امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شریفی: واکسن نزدم و پیشنهاد خوبم از دست رفت!

#1
مهاجم سابق پرسپولیس و سپاهان از ماجرای منتفی شدن انتقال به شرق آسیا به خاطر واکسینه نشدن می‌گوید.
شریفی: واکسن نزدم و پیشنهاد خوبم از دست رفت! 1
به گزارش "ورزش سه"، مهدی شریفی پس از بازگشت به لیگ آذربایجان، حالا دوباره تصمیم گرفته تا به ایران بازگردد و فوتبال خود را در لیگ برتر ادامه دهد. او در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به این موضوع به دلایل منتفی شدن انتقالش به تیمی شرق آسیایی اشاره کرد و در این باره توضیحاتی را ارائه داد.



شریفی درخصوص ماجرای انتقالش به پیکان گفت: من به خاطر مشکلات شخصی وقتی به ایران برگشتم، پیکان را انتخاب کردم چون باید در تهران می‌ماندم. آن موقع آقای عبدالله ویسی و آقای گرشاسبی در پیکان حضور داشتند اما آنها در ابتدای فصل جدا شدند و بعد از آن شرایط تغییر کرد و من هم در تمرینات حضور چندانی نداشتم. از شرایط بازی دور شدم و قبل از نیم فصل فسخ کردم و رفتم آذربایجان. یک مربی بدنساز اختصاصی گذاشتند تا شرایط بدنی ام به حالت ایده آل برگردد.



او در مورد جدایی اش از سومقاییت توضیح داد: در همه جای دنیا اینطور است که به خاطر کرونا بودجه باشگاه‌ها تحت تاثیر قرار دارد و همین موضوع هم در سومقاییت باعث جدایی من شد. حالا 90 درصد به بالا می‌خواهم در ایران باشم و این بار هم محدودیت بازی در تهران برایم وجود ندارد.
وی با اشاره به دلایل جدایی اش از پیکان گفت: مدیرعاملی که بعدا آمد، قبلا در جلسه هیئت مدیره بود و دید که من چه مبلغ قراردادی را بستم. وقتی که همه چیز عوض شد و او آمد، سر مبلغ قرارداد با خیلی از نفرات به مشکل خورد و به من هم گفت که قراردادت خیلی بالاست. این در حالی بود که شاید اصلا اگر رقم را پایین‌تر می‌گفتند من امضا نمی‌کردم. من هیچ چیزی از پیکان دریافت نکردم و چون می‌خواستم بروم، امضا کردم و رفتم. من فوتبالم برایم مهم بود و به همین خاطر ادعایی هم برای رقم ندارم.
شریفی: واکسن نزدم و پیشنهاد خوبم از دست رفت! 1
مهاجم سابق پرسپولیس و سپاهان راجع به مقصدش اظهار داشت: پیشنهاد از بیرون کشور زیاد داشتم و وقتی شما بیرون از ایران بازی می‌کنی دیگر دوست نداری داخل بازی کنی. آنجا بیشتر دیده می‌شوی و ایجنت‌های زیادی هم هستند. یک پیشنهاد هم بود که کارهایش تمام شده بود، ایجنت آفریقایی ام به من گفت که کارت واکسنت را بده. من گفتم واکسن نزده ام! اینها هم باور نکردند و فکر کردند من می‌خواهم بپیچانمشان! این انتقال کنسل شد و به همین خاطر من دوست دارم در ایران بازی کنم.



شریفی در خصوص شرایطش برای انتخاب تیم گفت: من دوست داشتم سال پیش تهران بازی کنم چون یک قرارداد تبلیغاتی بسته بودم و باید در تهران می‌ماندم. به جز پرسپولیس و استقلال، پیکان و سایپا بود که من اولی را انتخاب کردم. آن موقع برایم خیلی مهم بود که در تهران باشم. الان اما مشکلی وجود ندارد و من امسال می‌خواهم 30 بازی انجام بدهم و توانایی ام را نشان بدهم و سر زبان‌ها بیفتم. شما در خارج از کشور باشی، کمتر فوتبالت دیده می‌شود.



او در مورد شرایط بدنی اش توضیح داد: نسبت به پارسال خیلی بهتر هستم. یک دکتر تغذیه و یک مربی بدنساز هم گرفتم تا بدنم بعد از آذربایجان خراب نشوم. من وقتی رفتم سومقاییت به من گفتند چرا اینطور شدی و انقدر افت کردی؟ که گفتم وضعیتم اینطور بوده و به خاطر لجبازی به من بازی ندادند. یک مربی بدنساز اختصاصی دادند تا آماده شوم. الان هم آماده ام تا وارد بدنسازی شوم.



مهدی شریفی در پایان به تیم های سابقش پرداخت و عنوان کرد: من در سپاهان که بودم یک باشگاه فوق العاده حرفه‌ای بود، وقتی آنجا می‌روی هیچ دغدغه‌‌ای نداری. در تراکتور هم هواداران فوق‌العاده هستند. در پرسپولیس هم که همه چیز به جز مدیریت عالی بود؛ من هنوز که هنوز است شش مدیرعامل رفته، من فقط وعده می‌شنوم. من امضا کردم که نصف پولم را بخشیده‌ام و نصف دیگر را هفته بعد بگیرم. اما این یک هفته حالا شده سه سال!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مربی زنیت: آزمون پیشنهاد خاصی ندارد
  درخواست جدی بیرانوند؛ به ما واکسن بزنید
  آلکنو واکسن زده به ایران می‌آید
  پیشنهاد ۸۰ میلیونی منچستر یونایتد به ستاره اتلتیکو مادرید
  ستاره مد نظر یونایتد و رد پیشنهاد تمدید با بایرن
  پیشنهاد لیگ بیس‌بال برای علیرضا بیرانوند!(عکس)
  پیشنهاد ۲۰ میلیون یورویی ناپولی به زسکا برای انتقال ولاسیچ
  ۲ پیشنهاد باشگاه پیکان برای لیگ برتر
  قلعه‌نویی: به خاطر تعهدی که داشتم پیشنهاد تیم ملی را رد کردم
  پاتوسی: منتظر پیشنهاد فولاد هستم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان