امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

قطعات ترازوی دیجیتال را بشناسیم:

#1
ترازو، مهم ترین سیستم توزین در جهت وزن کشی اقلام و مواد است که بنا به مدل ارائه شده قابل استفاده برای انواع محیط ها هستند. این تجهیزات از گذشته تا به امروز در اشکال و طراحی های مختلف قرار داشته اند که کاربردی در جهت مصارف روزانه ی افراد بوده است. این سیستم دیجیتال از بخش های از جمله:
  • لودسل ترازو
    برد اصلی ترازوی دیجیتال
    برد ساپلای
    برد نمایشگر
    پاور برد
    برد سوئیچینگ
    برد پرینتر تشکیل شده است.

مهم ترین قطعه، لودسل دستگاست. در واقع لودسل یا سنسور وزن، وظیفه ی توزین و اعلان آن را به نمایشگر در جهت نمایش به عهده دارد. توجه داشته باشیدرعایت یکسری نکات در نگهداری درست از دستگاه سبب افزایش طول عمر محصول می گردد که می توان به قرار ندادن بار بیشاز ظرفیت تعریف شده بر روی دستگاه، پرتاپ نکردن جنس بر روی سینی آن و ... اشاره کرد.

انواع ترازوی دیجیتال

پیشرفت تکنولوژی و فناوری های روز دنیا مسبب ایجاد تفاوت های بسار بین مدل های قدیمی و جدید ترازو در بازار شده است که به سبب وجود همین مشخصه ها عملکرد و کارایی دستگاه نیز به نسبت افزایش یافته است.

digital scale از عملکرد دیجیتالی برخوردار است و از ساختاری شامل صفحه نمایشگر LED و LCD جهت نمایش اطلاعات توزین، کیبورد عملیاتی، ستون نمایشگر، سینی توزین استیل و یا پلاستیکی و پایه های زیرین ساخته می شود.

این قطعات به راحتی قابلیت تعمیر و تعیض را دارند بنابراین در صورت ایجاد مشکل در هر کدام از این اجزا نگران تعمیر آن نباشید چرا که به راحتی قابل حل است. از بین این اقلام می توان نوع فروشگاهی، صنعتی، آزمایشگاهی، نفرکش و ... را نام برد.

ترازوی فروشگاهی با قابلیت استفاده برای انواع میادین میوه و تره بار ، فروشگاه ها و ... در انواع ساده، پرینتردار و لیبل پرینتر تولید می شود که طراحی علمک دار و بدون علمک دارد. این اقلام در ظرفیت های 30، 40، 50، 60، و 70 کیلوگرم ساخته شده اند که دقت در آن ها بر اساس همین گنجایش تعریف شده، مختلف می شود. این تجهیزات با ساده کردن کارهای مربوطه در فروش، سرعت در کار توزین را راحت و خرید و فروش را برای فروشگاه های زنجیره آسان کرده اند.

کاربرد فوق العاده و عملکرد بی نظیر این اقلام موجب رضایت خاطر مشتریان شده که با حساسیت بالایی وزن کردن مواد را به پایان می رساند. برای افزایش مقاومت و استقامت در Store scales، پوشش بدنه را از پلاستیک فشرده قرار داده اند. همچنین سینی توزین نیز در نوع استیل و پلاستیک در طراحی تخت، لبه دار و گود قرار دارد.

ترازو صنعتی Industrial scales با داشتن قابلیت شمارش قطعات و دقت بالا در انجام عمل توزین و شمردن، مناسب برای استفاده در کارخانجات، کارگاه ها و سایر مراکز صنعتی است. استقامت این دستگاه ها بنابر کاربری استفاده از محصول، بسیار بالاست ولی تنوع آن ها نسبت به نمونه های فروشگاهی کمتر است.

ترازو آزمایشگاهی مناسب شده برای توزین و وزن کشی مواد ریز و گرمی، به این صورت که با داشتن دقت بالا برای استفاده در آزمایشگاه ها بهترین گزینه است چرا که در این مکان ها حساسیت بالا در توزین شرط اصلی و اساسی بوده که در صورت خطا ممکن است عواقب جبران ناپذیری را شامل شود.


ترازوی خانگی که از استقبال زیادی از جانب مخاطبان مواجه شده برای استفاده در مصارف خانگی و مطب ها بهترین گزینه است چه بسا که رزِم غذایی داشته باشید که می تواند کمکی به شما در جهت وزن کشی مواد غذایی باشد، چرا که اندازه گیری این مواد به صورت حدسی هرگز صحیح نخواهد بود.

بدنه این محصولات را از پلاستیک و شیشه نشکن می سازند و منبع تغذیه در تمامی آن ها نیز باتری است.
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  با قطعات دستگاه کالباس بر آشنا شویم
  لیست قیمت و فروش ارزان انواع قفل دیجیتال و هوشمند
  معروفترین غذاهای محلی اصفهان را بشناسیم
  از کدام صرافی ارز دیجیتال بخریم؟
  به چند نفر برای تعمیر قطعات اسانسور نیاز داریم.
  تابلو های تبلیغاتی را بیشتر بشناسیم
  عکس های زیبا ترین زنان جهان از دید دنیای دیجیتال
  تست دیجیتال
  همگی بیاین اول خودمون وبعد بهتر همدیگر و بشناسیم
  چاپ دیجیتال

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان