امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مهدی طارمی؛ این‌بار شلیک و گل از روی نقطه پنالتی

#1
پورتو در شبی که مهدی طارمی را از ابتدای بازی در ترکیب اصلی نداشت با نتیجه 3-1 از سد فامالیسائو گذشت تا شمار امتیازات خود را به عدد 53 برساند.

مهدی طارمی؛ این‌بار شلیک و گل از روی نقطه پنالتی 1
به گزارش "ورزش سه"، در هفته نوزدهم لیگ برتر پرتغال، پورتو در شبی که تماشاگران تشویق خود را از دقیقه نخست بازی شروع کردند روحیه تهاجمی به خود گرفت و می‌خواست خیلی زود به گل برسد. تجمع بازیکنان تیم حریف در منطقه یک‌سوم دفاعی تا دقیقه 25 بازی این اجازه را به هم تیمی‌های مهدی طارمی نداد اما در این دقیقه شوت از پشت محوطه اوتاویو قفل دروازه تیم فامالیسائو را باز کرد. این گل موجب شد استحکام خط دفاعی تیم میهمان شکسته شود و پورتو در ادامه مسیر برای گلزنی کار آسان تری پیش رو داشته باشد.



پورتو که به نظر می رسید می خواست عنوان بهترین خط حمله بازیها را از تیم بنفیکا پس بگیرد به بازی تهاجمی خود ادامه داد و پیش ازاینکه داور در سوت خود به علامت پایان بازی نیمه اول بدمد توسط بهترین مهاجم خود یعنی دیاز به گل دوم رسید. این گل در دقیقه 37 بازی به ثبت رسید و در نهایت نیمه نخست با نتیجه دو بر صفر به سود تیم پورتو پایان یافت.



پورتو که دراین بازی در 64 درصد از زمان بازی صاحب توپ و میدان بود و 538 پاس داد در نیمه دوم هم به بازی تهاجمی خود ادامه داد. اما حملات پورتو در نیمه دوم خیلی زهردار نبود تا اینکه مهدی طارمی در دقیقه 70 وارد زمین شد. او 8 دقیقه بعد از ورود به میدان، پورتو را به گل سوم رساند؛ این گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. او که به جای فابیو وارد میدان شده بود با به ثمر رساندن این گل شمار گل های خود را به عدد 11 رساند. در حال حاضر داروین مهاجم بنفیکا با 15 گل آقای گل بازی ها است. دیاز همبازی مهدی طارمی با 14 گل دوم است. ناوارو مهاجم تیم ژل ویسنته و مهدی طارمی هم با 11 گل در رده سوم جدول گل‌زنان لیگ برتر پرتغال قرار دارند.

مهدی طارمی؛ این‌بار شلیک و گل از روی نقطه پنالتی 1
صحنه‌ای که مهدی طارمی تصمیم می‌گیرد خلاف پای تکیه‌گاه مدافع حریف توپ را وارد محوطه جریمه کند.

مهدی طارمی؛ این‌بار شلیک و گل از روی نقطه پنالتی 1
با اینکه مدافع حریف می‌خواهد وانمود کند اتفاقی رخ نداده داور نزدیک به صحنه است و خطا به روی مهدی طارمی را اعلام و پنالتی می‌گیرد.

مهدی طارمی؛ این‌بار شلیک و گل از روی نقطه پنالتی 1
پیروزی پورتو در این بازی موجب شد این تیم با 6 امتیاز اختلاف با نسبت به تیم اسپورتینگ موقعیت خود را در صدر جدول حفظ کند و به نظر می‌رسد با روندی که این تیم پیش گرفته در پایان مهدی طارمی قهرمانی در لیگ برتر پرتغال را با تیم پورتو جشن خواهد گرفت. و اما با سه گلی که تیم پورتو در این بازی به ثمر رساند شمار گل های خود را به عدد 51 رساند و یک گل تا دست یابی به عنوان تهاجمی ترین تیم لیگ برتر پرتغال فاصله دارد. به این خاطر که بنفیکا تا به این جای کار 52 گل زده است.
مهدی طارمی؛ این‌بار شلیک و گل از روی نقطه پنالتی 1
اما گل مهدی طارمی اتفاق پایانی بازی پورتو نبود. در دقیقه 85 بازی داور،ماتئوس یکی از بازیکنان پورتو را از زمین بازی اخراج کرد. فامالیسائو که بعد از گل مهدی طارمی دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت زمانی که پورتو 10 نفره شد کمی جلو کشید و سرانجام در دقیقه 90 بازی توسط سیلوا جونیور یکی از گل های خورده را جبران کرد ودر نهایت این بازی با تیجه 3-1 به سود تیم پورتو پایان یافت.



مهدی طارمی تا پایان هفته نوزدهم لیگ برتر پرتغال جدا از 11 گل، 6 پاس گل هم داده است و با تاثیرگذاری روی 17 گل تیم پورتو موثرترین بازیکن این تیم به شمار می رود. او با گلی که در بازی دیشب زد آماده حضور در اردوی تیم ملی و برپایی جشن صعود به جام جهانی در استادیوم آزادی است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16669037807256
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مهدی: هواداران کمک نکنند بازیها بی‌تماشاگر می‌شود
  تمدید قرارداد سرمربی یاران طارمی
  جام قهرمانی از دست طارمی و یارانش لیز خورد
  طارمی: ما برای نشان دادن شخصیت خود جنگیدیم
  طارمی آقای گل لیگ پرتغال بود اگر ...
  طارمی: از تیم حریف تشکر می کنم!
  ماهینی: کاش طارمی از اول بازی می‌کرد
  سوما خوبه اما مهدی قایدی دیدی؟
  رقبای ملی‌ پوش آزمون و طارمی و جهانبخش
  موندو دپورتیوو؛ گل طارمی مندی را مجسمه کرد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان