امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بیوگرافی سیدنی سوئینی(Sydney Sweeney)

#1
سیدنی برنیس سوئینی (به انگلیسی: Sydney Bernice Sweeney؛ زادهٔ ۱۲ سپتامبر ۱۹۹۷)بازیگر آمریکایی است. او توجه جریان اصلی را در سریال نتفلیکس به‌نام همه‌چيز مزخرفه! به خود جلب کرد! همچنین برای ایفای نقش امالین و ایفای نقش ادن را در سریال هولو به‌نام سرگذشت ندیمه (۲۰۱۸) و آلیس در مینی‌سریال اچ‌بی‌او به‌نام چیزهای تیز (۲۰۱۸). او از سال ۲۰۱۹ در نقش کیسی هاوارد در سریال درام نوجوانانه اچ‌بی‌او به‌نام سرخوشی و از سال ۲۰۲۱ در نقش اولیویا موسباکر در نیلوفر سفید بازی کرده است. او برای کاری کمدی-درام به کارگردانی کوئنتین تارانتینو در سال ۲۰۱۹ روزی روزگاری در هالیوود به ایفای نقش پرداخته و نقش «دایان لیک» عضوی از خانواده مانسون را به رخ کشید، و در فیلم آینده مردعنکبوتی سونی به‌نام مادام وب پدیدار خواهد شد.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوگرافی سیدنی سوئینی(Sydney Sweeney) 1


زادهٔ : ۱۲ سپتامبر ۱۹۹۷ ‏(۲۵ سال)اسپوکن، واشینگتن،ایالات متحده
پیشه: بازیگر
سال‌های فعالیت: ۲۰۰۹–اکنون
شریک(های)زندگی : جاناتان داوینو (نامزد)
قد : ۱٫۶۱ متر


سرآغاز زندگی
سیدنی برینس سوئینی در اسپوکن، واشینگتن در تاریخ ۱۲ سپتامبر ۱۹۹۷ زادهٔ شد، نخستین فرزند از دو فرزند یک مادر وکیل و یک پدر که در زمینهٔ پزشکی کار می‌کند.او برادری به‌نام ترنت دارد.سوئینی در بخش پانهندل که در آپاخترِباختریک آیداهو می‌باشد و این ایالت در راستای مرز واشینگتن، در خانه‌ای روستایی کنار دریاچه که خانوادهٔ او پنج نسل در آن زندگی می‌کردند، بزرگ شد.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوگرافی سیدنی سوئینی(Sydney Sweeney) 1

سوئینی در مدرسه سنت جورج در اسپوکن آموختن را فرا گرفتو در رشته‌های دو میدانی بسیاری پرکار بود. او گفت: «من در هر رشته ورزشی شدنی آماده بودم. من در تیم فوتبال، تیم بیس‌بال، تیم اسکی اسلالوم بودم.»او پس از تست بازیگری به پیشهٔ بازیگری علاقه‌مند شد تا در یک فیلم که در دامنهٔ اسپوکن فیلمبرداری می‌شد، نقش‌آفرینی کند.برای اینکه باور پدر و مادر خود را دست یابد که بگذارند بازیگری را دنبال کند، یک برنامه کسب‌وکار پنج ساله را رو کرد.سوئینی آغاز به تست بازیگری و رزرو پیشه‌هایی برای بازیگری در سیاتل و پورتلند، اورگن کرد، تا جایی که خانواده به شیوهٔ گذرا در آنجا زندگی می‌کردند، و تا زمانی که در ۱۴ سالگی برآن شد به لس‌آنجلس کوچ کند.

پیشه

یکی از نخستین فیلم‌های بلند سوئینی یک فیلم ترسناک به نام همراه اهریمن آمد بود. سوئینی نقش مهمان در مجموعه‌های تلویزیونی مانند ۹۰۲۱۰، ذهن‌های جنایتکار، آناتومی گری، درون گاوصندوق و دروغ‌گوهای کوچک زیبا بازی کرده‌است.

سوئینی در سریال نتفلیکس به نام همه‌چیز مزخرفه! نقش امالین آداریو را ایفا کرد، که روی دو گروه از دانش‌آموزان دبیرستانی در اورگن در سال ۱۹۹۶ می‌چرخید. سپس او در مینی‌سریال اچ‌بی‌او به نام چیزهای تیز پدیدار شد و نقش آلیس، هم‌اتاقی شخصیت امی آدامز که در یک مرکز روانپزشکی آشنا می‌شوند، را ایفا کرد. شخصیت او در نخست قرار بود نقش کوچک‌تری داشته باشد، ولی کارگردان او را برای سکانس‌های بیشتر می‌آورد.برای این نقش، سوئینی داستان دخترانی را که از بیماری روانی و خودآزاری رنج می‌بردند بررسی کرد و از بیمارستان‌هایی بازدید کرد که بیمارانی داشتند که به خود آسیب می‌زدند. او برای همه‌چیز مزخرفه! و چیزهای تیز، هم‌زمان سرصحنه می‌رفت، یکمی در درازای هفته و دومی در پایان هفته.

سوئینی در سال ۲۰۱۸ در فیلم شورانگیز زیر دریاچه نقره‌ای ایفای نقش کرد. او در فصل دوم سریال تراژدی پادآرمان‌شهر سرگذشت ندیمه در نقش ادن اسپنسر، دختری وارسته و فرمانبردار، نقشی دوره‌ای داشت او همچنین در نقش کهرمانانه‌ای در فیلم ترسناک همراه اهریمن آمد بازی کرد سال آینده، او در فیلم درام کلمانتین، فیلم زمان دراز برنایی و درام کوئنتین تارانتینو به‌نام روزی روزگاری در هالیوود پدیدار شد.از سال ۲۰۱۹، سوئینی در سریال درام سرخوشی نقش کیسی هاوارد «نوجوانی با آوازه‌ای ناپسند» را به بازی پرداخته است.

سوئینی در فیلم تلویزیونی موسیقی دل‌انگیز بازی کرد. او همچنین در سریال میز بازیکنان، برداشتی از رمان جسیکا گودمن، و کاش آن‌ها ما بودند در اچ‌بی‌او مکس، بازی خواهد کرد. سوئینی همچنین با کمپانی تولیدی خود، فیفتی-فیفتی فیلمز، تولید اجرایی، خواهد کرد.سوئینی در موزیک‌ویدئو گورستان با هالزی خوانندهٔ آمریکایی، به اجرا کردن پرداختند.در سال ۲۰۲۱، او در مجموعهٔ تلویزیونی اچ‌بی‌او به نویسندگی و کارگردانی مایک وایت به نام نیلوفر سفید پدیدار شد.در مارس ۲۰۲۲، سوئینی به داکوتا جانسون برای فیلمی ابرقهرمانی به نام مادام وب پیوست که این فیلم در فرنچایز رسانه‌ای دنیای مردعنکبوتی سونی رخ می‌دهد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Vibe
پاسخ
آگهی
#2
Video 
فیلم زیر دریاچه نقره ای یک کار مضاعف بر درخشش خاص خود او نما گرفت.
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بیوگرافی بازیگران hollywood `
  بیوگرافی الکساندرا داداریو Alexandra Daddario
  بیوگرافی تام هالند (Thomas Holland)
  بیوگرافی زندایا (Zendaya Maree )
  بیوگرافی جسیکا باردن (Jessica Barden)
  بیوگرافی جنا اورتگا (Jenna Ortega)
  بیوگرافی جنیفر لارنس (اJennifer Shrader Lawrence)
  بیوگرافی مَریلین مونرو (Marilyn Monroe)
  بیوگرافی اینگرید برگمن(Ingrid Bergman)
  بیوگرافی آدری هِپبورن (Audrey Hepburn)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان