امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چیتگر جاذبه مدرن تهران

#1
بی شک منطقه ۲۲ به دلیل قرار گرفتن در کنار پارک جنگلی چیتگر، پارک لتمان کن، خرگوش دره و عنوان اولین نقطه بادخیز  تهران یعنی غرب از آب و هوای بسیار متفاوت و پاکیزه ای برخوردار است ، منظره رشته کوه های البرز نیز در فصل بهار بسیار دیدنی می باشد.
چیتگر جاذبه مدرن تهران 1

یکی از دسترسی های منطقه 22 تهران دسترسی به جدیدترین بزرگراه، که بزرگراه تهران شمال است و در سال ۱۳۹۸ افتتاح گردید ، این بزرگراه منطقه را دگرگون کرده است و هم از نظر قیمت و هم از نظر زندگی و رفاه ساکنین نقش بسزایی داشته است. اتوبان بعدی حکیم و یا همان همدانی می باشد که در انتها از شرق به رسالت ختم می شود.
اتوبان همت یا همان خرازی معروف ترین اتوبان همجوار منطقه ۲۲ می باشد. محدوده چیتگر و وردآورد شمالی در ابتدا متعلق به خانواده فرمانفرماییان و فیروزگر بوده است و پس از انقلاب این اراضی به اراضی ملی تبدیل شد. در سال ۱۳۷۹ پس از مواجهه مسئولان با مشکلات بزرگی مثل کلانشهر تهران و تامین نیاز های مردم و  برقراری حقوق شهروندی تصمیم گرفته شد برای رهایی از این  مشکلات به دنبال راهی نوین بگردند و آن راه طرح تفضیلی بود تا نیازهای تفریحی فرهنگی ورزشی و هنری شهر تهران تامین شود.
چیتگر جاذبه مدرن تهران 1
منطقه ۲۲-غربی ترین منطقه تهران است که در شمال غرب تهران قرار دارد. این منطقه از شرق به شهر تهران می رسد  از شمال به ارتفاعات البرز و روستای وردیج و واریش پایان می یابد و از غرب هم به شهرک مرواریدشهر ،الهیه غرب و وردآورد شمالی ختم می شود از جنوب هم به آزاد راه حکیم و تهران کرج محدود می شود.
مساحت منطقه ۲۲ در حدود ۶۲۰۰ هکتار است که  نسبت به دیگر مناطق تهران دارای بزرگترین فضای سبز ، حدود ۱۳۰۰هکتار می باشد ، شهردار این منطقه آقای علی نوذری پور می باشد.
منطقه ۲۲ به دلیل وسعت و گستردگی جزو بزرگترین  مناطق تهران است .از نظر کارشناسان و مدیران شهرداری به دلیل قرارگرفتن پروژه هایی در سطح کلاس جهانی در منطقه ۲۲،این منطقه در آینده ای نه چندان دور تبدیل به مرکزیت پایتخت و یک منطقه معتبر بین المللی می شود.
diyar22
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  همایش دوقلوها و چندقلوها در تهران+عکس
  عکس های جالب از سبک متفاوت ازدواج دانشجویی در دانشگاه تهران
  عکس های یه داف جیگر در خیابانهای تهران
  خالکوبی های خلاف کارهای تهران!!+عکس
Heart ورژن مدرن پرنسسهای دیزنی
  زیباترین مدرن ترین و توسعه یافته ترین شهر ایران
  عکس پارتی در تهران!
  عکس دیدنی از لامبورگینی یک میلیاردی در خیابان های تهران
  عکس هایی از دوخت لباس های مدرن با وسایل دور ریختنی
  برخورد با بدحجابی در تهران (عکس) :|

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان