امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چه هنگام نیاز به تعمیر چرخ گوشت صنعتی چگا است؟

#1
شاید سوال بسیار از افراد این باشد که چه هنگام نیاز به چرخ گوشت صنعتی چگا است؟ در این قسمت به شرح این موضوع می پردازیم و در نظر داریم که رایج ترین مشکلاتی که در بسیاری از دستگاه ها رخ می دهد را توضیح دهیم اما در ادامه باید بگوییم که جملاتی که بیشتر جنبه ی تبلیغاتی دارند مبنی بر اینکه این دستگاه تا پایان عمر مفید خود نیاز به تعمیر ندارد، دروغی بیش نیست! همه ی ما متوجه این موضوع هستیم که هر چقدرم هم که چرخ گوشت صنعتی در بالاترین سطح کیفیت و کارایی خود قرار داشته باشد بالاخره بدلیل استفاده های مکرر و زیاد نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعات را دارد زیرا همانطور که می دانید این محصولات در طول عمر خود در حجم های کاری بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرند و دارای بیشترین کارکرد هستند.

توجه داشته باشید که هنگام تعمیر این دستگاه، انتخاب نیرویی که متخصص در این زمینه باشد، بسیار مهم است چرا که تعمیر درست و اساسی این چرخگوشت تقریبا در بازخورد و سرعت عمل کار بی تاثیر نیست. در ادامه بحث قصد داریم شما را با این عیوب در دستگاه آشنا سازیم.  

چرخ گوشت صنعتی

مشکلات رایج چرخ گوشت صنعتی چگا
– روشن نشدن دستگاه: از شایع ترین مشکلات و یا مشکلاتی که در بسیاری از دستگاه ها ممکن است رخ دهد، روشن نشدن چرخ گوشت می باشد. در بسیاری از موارد این مشکل به خاطر نداشتن برق پریز است که احتیاط شرط عقل است حتما بررسی شود. در دیگر موارد نیز ممکن است سیم های رابط عیب کرده باشد و یا محافظ موتور دستگاه و یا فیوز سوخته باشد.

مشکل پیدا کردن موتور چرخگوشت از دیگر دلایلی ست که در روشن نشدن دستگاه موثر است که در این صورت پیشنهاد ما به شما، سرویس دستگاه توسط یک تعمیر کار ماهر می باشد.

دلیل آخر نیز به سبب آسیب دیدن اتصالات داخلی در دستگاه ست.

– گوشت به دور تیغه می چرخد ولی از شبکه نمی چرخد: دلیل اول بدلیل کند شدن تیغه ی دستگاه ست که در صورت تمیز شدن این مشکل رفع می شود. دلیل دوم بدلیل ایجاد فاصله هوایی بین تیغ و شبکه است که این مشکل به سبب بکار نبردن دقت لازم در تیز کردن و یا از بین رفتن واشر های پشت محور چرخ حلزونی ست که سبب بروز چنین مشکلی در دستگاه شده است. وجود چربی در گوشت نیز از دیگر عوامل این موضوع ست.

– رفع صدای موتور: ممکن می باشد که جعبه دنده دچار نقصی شده و یا پروانه خنک کننده موتور هرز شده باشد. در دیگر موارد نیز می توان به خراب شدن یاتاقان و یا دچار عیب شدن موتور دستگاه اشاره کرد.

– نشست گریس از جعبه دنده و بیرون ریختن آن: نشست گریس از جعبه دنده به سبب شل شدن اتصالات جعبه دنده است و دلیل دوم ممکن است که واشرهای نمدی درون دنده خراب شده باشند.

– مواقعی که حلزونی نمی چرخد: در بسیاری از موادر نچرخیدن حلزونی مربوط به انتهای مارپیچ انتهای محور آرمیچر است که یا ساییده شده و یا هرز گشته. یکی دیگر از این دلایل نیز ممکن است به چرخ دنده های اصلی داخل گیربکس برگردد که دچار شکستگی می شوند و یا ممکن است خراب شده باشند.
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Wink شما در هنگام تولد چی گفتید
  هنگام خرید کلاه گیس زنانه باید به چه نکاتی توجه کنیم؟
  دفترچه راهنمای چرخ گوشت امگا
  بررسی مشکلات دیده شده برای تعمیر چرخ گوشت صنعتی الکتروکار
  14 چهره مشهور دنیا هنگام مرگ چه گفتند؟
  4 مدل جوراب زنانه که خانم ها به آن‌ها نیاز دارند
  به چند نفر برای تعمیر قطعات اسانسور نیاز داریم.
  بدن انسان به چقدر آب در طول روز نیاز دارد؟
  قصابی گوشت انسان(واقعی)+عکس(میترسی نیا تو)
  تعریف رفو و دلایل نیاز آن

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان