امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چگونه یک تشک خوب و راحت بخریم؟ (2)

#1
تشک‎ها یکی از ابزارهای خواب هستند که با استفاده و خرید تشک مناسب می‎توانید خوابی راحت و لذت‎بخش را به خودتان هدیه بدهید. تشک فنری رویال و تشک رویال دو گونه مختلف از تشک‎هایی هستند که در بازار ایران می‎توان آنها را پیدا کرد و مورد خریداری قرار داد. داشتن ویژگی‎هایی چون دوام، راحتی، فضای مناسب و … در تشک‎ها سبب می‎شود که در هنگام خواب به افراد کمک کنند تا به خواب باکیفیت‎تری دست پیدا کنند.

تشک فنری رویال و تشک رویال دو برند از تشک می‎باشند که در زمان خرید تشک می‎توانید از آنها استفاده کنید و نکته قابل توجه در رابطه با این نوع تشک‎ها آن است که از استانداردهای موجود در این زمینه پیروی می‎کنند و دارای ویژگی‎های مورد نیاز برای یک تشک خوب نیز هستند.

در ادامه به ارائه جزیئیات بیشتری در رابطه با ویژگی‎های یک تشک خوب و مناسب خواب خواهیم پرداخت. قبل از آن نکته قابل توجه در رابطه با خرید تشک آن است که باید به میزان دوام و موادی که در ساخت آن تشکر بکار گرفته شده است توجه زیادی داشت.

داشتن کیفیت بالا در مواد سازنده یک تشک شاید سبب شود که برای خرید آن مبلغ بیشتری را پرداخت نمایید اما مطمئن باشید که خرید تشک با کیفیت می‎تواند شما در داشتن خوابی آرام و راحت کمک کند و بدلیل داشتن عمر بالا مدت زمان بیشتری را می‎توانید از آن استفاده کنید.

تشک فنری رویال و تشک رویال اصل دو گونه مختلف از تشک می‎باشند که بدلیل داشتن مواد سازنده با کیفیت از عمر بالایی برخوردار بوده و افراد زیادی در استفاده از آنها رضایت داشته‎اند و برای خوابیدن از آنها استفاده کرده‎اند.

فضا مناسب در یک تشک

در هنگام خرید تشک باید میزان فضایی که آن تشک در اختیار شما قرار می‎دهد توجه داشته باشید. تشک باید به شکلی طراحی و ساخته شده باشد که در زمان خواب فضایی مناسب را در اختیار شما قرار دهد و به افزایش آزادی و آرامش شما در زمان استراحت کمک کند. یک فرد سالم در طول شب و در زمان استراحت تقریبا حدود ۴۰ الی ۶۰ بار غلت خواهد خورد.

همین موضوع سبب می‎شود که توجه به فضای تشک بسیار اهمیت پیدا کند. تشک فنری رویال و تشک رویال به شکلی طراحی و ساخته شده‎اند که در زمان خواب فضای مناسب را در اختیارتان قرار خواهند داد تا بتوانید با استفاده از آن به خوابی راحت و آرام دست پیدا کنید.

استفاده از تشک‎های کوچک و غیراستاندارد سبب می‎شود که در طول شب به راحتی نتوانید به استراحت بپردازید. از تشک‎های کوچک عموما در کمپ‎ها و سفرها استفاده می‎شود و دلیل آن حجم اشغالی پائین آنها بوده است و استفاده از آنها به عنوان تشک‎هایی که همه ورزه مورد استفاده قرار خواهند گرفت اصلا توصیه نمی‎شود.

تشک طبی فنری رویال و تشک رویال دو گزینه متفاوت از تشک می‎باشند که با استفاده از استانداردهای جهانی موجود در این زمینه طراحی و ساخته شده‎اند و برای استفاده دائم در زمان خواب بسیار مناسب خواهند بود.

جنس اسفنج بکار برده شده

در طراحی و ساخت برخی از تشک‎ها از اسفنج استفاده خواهد شد. برای اینکه بتوانید به کیفیت اسفنج به کار برده شده در تشک دست پیدا کنید باید میزان تراکم آن را مورد بررسی قرار دهید. هر چه این اسفنج که در ساخت یک تشک به کار رفته شده است از تراکم بیشتری بهره‎مند باشد در طبی شدن تشک تاثیر بیشتری خواهد داشت و از کیفیت بالاتری نیز برخوردار بوده است. تشک‎هایی که در آنها از اسفنج‎هایی با تراکم بالا استفاده شده است دارای سفتی بیشتری خواهند بود و همین موضوع به طبی بودن آنها کمک خواهد کرد.

یکی از راه‎هایی که می‎توان با استفاده از آن میزان کیفیت اسفنج بکار برده شده در تشک را اندازه گرفت همین سفتی و یا شلی تشک می‎باشد. هرچه میزان تراکم اسفنج در تشک کمتر باشد تشک مورد نظر از سفتی کمتری برخوردار بوده و حالتی شل به خود می‎گیرد. بهتر است مطلب مقایسه تشک رویا و رویال (بخش اول) را نیز بخوانید.

با توجه به وزن تشک نیز می‎توانید تا حدودی از کیفیت و تراکم اسفنج بکار برده شده در آن آگاه شوید. اسفنج‎هایی که دارای تراکم بیشتری هستند دارای وزن بیشتری خواهند بود و با توجه به این موضوع وزن تشک نیز افزایش پیدا خواهد کرد. تشک‎ها با تراکم اسفنج کمتر در برخی از مواقع دارای گودی می‎باشند. منبع: تشک رویال خوابستان
پاسخ
 سپاس شده توسط Mutemit
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان