امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بیوگرافی تراویس فیمل (Travis Fimmel)

#1
تراویس فیمل (به انگلیسی: Travis Fimmel) (زادهٔ ۱۵ ژوئیهٔ ۱۹۷۹) هنرپیشه و مدل پیشین استرالیایی است. او را بیشتر به عنوان مدل سابق کلوین کلاین و برای ایفای نقش راگنار لثبروک در مجموعهٔ تلویزیونی وایکینگ‌ها که از شبکهٔ هیستوری پخش می‌شود، می‌شناسند.شخصیت راگنار لثبروک با هنرپیشگی تراویس فیمل در مجموعه وایکینگ‌ها تبدیل به یکی از به‌یادماندنی‌ترین شخصیت‌ها در تاریخ شبکه هیستوری آمریکا شد. هنرپیشگی فیمل در مجموعه وایکینگ‌ها تا حدی درخشان بود که شخصیت راگنار لثبروک را برای شبکه هیستوری به یک نماد تبدیل کرد. بازی او باعث شد مجموعه وایکینگ‌ها در جایگاه خاصی میان بینندگانِ سریال‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی جهان قرار گیرد. تاثیرگذاری این بازیگر و نقش برجسته او در این مجموعه به صورت شگفت‌انگیزی باورنکردنی است همینطور وی نقش اصلی فیلم فانتزی-تخیلی وارکرفت بود. این فیلم سال ۲۰۱۶ اکران شد و در پرده سینماها ب نمایش گذاشته شد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوگرافی تراویس فیمل (Travis Fimmel) 1

تراویس فیمل بیست و دومین بازیگر شخصیتِ معروف داستانی تارزان در سینما و تلویزیون است و در سال ۲۰۰۳ میلادی در مجموعهٔ تلویزیونی تارزان در این نقش ظاهر شد.تراویس فیمل نقش راگنار را در وایکینگ ها را دارد

اوایل زندگی

فیمل در نزدیکی اکوکا، ویکتوریا بدنیا آمد. وی در یک مزرعهٔ ۵۵۰۰ هکتاری در لاکینگتون رشد یافت. او کوچکترین پسر خانواده بعد از دو برادر خود است. مادر او، جنی فیمل، افسر تفریحی معلولین و پدر او، کریس فیمل، دامدار است. فیمل در دوران نوجوانی با امید به فوتبالیست حرفه‌ای شدن به ملبورن رفت تا در باشگاه فوتبال کیلدا در لیگ فوتبال استرالیایی بازی کند، اما طی حادثه‌ای قبل از شروع فصل، پای وی آسیب می‌بیند و از فوتبال کناره‌گیری می‌کند. بعدها او برای معماری و مهندسی تجاری در مؤسسه سلطنتی فناوری ملبورن پذیرفته شد اما وی ترجیح داد به خارج از کشور سفر کند.

بعد از دوران دبیرستان برای تحصیلات عالی به دانشگاه ملبورن رفت، اما این مدت زمان زیادی به طول نینجامید، او به لندن سفر کرد، در لندن با دیوید سلتزر ملاقات کرد، دیوید به تراویس فیمل پیشنهاد سفر به آمریکا و بازیگری را داد. خیلی سریع هر دو آن‌ها به لس‌آنجلس رفتند و تراویس به مطالعه‌ی هنر مشغول شد. دیوید سلتزر در زمان آموزش به علاوه‌ی تراویس فیمل، کسان دیگری مانند جیک جیلنهال، اوا مندس، هلی بری، برد پیت و شارلیز ترون را نیز زیر نظر داشت.

مدلینگ

کار مدلینگ تراویس با آشنا شدن وی با متیو آندرسون، استعداد یاب آژانس مدل‌های چادویک آغاز شد. در سال ۲۰۰۲ به خارج از کشور رفت و در آمریکا با شرکت ال. اِی مدلز قرارداد امضا کرد. وی سپس به اولین مرد جهان تبدیل شد که معامله شش رقمی را برای مدل‌سازی منحصراً برای کلوین کلاین به مدت یک سال فراهم کرد و آخرین کسی که شخصاً توسط طراح ناشناس این برند منعقد شد. او ابتدا مدل ادکلن‌های مردانهٔ این کمپانی بود و بعد تبدیل به مدل لباس‌های زیر شد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوگرافی تراویس فیمل (Travis Fimmel) 1

عکس‌های او در بیلبوردهای خیابان‌های لندن گذاشته شد که همین باعث انتشار گزارش‌هایی شد که در آن گفته شده بود عکس‌های فیمل باعث ایجاد تصادف‌هایی برای برخی از راننده‌های زن شده‌است. البته این ممکن است فقط یک شایعهٔ پخش شده در اینترنت باشد. در سال ۲۰۰۲ عکس او در مجلهٔ پیپل به عنوان سکسی‌ترین مرد مجرد دنیا چاپ شد و در آن زمان به عنوان "مورد تقاضاترین مدل مرد جهان" شناخته می‌شد؛ حتی توسط بسیاری از روزنامه‌نگارها گفته شد که فیمل، برای بسیاری یادآور جری اسمیث جرود در سریال سکس اند سیتی است. عکسهای فیمل در مجله‌های زیادی چاپ شد؛ مانند مجلهٔ فرانسوی نومرو هوم و راهنمای تلویزیون آمریکا. او همچنین در برنامه‌ها و شوهای محبوب زیادی شرکت کرد؛ ازجمله جیمی کیمل لایو! در سال ۲۰۰۳، شوی شارون اوسبورن، شوی زندگی با کلی و رایان، شوی زندهٔ شبکهٔ ام‌تی‌وی و غیره.همچنین فیمل در موزیک ویدیوهای «Someone to call my lover» از جنت جکسون و موزیک ویدیوی من واقعی هستم از جنیفر لوپز نقش آفرینی کرده‌است.

در آخر، فیمل ترجیح داد تا به عنوان بازیگر شناخته شود تا یک مدل. او دعوت هفت شبکهٔ استرالیایی را رد کرد تا به عنوان داور مهمان در سری برنامه من را یک سوپرمدل کن حضور یابد.

بازیگری

فیمل، حرفهٔ هنرپیشگی را زیر نظر مربی بازیگری هالیوود، ایوانا چوبوک آموخت. بالاخره، او توانست در مجموعه تلویزیونی تارزان در سال ۲۰۰۳ محصول وارنر برادرز، در نقش تارزان ظاهر شود. علاوه بر این، در سال ۲۰۰۵ در فیلم راکی پوینت همراه با لورن هالی، سال ۲۰۰۶ در فیلم آرامش جنوب با مادلین استو و سال ۲۰۱۱ در فیلم دره بزرگ با ریچارد درایفس و جسیکا لنگ همکاری کرد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوگرافی تراویس فیمل (Travis Fimmel) 1

فیمل طیف متنوعی از شخصیت‌ها را در صفحه نمایش‌های کوچک و بزرگ بازی کرده است. او در سال ۲۰۰۸ در فیلم خویشتنداری در نقش یک قاتل، و سپس در فیلم پیمایشگر، شخص نقش یک پسر در مهمانی را در کنار متیو مک‌کانهی و وودی هرلسون بازی کرد. درسال ۲۰۱۰ او در نقش یک گاوچران دلسوز را در فیلم کشور پاک ۲: هدیه و در فیلم ترسناک سوزن، در نقش یک عکاس پزشکی قانونی با بازی بن مندلسون ظاهر شد. سپس او در فیلم عاج در نقشِ یک پیانیست بااستعداد ظاهر شد که این فیلم در جشنواره بین‌المللی فیلم مونترآل و جشنواره بین‌المللی فیلم استراسبورگ به نمایش درآمد. همچنین، در همان سال او نقشِ هلوِگ، یک نگهبان زندان در فیلم آزمایش را داشت که ابتدا این نقش به الیجا وود پیشنهاد شده بود، اما این پیشنهاد توسط وی رد شد و این نقش به فیمل رسید.این فیلم، بر اساس واقعیت ساخته شد و در حقیقت روایتِ یک آزمایش در دانشگاه استنفورداست که از کنترل خارج می‌شود.

فیمل در سال ۲۰۰۹ در سریال هیولا در کنارِ پاتریک سوویزی نقشِ یک مامور مخفی به نام الیس داو را بازی کرد. تولید این سریال پس از سیزده قسمت بدلیل مرگِ سوویزی بر اثر سرطان لوزالمعده متوقف شد. وی سپس نقش مِیسون بویل را در دو قسمت از سریال اکشن و ماجراجویی تعقیب (فصل 1 ، قسمت های 1 و 8) ، تهیه شده توسط جری بروکهایمر، برنده جایزه امی، بازی کرد.همچنین،در سال 2011 در فیلم کشور یاغی در نقشِ دوستِ شخصیت اصلی با بازی لوک گریمز ظاهر شد. در 2012،او در فیلم کمدی-اکشن قانون شکنان بیتاون با بیلی باب تورنتون و اوا لونگوریا همبازی شد.او نقشِ مک کویین اودی رو بازی کرد.در همان سال در فیلم هارودیم در نقشِ یک افسر سابق ظاهر شد.

فیمل در سال 2013،شروع به بازی در سریال وایکینگ ها برای چهار فصل کرد.او در این سریال با الکساندر لودویگ،کاترین وینیک،گابریل بیرن و لاینس روچ همبازی شد.او نقش راگنار لودبروک،پادشاه افسانه ای وایکینگ ها رو داشت.روزنامه ی یواس ای تودی فیمل را در این سریال "جذاب" توصیف کرد. او همچنین در سال 2016 در نقش آندوین لوتار در فیلم وارکرافت که اقتباسی از بازی ویدیویی وارکرافت بود ظاهر شد.در فیلم کمدی-رمانتیک طرح مگی در کنار ایثن هاک و جولیان مور در نقش یک هیپستر دمدمی مزاج و در فیلم به پیت تکیه کن در کنار چارلی پلامر در نقش یک پدر دوست داشتنی اما غیر مسئول بازی کرد. در 2017 فیمل به عنوان بازیگر در جشنواره ی GQ مردان استرالیا جایزه گرفت.او با سبک خودپسندیِ خاص خودش،خطاب به حضار گفت:"من مطمئن نیستم که چگونه این را بدست آوردم اما تقاضای بازشماری ندارم!" در سال 2018 نام فیمل در نقش سرگرد هری اسمیث در فیلم ''خطر نزدیک است:نبرد لانگ تن'' اعلام شد.در این فیلم،سرگرد هری اسمیث فرماندهی سربازانی را در درگیری با ویت کنگ در نبرد لانگ تن طی جنگ ویتنام برعهده داشت] وی سپس در فیلم سرزمین رویایی در کنار مارگو رابی و فین کول نقش آفرینی کرد.داستان در 1930 اتفاق می افتد و پسری به نام یوجین با ورود زنی به نام خانم ولز به دهکده، زندگی‌اش دچار تغییر و تحول اساسی می‌شود. فیلم بعدی فیمل، El Tonto نام دارد و به نظر می آید هنوز اطلاعات دقیقی از نقشِ او منتشر نشده است. در سال 2020 او در سریال بزرگ شده توسط گرگ ها که توسط ریدلی اسکات ساخته شده است،بازی کرد.این سریال برای فصل دوم تمدید شده است
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Vibe
پاسخ
 سپاس شده توسط ѕααяeη ، ᴀᴡᴀʏᴀᴜʀᴏʀᴀ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بیوگرافی سیدنی سوئینی(Sydney Sweeney)
  بیوگرافی بازیگران hollywood `
  بیوگرافی الکساندرا داداریو Alexandra Daddario
  بیوگرافی تام هالند (Thomas Holland)
  بیوگرافی زندایا (Zendaya Maree )
  بیوگرافی جسیکا باردن (Jessica Barden)
  بیوگرافی جنا اورتگا (Jenna Ortega)
  بیوگرافی جنیفر لارنس (اJennifer Shrader Lawrence)
  بیوگرافی مَریلین مونرو (Marilyn Monroe)
  بیوگرافی اینگرید برگمن(Ingrid Bergman)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان