امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مقایسه شهروندی ترکیه بر اساس برنامه سرمایه گذاری با سایر کشورها

#1
افراد به دلایل مختلف برای دریافت شهروندی دوم در کشورهای دیگر سرمایه گذاری می کنند و برخی از کشورها وقتی این تصمیم را می گیرد در ذهن خود قرار می گیرند و ترکیه یکی از آنهاست. در این مقاله به مقایسه برنامه های شهروندی مختلف با ترکیه، الزامات، مزایا و معایب می پردازیم. تا انتهای این وبلاگ را بخوانید تا بینش کاملی در مورد مزایای این برنامه های مختلف بدست آورید.

برای به دست آوردن یک برنامه شهروندی یا دریافت مجوز اقامت، باید یا به دولت یک کشور خاص کمک مالی کرد، در یک شرکت موجود یا جدید سرمایه گذاری کرد یا در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کرد. این وبلاگ چهار کشور را با برنامه شهروندی ترکیه با سرمایه گذاری مقایسه می کند.

شرایط ویزای طلایی پرتغال

دسته های سرمایه گذاری برای ویزای طلایی پرتغال شامل صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر، انتقال سرمایه، املاک و مستغلات، تشکیل شرکت و کمک مالی است.

علاوه بر سرمایه گذاری حداقل 280.000 یورو در یکی از دسته های ذکر شده در بالا، اگر فردی بخواهد از طریق سرمایه گذاری در املاک و مستغلات به شهروندی پرتغال دست یابد، می تواند گزینه 500.000 یورو یا 350.000 یورو را انتخاب کند که به عنوان توانبخشی شهری شناخته می شود. در این مثال، خریدار باید ملکی را که خریداری کرده است بازسازی کند و در ازای آن از طریق کار و زندگی در پرتغال با خانواده خود، بازدید از کشورهای شینگن بدون ویزا بهره مند می شود و می تواند پس از پنج سال درخواست شهروندی کند.

پرتغال تنها زمانی که می‌خواهد پس از پنج سال درخواست شهروندی کند، باید حداقل 7 روز را در این کشور سپری کند.

مزایای ویزای طلایی پرتغال

افرادی که از این برنامه شهروندی بهره مند می شوند عبارتند از: همسر سرمایه گذار، فرزندان زیر 18 سال، والدین سرمایه گذار در صورتی که بالای 65 سال سن داشته باشند و سایر افراد تحت تکفل که دانشجوی تمام وقت، متاهل و زیر 26 سال هستند. این برنامه برای خانواده های بزرگی که مایل به نقل مکان با افراد تحت تکفل خود هستند، سود خواهد برد.

ویزای طلایی پرتغال به شما امکان می دهد بدون ویزا از 188 کشور جهان بازدید کنید.

هر تبعه غیر اتحادیه اروپا / EEA / سوئیس می تواند برای ویزای طلایی پرتغال درخواست دهد.

-کسانی که واجد شرایط این برنامه هستند نباید پرداخت مالیات معوق در پرتغال داشته باشند،

- باید سوابق کیفری تمیز از پرتغال و کشور خود داشته باشید،

- باید یک آزمون زبان پایه را به زبان پرتغالی گذرانده باشد.

معایب

- والدین سرمایه گذاران بالای 65 سال و فرزندان بالای 26 سال از این برنامه بی بهره هستند.

- برای اخذ اقامت مالیاتی، فرد باید حداقل 183 روز در سال در کشور اقامت داشته باشد.

- ویزای بریتانیا و ایرلند هنوز برای سرمایه گذاران این برنامه اجباری است

- کسب بازده بالا در بیشتر صنایع تجاری آسان نیست.

ویزای اقامت امارات
ویزای اقامت سرمایه گذاری بلندمدت امارات تحت دو بازه زمانی در دسترس است. ویزای 10 ساله و ویزای 5 ساله قابل تمدید است. ویزای 10 ساله امارات برای سرمایه گذاران و کسانی که استعدادهای منحصر به فرد دارند در دسترس است.

اگر دوست دارید به عنوان سرمایه گذار درخواست دهید، باید حداقل 10 میلیون درهم سرمایه گذاری عمومی انجام دهید.

حداقل سپرده 10 میلیون درهم در یک صندوق سرمایه گذاری محلی برای خوانا بودن یک صندوق برای درخواست ویزای اقامت پرداخت می شود. سرمایه گذاران همچنین می توانند تجارتی به همان میزان ایجاد کنند. این ویزا به نفع اعضای خانواده و شرکای تجاری است.

مزایای ویزای اقامت امارات

-شهروندی امارات به سرمایه گذاران و خانواده های آنها حق زندگی، کار و تحصیل در امارات را می دهد.

- الحاق خانواده را ضروری می کند

- مقیم خارجی می تواند دارایی های خود را بدون محدودیت ثبت کند

- می توان حساب های بانکی باز کرد و شرکت هایی در امارات تاسیس کرد

-در دسترس بودن دسترسی بدون ویزا به 167 کشور، از جمله کشورهای اروپایی شنگن.

معایب

-بازده پایین سرمایه در برخی مناطق به دلیل ضریب اشغال پایین

- هنگام خرید مستغلات مستقیم از سازنده، سرمایه گذار باید هزینه های اضافی را به دپارتمان زمین دبی بپردازد که به یکباره پرداخت می شود.

برنامه شهروندی کارائیب

در مجموع پنج کشور کارائیب به خارجی ها اجازه می دهند شهروندی دریافت کنند: سنت لوسیا، دومینیکا، عتیقه و باربودا، سنت کیتس و نویس، و گرانادا.

الزامات برنامه شهروندی کارائیب

سرمایه گذاران می توانند شهروندی کارائیب را از طرق مختلف از جمله تابعیت و ازدواج با یک شهروند دریافت کنند. سرمایه گذاری روش ارجح و سریعتر برای دریافت شهروندی در کشور است و 100000 دلار هزینه دارد و بین 3 تا 6 ماه طول می کشد تا پردازش شود. اگر متقاضی کمک به صندوق دولتی را انتخاب کند، هزینه ها برای یک سرمایه گذار مجرد و یک خانواده حداکثر چهار نفره 30000 دلار خواهد بود و هر یک از اعضای خانواده اضافی 15000 دلار پرداخت می کند.

هزینه بررسی دقیق 7500 دلار برای همسران، 2000 دلار برای هر فرزند از 12 تا 17 سال و 4000 دلار برای هر خانواده بالای 18 سال است. هزینه های اداری برای هر متقاضی حداکثر 600 دلار است.

مزایای برنامه شهروندی کارائیب

کسانی که سود می برند همسر، فرزندان، والدین، پدربزرگ و مادربزرگ و خواهر و برادر سرمایه گذار هستند. هزینه شرکت در یک برنامه سرمایه گذاری نیز به کشور مبدا و گزینه سرمایه گذاری بستگی دارد.

سرمایه گذار و خانواده اش برای دریافت پاسپورت نیازی به برگزاری آزمون زبان یا تاریخ، دریافت اقامت یا بازدید از کشور ندارند.

سرمایه گذار موفق می شود

- در شرایط پیش بینی نشده به کشور دیگری نقل مکان کنید

- ثبت شرکت و انجام تجارت در کشور دیگر

- بلافاصله با تمام خانواده خود تابعیت دریافت کنند

- افتتاح حساب در یک بانک بین المللی و بهینه سازی مالیات

- فرزندان سرمایه گذار می توانند تحصیلات معتبر بریتانیایی دریافت کنند زیرا کشورهای کارائیب بخشی از کشورهای مشترک المنافع هستند.

معایب

سرمایه گذاران باید برای مقایسه بسته های شهروندی ایالت های کارائیب وقت بگذارند، زیرا برخی از آنها پردازش بیشتری دارند و بالاتر از بقیه هستند.

ویزای طلایی یونان
با توجه به سرمایه گذاری در املاک و مستغلات برای دریافت ویزای طلایی، برنامه یونان یکی از مطلوب ترین برنامه ها در اروپا با آستانه 250000 یورو است. با این حال، برخی از کارشناسان پیش بینی می کنند که این میزان ممکن است در سال 2022 افزایش یابد. اجازه اقامت پنج سال طول می کشد و هزینه آن 2000 یورو است.

علاوه بر سرمایه گذاری در املاک، افراد علاقه مند می توانند در اوراق قرضه دولتی یونان با 800000 یورو سرمایه گذاری کنند یا 400000 یورو در بانک یک کشور سپرده گذاری کنند.

برنامه ویزای طلایی یونان هیچ محدودیتی برای مدت اقامت در این کشور ندارد.

مزایای ویزای طلایی یونان

یونان همچنین از خارجیانی که در این کشور به عنوان مقیم مالیاتی زندگی می کنند سود می برد. برنامه های تشویقی مختلفی برای بازنشستگان، عشایر دیجیتالی و سایر بخش های خاص مهاجر وجود دارد. کسانی که درآمد بین المللی دریافت می کنند ممکن است مشمول مالیات در یونان نباشند.

ویزای طلایی به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به ویزای اضافی در سراسر منطقه شینگن سفر کنید. منطقه شینگن متشکل از 27 کشور اروپایی است که رسما ویزا و کنترل مرزها را در مرزهای مشترک خود لغو کرده اند.

یونان هزینه زندگی پایینی دارد و حق زندگی در یونان با مزایای آموزشی و بهداشت عمومی همراه است. این طرح به سرمایه گذار اجازه می دهد تا همسر و فرزندان زیر 21 سال خود را در برنامه قرار داده و از مزایای ویزای طلایی برخوردار شود. اعضای گسترده خانواده، از جمله پدر و مادر شوهر، نیز از این مزیت برخوردارند و می توانند بدون هیچ نیاز دیگری کارت دریافت کنند.

معایب

- درخواست شهروندی تنها پس از هفت سال پرداخت مالیات در کشور انجام می شود.

- مالیات بر املاک در یونان در سطح بالایی قرار دارد و طی سال های گذشته 700 درصد افزایش یافته است.

- ساکنان جدید اجازه کار در کشور را ندارند اما می توانند کسب و کار خود را راه اندازی کنند.

برنامه شهروندی ترکیه
دلایل مختلفی وجود دارد که بسیاری از کارگران، خانواده ها، بازنشستگان و سرمایه گذاران از راه دور به دنبال شهروندی دوم در ترکیه هستند. کسانی که خواهان اجازه اقامت ترکیه هستند می توانند ملکی به ارزش 75000 دلار در هر یک از کلان شهرهای کشور خریداری کنند یا ملکی را برای شهروندی به ارزش 400000 دلار یا بالاتر خریداری کنند. سرمایه گذاران همچنین می توانند 500.000 دلار را به حساب بانکی ترکیه واریز کنند، اوراق قرضه دولتی به ارزش 500.000 دلار خریداری کنند و یا برای 50 نفر از ترکیه اشتغال ایجاد کنند.

برخی از دلایل متعدد شامل موقعیت جغرافیایی است. ترکیه در اروپا و آسیا واقع شده است و آن را برای کسب و کار مناسب می کند. بسیاری از شرکت ها به دلیل موقعیت مکانی و در دسترس بودن مواد اولیه، دفتر منطقه ای خود را به ترکیه منتقل کرده اند. ترکیه دارای آب و هوای عالی، مهمان نوازی قابل ستایش، بسته های مراقبت های بهداشتی و غذاهای خوشمزه است.

مزایای برنامه شهروندی ترکیه

پاسپورت ترکیه به نفع همسر و فرزندان زیر 18 سال سرمایه گذار است.

- سرمایه گذار می تواند ملک را پس از سه سال بفروشد

- سرمایه گذار می تواند وضعیت تابعیت دوگانه خود را حفظ کند

- خدمات درمانی عالی که به نفع ساکنان و شهروندان است

- آموزش با کیفیت بالا برای تمام سطوح

- حداقل دوره اخذ تابعیت ترکیه
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  صفر تا صد مهاجرت به ترکیه
  زبان رسمی مردم کشور ترکیه
  مکان های تفریحی و جاذبه های گردشگری استانبول و کشور ترکیه
  صومعه ی سوملا در ترابزون ترکیه یکی از قدیمی ترین و تاریخی ترین صومعه های دنیای مسیحیت
  سوملا، صومعه ای هزار ساله در ترکیه
Star آشنایی با کشورها - 013 ( امارات )
  تور ترکیه
  5 مقصد گردشگری مهم در تور ترکیه
  ازمیر یکی از شهر های ترکیه
  دیدنیهای ترکیه و استانبول

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان