امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

استارت تیم ملی والیبال در غیاب آلکنو و معروف

#1
سرپرست تیم ملی والیبال دلیل انصراف سرمربی تیم سپاهان از حضور در کادرفنی تیم ملی را مسائل شخصی عنوان کرد.
استارت تیم ملی والیبال در غیاب آلکنو و معروف 1
به گزارش "ورزش سه"، اردوی تیم ملی والیبال بعد از یک سال وقفه ای که کرونا به وجود آورد، از عصر امروز در محل فدراسیون والیبال آغاز خواهد شد. البته قرار است تمرینات از سه روز دیگر آغاز شود و پروتکل های بهداشتی برای وارد نشدن ویروس کرونا به اردوی تیم ملی رعایت خواهد شد.


امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی توضیحاتی را پیرامون آخرین وضعیت نخستین اردوی ملی پوشان والیبال داده است.




دو، سه روز اول اردو درگیر تست کرونا هستیم
نخستین اردوی تیم ملی والیبال در سال ۱۴۰۰، از امروز در حالی آغاز می‌شود که به ملی‌پوشان اعلام کرده‌ایم ساعت ۱۶ با در دست داشتن تست کرونا خود را به کادرفنی معرفی کنند. اساس هماهنگی‌های به عمل آمده با یکی از آزمایشگاه‌های معتبر، در بدو ورود ملی‌پوشان، تست مجددی از اردونشینان گرفته خواهد شد تا با اطمینان بیش‌تری اردو را آغاز کنیم. ممکن است طی ۲ تا ۳ روز نخست اردو، بیش‌تر درگیر مسائل مربوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشیم و نتوانیم خیلی به مسائل تمرینی بپردازیم، اما پس از آن تمرینات بدنسازی را شروع خواهیم کرد.
تمرینات توپی را بعد از آمدن آلکنو آغاز می کنیم
تا زمان حضور آلکنو سرمربی تیم ملی و توتولو دستیارش در اردو، تمرکز روی تمرینات بدنسازی خواهد بود. تمرینات توپی تیم ملی والیبال ایران با حضور آلکنو شروع خواهد شد. قبلا قرار بود اردوی تیم ملی از هفتم فروردین ماه آغاز شود ولی به دلیل این که برخی بازیکنان به استراحت بیش‌تری نیاز داشتند، با مجوز آلکنو اردو را با تاخیر شروع می‌کنیم و تا زمان رسیدن سرمربی و مربی تیم ملی، تلاش می‌کنیم تمریناتی سالم، بی‌دغدغه و بدون درگیری با کرونا داشته باشیم.




از بین لژیونرها فقط غفور در اردو حضور دارد
اردو از امروز با حضور ۲۰ بازیکن شروع می‌شود و همان‌طور که گفتم، برنامه اردو تا قبل از رسیدن سرمربی و مربی، بر انجام تمرینات بدنسازی، ریکاوری و فیزیوتراپی متمرکز خواهد بود. امیر غفور و سعید معروف کارشان در لیگ‌های خارجی تمام شده. امیر غفور به ایران برگشته و از ابتدا در اردو حضور خواهد داشت، اما سایر لژیونرها طبق هماهنگی با آلکنو و زمانی که او تعیین می‌کند به اردو ملحق می‌شوند.




ورود هر فردی بدون تست منفی کرونا ممنوع است
مهم‌ترین دغدغه فدراسیون در اردوی تیم ملی، رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی است. امیدواریم با برگزاری ارد‌و پشت درهای بسته و تحت تدابیر کامل بهداشتی، تمرینات سالمی برگزار کنیم و به همین منظور، از تردد افراد اضافی جلوگیری خواهد شد. هیچ فردی بدون داشتن تست منفی کرونا، اجازه حضور در تمرینات را ندارد و سعی می‌کنیم تا حد امکان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم که خدایی نکرده مشکلی ایجاد نشود و در برنامه‌های تیم ملی، خللی وارد نشود.




دلایل محمدی راد برای انصراف از کادرفنی شخصی بود
محمدی‌راد از مربیان بسیار خوب و صاحب کلاس و سبک در والیبال ایران است. او پله‌پله بالا آمده و من این شانس را داشتم که دوران مربی‌گری او، با دوران سرپرستی‌ام در تیم ملی والیبال ایران همزمان بود و من همواره از نزدیک شاهد پیشرفت او بوده‌ام. محمدی‌راد در دوران ولاسکو، کواچ و لوزانو در کادر فنی تیم ملی ایران حاضر بود و چیزهایی که باید از مربیان بزرگ می‌آموخت را با هوش و ذکاوت زیاد، یاد گرفت.



او از سرمایه‌های بسیار ارزشمند والیبال کشورمان است و از او دعوت کردیم که به کادرفنی ملحق شود اما رحمان با اشاره به دلایلی، نپذیرفت. من هم به او کاملا حق دادم و به خواسته‌اش احترام گذاشتم. شخصا این موضوع را با دکتر داورزنی رئیس فدراسیون مطرح کردم و ایشان هم گفتند اگر رحمان محمدی‌راد چنین درخواستی دارد و برای حضور در اردوی تیم ملی مشکلاتی دارد، حتما این فرصت را به او می‌دهیم. درهای تیم ملی همیشه به روی ایشان باز است و محمدی‌راد هر زمان که احساس کرد شرایط حضور در اردوها را دارد، می‌تواند به جمع کادرفنی ملحق شود.



باز هم تاکید می‌کنم که دلایل محمدی‌راد برای انصراف از پیوستن به کادرفنی تیم ملی، کاملا شخصی است و من نمی‌توانم این دلایل را بازگو کنم اما او بدون هیچ‌گونه تنشی درخواست مرخصی از حضور در کادرفنی را داشت. ما هم این مرخصی را به او دادیم تا به کارهایش برسد. انشاءالله در فرصت‌های آتی بتوانیم از وجود او در کارفنی تیم ملی استفاده کنیم چون مربی بسیار باکفایتی است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  لیگ ملت های والیبال. ایران _ژاپن. جمعه 7 خرداد 15:30
  آلکنو: مربی که قول نتیجه دهد، شارلاتان است!
  والیبال ایران در انتظار ورود آلکنو و معروف
  سعید معروف آماده احضار آلکنو برای حضور در اردو/ خوشخبر: در حال تلاش برای حضور آلکنو ه
  نایب قهرمانی ماسیک در بلژیک با لژیونرهای والیبال ایران
  زمان حضور سرمربی تیم ملی والیبال در ایران مشخص شد
  موش در اردوی والیبال؛ سیب به جای موز!
  تصمیم گیرنده اصلی تیم ملی والیبال کیست؟ آلکنو یا ...
  پاسور تیم ملی والیبال به کرونا مبتلا شد
  آلکنو واکسن زده به ایران می‌آید

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان