امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بشنوید: مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن

#1
بشنوید: مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن 1




هیچ چیز در کره ی زمین نمی تواند با عشق یک زن مقایسه شود. دوستی، مهربانی، صبوری، دلسوزی، صبوری و سخاوت فقط چندین ویژگی روشن زنانی است که می خواهند رابطه ی خود را آغاز و آن را با عشق و علاقه حفظ کنند؛ اما بعضی اوقات زنان علت برخی رفتارهای مردان را درک نمی کنند و آن ها را نوعی بی احترامی از سوی آن ها برداشت می کنند.

کتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن نوشته استیو هاروی، یکی از مشهورترین کتاب های روانشناسی در جهان است که به زنان بسیاری در سراسر دنیا کمک کرده تا مشکلات رابطه شان را رفع کنند. این کتاب برای مدت طولانی در شمار پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز قرار گرفته است.

استیو هاروی (Steve Harvey) کمدین درخشان آمریکایی در کتاب مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن (Act like a lady, think like a man)، با زبان صریح، جذاب و طنز حقایق و تجربیات شخصی خود را به زنان ارائه می کند تا بفهمند که مردان هنگام رابطه، صمیمیت و عشق چگونه فکر می کنند.

او با گردآوری موضوعات جامع و کاربردی به زنان سراسر جهان کمک کرده است تا به شناخت بهتری از مردان برسند و اجازه ندهند تا مشکلات از لحاظ فکری و جسمی آن ها را آزار دهد. شما می توانید با استفاده از اصول و تیپ های مختلف رفتاری ارائه شده در این کتاب که در اغلب مردان مشترک است، آن ها را بهتر بشناسید. هم چنین شیوه های کاربردی این کتاب به زنان یاد می دهد که چگونه کنترل زندگی خود را به دست بگیرند و پایه های روابط خود را مستحکم تر کنند.

کتاب مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن
چگونه نسخه صوتی کتاب مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن را دانلود کنیم؟
شما می توانید نسخه کامل کتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن را با بهترین کیفیت از طریق اپلیکیشن کتابراه دانلود کنید.

کتابراه پلتفرمی قانونی جهت نشر کتاب الکترونیک و صوتی است که با همکاری ناشرین و بهترین تولیدکننده های کتاب صوتی فعالیت می کند. برای پیدا کردن این کتاب صوتی شما می توانید نسخه اندروید یا آی او اس اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید. نام کتاب را جست وجو و صفحه اطلاعات کتاب را مطالعه کنید. کلیه جزییات اعم از معرفی، قیمت، سال نشر، مدت زمان کل کتاب، نام ترک ها، حجم و ... در صفحه معرفی ثبت شده است.

می توانید بخشی از فایل کتاب را به صورت رایگان از طریق گزینه «نسخه نمونه» دریافت کنید تا کیفیت فایل صوتی را مورد بررسی قرار دهید. سپس دکمه خرید کتاب صوتی را بزنید و مراحل پرداخت را انجام دهید. بلافاصله بعد از پرداخت می توانید اقدام به دانلود کتاب کنید.

بخش بندی اصلی کتاب مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن:
این کتاب جذاب در سه بخش به نگارش درآمده است.

بخش اول با عنوان نظام ذهنی یک مرد، به شما می گوید که زنان با برخی شیوه ها و راهکارها می توانند بفهمند مرد مورد نظرشان عاشق و شیفته ی آن ها است یا خیر. هم چنین از اهمیت موضوعاتی مانند «حمایت»، «صداقت» و «آشپزی» برای مردان، صحبت می کند.

بخش دوم با عنوان چرا مردان این کار را می کنند؟ آن ها چه کار می کنند؟ به زنان می گوید که مردان با چه معیارهایی همسر مورد نظر خود را انتخاب می کنند و چگونه مردان بین انواع ازدواج و موضوعات سرگرم کننده تفاوت قائل می شوند.

بخش سوم با عنوان کتاب تمرین موارد گوناگونی را که بهتر است زنان بعد از شکل گیری ارتباط خود با مردان بیاموزند را مورد بررسی قرار می دهد.

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  یک عاشقانه را آرام بشنوید
  وای اگر کفتار ها رفتار کفتاری کنند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان