امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شجاع می‌خواهد مقابل پرسپولیس «سوپرمن» شود!

#1
وقتی که تصمیم برای جدایی از پرسپولیس را گرفت، شاید فکرش را هم نمی‌کرد که انتقال به الریان تا این حد جنجالی شود.
شجاع می‌خواهد مقابل پرسپولیس «سوپرمن» شود! 1
ه گزارش "ورزش سه"، فضای هواداری در ایران و دیگر نقاط دنیا، اغلب با منطق‌هایی همراه هستند که در یک فضای عادی فوتبالی کمتر مشاهده می‌شود. یعنی شاید پرسپولیسی‌هایی که حالا منتقد و مخالف جدی شجاع خلیل‌زاده هستند، برخوردی متفاوت با ماجرای انتقال لوییز فیگو از بارسلونا به رئال مادرید داشته باشند اما وقتی که نوبت به تیم محبوب خودشان می‌رسد، واکنشی را نشان می‌دهند که رگه‌های تعصب (به معنای علاقه افراطی) در آن انکار ناشدنی است.



قرمزها در تابستان گذشته با جدایی چند ستاره تیمشان مواجه شدند؛ علی علیپور با پایان قراردادش راهی ماریتیمو شد، مهدی ترابی قراردادش را یک طرفه فسخ کرد و به العربی رفت، محمد نادری حاضر به تمدید قرارداد نشد و علیرضا بیرانوند هم چند ماه قبل‌تر بی‌توجه به مسابقات لیگ برتر، راهی بلژیک شده بود. در چنین شرایطی، شجاع تصور می‌کرد که پس از سه سال فوق العاده و کسب 8 جام قهرمانی، هواداران پرسپولیس واکنش تندی به جدایی او نداشته باشند اما آنچه که در قبال امضای قرارداد خلیل زاده با الریان مشاهده شد، یکی از شدیدترین واکنش‌ها به جدایی یک بازیکن از پرسپولیس بود.



شاید یکی از دلایل این واکنش شدید، گفته‌های شجاع خلیل زاده در مصاحبه با خبرنگاران و همچنین پست های اینستاگرامی‌اش بود. در یکی از روزهایی که شجاع برای جلسه با مهدی رسول پناه به باشگاه پرسپولیس آمده بود، خبرنگاران و هواداران زیادی در مقابل ساختمان باشگاه حضور داشتند. شجاع با چهره ای خشمگین و عصبانی از در خروجی بیرون آمد و در حالی که خبرنگاران میکروفن های خود را جلوی صورت خلیل‌زاده گرفته بودند، او به سرعت راهی خودرویش شد و به سوال خبرنگاری که ادعا می‌کرد او قصد افزایش قراردادش را دارد، با نگاه خشمگینانه پاسخ داد و آن را تکذیب کرد و گفت: «به عشق شیش تایی ها آمده ام شش ساله تمدید کنم.»

چند دقیقه بعد او دوباره به باشگاه پرسپولیس برگشت و این بار به یکی از خبرنگاران بابت حضور دائمی در مقابل باشگاه تاخت و گفت از دست آن ها عصبانی است. این بار که از ساختمان باشگاه بیرون آمد، دوربین صداوسیما هم در محل حضور داشت و گفتگوی خلیل زاده با هواداران را ثبت کرد: «چه کسی گفته می‌خواهم جدا شوم؟» به هر حال او با پرسپولیس به دوحه رفت تا در لیگ قهرمانان آسیا 2020 شرکت کند و بعد راهی الریان قطر شد.
شجاع می‌خواهد مقابل پرسپولیس «سوپرمن» شود! 1
حسرت شجاع پس از ناکامی در گلزنی مقابل گوا در دقیقه ۹۰







در 24 ساعت پس از جدایی شجاع و امضای قرارداد با الریان، نام او بیش از 10 هزار بار در توییتر نوشته شد و ادبیات توییت ها به شکلی بودند که حتی امکان تهیه گزارش از آن‌ها وجود نداشت. آنچه که آتش عصبانیت قرمزها را شعله‌ور کرد، تصویری از شجاع به همراه پیراهن الریان و در شرایطی بود که مدافع شماره 3 روی پیراهن تیم قطری بوسه می‌زند. خلیل زاده پیش‌تر این اقدام را با پیراهن پرسپولیس انجام داده بود و به اعتقاد هواداران پرسپولیس، حق نداشت که چنین کاری را در تیم دیگری هم انجام دهد.



مخرج مشترک توییت های تند هواداران پرسپولیس «بسته شدن راه بازگشت» برای شجاع خلیل‌زاده بود. از زمان جدایی تا حالا، هر زمان که شایعه بازگشت این بازیکن به پرسپولیس مطرح شده، کمتر هواداری به آن نظر مثبت نشان داده و این در حالی است که شجاع با پیراهن پرسپولیس نمایش های درخشانی را ارائه کرده بود و در طول سه فصل جزو بهترین بازیکنان تیم سرخپوش پایتخت و لیگ برتر ایران بود.
شجاع می‌خواهد مقابل پرسپولیس «سوپرمن» شود! 1
خلیل زاده پس از نیمه نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ به همکاری سه ساله اش با پرسپولیس خاتمه داد.





علاوه بر این اتفاقات پیش بینی نشده که باعث شدند شجاع و هواداران پرسپولیس در موقعیتی باورنکردنی نسبت به یکدیگر قرار بگیرند، همگروهی پرسپولیس با الریان هم کار را سخت تر از قبل کرد. در این سال ها تمام بازیکنانی که از پرسپولیس جدا شده‎‌اند، هرگز در یک مسابقه آسیایی مقابل این تیم قرار نگرفتند اما شجاع با بدشانسی عجیب، این قرعه را متوجه خود دید.




خلیل زاده در بازی شب گذشته به عنوان مدافع میانی وارد زمین شد اما لمس توپ بیشتری نسبت به مهاجم پرسپولیس عیسی آل کثیر در محوطه جریمه داشت. همچنین هیت مپ شجاع نشان می‌دهد که این بازیکن در سمت چپ فعالیت ویژه ای داشته و باتوجه به توانایی اش در بازیسازی، تعداد پاس بالایی (102) را هم ارسال کرد. ثبت نرخ 85.2% پاس صحیح در زمین حریف نشان از دقت و کیفیت بالای بازیکنی دارد که شب گذشته در 7 دوئل برنده شد.
شجاع می‌خواهد مقابل پرسپولیس «سوپرمن» شود! 1
تاچ مپ خلیل زاده مقابل گوای هند؛ حضور دائمی در سمت چپ و همچنین نفوذهای پرتعداد به زمین حریف

خوش شانسی او در قبال پرسپولیس، البته وجود کرونا و عدم تقابل با هواداران سرخپوش است. اگرچه دیدار مستقیم با تیم سابق می‌تواند بی علاقگی را در بین توده هواداران تشدید کند اما یک راه دیگر هم وجود دارد.



بدون تردید اگر خلیل زاده در مقابل پرسپولیس بدرخشد، در زمانی که این تیم نیازمند به مدافع باشد، بدون تردید ذهن بسیاری از هواداران به بازی رودررو و درخشش شجاع بازخواهد گشت و این همان فرصتی است که مدافع شماره سه نباید آن را از دست بدهد. مدافعی که شب گذشته در دقیقه 90 شانس گلزنی داشت و در مقابل پرسپولیس هم ماموریت ویژه ای برای کنترل مهاجمان پرسپولیس و مدافعان سرزن این تیم و البته ایفای نقش به عنوان بازیکنی سرزن در ضربات ایستگاهی در محوطه جریمه پرسپولیس خواهد داشت.

شجاع می‌خواهد مقابل پرسپولیس «سوپرمن» شود! 1
آخرین گل شجاع خلیل زاده با پیراهن پرسپولیس در لیگ قهرمانان و مقابل الشارجه به ثبت رسید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  بحرین با یک تیم جدید مقابل ایران !
  هری کین تا یورو استراحت خواهد کرد
  بازگشت سجاد به گلزنی پیش از نبرد با پرسپولیس
  رسانه قطری: منتظر شکست پرسپولیس نباشید!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان