امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بیوگرافی نینا دوبرو(Nina dobrev)

#1
نیکولینا کنستانتینوا دوبروا (به انگلیسی: Nikolina konstantinova dobreva) (زاده ۹ ژانویه ۱۹۸۹ در صوفیه، بلغارستان) معروف به نینا دوبرو (به انگلیسی: Nina dobrev) هنرپیشهٔ بلغاری-کانادایی است که بیشتر بخاطر ایفای نقش کاترین پیرس/الینا گیلبرت در سریال خاطرات خون‌آشام که از شبکه سی‌دابلیو پخش می‌شد ، شهرت دارد.او در حال حاضر با شاین وایت (اسنوبوردر معروف۳۳ ساله و برنده سه مدال طلای المپیک) رابطه دارد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوگرافی نینا دوبرو(Nina dobrev) 1


زمینه فعالیت : بازیگری
تولد : ۹ ژانویهٔ ۱۹۸۹ ‏(۳۲ سال)صوفیه، بلغارستان
محل زندگی : آمریکا (لس آنجلس)
ملیت : بلغارستان، کانادا
پیشه : بازیگر
شریک(های)
زندگی : ایان سامرهالدر (۲۰۱۱–۲۰۱۳)
شاین وایت (اکنون)

اوایل زندگی و حرفه

نینا دوبرو با نام نیکولینا کنستانتینوا دوبروا (به بلغاری: Николина Константинова Добрева) ۹ ژانویه ۱۹۸۹ در صوفیه، بلغارستان، متولد شد و در سن دو سالگی به کانادا رفت؛ جایی که او در تورنتو، انتاریو، مطرح شد.

او به زبان فرانسوی، انگلیسی و بلغاری مسلط می‌باشد.

او دارای یک برادر بزرگتر به نام الکساندر است. پدر نینا، کنستانتین نام دارد و یک متخصص کامپیوتر است. نام مادرش نیز نیهالا بوده و یک هنرمند است.

دوبرو در مدرسه دولتی جی. بی. تایرل حضور یافت؛ جایی که او حضور در کلاسهای باله و موسیقی جاز و رقابت در ژیمناستیک ریتمیک را آغاز کرد. سپس او در مدرسه وکسفورد دانشگاهی هنر در اسکاربرو، انتاریو و دانشگاه رایرسون در تورنتو در رشته جامعه‌شناسی حضور یافت، او آنجا را در سال ۲۰۰۸ به دنبال حرفه بازیگری ترک کرد.

اولین نقش جدی نینا دوبرو در یک درام تلویزیونی با نام نسل آینده اتفاق افتاد. استقبال مخاطبان از این چهره جدید موجب شد تا او در سه فصل از این سریال حضور داشته باشد. بازی های فوق العاده او در نقش های کوتاه موجب شد در اواسط سال ۲۰۰۵، پیشنهادات بسیاری از چند کارگردان مطرح صنعت سریال سازی آمریکا داشته باشد.

تمام این موفقیت ها، گام به گام به گونه ای پیش رفت تا تهیه کنندگان سریال خاطرات خون آشام و مدیران شبکه معروف CW به این نتیجه برسند که می توان بر روی این چهره جدید سرمایه گذاری موفقی داشت. آن ها در سال ۲۰۰۹ پیشنهادی به نینا دادند که حقیقتا قابل رد کردن نبود. آن ها به نینا دوبرو پیشنهاد بازی در نقش اصلی این سریال تجاری و پر هزینه را آن هم برای شش فصل پیاپی دادند.

نینا دوبرو سال ۲۰۱۵ را با فیلم آخرین دختران، آغاز کرد. او در سال ۲۰۱۶ در دو فیلم و در سال ۲۰۱۷ در سه فیلم سینمایی حضور داشت. او در ابتدای این سال در فیلم Crash Pad حضور یافت و سپس در پروژه سنگین فیلم ۳ ایکس، نقش قابل توجهی داشت که به گفته بسیاری از منتقدین، به خوبی از پس ایفای آن برآمد. او که در جایی گفته بود نمی خواهد تا ابد تنها در نقش نوجوانان بازی کند، با حضور در این فیلم اثبات کرد که توانایی هایش بیشتر از یک دختر بچه نوجوان است.

نینا دوبرو در سریال کمدی روزگار سگی از شبکه سی‌بی‌اس (CBS) هم بازی کرده است. نینا مجموعا در ۲۰ فیلم سینمایی و ۱۸ سریال حضور داشته است. او ۲ بار هم در سال های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۸ در دو موزیک ویدئو بازی کرده است.

زندگی شخصی

نینا در سال ۲۰۰۷ و در صحنه سریال دگراسی با دنیل کلارک بازیگر آشنا شد. آن ها دو سال باهم رابطه داشتند و در سال ۲۰۰۹ از هم جدا شدند. دلیل این جدایی مشخص نبود اما گویا طبق مصاحبه های کلارک نینا مقصر بود. شاید دلیلش ایان بود که از همکاری آن ها چند ماه می گذشت. آن دو رابطه شان را علنی نکردند و در سال ۲۰۱۱ بود که درباره علاقه شان صحبت کردند. درباره رابطه آن ها شایعاتی شنیده می شد. حتی گفته می شد که نینا باردار است اما این اخبار هرگز تایید نشدند. تصاویر کودکی که در آغوشش بود نیز خبر ازدواج آن ها را داغ کرد. ایان بیش از یک بار از نینا خواستگاری کرد اما هربار نینا نپذیرفت. او نمی خواست ازدواج کند و صاحب فرزند شود، بلکه می خواست در سینما کارنامه درخشانی داشته باشد. این زوج سرانجام در مه ۲۰۱۳ از هم جدا شدند. نینا به زودی با درک هاف، برادر بهترین دوستش جولیان هاف دیده شد اما این رابطه جدی نبود.

ایان یک سال ناراحت و تنها بود تا اینکه با نیکی رید، ستاره سریال گرگ و میش وارد رابطه شد. در اوایل ۲۰۱۵ به او پیشنهاد ازدواج داد.

بر خلاف بسیاری از روابط هالیوود ، سامرهالدر و دوبروف رابطه خود را با یک پایان بد خاتمه ندادند و نسبت به یکدیگر دوستانه و شوخ طبع باقی ماندند. نینا حتی با رید، همسر فعلی سامرهالدر، روابط دوستانه نزدیکی دارد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوگرافی نینا دوبرو(Nina dobrev) 1

نینا پس از ترک سریال تصمیم گرفت افکار ناراحت کننده را رها کند و با دوستانش به مهمانی می رفت. سلنا گومز نینا را به آستین استوول که در درام عشق و افتخار (Love and Honor) و سریال حکایت دلفین‌ها (Dolphin Tale) حضور یافته بود، معرفی کرد. این دو رابطه شان را آغاز کردند و یک رابطه طولانی داشتند. در اکتبر ۲۰۱۵ نینا و آستین رسما رابطه شان را اعلام کردند. در آغاز سال ۲۰۱۶ رابطه شان به مشکلاتی دچار شد و از هم جدا شدند. دلایل جدایی شان مشخص نیست اما نینا دوباره با درک هاف دیده شد. با این حال رابطه آن ها یک ماه بیشتر طول نکشید.

از سال ۲۰۱۹ نینا با شاون وایت، دارنده مدال طلای المپیک، بازیگر و موسیقی دان رابطه دارد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Vibe
پاسخ
 سپاس شده توسط ѕααяeη ، ᴀᴡᴀʏᴀᴜʀᴏʀᴀ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بیوگرافی سیدنی سوئینی(Sydney Sweeney)
  بیوگرافی بازیگران hollywood `
  بیوگرافی الکساندرا داداریو Alexandra Daddario
  بیوگرافی تام هالند (Thomas Holland)
  بیوگرافی زندایا (Zendaya Maree )
  بیوگرافی جسیکا باردن (Jessica Barden)
  بیوگرافی جنا اورتگا (Jenna Ortega)
  بیوگرافی جنیفر لارنس (اJennifer Shrader Lawrence)
  بیوگرافی مَریلین مونرو (Marilyn Monroe)
  بیوگرافی اینگرید برگمن(Ingrid Bergman)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان