امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نصف رئال مقابل سه‌چهارم لیورپول

#1
رئال مادرید بعد از برد روحیه‌بخش در ال‌کلاسیکو پا به آنفیلد می‌گذارد؛ آیا کام‌بک جدیدی در کار است؟
نصف رئال مقابل سه‌چهارم لیورپول 1
به گزارش ورزش سه و به نقل از همشهری ، رئال مادرید در دیدار رفت دور یک‌چهارم پایانی لیگ قهرمانان این فصل موفق شد نتیجه برد 3 بریک فینال کی‌یف 3 فصل قبل را مقابل لیورپول تکرار کند، آن هم درحالی‌که هر دو تیم هر دو مدافعان مرکزی اصلی خود را در اختیار نداشتند. حالا رئال در فاصله یک هفته‌ای بین بازی رفت و برگشت موفق شده یک پیروزی روحیه‌بخش و استراتژیک 2 بریک هم در ال‌کلاسیکو به‌دست آورد. به فاصله یک‌روز ال‌کلاسیکوی بسکتبال را هم با نتیجه 87-85برد که نتیجه مثبتی روی روحیه بازیکنان فوتبال این باشگاه گذاشت.


لیورپول هم در این فاصله 2 بریک استون‌ویلا را برده و شکست عجیب و تاریخی 7بر2دیدار رفت را جبران کرده است. زیدان که در بازی‌های ساده به حریفان ضعیف امتیاز می‌دهد اما در بحران‌ها و مسابقات بزرگ جبران می‌کند، برای این بازی هم دستش بسته است. لیورپول از 23‌بازی گذشته خود در آنفیلد در لیگ قهرمانان اروپا تنها 3بازی (در مقابل رئال مادرید، اتلتیکو مادرید، آتالانتا) باخته است. در تاریخ لیگ قهرمانان 79درصد تیم‌هایی که دیدار رفت را 3 بریک برده‌اند موفق به صعود شده‌اند غیراز 4 تیم؛ پی‌اس‌وی (1971)، گراس‌هاپرز (1978)، کایزرسلاترن (1982) و پاری‌سن ژرمن (1993). لیورپول 2 فصل پیش که قهرمان شد، بازی باخته 3 بر صفر در نوکمپ را با پیروزی 4 بر صفر در آنفیلد مقابل بارسلونا جبران کرده بود.



مصدومان رئال
کروس که مدتی است با درد بازی می‌کند و در 20 دقیقه پایانی دردش بیشتر می‌شود، روز شنبه موفق شد نخستین گل عمرش را در ال‌کلاسیکو بعد از 17بازی به ثمر برساند. او می‌تواند بازی کند اما با درد. کریم بنزما بعد از ال کلاسیکو دستش خونریزی کرد. کریم از سال 2019با انگشت شکسته بازی می‌کند اما در پایان فصل مجبور است دست شکسته‌اش را جراحی کند. لوکاس واسکس در بازی شنبه‌شب پس از برخورد با بوسکتس دچار پارگی در لگامنت زانو شد و ادامه فصل را از دست داد. این آخرین بازی او با پیراهن رئال بود چون در پایان فصل آزاد می‌شود و می‌تواند رایگان به تیمی دیگر برود. او این فصل 26بار در پست مدافع راست و 8بازی هم به‌عنوان وینگر به میدان رفته و 7گل و 2 پاس‌گل در بهترین فصلش ثبت کرده است. واسکس پنجاه‌وسومین مصدومیت این فصل رئال مادرید بود که یک رکورد تاریخی است و فصل هم هنوز به پایان نرسیده است. تمام بازیکنان رئال مادرید در مجموع 170بازی را به‌دلیل مصدومیت در این فصل از دست داده‌اند. کارواخال هم تازه کار با توپ را آغاز کرده و قطعا به بازی امشب نمی‌رسد. با سرخیو راموس مصدوم و رافائل واران کرونایی 4 مدافع زیدان برای این بازی در دسترس نیستند. والورده هم در بازی با بارسلونا دچار مصدومیت شد و 2 روز در سالن وزنه زد و در تمرین گروهی حاضر نبود. او احتمالا با آمپول مسکن به این بازی می‌رسد و خطر آن را هم می‌پذیرد. ادن آزار هم به اردو دعوت نشده است. از همه عجیب‌تر مورد راموس است. خیلی کم مصدوم بود، به کووید-19هم دچار شده است. البته بدون کرونا هم به بازی‌های این‌ماه نمی‌رسید.
نصف رئال مقابل سه‌چهارم لیورپول 1
مصدومان لیورپول
هندرسون کاپیتان لیورپولی‌ها در چند هفته آخر لیگ برتر به میادین برمی‌گردد اما در بازی امشب غایب است. ویرجیل فان‌دایک که در بازی رفت مقابل اورتون پس از برخورد با پیکفورد ادامه فصل را از دست داد. ماتیپ و جو گومز دیگر مدافعان مرکزی لیورپول هم آسیب‌دیدگی طولانی دارند. کورتیس جونز هم مصدوم است و از لیست بازی با استون‌ویلا هم خط خورده بود. به‌نظر می‌رسد کلوپ از مثلث واینالدوم، فابینیو، تیاگو که 2 روز پیش 30ساله شد در خط هافبک استفاده کند و مثلث ژوتا، صلاح و مانه که پریروز 29ساله شد را در خط حمله به‌کار گیرد. مشکل اصلی او غایبان در خط دفاع هستند. در 6بازی گذشته زوج کاباک و فیلیپس در مرکز خط دفاعی به میدان رفته‌اند و 4 کلین‌شیت ثبت کرده‌اند.
نصف رئال مقابل سه‌چهارم لیورپول 1
دقیقه90
گل الکساندر آرنولد به استون‌ویلا در دقیقه 1+90به ثمر رسید، این سی‌وهفتمین گل پیروزی‌بخش لیورپول در تاریخ لیگ برتر انگلیس بود که در دقیقه 90یا پس از آن به ثمر می‌رسد؛ حداقل 12مرتبه بیشتر از دیگر تیم‌های حاضر در این تورنمنت.



بی‌پنالتی
رئال مادرید از ال‌کلاسیکوی رفت به این‌سو حتی یک ضربه پنالتی هم در این 24مسابقه به‌دست نیاورده است. کریم بنزما بدون پنالتی 19گل در 26بازی لالیگایی به ثمر رسانده و 6پاس‌گل داده است. بنزما 70گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده و می‌خواهد از رکورد رائول گونزالس (71) پیشی بگیرد و چهارمین گلزن تاریخ در مسابقات شود.



کورتوا
ادن آزار مقابل لیورپول وقتی که پیراهن چلسی را بر تن می‌کرد عملکرد خوبی داشت و در 18بازی موفق شده 7گل و 2 پاس‌گل را ثبت کند و البته 6برد در برابر 8باخت. او به این بازی هم نرسید. تیبو کورتوا هم در آنفیلد 4بازی انجام داد و فقط یک گل دریافت کرد.
نصف رئال مقابل سه‌چهارم لیورپول 1
داور
داور هلندی، بیورن کوئیپرس، بازی لیورپول و رئال مادرید را قضاوت خواهد کرد. او همان داوری است که دهمین قهرمانی رئال در لیگ قهرمانان را سوت زد.



روزه‌داران
محمد صلاح 28گل تا این‌جای فصل به ثمر رسانده اما آمار گلزنی مانه آب رفته است. مانه فصل قبل 22گل در 47بازی زده بود و این فصل 12گل در 40مسابقه. این دو بازیکن مسلمان لیورپول امروز روزه بوده‌اند. در رئال هم کریم و زیدان مسلمان‌اند.
نصف رئال مقابل سه‌چهارم لیورپول 1
رویارویی‌ها
رئال‌مادرید در مجموع تمام رقابت‌ها در 41دیدار مقابل حریفان انگلیسی قرار گرفته‌ که حاصل آن 17برد، 11مساوی و 13باخت بوده‌است. درسوی مقابل لیورپول نیز 45رویارویی با حریفان اسپانیایی در تمام رقابت‌ها داشته‌ که حاصل آن 16برد، 17باخت و 12مساوی بوده است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  قدوس برای لیورپول خط و نشان کشید!
  ریسک دروازه‌بان لوانته پیروزی را از رئال گرفت (عکس)
  هواداران رئال خواهان ماندن ستاره ژاپنی (عکس)
  بحرین با یک تیم جدید مقابل ایران !
Wink شجاع مقابل پرسپولیس نیمکت‌نشین می‌شود؟
  این رئال فوق العاده حاصل جادوی زیدان است (عکس)
  اتمام حجت رئال؛ این ۴ بازیکن را نمی‌فروشیم (عکس)
  باخت «تاریخی» الاهلی مقابل استقلال در حضور وزیر ورزش عربستان
  دست برتری الاهلی مقابل رقبای ایرانی
  زیدان: کلوپ در رئال؟ فعلا من سرمربی این تیم هستم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان