امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فرشید اسماعیلی؛ همانی که انتظار می‌رفت

#1
هافبک با تجربه استقلال در دیدار مقابل الاهلی عربستان با به ثمر رساندن یک گل و ارایه یک بازی زیبا نقش بارزی در برتری پرگل استقلال ایفا کرد.
فرشید اسماعیلی؛ همانی که انتظار می‌رفت 1
به گزارش ورزش سه، برای آن تعداد از هوادارانی که بازی های استقلال را طی این چند سال اخیر با دقت بیشتری دنبال کرده اند، نمایش درخشان شب گذشته فرشید اسماعیلی شاید چندان عجیب به نظر نرسید. هافبک خوش نقشی که خیلی زودتر از حد تصور پس از پیوستن به استقلال صاحب شماره ۸ استقلال شد و به نوعی جایگاهش را در میان انبوهی از مدعیان خیلی زود پیدا کرد و با آن گل به یادماندنی در دربی، فصل جدیدی از فوتبالش را رقم زد.


در واقع در خصوص فرشید در این چند سال اخیر باید گفت، او روزهای تلخ و شیرین زیادی را با لباس آبی تجربه کرده؛ از آن چیپ معروف در دربی تا روزهای خوبش در کنار امید ابراهیمی و جپارف در زمان وینفرد شفر و عنوان بهترین پاسور لیگ قهرمانان تا به امروز که حالا بدل شده به یکی از مهره های قابل اتکا و کاپیتان دوم فرهاد مجیدی که همین امر باعث شده تا اسماعیلی این فصل، احساس مسئولیت بیشتری نسبت به تیمش پیدا کند. در واقع می توان گفت این تصمیم در خصوص او به درستی گرفته شد تا آنجا که بازی به بازی نمود آن را در ترکیب استقلال می بینیم.


اما نمایش فرشید در لیگ قهرمانان از همان دقیقه ۵ بازی با یک گل تماشایی آغاز شد؛گلی که بدون شک نقش تعیین کننده در رقم زدن برد با ارزش استقلال مقابل نماینده عربستان ایفا کرد. البته درخشش هافبک ۲۷ ساله استقلال به این گل ختم نشد چرا که او با دوندگی بی امان و تکنیک قابل قبولی که دارد خط هافبک استقلال به بهترین نحو ممکن رهبری کرد.


فرشید در ادامه طی چندین نوبت در مناطق مناسب بازیکنان الاهلی را مجبور به خطا کرد و اگر کمی خوش شانس تر بود حتی می توانست گل دوم خود را هم با یک شوت دیدنی رقم بزند. در مجموع فرشید در مقابل سفید و سبزپوشان الاهلی همانی بود که باشد و نمایش او دقیقا همان انتظاری است که همواره از این هافبک انتظار داریم.


با تمام این تفاصیل دیدار استقلال و الاهلی را می توان پیش درآمدی برای حضور قدرتمند برابر دو تیم دیگر حاضر در این گروه تلقی کرد؛ دو تیمی که قطعا کیفیت و کلاس متفاوتی نسبت به نماینده عربستان دارند و استقلال در این تورنمنت برای عبور از سد تیم دو تیم مدعی، به شدت به چنین فرشیدی احتیاج دارد.

اسماعیلی خودش به خوبی می‌داند که صرفا درخشش در بازی دیشب نمی تواند هواداران استقلال را راضی کند و از همین رو او اگر می‌خواهد نامش یکبار دیگر در جمع ترین های آسیا قرار بگیرد، راهی جز این ندارد جز اینکه کیفیت بالایش را استمرار ببخشد، کاری که قدر مسلم که از توان او خارج نیست.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  گل دوم استقلال به ذوب اهن(دبل اسماعیلی)
  والیبال ایران در انتظار ورود آلکنو و معروف
  درآمد 250 هزار دلاری در انتظار نمایندگان ایران
  سقوط تلخ در انتظار عابدزاده و علیپور
  در انتظار معاوضه جذاب در نقل و انتقالات لیگ
Heart روزهای درخشان در انتظار مرد ۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومانی فوتبال ایران!
  علی جهانبخش در مسیر یک انتقال دور از انتظار(عکس)
  پارس جنوبی در وضعیت قرمز/ جمی‌ها چشم انتظار یک معجزه
  ۳۵ خط قرمز کرونا برای فوتبال ایران!/ تعلیق در انتظار تیم‌های با ۵ مبتلا
  پورعلی فرد دفترش را تحویل داد/ فدراسیون بدنسازی در انتظار تعیین سرپرست

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان