امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چگونه شخصیتی را بکشیم؟ _ چگونه کشتن ؟_ داستان و رمان نویسی

#1

| چگونه شخصیتی را بکشیم؟ راهکارهای مفید برای کشتن انواع شخصیت در داستان!


| مهم است که به یاد داشته باشید که خود مرگ به اندازه پس از آن اهمیت ندارد. مطمئناً مرگ غم انگیز است، اما تماشای شخصیت‌های بازمانده در تلاش برای پیشروی و کنار آمدن با احساسات از دست دادن دوستشان بسیار دلخراش‌تر است.
توصیف مرگ به طرز غم انگیز را غافل نشوید، زیرا این می‌تواند منجر به آخرین کلمات شگفت انگیز و کلمات کلیشه‌ای شود. در عوض بر نشان دادن چگونگی تأثیر مرگ بر سایر شخصیت‌ها، طرح و لحن داستان در حال حرکت تمرکز کنید.

| وقتی در مورد مرگ می‌نویسید، باید مطمئن شوید که مرگی که توصیف می‌کنید از نظر نحوه اجرا واقعی است. اگر مرگ را واقع‌بینانه ننویسید، این می‌تواند تأثیر احساسی صحنه را بر خوانندگان کاهش دهد. شما نمی‌خواهید کسی صحنه را بخواند و فکر می‌کند غیر واقعی است.

| راه‌های بیشماری برای مردن شخصیت‌ها در یک داستان وجود دارد، بنابراین برای من امکان پذیر نخواهد بود که تمام امکانات موجود در این مقاله را پوشش دهم. وظیفه شما این است که در مورد مرگ برنامه ریزی شده برای شخصیت خود تحقیق کنید تا مطمئن شوید که می‌توانید آن را به درستی به تصویر بکشید. شما باید در نظر بگیرید که شخصیت چقدر سریع در حال مرگ است، اگر زخمی یا بیمار باشد و آیا مرگ غم انگیز، ناگهانی یا مورد انتظار است.

| هنگامی که در حال انجام تحقیقات خود هستید، باید احساسات خود را در مورد تجربه احساسات شخصیت، خواه بیمار بودن، شلیک گلوله یا چیزهای دیگر، بررسی کنید. این ممکن است مورد دلپذیری برای تحقیق نباشد، اما برای اطمینان از صحت صحنه مهم است. مصاحبه‌های خوب بسیاری از افراد از طریق افرادی که به روش‌های مختلف مجروح شده اند در یوتیوب وجود دارد و شما می‌توانید بر اساس نحوه تجربیات آنها چیزهای زیادی بیاموزید.
همچنین باید اطمینان حاصل کنید که چقدر طول می‌کشد تا فردی از روش انتخابی شما بمیرد و چگونه آسیب به بافت یا اندام های اطراف می‌تواند بر مدت زمان مرگ فرد تأثیر بگذارد.

| چگونه شخصیت اصلی خود را بکشیم؟

کشتن شخصیت اصلی شما مانند کشتن شخصیت‌های دیگر نیست. شخصیت اصلی آن کسی است که داستان حول آن می‌چرخد​​، بنابراین کشتن آن‌ها واقعاً یک کار بزرگ است.

| در بیشتر شخصیت‌های من به شما توصیه می‌کنم که مرگ را واقع‌بینانه، منطقی نگه دارید و از نمایش بیش از حد اجتناب کنید تا واکنش های دیگر شخصیت‌ها به خودی خود بیان شود. با این حال، با شخصیت اصلی خود، با خیال راحت احساسات خود را تقویت کنید. این قهرمان داستان شماست. نمی‌توانید بگذارید مرگ آنها خسته کننده باشد!

| قهرمانان داستان اغلب در پایان داستان می‌میرند، بنابراین داستان بعد از مرگ آنها جایی برای ادامه ندارد. شخصیت اصلی شما می‌تواند خود را فدای شخصیت‌های دیگر کند، شرور می‌تواند آنها را بیرون بکشد یا فقط قربانی یک تصادف یا بیماری ساده شوند.

| شاید قهرمان داستان شما در تمام این مدت در حال مرگ بوده است و فقط سعی کرده است به اهداف خود قبل از رسیدن به پایان برسد. داستان شما می‌تواند پس از خداحافظی شخصیت‌های دیگر با قهرمان فیلم به پایان برسد، یا شاید هنگامی که قهرمان داستان برای آخرین بار چشمان خود را می‌بندد، ناگهان به پایان برسد.

| با این حال، لازم نیست همه قهرمانان داستان در پایان داستان بمیرند. از نظر فنی می‌توانید شخصیت اصلی خود را در هر نقطه از داستان که دوست دارید بکشید. در آن مرحله، می‌توانید بخش جدیدی را شروع کنید که در آن یک شخصیت ثانویه هدف قهرمان داستان را به پایان می‌رساند. بقیه داستان همچنین می‌تواند حول محور شخصیت‌های دیگر بچرخد که سعی می‌کنند احساسات خود را مرتب کرده و بدون قهرمان به کار خود ادامه دهند.
کشتن قهرمان داستان شما مانند کشتن هر شخصیت دیگری عمل می‌کند اما باید فضا و احساسی را که شایسته آنهاست به آنها بدهید. مرگ شخصیت اصلی باید یکی از شدیدترین و دلخراش ترین صحنه‌های کل داستان باشد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
:}
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Rainbow یه رمان خیلی قشنگ.نخونی نصف عمرت فناست
  رمان عشق من ، عشق تو (عاشقانه ، معرکه) به قلم: خودم
  رمان عاشقانه ( کراش من توی دانشگاه یه دختر ترسناکه) به قلم خودم. پارت پایانی.
  رمان عاشقشم؟
  رمان تلخ و شیرین
Exclamation مجنون (داستان ترسناک واقعی) +18
  این یک داستان بی معنی است.
Heart یه داستان عاشقانه غمگین و زیبا از یک دختر((( حتما بخونید)))
  رمان فوق‌العاده ترسناک «فرزند ابلیس» | نوشته‌ی خودم
Exclamation داستان بسیار ترسناک خونه جدید !

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان