امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ایرانسل بسته اینترنت شبانه نامحدود خود را در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

#1
بسته اینترنت نامحدود ایرانسل از جمله طرح های خاص و سرویس های فوق العاده این اپراتور است که برای اولین بار برای جلب رضایت بیشتر مشترکین ارائه می شود. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، هدف از ارائه این طرح مدیریت ترافیک و استفاده بهینه تر از اینترنت همراه کاربران بوده و تلاش شده تا بعد از استقبال مشترکین از بسته های افزایشی متنوع اینترنت همراه، در آستانه سال نو پیشنهادی هیجان انگیز تر در اختیار کاربران قرار گیرد.

استفاده از اینترنت نامحدود و اینترنت غیر حجمی که هیچ محدودیتی برای کاربران نداشته باشد، یکی از سرویس های منحصر بفردی است که در سال های اخیر از سوی اپراتورها ارائه شده و مورد استقبال کاربران متفاوتی قرار گرفته است. این سرویس که اکثرا مورد توجه گیمرها، تولید کنندگان محتواها و دانلودرها می باشد، در اصل برای کاربرانی است که برایشان حجم اینترنت مهم تر از سرعت آن می باشد. البته سرعت اینترنت ایرانسل در طول شبانه روز از میزان قابل قبولی برخوردار است، ولی استفاده کنندگان این طرح معمولا کسانی هستند که مصرف اینترنت آنها بسیار زیاد بوده و ترجیح می دهند با خیال راحت از خرید اینترنت نامحدود خود لذت برده و پیغام "حجم اینترنت شما تمام شده است" را دریافت نکنند.

در حال حاضر بسته شبانه اینترنت نامحدود همراه ایرانسل با اعتبار زمانی یک روزه با قیمت 3 هزار تومان و بسته شبانه نامحدود هفتگی با قیمت 10 هزار تومان به طور محدود در اختیار مشترکین این اپراتور قرار می گیرد که کاربران متقاضی می توانند با شماره گیری کد دستوری # 5 * 555 * از آن بهره مند گردند. البته شایان ذکر است که بسته اینترنت شبانه در بازه زمانی ساعت 2 تا 8 صبح قابل استفاده می باشد.

بنابراین مشترکین ایرانسل برای مدیرت بهتر هزینه های مربوط به اینترنت می توانند با توجه به نیاز خود از مناسب ترین بسته اینترنت همراه نامحدود در دوره های روزانه یا شبانه استفاده نمایند. این سرویس که از نظر حجم مصرفی هیچ گونه محدودیتی برای کاربر نخواهد داشت، یک فرصت اقتصادی و ارزان برای کلیه مشترکین سیم کارت دائمی و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سیم کارت اعتباری ایرانسل می باشد که بتوانند براساس برآورد نیازشان هزینه اینترنت همراه خود را به میزان چشمگیری کاهش دهند.

وب سایت رسمی ایرانسل کلیه اطلاعات مورد نیاز در خصوص این طرح، بسته ها، سرویس ها و خدمات اینترنتی دیگر این اپراتور مبتنی بر فناوری 3G ، 4G و EDGE را در اختیار کاربران قرار خواهد داد و کافی ست علاقمندان برای دریافت اطلاعات تکمیلی به آدرس وب سایت ایرانسل به نشانی www. Irancell.ir مراجعه کنند.



منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز
پاسخ
 سپاس شده توسط Ξrιc logιc ، Dimitrius.♤
آگهی
#2
عه چه جالب
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مرکل:دروضعیت کرونایی بی سابقه قرار داریم
  دنیا تا سال ۲۰۲۵ به انرژی نامحدود دسترسی پیدا خواهد کرد
  7 گیگ اینترنت رایگان بگیر
  فضاپیمایی که قرار است ساکنان زمین را میلیاردر کند
  بیش از هشت هزار روستای کشور در معرض خطر سیلاب قرار دارد
Heart سرزدن‌های ترامپ به کلوپ‌های شبانه با رئیس‌جمهوری سابق گرجستان
  افزایش احتمال انتقال کرونا در محیط‌های بسته
  مجلس نمایندگان آمریکا در آستانه تصویب بسته حمایتی ۳ تریلیون دلاری درباره کرونا
Thumbs Up بسته پیشنهادی اتاق تعاون ایران در راستای کاهش اثرات منفی کرونا !
  مک‌کانل: اوباما باید دهانش را بسته نگه می‌داشت

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان