امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فیلم های خارجی که میشه راحت با بچه ها دید

#1
فیلم لگو
این انیمیشن در سال 2014 ساخته شد و ژانر کودک و نوجوانانه ای دارد. کاراکتر های فیلم خیلی جذاب بازی می‌ کنند. این فیلم در مورد یک ابرقهرمان روایت می‌ کند که قصد دارد با تیمی که جمع کرده، تحولاتی را به وجود بیاورد و درس‌ های خوبی برای فرزندتان خواهد داشت.

انیمیشن لگو

شوالیه تاریکی
شوالیه تاریکی یکی از بهترین فیلم های هالیوود محسوب می‌ شود. همه در هر سنی می توانند آن را تماشا کنند. صحنه های اکشن بسیار جذابی دارد و داستان آن شبیه داستان های ابرقهرمانی است. این فیلم در سال 2008 ساخته شده و کریستوفر نولان یکی از بهترین کارگردانان آمریکا؛ آن را ساخته است و قطعاً نقش بتمن نقش مورد علاقه فرزندتان خواهد بود.

شوالیه تاریکی

جنگ ستارگان
یکی دیگر از بهترین فیلم های هالیوود که می توانید با فرزندان تان آن را تماشا کنید، جنگ ستارگان است. این فیلم از لحاظ بصری ویژگی های بسیار جذابی دارد و قطعاً شما را مجذوبِ خود می کند. صحنه هایی که در آن ساخته شده، هم علمی تخیلی است و هم این که شما را از شدت هیجان به وجد می آورد.

جنگ ستارگان

هری پاتر
هیچ چیز نمی تواند بهتر از هری پاتر مناسب کودک و نوجوان باشد. این فیلم همانطور که می‌دانید صحنه های تخیلی بسیار جذابی دارد؛ البته برای فرزندانتان آموزنده نیز هست و قطعاً شما هم در کنار فرزندتان می توانید از تماشایش لذت ببرید.

هری پاتر

رستگاری در شاوشنک
این فیلم ژانر درام دارد. در مورد افراد یک زندان صحبت می کند که تحت تاثیر اتفاقات مختلفی قرار می‌ گیرند. یکی از افرادی که در آن زندان است؛ همسر یا بهتر است بگوییم که عشق زندگی اش را کشته است. او تحت تاثیر دیگران، دچار تغییر و تحولاتی می‌ شود که بدونِ شک؛ درس‌ های آموزنده‌ای برای شما و فرزندتان خواهد داشت.

رستگاری در شاو شنگ

مرد عنکبوتی
هیچ چیز نمی تواند به اندازه فیلم مرد عنکبوتی با ژانر کمدی و لطیفی که دارد، شما و فرزندتان را به وجد بیاورد. بهترین فیلمی می باشد که می توانید در کنار یکدیگر آن را تماشا کنید. دارای صحنه های اکشن بسیار جذابی است و دلتان می خواهد مانند مرد عنکبوتی به پرواز در بیایید.

اسپایدر من

سریال داستان اسباب بازی
داستان اسباب بازی یکی از بهترین سریال های هالیوودی است که حتماً کودکان می‌ توانند از آن لذت ببرند و باید آن را در لیست فیلم هایتان قرار دهید. در مورد یک خانواده صحبت می کند که در قالب اسباب بازی، دنیای خیالی خودشان را به تصویر می کشند و هر کدام احساسات منحصر به فردی دارند.

داستان اسباب بازی

مری پاپینز
این فیلم ژانر کلاسیک دارد. یکی از بهترین فیلم های هالیوودی است که در آن صحنه های آواز و حرکات نمایشی بسیار جذابی را مشاهده می کنید. به خاطر همین جزء فیلم هایی است که حتما فرزندتان هم در کنار شما می تواند آن را ببیند و با یک ژانر خانوادگی آشنا شود.

فیلم مری پاپینز

بزرگ‌ترین شومن
این فیلم در مورد خانواده و دوستان صحبت می‌ کند. یکی از بهترین فیلم های هالیوودی محسوب می شود که قطعا شما و فرزندتان را سرگرم می‌ کند. صحنه‌ های بازی سیرک قطعاً یکی از جذاب‌ ترین صحنه‌ های قابل مشاهده برای فرزندتان خواهد بود.

فیلم بزرگترین شومن

الف
قطعاً کسی نیست که جشن کریسمس را دوست نداشته باشد. وقتی که یک فیلم راجع به کریسمس ساخته می‌ شود، قطعا صحنه های جذابی دارد که علاوه بر شما؛ فرزندتان هم از آن لذت خواهد برد. این فیلم هم در مورد کریسمس در شهر نیویورک است و در مورد فردی روایت می‌ کند که به دنبال پدرش می گردد و در این گیر و دار و شلوغی‌ های شهر؛ او را پیدا می‌ کند.

فیلم الف

آوای موسیقی
یکی از بهترین و کلاسیک ترین فیلم هایی که می توانید در کنار فرزندتان و خانواده به تماشای آن بپردازید، همین فیلم است. این فیلم کاملا موزیکال است و همه نسل ها را در خانه سرگرم می کند. داستان یک خانمی به نام ماریا می باشد که قصد پیدا کردن چیزی را دارد. فرزندانش هم او را راهنمایی می کنند و از او کمک می‌ گیرند و بالاخره به آن عشق، لذت و هیجانی که در زندگی اش می خواهد می رسد.

آوای موسیقی

دکتر دولیتل
این فیلم در مورد یک دامپزشک است که در سال 1998 ساخته شده؛ دامپزشکی که استعداد خاصی دارد و می‌ تواند با حیوانات صحبت کند. البته این استعداد را در یک اتفاق کاملا تصادفی به دست آورده است. شما با صحنه های احساسی و کمدی در طول فیلم مواجه هستید که به عنوان یک فیلم خانوادگی بسیار لذت بخش خواهد بود.

فیلم دکتر دولیتل

جومانجی
این فیلم شما را به چند دهه قبل می‌‌ برد؛ یکی از بهترین فیلم‌ های هالیوودی است که می‌ توانید یک شبِ عالیِ خانوادگی را با آن سپری کنید. داستان آن در مورد انجام یک بازی در طول شب می باشد که ماجراجویی های زیادی را به وجود می‌ آورد و قطعاً شما را سرگرم می‌ کند.

فیلم جومانجی

کوکو
این بهترین فانتزی انیمیشنی کامپیوتری می باشد که تا به حال تولید شده است؛ انیمیشنی اعجاب انگیز؛ که شما را سرشار از لذت می کند. در مورد خانواده، عشق، انگیزه و تلاش روایت می‌ کند. مهم تر از همه موزیکال هم هست و قطعاً فرزندتان مجذوب آن خواهد شد.

کارتون کوکو

فارست گامپ
این فیلم با بازی تام هنکس یکی از بهترین فیلم‌ های هالیوودی است که قطعاً وسط آن گریه می‌ کنید، می خندید و بازتاب زندگی شخصی خودتان را می بینید. مهم ترین عامل موفقیت این فیلم بازیگر نقش اصلی آن است.

فیلم سینمایی

ملکه کاتوه
این فیلم یکی از بهترین فیلم های هالیوودی است که احساسات خوبی را برایتان به وجود می‌ آورد که می تواند در تصمیمات خانوادگی شما هم اثرگذار باشد؛ به شرطی که همه با هم در کنار یکدیگر آن را ببینید. قطعا چیز های زیادی از این داستان یاد می گیرید. در مورد یک خانم سیاه پوست روایت می‌ کند که قصد دارد در یک رقابت شطرنج برنده شود و در این بین؛ با ماجراهایی مواجه می‌ شود.

فیلم ملکه کاتوه

در جستجوی نمو
در جستجوی نمو یک انیمیشن کمدی است که شما را سرشار از احساس و صحنه‌ های جذاب می‌ کند و قطعاً باید با فرزندتان این انیمیشن را ببینید. کلِ خانواده می‌ توانند درگیر زیبایی و هیجان این فیلم باشند‌. البته خطراتی را هم همراه با شخصیت های اصلی در طول فیلم تجربه می‌ کنید؛ اما همچنان دوست دارید که با شخصیت‌ های این داستان همراه باشید. بدونِ شک این فیلم برای همه نسل‌ ها عالی است.

در جستجوی نمو

در جستجوی خوشبختی
این فیلمِ درام مربوط به سال 2006 است. یکی از فیلم هایی که شخصیت های اصلی آن بهترین بازی‌ ها را در آن اجرا کرده اند و طرفداران زیادی پیدا کرده است. در مورد زندگی واقعی یک پدر و پسر روایت می‌ کند که هر روز درگیر هستند تا آینده خود را تغییر دهند و شاید نتوانند در کار های مختلف موفق شوند اما پشتکار و انگیزه بالایی دارند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  علی پوراحمد با فیلم علمی تخیلی دروازه فراموشی در هالیوود + تصاویر فیلم Oblivion Gatew
  فیلم تقدیر شده جشنواره ونیز راهی جشنواره جهانی فیلم فجر شد
  بازیگر فیلم‌های Wolverine و 47 Ronin در فیلم Bullet Train با برد پیت هم‌ بازی می‌شود
  فیلم Another Round با بازی مدس میکلسن جایزه بهترین فیلم جشنواره ‌BFI را برنده شد
  حقوق گل گدوت در فیلم WW84 معادل ۳۳ برابر حقوق او در فیلم Wonder Woman است
  «فرزندان شب» و «نهنگ سفید» در ۲ جشنواره خارجی اکران می‌شوند
  ثبت‌نام ۴۹۸ فیلم برای شرکت در جشنواره فیلم‌ کودک و نوجوان!
  «خروج فرانسوی» فیلم اختتامیه جشنواره فیلم نیویورک شد
  فیلم DUNE مانند فیلم ارباب حلقه‌ها خواهد بود!
  جلوه های ویژه کامپیوتری فیلم |تنت|از یک فیلم عاشقانه هم کمتر میباشد!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان