امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پیرلو: کناره‌گیری نخواهم کرد

#1
آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس، تمام مسئولیت شکست 3-0 این تیم برابر میلان را بر عهده گرفت.
پیرلو: کناره‌گیری نخواهم کرد 1
به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته یوونتوس در خانه برابر میلان با سه گل شکست خورد تا اکنون در خطر از دست دادن تاپ فور و غیبت در فصل بعد از رقابت های چمپیونزلیگ باشد، البته یوفا ممکن است یوونتوس را برای حضور در پروژه شکست خورده سوپرلیگ از حضور در فصل بعد این رقابت ها محروم کند.

پیرلو پس از این مسابقه مسئولیت این شکست را بر عهده گرفت اما گفت که مجبور شده دیدگاه های اولیه خود را در این فصل تغییر دهد تا سازگار با بازیکنانی که یوونتوس در اختیار دارد، شوند. او همچنین اطمینان داد که قصد استعفا دادن ندارد.
پیرلو: کناره‌گیری نخواهم کرد 1
میلان در تمام لحظات بازی تیم برتر میدان بود و دوناروما، دروازه بان این تیم، چندان به زحمت نیافتاد. روسونری همچنین یک پنالتی را نیز توسط فرانک کسیه از دست داد تا شکست یووه از این سنگین تر نشود.

پیولی گفت: "روز قبل گفتم که تیم در طول هفته در تمرینات خوب به نظر می رسید. ما با روحیه و ذهنیت درست و تمرکز تمرین کردیم. تیم سر حال بود و مطمئن بود که می تواند نمایش خوبی داشته باشد.

ولی بعد چنین اتفاقی نیافتاد. ما بازی را خوب شروع کردیم اما راه‌مان را گم کردیم و نتیجه نهایی این شد. توضیح دادنش الان سخت است. چیزهای زیادی وجود داشت که کار نکرد و جواب نداد. وقتی در چنین بازی مهمی 3-0 شکست می خوری به این معنا است که خیلی چیزها کار نکرده است. اما من باید اول اوضاع را بررسی کنم و بعد با آرامش بچه ها درباره آن صحبت کنم."

از پیرلو پرسیده شد که آیا آماده کناره گیری از سمت خود در یوونتوس هست؟ سرمربی بیانکونری پاسخ داد: "نه. من کناره گیری نخواهم کرد. من با شور و اشتیاق زیادی این نقش را در میان برخی مشکلات خاص بر عهده گرفتم. من در اختیار باشگاه هستم. هنوز سه بازی باقی مانده است، بنابراین تا زمانی که اجازه داشته باشم کار خود را ادامه خواهم داد. "

با توجه به شکست 3-1 میلان در سن سیرو در نیم فصل اول برابر یووه، اکنون در صورتی که دو تیم با امتیاز برابر فصل را به پایان برسانند، این روسونری است که با توجه به بازی رو در رو بالاتر قرار خواهد گرفت.

میلان اکنون با 72 امتیاز هم امتیاز با آتالانتا، تیم دوم جدول، است و ناپولی با 70 امتیاز و یووه با 69 امتیاز در رده های بعدی در تعقیب روسونری هستند.

پیرلو افزود: "من پروژه متفاوتی در ذهنم داشتم و فکر می کردم می توانم گروه متفاوتی از بازیکنان را در اختیار داشته باشم. من روی برخی از مفاهیم کار کرده بودم، اما بعد مجبور شدم تغییراتی ایجاد کنم تا با خصوصیات بازیکنانم مطابقت داشته باشند و مجبور شدم افکارم را با توانایی بازیکنان یووه سازگار کنم. "

ساری نیز فصل قبل مشکل مشابهی داشت. آیا بازیکنان یووه در برابر تغییر مقاومت می کنند؟

پیرلو: "مسئله این نیست که این تیم در برابر تغییر مقاوم باشد، اما بعضی چیزها را در ذهن خود دارید که پیاده کردن آنها با برخی بازیکنان دشوارتر می شود. اگر نتوانم از این بازیکنان بهترین نتیجه را بگیرم، این تقصیر من است و مطمئناً من باید عملکرد بهتری داشته باشم.

اگر چیزی درست پیش نرفت باید مسئولیت آن را پذیرفت. این تیم از بازیکنان بزرگی تشکیل شده است، اما واضح است که یک چیزی درست کار نمی کند."
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
پاسخ
 سپاس شده توسط *VENUS* ، βάરãɲ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  پیرلو: اینتر به ندرت حتی یک موقعیت داشت
  تهدید به کناره‌گیری از فوتبال
  تصمیم‌گیری در مورد مسابقات غیرفوتبالی کلید خورد/ ورزش‌های برخوردی فعلا تعطیل!
  مسابقات میل‌گیری پارازورخانه‌ای به صورت مجازی
  نجاریان: تصمیم‌گیری درباره حذف پلی‌آف فوتسال زود بود
  تصمیم‌گیری در مورد آینده وزنه‌برداری در رومانی/ زمان برگزاری اردوی تیم ملی منوط به اع
  ماجرای گروگان گیری تیم ملی در بوشهر!
  پیرلو: به فوتبال ایتالیا بر نمی گردم
  کناره گیری ونچاپ از تیم ملی کاستاریکا
  سبقت گیری فرمول 1

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان