امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

درخواست گل‌محمدی برای واکسیناسیون فوتبالیست‌ها

#1
سرمربی تیم پرسپولیس می‌گوید که خوشحال است تیم او به عنوان یکی از صعود کنندگان به مرحله بعدی لقب گرفته است.
درخواست گل‌محمدی برای واکسیناسیون فوتبالیست‌ها 1
به گزارش ورزش سه، یحیی گل‌محمدی در آخرین نشست پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حاضر شد و در این خصوص گفت: آخرین بازی مرحله گروهی ماست و در پنج بازی که انجام دادیم عملکردما خوب بود. توانستیم خودمان را به عنوان یکی از تیم های صعود کننده به مرحله بعدی معرفی کنیم.



وی افزود: قبل از این که درباره فوتبال صحبت کنیم جا دارد از کسانی که برای انجام این دوره از مسابقات زحمت کشیدند و همچنین میزبانی تیم هند و فدراسیون فوتبال هند تشکر کنم. با تمام کم و زیادی به هر حال میزبانی انجام شد و از همه کسانی که تلاش کردند برای مسابقات تشکر میکنم.



یحیی در خصوص بازیکنان تیمش اظهارداشت: بازیکنان متحمل سخت ترین شرایط و مشکلات بودند و توانستند سربلند از جنگ با مشکلات بیرون بیایند. روزهای سختی را پشت سر گذاشتند و در شرایطی که استرس کرونا وجود داشت، همه تیم‌های گروه واکسن زده بودند و فقط تیم ما نزده است. جا دارد از مقامات کشوری درخواست واکسیناسیون بهتر داشته باشیم، خصوصا ورزشکاران که در معرض ابتلا هستند.

او در مورد بازی با الریان توضیح داد: همه بازی‌های گروه ما سخت است و اهمیت دارد. باید مقابل الریان کیفیت خودمان را نشان دهیم و بتوانیم به عنوان تیم اول گروه صعود کنیم. با تمام وجود مقابل الریان بازی خواهیم کرد و میدانیم الریان هم می‌توانست به عنوان یکی از تیم‌های صعود کننده به مرحله بعدی برود اما بدشانسی آورد. امیدوارم بازی خوبی شود و انشالله میتوانیم درباره بازی پس از آن بیشتر صحبت کنیم.

درخواست گل‌محمدی برای واکسیناسیون فوتبالیست‌ها 1

سرمربی پرسپولیس به شکست تیمش اشاره کرد و گفت: ما در بازی قبلی هم شایسته باخت نبودیم و اسیر پنج دقیقه بد خودمان شدیم که در شروع کار این اتفاق افتاد.

او در ادامه گفت: در ادامه موقعیت های خوبی برای جبران داشتیم و اصلا مستحق باخت نبودیم. حداقل نتیجه مساوی بود اما اسیر اتفاقات بازی شدیم. الوحده خیلی خوب دفاع کرد و بازی را برد. هدف ما برای بازی فردا مثل پنج بازی گذشته گرفتن تمام امتیازات مسابقه است. باید بجنگیم و تمرکز داشته باشیم؛ این کاری است که باید انجام دهیم.



یحیی گل‌محمدی درباره شرایط فوتبال هند و احتمال حضور بازیکنان هندی در ایران و برعکس، اظهار داشت: فوتبال هند پیشرفت خوبی داشته و هم از لحاظ بازیکنان و هم کیفیت امکانات، خیلی خوب پیشرفت کردند. چرا که نه؟ این اتفاق میتواند بسیار خوب باشد و هم بازیکنان و هم مربیان بتوانند در دو کشور کار کنند. این یک مراوده فوتبالی جذابی خواهد بود.



وی در مورد بازگشت عیسی آل کثیر عنوان کرد: باتوجه به اتفاقی که برایش افتاد و شش ماه از مسابقات دور بود، هنوز جا دارد که به فرم قبلی برگردد. احتیاج به مسابقات بیشتر دارد که به فرم اصلی برگردد. باید این زمان را به او بدهیم تا عیسی قبلی باشد. این اطمینان از طرف ما وجوددارد و ما باید تلاش کنیم که به فرم قبلی برگردد.



گل‌محمدی در پایان صحبت هایش با اشاره به باخت پرسپولیس مقابل الوحده گفت: فکر میکنم باخت جلوی الوحده می‌تواند در آینده به ما کمک کند. باید بتوانیم نقاط ضعفمان را پیدا کنیم و شاید برخی باخت‌ها از برد هم مفیدتر باشند. باید از این شکست ها درس بگیریم و نقاط ضعفمان را زودتر پیدا کنیم و زودتر برطرف کنیم. ما همین کار را خواهیم کرد و با یک آنالیز خوب، می‌رویم که مقابل الریان بازی کنیم.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
پاسخ
 سپاس شده توسط Prometheus
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Heart هت‌تریک سیروس دین‌محمدی (عکس)
  یاران محمدی در پلی آف اروپایی ژوپیر لیگ
  پایان کلافگی عجیب برای یحیی گل‌محمدی (عکس)
  درخواست جدی بیرانوند؛ به ما واکسن بزنید
  گل‌محمدی: اینجا شرایط خوب نیست اما ما بردیم!
  درخواست نویسندگی در بخش فوتبال و سایر ورزش ها و زیرشاخه ها
  تصمیم یحیی گل محمدی در خصوص عیسی آل کثیر/ مهاجم محبوب به مشهد می‌رود
  قانون خاص مسی برای تعویض پیراهنش | دو بازیکنی که لئو از آنها درخواست پیراهن کرد
  پیام بشار رسن برای گل محمدی/عکس
  گل محمدی: دانشگر به خانه من آمده؟ او را نمی‌خواهم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان