرکت‌ها، پوکو نیز در ماه مارس اعلامیه‌هایی از دستگاه‌های آینده خود منتشر نموده است. قرار است گوشی پوکو ایکس ۳ پرو با تراشه اسنپدراگون ۸۶۰ و پرچمدار جدید این کمپانی، پوکو اف ۳ با اسنپدراگون ۸۷۰ (مشابه با ردمی کی ۴۰) روانه بازارها شود.

Poco X3 Pro

پوکو X3 Pro طراحی مشابه با نسخه عادی ایکس ۳ دارد. در پشت دستگاه دوربین‌ها در یک راستا قرار گرفته‌اند و حاشیه اطراف نمایشگر بسیار کم است. بزرگ‌ترین تفاوت این دستگاه و نسل قبلی، در بخش سخت افزار است. ایکس ۳ پرو از تراشه ۷ نانومتری و بهبود یافته‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس بهره خواهد برد و پردازنده گرافیکی آن نیز Adreno 640 است.

در جلوی دستگاه، نمایشگر ال سی دی ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس قرار گرفته است. حفره‌ای کوچک و در وسط نمایشگر نیز برای دوربین جلوی دستگاه  (۲۰ مگاپیکسلی با f/2.2) در نظر گرفته شده است. این صفحه نمایش از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند.


پوکو ایکس ۳ پرو و پوکو اف ۳ با مشخصات جالب از راه رسیدند 1



شیائومی برای این دستگاه، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با سنسور ۲/۱ اینچی و لنز f / 1.8 در نظر گرفته است. علاوه بر این شاهد یک سنسور اولترا واید  ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۱۹ درجه هستیم. دو سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق نیز این مجموعه را تکمیل می‌کنند. حداقل بر روی کاغذ بخش دوربین Poco X3 Pro به اندازه Poco X3 قدرتمند نیست و باید منتظر نتایج این دوربین‌ها در عمل باشیم.

باتری ۵۱۶۰ میلی آمپر ساعتی، شارژ سریع ۳۳ واتی و فناوری LiquidCool Technology 1.0 Plus (چندین لایه از گرافیت و مس که گرما را می‌توانند دفع کنند) از دیگر مشخصات پوکو ایکس ۳ پرو است. همچنین گفته می‌شود آداپتور این گوشی در جعبه آن قرار گرفته است.




پوکو ایکس ۳ پرو و پوکو اف ۳ با مشخصات جالب از راه رسیدند 1



Poco X3 Pro  به MIUI 12 مبتنی بر اندروید ۱۱ مجهز خواهد بود. قرار است این گوشی در سه رنگ برنز (Metal Bronze)، مشکی فانتوم (Phantom Black) و آبی برفکی (Frost Blue) عرضه شود. از تاریخ ۲۴ مارس (۴ فروردین) تا ۱ آوریل (۱۲ فروردین)، در خرده فروشی‌های منتخب می‌توان با ۵۰ یورو کمتر برای خرید این گوشی اقدام کرد.

Poco F3

طرفداران سری F پوکو ممکن است برای معرفی پوکو اف ۳ خوشحال باشند اما باید بگوییم این دستگاه، گوشی جدیدی نخواهد بود و به نوعی نسخه‌ای جهانی و کمی متفاوت از ردمی کی ۴۰ خواهد بود. در بخش سخت افزاری دقیقا همان چیزی را می‌بینیم که در Redmi K40 استفاده شده بود. در پشت دستگاه نیز دو دوربین قرار گرفته است که یکی سنسور ۴۸ مگاپیکسلی است و دیگری، لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی. قسمت جلوی دستگاه نیز همانگونه که انتظار می‌رود، شاهد نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز خواهیم بود.




پوکو ایکس ۳ پرو و پوکو اف ۳ با مشخصات جالب از راه رسیدند 1



پوکو F3 از اسنپدراگون ۸۷۰ با حداکثر میزان فرکانس ۳.۲ گیگاهرتز بهره می‌برد. در این دستگاه شاهد باتری ۴۵۲۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۳۳ واتی نیز خواهیم بود. همچنین رم این دستگاه از نوع LPDDR5 بوده و حافظه داخلی نیز از نوع UFS 3.1  است. یک موتور محور X برای لرزش، بلندگوهای دوگانه Dolby Atmos (یکی در پایین دستگاه و دیگری در کناره)، مجموعه‌ی میکروفون که تا ۳۶۰ درجه صدای اطراف را می‌تواند پوشش دهد و امکان فوکوس صدا در فیلم برداری از دیگر ویژگی‌های این گوشی است.


پوکو ایکس ۳ پرو و پوکو اف ۳ با مشخصات جالب از راه رسیدند 1



قرار است Poco F3 در نسخه‌ای با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی با برچسب قیمتی ۳۴۹ یورویی و در ورژنی با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت ۳۹۹ یورو عرضه شود. اف ۳ دارای رنگ‌های سفید (Arctic White)، مشکی (Night Black) و آبی (Deep Ocean Blue) خواهد بود.

درست مانند ایکس ۳ پرو، خریداران اف ۳ نیز با خرید از تاریخ ۲۷ مارس (۷ فروردین) تا ۶ آوریل (۱۷ فروردین)، ۵۰ یورو تخفیف دریافت می‌کنند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  گوشی ایکس ۶۰ پرو ویوو از پردازنده Snapdragon 870 استفاده می‌کند
  سری ویوو ایکس ۶۰ از فناوری پیکسل شیفت بهره خواهند برد
  مشخصات و قیمت دو گوشی Oppo A94 5G و A54 5G فاش شد
  عرضه‌ میت ایکس ۲ با توجه به نگرانی در مورد تامین تراشه‌‌های آن
  تصاویر و مشخصات خانواده OPPO Find X3 منتشر شد
  گوشی هوشمند Realme Narzo 30 Pro و Narzo 30A معرفی شدند؛ آشنایی با مشخصات فنی
  آشنایی با مشخصات فنی هوآوی Y8p
  افشای رندرهای گوشی K13 لنوو به همراه مشخصات اصلی
  مشخصات سامسونگ گلکسی A52
  مشخصات و تصاویر رندر شیائومی می 11 لایت منتشر شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان