امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بررسی مشکلات دیده شده برای تعمیر چرخ گوشت صنعتی الکتروکار

#1
همه ما به این موضوع آگاه هستیم که هر محصول هر چقدر هم که در بالاترین سطح از نظر کیفیت قرار داشته باشد، پس از مدت زمان طولانی استفاده های مکرر، نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعات دارد. چرخ گوشت هم مانند دیگر کالا ها از این قاعده مستثنی نیست به علاوه اینکه در گروه محصولات صنعتی نیز جای دارد و می دانیم این دسته از محصولات از بیشترین کارکرد در طول عمر خود برخوردارند. همه ی ما کم و بیش با برند الکتروکار آشنایی داریم و آگاهیم که از جمله برند های قدیمی و با کیفیت در زمینه ی تولید بهترین چرخ گوشت صنعتی و نیمه صنعتی در کشور می باشد. پس اگر بخواهیم با توجه به بالا بودن سطح کیفیت محصولات این شرکت تضمین کنیم که چنین ایراداتی در محصولات این برند پدید نمی آید، مغلطه کرده ایم چرا که چنین تضمینی برای هیچ محصولی با هر برندی وجود ندارد. در این مقاله به توضیح مشکلاتی که به وفور در بسیاری از چرخ گوشت الکتروکار دیده می شود می پردازیم.

آموزش تعمیر چرخ گوشت الکتروکار
این مقاله شما را برای عیب یابی چرخ گوشت صنعتی کمک میکند

روشن نشدن چرخ گوشت الکتروکار
در زمانی که دستگاه روشن نمی شود ممکن به چند دلیل باشد که بیان می کنیم. اول اینکه ممکن است پریز برق نداشته باشد و یا سیم های رابط دچارعیب شده باشند. در مورد دوم امکان دارد محافظ موتور دستگاه و فیوز سوخته باشد و یا موتور دستگاه دچار مشکل شده باشد که در این صورت نیز منجر به روشن نشدن دستگاه می گردد که بهتر است موتور سرویس شود که برای انجام این کار بهتر است توسط یک سرویس کار ماهر صورت گیرد. دلیل چهارم و یا آخر بدلیل آسیب دیدن اتصالات داخلی است که منجر به روشن نشدن دستگاه می گردد.

گوشت به دور تیغه می چرخد ولی از شبکه خارج نمیشود
کند شدن تیغه ی دستگاه ممکن است علت بر این امر شود. همچنین در صورتی که دقت لازم و کافی در زمانی که تیغه ی دستگاه تیز می شود بکار نرود و یا واشر های پشت محور خراب شده و یا از بین رفته باشند، بین تیغه و شبکه فاصله ی هوایی پدید می آید که سبب این مشکل می گردد. یکی دیگر از این دلایل ممکن است بخاطر وجود مقدار زیاد چربی در گوشت باشد.

نچرخیدن حلزونی در چرخ گوشت الکتروکار
زمانی که مارپیچ انتهای محور آرمیچر، ساییده شده و یا هرز شود، حلزون در چرخ گوشت نمی چرخد. از دلایل اصلی که سبب این موضوع می شود شکسته شدن چرخ دنده های اصلی گیربکس است که دچار آسیب شده اند.

روغن دادن چرخ گوشت الکتروکار
در مواقعی که اتصالات موجود در جعبه دنده شل شده باشد و یا واشر های نمدی موجود خراب شود، روغن چرخ گوشت از جعبه دنده نشست خواهد کرد و به بیرون می ریزد.

تولید صدا از چرخ گوشت الکتروکار
همه ی ما می دانیم دستگاهی که تولید صدا زیاد می کند بسیار گوش خراش بوده و در بسیاری از مواقع این صداها در روان و اعصاب تاثیر می گذارد. چرخ گوشت های تولیدی شرکت الکتروکار قابلیت کارکرد با صدای کم را دارند پس در صورتیکه به چنین مشکلی برخوردید مطلع باشید که به دلیل مشکل دار شدن موتور دستگاه، بروز عیب در جعبه دنده و یا خراب شدن یاتاقان ها و هرز شدن پروانه خنک کننده موتور است که شبب بروز چنین اشکالی شود.
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  وظایف کارشناس تولید محتوا چیست – بررسی 9 وظیفه اصلی
  دفترچه راهنمای چرخ گوشت امگا
  چه هنگام نیاز به تعمیر چرخ گوشت صنعتی چگا است؟
  بزرگترین ضربه ای که این روزها کرونا،یا شرایط و مشکلات دیگه بهت وارد کرده چی بوده؟
  حل مشکلات برنامه های اندرویدی
  به چند نفر برای تعمیر قطعات اسانسور نیاز داریم.
  قصابی گوشت انسان(واقعی)+عکس(میترسی نیا تو)
  کسی رو مثل مادر دیده بودید؟
  وحشتناکترین انسانی که تا بحال دیده اید+تصاویر
  تاپیک حل مشکلات در وبلاگ نویسی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان