امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آژیر خطر بیخ گوش خطیبی (عکس)

#1
تراکتور در شبی که می توانست حریف قدرتمند خود را شکست دهد، با تک امتیاز، زمین بازی را ترک کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور به عنوان یکی از 4 نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا 2021 برای صعود از گروه دوم باید با تیم های شارجه امارات (میزبان گروه)، پاختاکور ازبکستان و نیروی هوایی عراق رقابت کند. این تیم شب گذشته اولین بازی خود را مقابل پاختاکور انجام داد؛ تیمی که با 5 برد از 5 بازی ابتدایی خود در لیگ ازبکستان، مقتدرانه صدرنشین است.



دیدار شب گذشته دو تیم در نیمه اول گلی نداشت. البته تراکتوری ها در این نیمه خوش شانس بودند که دروازه شان باز نشد؛ شانسی که نشات گرفته از حوادث فوتبالی نبود بلکه به دلیل داشتن یک دروازه بان آماده به نام محمدرضا اخباری بود که توانست در 45 دقیقه اول، با چند سیو نجات بخش، مانع از فروپاشی دروازه تیمش شود. اشتباهات فردی در این نیمه چند بار کار دست تراکتوری ها داد؛ اولین اشتباه را اکبر ایمانی مرتکب شد. اشتباهی که در یک دیدار آسیایی مرتکب شدن آن می تواند عواقب سنگینی داشته باشد؛ در این صحنه، اکبر ایمانی با یک حرکت خطرناک در داخل محوطه جریمه سعی در مشایعت توپ برای عبور از خط عرضی داشت اما رشیدف از پشت به اون نزدیک شده و توپ را ربود؛ موقعیت تک به تک حاصل از این اشتباه را محمدرضا اخباری با عکس العملی مناسب مهار کرد.
آژیر خطر بیخ گوش خطیبی (عکس) 1
نیمه اول به هر نحوی که بود با تساوی بدون گل به پایان رسید و در نیمه دوم شاگردان خطیبی کار را توفانی آغاز کردند. آنها در 15 دقیقه ابتدایی توانستند دو بار دروازه حریف را باز کرده و در آستانه یک برد بزرگ قرار بگیرند. از این جا بود که داستان وارد مرحله جدی تر شد؛ داستان اشتباهات فردی در فاز دفاعی که منجر به دریافت سه گل و از دست رفتن پیروزی شیرینی شد که می تواند سرنوشت صعود را در روزهای پایانی تعیین کند.



بعد از اینکه تراکتوری ها دو گل زدند، تیم حریف آزادانه تر از نیمه اول به اجرای برنامه های تهاجمی خود پرداخت و از نقاط مختلف برای گلزنی شانس خود را امتحان کرد. این تیم چند بار تلاش ناموفقی برای گلزنی داشت اما در نهایت در دقیقه 69 توسط چران به گل اول رسید. در این صحنه مدافعان تراکتور به راحتی اجازه شوت زنی به این بازیکن را دادند همان گونه که در دقیقه 75 چنین اجازه ای را به موخیدینف دادند تا با شلیکی غیرقابل مهار گل دوم را برای نماینده ازبکستان به ثمر برساند.
آژیر خطر بیخ گوش خطیبی (عکس) 1
بدترین صحنه مربوط به عملکرد دفاعی تراکتور روی گل سوم تیم پاختاکور بود. جایی که یک تعارف بی مورد میان بازیکنان این تیم باعث شد تا اریکینف با اخباری تک به تک شده و گل سوم را به ثمر برساند. در ادامه عباس زاده بازی را به تساوی کشاند تا تراکتور از شکست بگریزد اما عملکرد مدافعان و دیگر ارکان دفاعی این تیم یک زنگ خطر جدی برای رسول خطیبی بود که باید تیمش را در 5 دیدار مهم دیگر در لیگ قهرمانان آسیا به میدان بفرستد.
آژیر خطر بیخ گوش خطیبی (عکس) 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  خطیبی: به تیمم افتخار می کنم
Subarrow خطیبی-آسیا؛ این بار در قامت سرمربی (عکس)
  رکوردزنی تراکتور با خطیبی در بازی اول(عکس)
  عبداللهی: رفیق نیمه راه خطیبی نیستم
  تراکتور فردا با خطیبی استارت می زند
  آژیر آتش سوزی خواب را از تیم سوئد گرفت !
  ملاقات مشکوک بازیکن پرحاشیه پرسپولیس با خطیبی پیش از بازی
  جلسه نظمی با خطیبی برای حل مشکلات تراکتورسازی
  خطیبی: مشکلات را گفتم تا نظمی بیاید و آنها را حل کند/ نمی‌شود که او جواب ما را ندهد
  رسول خطیبی از سرمربی‌گری گسترش فولاد استعفا کرد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان