امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نحوه عملکرد دستگاه اکسیژن ساز خانگی

#1
· شیوه استفاده از دستگاه اکسیژن ساز خانگی :


* جهت محافظت ازنوسان ولتاژ شهری دستگاه را به محافظ وصل کنید.

* از آب مقطر برای پر کردن لیوان (مخزن آب مرطوب کننده) استفاده نمایید. توجه کنید که میزان آب از شاخص بیشتر یا کمتر نباشد. سپس باید مرطوب کننده را به دستگاه اکسیژن ساز خانگی متصل کنید و لوله تنفسی را به مرطوب کننده وصل نمایید. میتوانید برای اطلاع از قیمت دستگاه اکسیژن ساز خانگی به سایت بهامین طب مراجعه کنید.

* با استفاده از کلید دستگاه را روشن کنید. بعد از گذشت چند لحظه باید صدای بوقی را بشنوید که نشان سالم بودن دستگاه می باشد. با توجه به تجویز پزشک میزان خروجی را تنظیم نمایید. توجه داشته باشید که هرگز توپک داخل فلومتر نباید از خط قرمز بالایی تجاوز کرده و بالاتر برود. بعد از این مرحله دستگاه برای اکسیژن رسانی آماده است. شما میتوانید برای اطلاع از انواع و قیمت دستگاه اکسیژن ساز خانگی به نمایندگی های فروش اکسیژن ساز خانگی مراجعه کنید.


· توان تولیدی جریان اکسیژن


اکسیژن ساز ها از لحاظ توان تولیدی اکسیژن در دقیقه ، به چند دسته زیر تقسیم می شوند:

* بیش از ده لیتری
* ده لیتری

* هشت لیتری
* 5 لیتری
* زیر 5 لیتری


همانطور که در بالا ذکر شد انواع مختلفی از توان مصرفی موجود است و قیمت های آن ها نیز متفاوت است برای اطلاع از قیمت دستگاه اکسیژن ساز خانگی به نمایندگی های آن مراجعه کنید

· موارد استفاده از اکسیژن ساز


در گذشته با تجویز پزشک متخصص از این وسیله در اکثر بیماری های ریوی از این دستگاه استفاده شده است . امروزه در دوران پاندمی با وجود ویروس کرونا و عوراض شدید آن از این دستگاه استفاده بیشتری نیز میشود. به طور کلی بیمارانی که تنفس آن ها دچار مشکل باشد و بیماری قلبی و ریوی دارند خریداران اصلی این دستگاه هستند. شما نیز با خرید این دستگاه و اطلاع از قیمت دستگاه اکسیژن ساز خانگی میتوانید به مراقبت تنفسی در خانه بپردازید. شما همچنین میتوانید مطلب چه چیزهایی را باید درباره اکسیژن ساز بدانید را برای اطلاعات بیشتر بخوانید.

· نحوه عملکرد دستگاه اکسیژن ساز


* با قرار دادن دستگاه در محیط ، هوا وارد فیلتر دستگاه می شود. پس از فیلتر شدن، گرد و غبار هوا به کمپرسور پیستونی وارد شده و آن را فشرده میکند و پس از آن، کمپرسور هوا را به سمت سیلندرهای زئولیت دستگاه هدایت میکند.

* پس از وارد شدن هوا به این بخش از دستگاه، هوا توسط گرانول ها تجزیه می شود. مولکول های ریز اکسیژن از منافذ ها رد میشوند ، و مولکول های بزرگتر نیتروژن توسط گرانول ها جذب میشوند. در این هنگام از هوا فقط اکسیژن خالص شده باقی می ماند. شما میتوانید برای اطلاع از کار دستگاه و قیمت دستگاه اکسیژن ساز خانگی به سایت های فروش اینترنتی دستگاه مراجعه کنید.

* این گاز از ستون خارجی خارج شده و گاز نیتروژن از طریق ستون ورودی تخلیه میشود. بدین ترتیب کمپرسور کار خالص سازی هوا را با استفاده از گرانوال ها انجام میدهد. کمپرسور به طور پیوسته این خالص سازی را انجام میدهد تا هنگامی که دانه زئولیت این ستون از گاز نیتروزن پر شوند. شما با خواندن مطلب نحوه عملکرد دستگاه اکسیژن ساز خانگی با این موضوع به طور کامل آشنا شدید.


* بعد از این هوا به وسیله کمپرسور به ستون بعدی هدایت می شود. و به این ترتیب این چرخه در دستگاه ادامه پیدا میکند. شما میتوانید برای اطلاع از کار دستگاه و قیمت دستگاه اکسیژن ساز خانگی به سایت های فروش اینترنتی دستگاه مراجعه کنید.


* هوا از راه ستون یک طرفه به سمت تانک اکسیژن هدایت میشود. تانک اکسیژن وظیفه ذخیره اکسیژن را دارد. در این مرحله میزان فشار و خلوص اکسیژن تنظیم شده و دوباره از یک فیلتر عبور میکند و به قسمت فلومتر هدایت می شود. شما همچنان میتوانید مطلب دستگاه اکسیژن ساز چیست و چه کاربردی دارد؟ را بخوانید.

* جریان گاز اکسیژن در فلومتر تنظیم میشود و سپس به سمت نازل هدایت شده و به مصرف بیمار می رسد.جریان توسط کاربر به سمت خروجی دستگاه و لیوان مرطوب کننده و سپس نازل اکسیژن هدایت شده و توسط بیمار تنفس می شود. منبع: اکسیژن ساز خانگی بهامین طب
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  درمان خانگی کیست مویی دنبالچه + بهترین روشهای تخلیه در خانه
  عملکرد اسپریدر دندانپزشکی در عصب کشی و ترمیم دندان
  7 درمان خانگی کیست مویی با استفاده از داروهای گیاهی موثر
  آیا درمان خانگی فیستول با گیاهان دارویی واقعیت دارد؟
  فایده چرت بعد از ناهار برای بهبود عملکرد شناختی
  درمان های خانگی برای سردرد های سینوسی
  درمان خانگی کک و مک ؛ از بین بردن کک و مک با کمک طب سنتی و خانگی
  شقاق یا ترک سینه؛ از درمان های خانگی و گیاهی تا درمان های پزشکی و دارویی
  دستگاه اکسیژن ساز چیست و چه کاربردی دارد؟
  دستگاه اکسیژن ساز (Oxygen Concentrator) چیست؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان