امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بیوگرافی*Serenay Sarıkaya*

#1
سرنای ساریکایا (به ترکی استانبولی: Serenay Sarıkaya) (زادهٔ ۱ ژوئیهٔ ۱۹۹۲)[۱][۲]، بازیگر و مدل حرفه‌ای ترک و صاحب جایگاه دوم دختر شایستهٔ ترکیه در سال ۲۰۱۰ است.[۳]معروف‌ترین بازی او در نقش میرا در سریال جزر و مد است. او در سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ به عنوان بهترین بازیگر زن ترکیه انتخاب شد

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوگرافی*Serenay Sarıkaya* 1

نام اصلی
سرنای ساریکایا
زمینه فعالیت
بازیگر، مدل
تولد
۱ ژوئیهٔ ۱۹۹۲ ‏(۲۸ سال)
آنکارا، ترکیه
والدین
پدر mustafa sarikaya
مادر ümran sarikaya

محل زندگی
استانبول
ملیت
ترکیه ای
سال‌های فعالیت
۲۰۰۶ تا اکنون
سرنای در سن ۱۵ سالگی در یک رقابت زیبایی شرکت کرد و جایزه ویژه ای دریافت کرد. او کارش را با بازی در بخش کوچکی در فیلم Şaşkın آغاز کرد و بعد از آن در فیلم Plajda ایفای نقش کرد. شهرت او با بازی در این فیلم کمی افزایش یافت. در همان سال او در مجموعه تلویزیونی دیگری نیز ایفای نقش کرد. اولین نقش اصلی او در سریال باغ لیمو رقم خورد. سپس در مجموعه Adanali بازی و محبوبیت بیشتری کسب کرد. سرنای در مسابقه Miss Turkey دوم شد.

او در سال ۲۰۱۰ با سریال" عمر گل لاله " در نقش یشیم تاشکیران در شبکه شوتیوی ظاهر شد که سرنای دو فصل در این سریال حضور داشت. سرنای در سریال عمر گل لاله آهنگ " Yalnizca senfonisi" (داستان تنهایی) را اجرا کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت و از سوی شرکت‌های موسیقی پیشنهاد آلبوم دریافت کرد. او در پاسخ به این پیشنهادها گفت: من قصدم آواز خواندن نیست، حرفه من بازیگری است.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوگرافی*Serenay Sarıkaya* 1

وی پس از توافق با شرکت آی پاپیم با سریال جزرو مد از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ در شبکه استار تیوی جلوی بینندگان ظاهر شد. سرنای ساریکایا در سریال جزر و مد با چاتای اولوسوی همبازی شد و با بازی تحسین برانگیزش در نقش میرا بیلیجه در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ در مراسم پروانه طلایی به عنوان بهترین بازیگر زن ترکیه انتخاب شد. طبق گفته خبرنگاران سرنای ساریکایا و چاتای اولوسوی در سر فیلمبرداری سریال عاشق هم شده و مدتی با هم رابطه داشته‌اند.مدتی بعد با كرم بورسين دوست شد و بعد از سه سال و نيم از هم جدا شدند

سرنای در سال ۲۰۱۵ با کمپانی " taff pictures " به توافق رسید و این بار در فیلم سینمایی″ به جای ما دو نفر " با کاراکتر " چیچک " در پرده سینما ظاهر شد. او همچنین با خواندن ترانه vazgeçtim (منصرف شدم) از سزن آکسو در فیلم ikimizin yerine مورد محبوبیت و توجه بسیاری قرار گرفت.

دومین همکاری سرنای و کمپانی آی یاپیم در سال ۲۰۱۷ صورت گرفت که سرنای با شخصیت دورو در سریال اینترنتی " فی چی " جلوی دوربین رفت و مورد توجه بسیاری قرار گرفت. سرنای در حال حاضر مدل برند مشهور Mavi است. از ارزشمندترین جوایزی که سرنای ساریکایا کسب کرده می‌توان به این اشاره کرد که او در سال ۲۰۱۴ بهترین بازیگر زن در مراسم GQ انتخاب شد.

در سال ۲۰۱۹ برای اولین بار بزرگترین تئاتر موزیکال ترکیه به نام آلیس برای اولین بار روی صحنه تئاتر رفت. این نمایش که با استقبال فراوانی از طرف مردم روبرو شد تا دو فصل ادامه پیدا کرد و در حال حاضر به دلیل پاندمی کرونا اجراها متوقف شده.

در تئاتر آلیس که سرنای ساریکایا نقش اصلی این داستان را اجرا میکند داستان دختری روایت میشود که غرق در فضای مجازی است و در روز تولد خود ، وارد یک بازی اینترنتی شده و ناگهان به سرزمین عجایب پرت میشود. در این تئاتر ترانه های فراوانی خوانده میشود ولی دو ترانه اصلی به نام های Duy Beni و Kuzey yildizi بطور اختصاصی برای سرنای ساریکایا نوشته شده تا بصورت اختصاصی اجرا کند.

زندگی شخصی
سرنای تا هفت سالگی با پدر و مادر خود در آنتالیا اقامت داشت اما بعد از جدایی آنها، با مادرش زندگی کرد. او طی مصاحبه ای دربارهٔ نیاز به پدر و اهمیت یک پدر از دیدگاه دخترش سخن گفته‌است. وی از خردسالی به «مدل» بودن علاقه داشت. از ورزش‌های مورد علاقهٔ سرنای، می‌توان به والیبال و تنیس اشاره کرد. ساریکایا در یک مصاحبه گفته‌است که به رقص لاتین (خارجی) علاقه دارد. او مدتی با کرم بورسین رابطه عاشقانه داشت ولی بعد از مدتی از هم جدا شدند و بعد از او در سال ۲۰۲۰ مدتی با جم ایلماز کمدین اهل ترکیه وارد رابطه عاشقانه شده بود ولی از هم جدا شدند. او اکنون با هیچ کسی رابطه عاشقانه ندارد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Vibe
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بیوگرافی سیدنی سوئینی(Sydney Sweeney)
  بیوگرافی بازیگران hollywood `
  بیوگرافی الکساندرا داداریو Alexandra Daddario
  بیوگرافی تام هالند (Thomas Holland)
  بیوگرافی زندایا (Zendaya Maree )
  بیوگرافی جسیکا باردن (Jessica Barden)
  بیوگرافی جنا اورتگا (Jenna Ortega)
  بیوگرافی جنیفر لارنس (اJennifer Shrader Lawrence)
  بیوگرافی مَریلین مونرو (Marilyn Monroe)
  بیوگرافی اینگرید برگمن(Ingrid Bergman)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان