امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بیوگرافی* Çağatay Ulusoy *

#1
چاعاتای اولوسوی (به ترکی استانبولی: Çağatay Ulusoy) بازیگر و مدل ترک متولد ۲۳ سپتامبر ۱۹۹۰ ‏(۳۰ سال) در ترکیه است. اولوسوی حرفه بازیگری را با بازی در مجموعه تلویزیونی فریحا (۲۰۱۲–۲۰۱۱) شروع کرد. سپس در نقش اصلی مجموعه تلویزیونی جزر و مد (۲۰۱۵–۲۰۱۳) که اقتباسی از سریال آمریکایی او. سی است به ایفای نقش پرداخت. معروف‌ترین بازی او در نقش یامان کوپر در سریال جزر و مد است. او در سال ۲۰۱۵ به عنوان بهترین بازیگر مرد سال ترکیه برای سریال جزر و مد انتخاب شد. همچنین او در سال ۲۰۱۰ به عنوان بهترین مدل ترکیه انتخاب شد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوگرافی* Çağatay Ulusoy * 1

زمینه فعالیت

بازیگر، مدل
تولد
۲۳ سپتامبر ۱۹۹۰ ‏(۳۰ سال)
باقرکوی، استانبول، ترکیه
والدین
آیلین اولوسوی و رفیه اولوسوی
محل زندگی
استانبول، ترکیه
ملیت
ترکیه
پیشه
بازیگر، مدل
سال‌های فعالیت
۲۰۱۰ تا اکنون
وبگاه رسمی
وبگاه رسمی
صفحه در وبگاه IMDb
جوایز
بهترین مدل ترکیه (۲۰۱۰
بهترین بازیگر مرد سال ترکیه برای سریال جزر و مد (۲۰۱۵)

خوش‌پوش‌ترین بازیگر مرد از دیدگاه مجله فرانوسوی ال (۲۰۱۴)

زندگی و حرفه
اولوسوی درمنطقه باقرکوی، استانبول، ترکیه متولد شد. خانواده مادری او از ریشه بوسنیایی و خانواده پدری اش ریشه ترک دارد که از بلغارستان مهاجرت کرده‌اند (اقلیت قومی ترک در بلغارستان که به ترکیه مهاجرت کرد). او یک برادر کوچکتر به نام آتالای دارد. پس از فارغ‌التحصیل شدن از دبیرستان، اولوسوی ابتدا در رشته طراحی منظر در دانشگاه استانبول به تحصیلات خود را ادامه داد؛ و در دوران دانشجویی از سن ۱۹ سالگی به عنوان یک مدل شورع به کار کرد. در سال ۲۰۱۰، برنده مسابقه مدلینگ در ترکیه شد و به عنوان بهترین مدل ترکیه در این سال لقب گرفت و در همین شب به عنوان بهترین مدل سال نیز انتخاب شد. در همان زمان نیز در کلاس‌های بازیگری که توسط آیلا آلگان برگزار می‌شد، شرکت نمود. او اولین پیشنهاد بازیگری اش را برای بازی در نقش اصلی مجموعه تلویزیونی فریحا دریافت کرد. در همان سال، اولین فیلم سینمایی اش به نام عقاب‌های آناتولی در نقش مکمل به ایفای نقش پرداخت. اولوسوی در سریال فریحا در نقش امیر صراف اوغلو به عنوان بازیگر نقش اصلی مرد ظاهر شد. در حالی که دو فصل اول موفق بودند، پس از فصل دوم به علت جدایی بازیگر نقش اصلی زن سریال هازل کایا بیننده‌های این سریال به شدت کاهش یافتند. فصل سوم تحت عنوانی دیگر به نام راه امیر (Emir'in Yolu) بر روی آنتن رفت که به موفقیت کمتری دست پیدا کرد و پس از ۱۳ قسمت، ادامه ساخت این سریال در سال ۲۰۱۲ لغو شد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوگرافی* Çağatay Ulusoy * 1

در سال ۲۰۱۲، اولوسوی همچنین در یک فیلم کوتاه به نام پارانویا (Paranoia) بازی کرد؛ و از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵، اولوسوی در نقش اصلی سریال جزر و مد که اقتباسی از سریال آمریکایی او. سی است در نقش یامان کوپر با سرنای ساریکایا هم بازی شد.

از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷، اولوسوی در سریال نفوذی Içerde (بر اساس فیلم سینمایی از دست رفته) در نقش اصلی ظاهر شد. در سال ۲۰۱۶ اولوسوی خانه ای در سانتا مونیکا، کالیفرنیا خرید.

او در سال ۲۰۱۱ با پروژه ″ اسمت را فریحا گذاشتم ″ با نقش امیر صراف اوغلو در شبکه شوتیوی ظاهر شد که دو فصل به طول انجامید. این سریال در پایان فصل اول به علت جدایی بازیگر نقش اصلی زن سریال هازال کایا با اُفت بیننده مواجه شد و در فصل دوم، با تغییر اسم سریال و تغییر مسیر داستان به کارش ادامه داد و چاتای اولوسوی با گیزم کاراجا همبازی شد که پس از مدت کوتاهی به دلیل اُفت شدید بیننده به انتها رسید. وی همچنین در همان سال، در فیلم سینمایی ″عقاب‌های آناتولی″ نیز در کاراکتر احمد اونور ایفای نقش کرد و مورد توجه قرار گرفت.

وی پس از توافق با شرکت فیلم سازیِ ″ آی پاپیم ″ با سریال جزر و مد از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ در شبکه استار تیوی جلوی بینندگان ظاهر شد. چاتای اولوسوی در سریال جزر و مد با سرنای ساریکایا همبازی شد و با ایفای نقش کاراکتر یامان کوپر مورد توجه همگان قرار گرفت و با بازی تحسین برانگیزش همه نگاه‌ها را به سوی خود جذب کرد. چاتای در سال ۲۰۱۵ درمراسم پروانه طلایی به عنوان بهترین بازیگر مرد سال ترکیه انتخاب شد. طبق گفته خبرنگاران چاتای اولوسوی و سرنای ساریکایا در سر فیلمبرداری سریال عاشق هم شده و مدتی با هم رابطه داشته‌اند.

چاتای در سال ۲۰۱۵ مجدداً با کمپانی " آی یاپیم" به توافق رسید و این بار در فیلم " جنون عسلی" با کاراکتر " باریش آیاز ″ که در این فیلم همبازیش لیلا لیدیا بود در پرده سینما ظاهر شد. او همچنین با خواندن ترانه mutlu sonsuz (خوشبختی بی پایان) در فیلم Delibal مورد محبوبیت و توجه بسیاری قرار گرفت.

سومین همکاری چاتای و شرکت آی پاپیم در پایان سال۲۰۱۶ صورت گرفت که چاتای با کاراکتر سارپ ییلماز در سریال نفوذی جلوی دوربین رفت و مورد توجه بسیاری قرار گرفت، به طوری که این سریال در ریتینگ هفتگی سریال‌ها در ترکیه همواره اول بود. در پی این همه شهرت، شرکت فیلم‌سازی Netfilix که تا آن زمان در ترکیه فعالیت نکرده بود، به چاتای اولوسوی درخواست همکاری داد و چاتای نیز پس از بررسی این پیشنهاد را قبول کرد و با اشتراک گذاشتن فیلمی از خودش در صفحه اینستاگرامش تأیید کرد که این ماجرا صحت دارد. او هم‌اکنون در حال بازی کردن نقش هاکان در سریال "The Protector" محافظ است.

چاتای اولوسوی با دریافت پانصدهزارلیر ترکیه برای هر قسمت چهل و پنج دقیقه ای سریال محافظ گران ترین بازیگر ترکیه است.این سریال اولین سریال ساخت نتفیکس در ترکیه است

در سال ۲۰۱۶، اولوسوی به عنوان چهره تبلیغاتی برند پوشاک کالینز در ترکیه معرفی شد و در اولین فیلم تبلیغاتی اش با مدل ویکتوریا سیکرت، تیلور هیل در آگهی تبلیغاتی این برند به نام Bize Uyar (به ما هشدار میده) هم بازی شد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Vibe
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بیوگرافی سیدنی سوئینی(Sydney Sweeney)
  بیوگرافی بازیگران hollywood `
  بیوگرافی الکساندرا داداریو Alexandra Daddario
  بیوگرافی تام هالند (Thomas Holland)
  بیوگرافی زندایا (Zendaya Maree )
  بیوگرافی جسیکا باردن (Jessica Barden)
  بیوگرافی جنا اورتگا (Jenna Ortega)
  بیوگرافی جنیفر لارنس (اJennifer Shrader Lawrence)
  بیوگرافی مَریلین مونرو (Marilyn Monroe)
  بیوگرافی اینگرید برگمن(Ingrid Bergman)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان