امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چاهی که مدیران پرسپولیس برای باشگاه کنده‌اند + سند

#1
بررسی قرارداد پرسپولیس و کارگزارش نشان می‌دهد شرکت کارگزار عملا مسئولیتی در قبال انتشار مطالب روی شبکه‌های اجتماعی باشگاه ندارد.

به گزارش ایسنا، باشگاه پرسپولیس پس از انتشار یک پست اینستاگرامی عجیب درباره جنگ سال‌های دور ایران و هند، حالا با شکایت رسمی فدراسیون فوتبال هند، با خطر مجازات‌ سنگین روبه‌رو است اما نکته مهم ماجرا اینجاست که پرسپولیس درحالی خود را برای مجازات‌های احتمالی آماده می‌کند که عملا اختیاری برای اداره فضاهای رسانه‌ای خود ندارد.
چاهی که مدیران پرسپولیس برای باشگاه کنده‌اند + سند 1
شاید عجیب و باورنکردنی به نظر برسد اما بر اساس قرارداد باشگاه پرسپولیس و شرکت کارگزارش که به امضای مدیرعامل وقت یعنی محمدحسن انصاری‌فرد رسیده، تمام فضاهای رسانه‌ای باشگاه اعم‌ از صفحه رسمی اینستاگرامی، حساب توییتر، کانال تلگرامی و سایت رسمی باشگاه در اختیار کارگزار قرار گرفته تا عملا رسانه باشگاه خارج از باشگاه اداره شود. توجیه این عمل هم "فعالیت‌های تبلیغاتی برای درآمدزایی" اعلام شد اما عملا باشگاه از این راه درآمد چشمگیری کسب نکرد.

نکته بدتر ماجرا این است که پس از فسخ قرارداد طرفین در اردیبهشت ۹۹، در الحاقیه جدید که به امضای مهدی رسول‌پناه و علی رغبتی رسیده، باشگاه دوباره اداره فضاهای رسانه‌ای خود را به کارگزار واگذار کرد با این تفاوت که این بار در قرارداد ذکر شد که مالکیت این فضاها در اختیار پرسپولیس است اما اداره آن با کارگزار خواهد بود. در بند ۲/۹ این الحاقیه که در تاریخ ۹۹/۰۲/۲۲ به امضا رسیده، آمده است: " کلیه درگاه‌های ارتباطی باشگاه اعم از وب‌سایت، شبکه‌های اجتماعی و غیره در مالکیت باشگاه بوده و در طول قرارداد در اختیار کارگزار قرار گرفته است." در ادامه نوشته شده: "باشکاه مسئولیت تولید اخبار رسمی، موضع گیری‌های رسمی، صدور بیانیه‌ها و اطلاعیه‌های رسمی را بر عهده خواهد داشت که می‌بایست در اختیار کارگزار قرار داده و کارگزار موظف است در زمانبندی مورد نظر باشگاه، به انتشار آن اقدام نماید. همچنین کارگزار مخیر است در خصوص ایجاد پروتکل‌های امنیتی، برنامه‌ریزی، سوژه یابی، تولید محتوای خبری و سرگرمی، انتخاب برنامه‌سازان، تهیه کنندگان و مجریان، در چارچوب درآمدزایی و اهداف قرارداد و نحوه انتشار با رعایت شئونات باشگاه و قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران تصمیمگیری و اقدام کند."

در واقع بر اساس این بند، کارگزار در تولید «محتوای خبری و سرگرمی» مختار است اما مسئولیت هیچ یک از فعالیت‌های خود در رسانه‌های رسمی باشگاه را نپذیرفته است!

پس انتشار آن پست جنجالی، باشگاه پرسپولیس مجبور به عذرخواهی رسمی شد و اعلام کرد که انتشار آن پست با باشگاه هماهنگ نشده بود اما بررسی قرارداد باشگاه با کارگزار نشان می‌دهد عملا کارگزار تعهدی برای هماهنگی جهت انتشار محتوای تولید شده خود نداشته است. این یعنی پرسپولیس باید تاوان بی خردی یک فرد را بدهد در حالی که کارگزار هیچ مسئولتی در قبال آن ندارد.
چاهی که مدیران پرسپولیس برای باشگاه کنده‌اند + سند 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  سیمئونه: می دانستم این باشگاه آینده بزرگی دارد
  بازگشت سجاد به گلزنی پیش از نبرد با پرسپولیس
  رسانه قطری: منتظر شکست پرسپولیس نباشید!
  خط‌کشی نیم متری روی پای ستاره پرسپولیس!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان