امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بیوگرافی(اَمبر هرد) Amber Laura Heard

#1
اَمبر لارا هرد (به انگلیسی: Amber Laura Heard) (متولّد ۲۲ آوریل ۱۹۸۶ در شهر آستین، تگزاس) یک هنرپیشهٔ و مدل اهل ایالات متحده است. او اولین بازی خود را در سال ۲۰۰۴ در یک درام ورزشی به نام چراغ‌های جمعه‌شب با بازی بیلی باب تورنتون انجام داد، پس از نقش‌های کوچک در سرزمین شمالی و آلفا داگ، اولین نقش اصلی خودش را در فیلم همه پسران عاشق ماندی لین (۲۰۰۶) به نمایش گذاشت، وی مُدل و بازیگر سینما است و نخستین فعالیت او در سال ۲۰۰۷ با بازی در برنامه تلویزیونی سی‌دابلیو تلویژن شو آغاز شد.


دستیابی به موفقیت برای او در سال ۲۰۰۸ و با اجرای نقش در فیلم‌های عقب‌نشینی هرگز و پاین‌اپل اکسپرس حاصل شد، او جایزهٔ پیشرفت را در جوایز هالیوود جوان ‏(en)‏ دریافت کرده‌است، حضور او در فیلم‌هایی مانند خبرچینان (۲۰۰۸)، ناپدری، سرزمین زامبی‌ها و جونزس‌ها ‏(en)‏ توجه بیشتری را برای او به ارمغان آورد، بازی بعدی او در فیلم جان کارپنتر به نام نگهبان بود، در فیلم رانندگی جنون در کنار نیکلاس کیج همبازی بود و در فیلم خاطرات عجیب و غریب در کنار جانی دپ به ایفای نقش پرداخت که به دنبال آن برندهٔ جایزهٔ ویژه در جشنواره فیلم هالیوود شد، در سال ۲۰۱۴ در فیلم ۳ روز برای کشتن ظاهر شد و در سال ۲۰۱۵ در فیلم مایک جادویی ایکس‌ایکس‌ال و دختر دانمارکی بازی کرد، اَمبر همچنین در فیلم‌های لیگ عدالت (۲۰۱۷) از زک اسنایدر، و آکوامن (۲۰۱۸) از جیمز وان نقش شخصیت ابرقهرمان مرا را ایفا کرده‌است.

شنیده می‌شود که اَمبر در فعالیت‌های اجتماعی برای مواردی همچون حقوق دگرباشان جنسی از جمله حقوق دگرباشان در کشورهای گوناگون مشارکت دارد و طرفدار اسکان بشریت ‏(en)‏ است، همچنین وی عضو دختر برتر، یک کمپین از بنیاد سازمان ملل ‏(en)‏، هنر بهشت و عفو بین‌الملل می‌باشد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوگرافی(اَمبر هرد) Amber Laura Heard 1

هرد درسال ۲۰۱۵ با جانی دپ ازدواج کرد. در سال ۲۰۱۷، این دو از یکدیگر طلاق گرفتند. طلاق آن دو توجه رسانه‌ای بسیاری به خود جلب کرد؛ چرا که هرد ادعا کرده بود که دپ او را از لحاظ فیزیکی و لفظی، آزار داده‌است.در سال ۲۰۱۹ و در پی صحبت‌های رسانه‌ای او در خصوص قربانی خشونت بودن، جانی دپ از اَمبر هرد به دلیل افترا زدن شکایت کرد. او گفت که که هرد او را آزار داده‌است. در اوایل سال ۲۰۲۰، یک نوار صوتی منتشر شد که در آن، هرد تأیید می‌کرد که از لحاظ فیزیکی، دپ را آزار داده‌است.امبر هرد یک خداناباور است.

اوایل زندگی
او متولّد آستین، تگزاس است. پدرش دیوید کلینتون هرد، یک پیمانکار است و مادرش پاتریشیا پیج که نام اصلی او پارسونز است یک محقق اینترنت می‌باشد.

پاتریشیا پیج، یک محقق اینترنتی و پدرش دیوید کلینتون هرد، صاحب یک شرکت ساختمانی کوچک، بود. او یک خواهر کوچکتر به نام ویتنی دارد.این خانواده در خارج از آستین زندگی می‌کردند.پدر هرد در اوقات فراغت خود با اسب‌ها سر و کار داشت لذا اَمبر در کنار پدرش با سوارکاری، شکار و ماهیگیری بزرگ شد. او همچنین در مراسم‌های بالماسکه شرکت کرده‌است.وقتی هرد ۱۶ ساله بود، بهترین دوستش در تصادف اتومبیل جان باخت. هرد، که کاتولیک بزرگ شد، بعداً خود را ملحد و بی‌دین اعلام کرد.در همان زمان، او شروع به خواندن کتاب‌هایی از نویسندگانی مانند آین رند، ری بردبری و جورج اورول کرد که باعث زیر سؤال بردن جامعه اطراف خود شد. در ۱۷ سالگی، او دیگر احساس راحتی در تگزاس را نداشت و از دبیرستان کاتولیک خود خارج شد تا به نیویورک سیتی منتقل شود.وی سرانجام از طریق یک دوره تحصیل در خانه دیپلم دریافت کرد. در نیویورک، وی از طریق مدلینگ، معاشش را تأمین کرد، اما خیلی زود به لس آنجلس رفت تا حرفه بازیگری را دنبال کند.

زندگی شخصی
اَمبر در مصاحبه‌ای مربوط به سال ۲۰۰۸ میلادی اظهار داشت که ندانم‌گرا است.او همچنین به زبان اشاره آمریکایی تسلط کامل دارد.

امبر هرد دوجنس‌گرا است، هرد از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ با عکاس زنی به نام تاسیا ون ری در رابطه عاشقانه بود او به شکل رسمی و عمومی در بیست‌پنجمین رویداد سالانه اتحاد همجنس‌گرایان علیه افترا در سال ۲۰۱۰ شرکت جست.اَمبر هرد اظهار داشت که؛ من خودم را به جنبش یا فرد خاصی نمی‌چسبانم، من با مردان و در حال‌حاضر یک زن، روابط موفقی داشته‌ام. او ادامه می‌دهد که من عاشق کسی می‌شوم که بخواهم عاشقش شوم. چنین شخصی‌ست که اهمیت دارد هنگامی که از تصمیمش برای بیرون‌آمدن در چنین رویدادی سؤال گردید پاسخ گفت که؛ وقتی به نقش خودم در رسانه نگاه می‌کنم، ناخواسته یک سؤال مهم را همیشه از خودم می‌پرسم که آیا من نقشی در این معضل دارم؟ و من فکر می‌کنم خیل عظیمی از افراد سخت‌کوش، مالیات‌دهندگان آمریکایی از حقوق خود محروم شده و برابری‌شان سلب می‌گردد، آنجاست که باید از خودتان بپرسید که چه عواملی مسبب چنین همه‌گیری محسوب می‌شوند.


اَمبر هرد در کامیک کان سن دیگو
در سال ۲۰۰۹ هرد به جرم اعمال خشونت در واشینگتن بازداشت‌شد. گفته شده که وی باعث چنگ‌انداختن و مصدوم نمودن بازوی تاسیا ون ری گردیده‌است. در نهایت ماجرا، هیچ اتهامی علیه او وارد نشد و پلیس پس از درخواست به شکل قانونی سوابق دستگیری را در سال ۲۰۱۱ حذف کرد هر چند، دادگاه شهرستان کینگ، واشینگتن سوابق در رابطه با این خشونت را حفظ نموده‌است. در سال ۲۰۱۶ وان ری در مصاحبه‌ای عمومی ضمن دفاع از هرد اذعان داشت که؛ اَمبر کاملاً به‌اشتباه باعث بروز چنین رویدادی شده‌است و سوء تفسیر از چنین ماجرایی باعث بروز احساسات تنش‌زا گردیده‌است.در سال ۲۰۱۴، اَمبر یکی از قربانیان پرونده و ماجرای افشای آی‌کلاد از چهره‌های سرشناس بود که در آن، تصاویر برهنه وی بدون رضایت Hک و توزیع شد.او پس از طلاق خود از جانی دپ، با ایلان ماسک، از کارآفرینان مشهور برای چند ماه تا اوایل سال ۲۰۱۸ در رابطه بود.

ازدواج
هرد در حالی که در سال ۲۰۱۱ فیلمبرداری خاطرات عجیب و غریب را انجام می‌داد، با جانی دپ آشنا شد و سال بعد آنها زندگی با یکدیگر را آغاز کردند.آنها در یک مراسم خصوصی مدنی در خانه خود در لس آنجلس در ۳ فوریه ۲۰۱۵ ازدواج کردند. طلاق هرد و دپ، در ژانویه ۲۰۱۷ نهایی شد و دپ موافقت کرد که ۷ میلیون دلار به امبر هرد بپردازد و نگهداری از دو سگ این زوج به امبر هرد سپرده شود. هرد اعلام کرده که این پول را به دو سازمان خیریه اهدا می‌کند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Vibe
پاسخ
 سپاس شده توسط Волшебник ، ѕααяeη
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بیوگرافی سیدنی سوئینی(Sydney Sweeney)
  بیوگرافی بازیگران hollywood `
  بیوگرافی الکساندرا داداریو Alexandra Daddario
  بیوگرافی تام هالند (Thomas Holland)
  بیوگرافی زندایا (Zendaya Maree )
  بیوگرافی جسیکا باردن (Jessica Barden)
  بیوگرافی جنا اورتگا (Jenna Ortega)
  بیوگرافی جنیفر لارنس (اJennifer Shrader Lawrence)
  بیوگرافی مَریلین مونرو (Marilyn Monroe)
  بیوگرافی اینگرید برگمن(Ingrid Bergman)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان