امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سولسشر: ما فینال و بردن جام را می خواهیم

#1
منچستریونایتد موفق شد با شکست گرانادا به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کند.
سولسشر: ما فینال و بردن جام را می خواهیم 1
به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته با گل های ادینسون کاوانی و خسوس وایخو (گل به خودی) توانست 2-0 گرانادا را شکست داده و در مجموع دو بازی رفت و برگشت با پیروزی 4-0 به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کند. به این ترتیب یونایتد در مرحله بعد حریف تیم آاس رم شد.

در کنفرانس پس از مسابقه سولسشر که از نتیجه به دست آمده و صعود یونایتد بسیار راضی بود درباره بازی نیمه نهایی برابر رم، نمایش شب گذشته یونایتد، تعویض پل پوگبا در بین دو نیمه و آمادگی مارکوس راشفورد صحبت کرد.
سولسشر: ما فینال و بردن جام را می خواهیم 1
سولسشر گفت: "وقتی با برتری 2-0 پا به اینگونه مسابقات می گذارید، کار سختی در پیش دارید. ما باید نظم و انضباط می داشتیم و عملکردی حرفه ای ارائه می دادیم که فکر می کنم همین کار را هم کردیم. ما اولین گل را روی ضربه ادینسون کاوانی به دست آوردیم که گل خیلی خوبی بود و فکر می کنم که این گل سرنوشت بازی را مشخص کرد. پس از آن فقط نباید با اشتباهات احمقانه به حریف فرصت می دادیم و تا آخرین دقایق بازی این کار را نکردیم و در پایان هم دخیا خیلی خوب توپ را گرفت.

پسرها امشب فوق العاده بودند و با نمایش و رویکردی که داشتند کار بزرگی کردند. ما حتی یک بازی هم نداشته ایم که بتوانیم به بازیکنان استراحت بدهیم یا پای‌مان را از روی پدال گاز برداریم چرا که بچه ها مجبور بودند در تک تک مسابقات برای گرفتن نتیجه بازی کنند. آنها از آن مدل تیم ها و گروه هایی هستند که می خواهند پیشرفت کنند و اینکه حالا به نیمه نهایی رسیده ایم عالی است اما می خواهیم تا آخر پیش برویم. می خواهیم این فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم؛ امیدواریم که بتوانیم در یک فینال شرکت کنیم و جام ببریم."
سولسشر: ما فینال و بردن جام را می خواهیم 1
سرمربی یونایتد درباره تعویض پوگبا گفت: "پل را می شناسید، اینطوری نیست که فقط با یک انگشت پایش تکل برود، او می خواهد به هر قیمتی توپ را ببرد، او پسری هیکلی است و گاهی این اتفاقات می افتد، او یک کارت زرد گرفت. فکر می کنم که پل واقعا خوب بازی کرد و با بیرون آمدنش از زمین ما قدرت زیادی را از دست دادیم، اما من نمی توانستم ریسک کنم که او کارت دیگری بگیرد و محروم شود. ما امروز سه بازیکن را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتیم و این فصل همینطوری هم به اندازه کافی سخت بوده است."
سولسشر: ما فینال و بردن جام را می خواهیم 1
سولسشر درباره بازی بعدی یونایتد برابر رم افزود: "من واقعا چیز زیادی از آنها ندیده ام. می‌دانم که دو باز خوب برابر آژآکس داشتند. خیلی خوب دفاع می کنند، همانطور که ایتالیایی ها همیشه خوب دفاع می کنند. تیم باتجربه ای هستند و ما همه ادین ژکو رامی شناسیم پس هر توپی در محوطه جریمه خطرناک خواهد بود.

منتظر این بازی هستیم. حالا ما در نیمه نهایی هستیم و این بازی هم به نظر یک مسابقه مناسب و در سطح اروپا می رسد چرا که رم باشگاهی با سنت های بسیار و تاریخی پربار است، اما ما قبلا هم برابر تیم های ایتالیایی خوب نتیجه گرفته ایم. ما منتظر این بازی هستیم و امیدواریم که بتوانیم به فینال برسیم. اگر بشود این فصل را با یک فینال و یک جام به پایان برد عالی خواهد بود."
سرمربی شیاطین سرخ درباره آمادگی راشفورد برای بازی برابر برنلی در لیگ برتر اضافه کرد: "امیدواریم که تا آن زمان آماده شود. امروز نمی خواستیم روی او ریسک کنیم و فقط محض احتیاط روی نیمکت نشسته بود. هرگز نمی توانی بفهمی در یک بازی حذفی به چه بازیکنی احتیاج پیدا خواهی کرد. او مدتی را با پای دردناک بازی می کرد اما نمی دانم که می تواند روز یکشنبه بازی کند یا نه."
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Humanfemale کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال؛ دو نماینده ایران در فینال
  خلاصہ فینال لیگ اروپا (منچستر یونایتد - ویارئال)
  نعمتی: می‌خواهیم پله پله به فینال برسیم
  فینال کم تاثیر است؛ مسی تصمیمش را گرفته
  زیدان: به تیمم افتحار می کنم؛ قهرمانی می خواهیم
  از بردن پرسپولیس بیشتر از گلزنی‌ام خوشحالم/ شرایط سختی داریم
  ذوالفقارنسب: این دولت توانایی واگذاری استقلال و پرسپولیس را ندارد/ بردن سرخابی ها به
  سون، سولسشر و مورینیو را به جان هم انداخت(عکس)
  اعتراف تلخ سولسشر بعد از پیروزی در دربی منچستر
  هیچ موقع به جدایی بیرانوند فکر نکردم/ بازهم دروازه بان می‌خواهیم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان