امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اتمام حجت رئال؛ این ۴ بازیکن را نمی‌فروشیم (عکس)

#1
مارکا از از چهار بازیکن غیر قابل فروش رئال مادرید رونمایی کرده است.
اتمام حجت رئال؛ این ۴ بازیکن را نمی‌فروشیم (عکس) 1
ه گزارش "ورزش سه" و به نقل از مارکا، در حالی که شش هفته به پایان رقابت ها باقی مانده، رئال مادرید هنوز در مهمترین مقطع فصل خود قرار دارد؛ همانطور که زین‌الدین زیدان در کنفرانس مطبوعاتی 5 فوریه و بعد از حذف باورنکردنی لوس بلانکوس از کوپا دل ری مقابل آلکویانو از خبرنگاران خواسته بود که تیمش احترام بگذارند؛ جایی که مرد فرانسوی گفت: " من با این بازیکنان ادعای زیادی دارم. ما فصل گذشته با همین تیم لالیگا را به دست آوردیم بنابراین حق مبارزه کردن داریم و می‌خواهیم دوباره آن را فتح کنیم."
اتمام حجت رئال؛ این ۴ بازیکن را نمی‌فروشیم (عکس) 1
از آن زمان 68 روز گذشته و اکنون رئال مادرید با یک امتیاز کمتر نسبت به اتلتیکو در رده دوم لالیگا قرار گرفته است؛ این در حالی است که تیم دیه گو سیمئونه در مسابقات قبلی خود امتیازات زیادی را از دست داده است. از طرفی تیم زین الدین زیدان 11 روز دیگر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی قرار می گیرد تا برای حضور در فینال استانبول بجنگد.

اما رئال مادرید طی این هفته ها با کمبود بازیکن در برخی پست های خود روبرو بوده و همین موضوع باعث شده که گمانه‌زنی‌های زیادی در رابطه با تقویت این تیم برای فصل آینده به گوش برسد. یکی از مهمترین شایعات به حضور داوید آلابا در سانتیاگو برنابئو بازمی‌گردد که مارکا نیز اخیرا تایید کرده تمام توافقات لازم برای انتقال این ستاره اتریشی به رئال صورت گرفته است. در واقع صرف نظر از اینکه رئال مادرید فصل را با یا بدون جام به پایان برساند، نیاز به تقویت در این تیم کاملا احساس می‌شود.

دو هدف اصلی و بزرگ رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستانی کیلیان امباپه و ارلینگ هالند خواهند بود. دو ستاره جوان که جذب همزمان آنها برای لوس بلانکوس با توجه به شرایط مالی کاری بسیار دشوار خواهد بود اما این باشگاه با توجه به ابراز علاقه هر دو بازیکن تمام تلاش خود را برای رسیدن به این مهم انجام خواهد داد.
اتمام حجت رئال؛ این ۴ بازیکن را نمی‌فروشیم (عکس) 1
اما رئال مادرید برای تحقق اهداف نقل و انتقالاتی خود به تامین منابع مالی نیز احتیاج دارد. سرخیو راموس و لوکاس واسکز دو بازیکنی هستند که قراردادشان در پایان فصل به اتمام می رسد. رئال پیشنهاد خود را به کاپیتان ارائه داده و کماکان منتظر پاسخ است اما اکنون امیدها برای توافق بسیار کمرنگ شده است. در عین حال به نظر می رسد که واسکز نیز در آستانه جدایی از رئال مادرید قرار دارد.

مدیریت ورزشی باشگاه رئال مادرید تعیین کرده که چه بازیکنانی می توانند در بازار نقل و انتقالات قرار گیرند و کدام یک غیر قابل فروش هستند. بر این اساس وینیسیوس، والورده، اودگارد و رودریگو چهار بازیکن غیر قابل فروش کهکشانی ها محسوب می شوند. همین امر در مورد بازیکنان با تجربه ای نظیر کورتوا و کاسمیرو کروس و بنزما نیز وجود دارد.
اتمام حجت رئال؛ این ۴ بازیکن را نمی‌فروشیم (عکس) 1
در واقع رئال مادرید معتقد است که این چهار ستاره جوان به آینده باشگاه تعلق دارند و هر کدام از آنها می توانند در آینده به ستاره های مهم دنیای فوتبال تبدیل شوند بنابراین برنامه ای برای فروش آنها وجود نخواهد داشت.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  خط قرمز عنایتی روی چهار بازیکن هوادار
  ریسک دروازه‌بان لوانته پیروزی را از رئال گرفت (عکس)
  جدیدترین بازیکن دوملیتی ایرانی در لیگ سوئد
  هواداران رئال خواهان ماندن ستاره ژاپنی (عکس)
  این همه بازیکن خوب، فقط برای یک پستِ تیم ملی!
  این رئال فوق العاده حاصل جادوی زیدان است (عکس)
  قایدی، بهترین بازیکن دیدار استقلال - الاهلی
  زیدان: کلوپ در رئال؟ فعلا من سرمربی این تیم هستم
  هجومی‌ترین ترکیب فصل پرسپولیس؛ حمله با ۶ بازیکن!
  نصف رئال مقابل سه‌چهارم لیورپول

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان