امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امتیازات: 4.67
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بیوگرافی بازیگران hollywood `

#1
سیلوستر اِستالونـ ـه 


بیوگرافی بازیگران hollywood ` 1

محل تولد:امریکا
سال تولد:1946
همسر:جنیفر فلاوین تالیتا شر
فرزندچهارم خانواده
جوایز:کاندیداسکار97
کاندید کره ی طلایی77
کاندید بریتیش
اکادمی87

——————————-
گزیده ایی از فیلم ها:
پلیس اباد97-مورچه ی زی صدش98-روشنایی روز 96-قاضی درد95-ادم کش ها 95-متخصص94-صخره نورد93-اسکار91-راکی(4)90-تانگو کش89-رامبو(3)88-کبرا86-اولین خون(3)85
فیلمه پر فروش بالای 100 ملیون:4
فیلم های نقش اول:28
مجموع فیلم های بازی شده:34
متوسط فیلم فروش هر فیلم :44.279
متوسط فروش 10 فیلم اخر:44.485
مجموع فروش همه ی فیلم ها:1.330.470
——————————-
زندگی استالونه
(سیلوستر گاردنز استالونه) متولد ششم جولای 1946 بازیگر، کارگردان، تهیهکننده و فیلمنامهنویس آمریکایی است که اغلب با نام مستعار (اسلای( )آب زیرکاه) نامیده میشود. او بیشترین موفقیت خود را مدیون سری فیلمهای اکشن (راکی) و (رمبو) میباشد. لبخند استهزاءآمیز، چشمان تنبل و گویش خاص او که برخی حروف را ادا نمینماید 





نتیجه فلج شدن سمت چپ صورتش به هنگام تولد میباشد.استالونه در نیویورک سیتی به دنیا آمد. پدرش فرانک استالونه میباشد و مادرش ژاکلین (ژاکی) لابوفیش فالگیر است. پدر استالونه یک مهاجر سیسیلی است و مادرش آمریکایی میباشد ولی یکی از مادربزرگهای مادری استالونه اوکراینیتبار است. وقتی پانزده ساله بود همکلاسیهایش 





میگفتند در بین بچهها از همه بیشتر احتمال موفقیت دارد. در دهه شصت وارد دانشگاه میامی شد و سه سال در آنجا درس خواند ولی پس از آن تحصیل را رها کرد و به بازیگری روی آورد. اولین کار سینمایی او بازی در فیلم (مهمانی در خانه کیتی و استاد) بود که در آن هم صحنههای اکشنی به چشم میخورد. بعدها وقتی استالونه به موفقیتهای زیادی دست یافت و به شهرت رسید، سازندگان این فیلم آن را با نام جدید (مرد ایتالیایی( )اشاره به نام مستعار راکی بالبوآ) روانه بازار کردند.






نقشهای اولیه او مختصر و کوتاه بودند. از جمله آنها میتوان به فیلم (موزها)1971( ) ساخته (وودیآلن)، (کلوت)1971( ) و (مالکان فلت بوش)1974( ) اشاره کرد. در سال 1975 در فیلمهای (خداحافظ کاپون)، (مسابقه مرگ )2000 و سریالهای (داستانهای پلیس) و (کوجاک) بازیگر نقش دوم بود. اولین فیلم (راکی) در سال 1976 ساخته و برنده جایزه بهترین فیلم شد.






یک شب برای دیدن مسابقه بوکسور معروف آن زمان (علی چاک ونپر) رفته بود. همان شب به محض رسیدن به خانه قلم و کاغذ برداشت و نوشتن فیلمنامه (راکی) را شروع کرد و آن را سه روزه به پایان رساند. سپس سعی کرد فیلمنامه خود را بفروشد و تصمیم داشت خودش نقش اول را بازی نماید ولی کارگردان و تهیهکننده مایل بودند (برت رینولد) و یا (جیمزکان) آن نقش را ایفا نمایند. اما استالونه بالاخره موفق شد آنها را متقاعد کند و نتیجه این شد که (راکی) برنده ده جایزه آکادمی فیلم شد که دو تا از این جوایز به خود او تعلق گرفت. یکی به عنوان بهترین هنرپیشه و دیگری بهترین فیلمنامه.در میان بهترین قهرمانان فیلمهای هالیوود نام استالونه در نقش (راکی بالبوآ) پس از گریگوری پک (آتیسوس فینچ)، هریسون فورد (ایندیانا جونز)، شون کانری (جیمزباند)، هامفری بوگارت (ریک بلین)، گاری کوپر (ویل کین) و جودی فاستر (کلاریس استارلینگ)، در مقام هفتم قرار دارد.
——————————-
یک هنرپیشه جدی


بعد از اینکه با اکران فیلم (راکی) محبوبیت استالونه جهانی شد، (روجر ابرت) منتقد سینمای هالیوود اظهار داشت که او میتواند مارلون براندوی ثانی باشد زیرا هنرپیشهای جدی است. هر چند که استالونه دیگر چنین لقبهایی به دست نیاورد ولی همیشه محبوب دوستداران فیلمهای اکشن بود. به جز (راکی) و سه فیلم (رمبو)، استالونه در فیلم (سرزمین پلیس) که در آن با (رابرت دنیرو) و (ری لیوتا) هم بازی بود، مورد تشویق و تحسین همگان قرار گرفت ولی این فیلم فروش بالایی نداشت. او کارگردانی را با فیلم (کوچه بهشت) در سال 1978 آغاز کرد و فیلمنامهنویس و بازیگر آن نیز بود. پس از آن فیلمهای (تب شنبه شب)، (زنده ماندن) و (راکی 2، 3 و)4 و (راکی بالبوآ) را کارگردانی کرد.
——————————-
زندگی خانوادگی


خانواده استالونه شامل برادرش (فرانک جونیور استالونه) خواننده و بازیگر سابق، مادرش ژاکلین استالونه که یک فالگیر بود و پسرش (سیج استالونه) که در فیلم (راکی)5 در نقش پسر او بازی کرد، میباشد.استالونه سه بار ازدواج کرده است. همسر اولش (ساشاچاک)1974- 1985( ) بود. او در نگارش فیلمنامه (راکی) کمکهای شایانی به استالونه کرده است و یک عکاس نیز بود. وقتی تست بازیگری داد برای بازی در نقش اول فیلم play it as it lays انتخاب شد ولی استالونه به او اجازه خروج از نیویورک را نداد و بهانهاش هم این بود که برای تایپ فیلمنامههایش به او نیاز دارد.همسر دوم استالونه (بریجیت نیلسون)1985-1987( ) نام داشت که در فیلم (راکی )4 با استالونه 





همبازی بود. ازدواج اول بریجیت با (کاسپر ونیرنیگ) موزیسین دانمارکی بود. او پس از جدایی از استالونه نیز با (مارک گاستینو) فوتبالیست آمریکایی نامزد شد و یک پسر از او دارد. بریجیت پس از آن با (سباستین گوپلند) کارگردان و عکاس که پسرعموی (اوراندوبلوم) بود عروسی کرد و در ماه مارس 2005 و در ازدواج پنجم خود با (ماتیا دسی) یک کافهدار 28 ساله ایتالیایی پیوند زناشویی بست. ولی این ازدواج هیچگاه رسمی قلمداد نشد زیرا در آن هنگام او رسما از همسر چهارمش طلاق نگرفته بود.






همسر سوم استالونه که همسر فعلی او نیز میباشد، (جنیفر فلیون) نام دارد که در سال 1997 با وی ازدواج کرد. جنیفر که بسیار جوانتر از سیلوستر استالونه میباشد در چهارده اگوست سال 1968 در شیکاگو به دنیا آمده است. 





او دو خواهر هنرپیشه به نامهای (جولی و تریشیا فلیون) دارد و مدرک دانشگاهی وی در رشته اقیانوسشناسی میباشد. استالونه پنج فرزند دارد. پسر ارشد او (سیج استالونه) و پسر دومش (سرجو) فرزندان (ساشا چاک) هستند و در سالهای 1976 و 1979 به دنیا آمدند. دختران استالونه (سوفیا رز) که بیماری قلبی مادرزادی دارد و یک سوراخ در قلب اوست، (سیستین رز) و (اسکارلت رز) فرزندان مشترک او و جنیفر فلیون میباشند که به ترتیب در سالهای 1996، 1998 و 2002 متولد شدند. او و فلیون که یک آمریکایی ایرلندی است در قصر (بلنهایم) واقع در (آکسفورد شایر) انگلستان ازدواج نمودند. این قصر محل تولد (وینستون چرچیل) نیز میباشد.






از نکات قابل توجه زندگی خصوصی استالونه این است که او به همراه (بروس ویلیس) و (آرنولد شوارتزنگر) مالک رستورانهای (پلنت هالیوود) بودند ولی این اواخر شوارتزنگر سهم خود را فروخت. استالونه فعالیتهای سیاسی نیز داشته است ولی برای یک جناح خاص کار نمیکند و تاکنون هم به نفع کاندیداهای جناح دموکرات تبلیغ کرده است و هم به نفع کاندیداهای جناح جمهوری خواه

________________________________________________________________________


[ طبق خواسته آقا صابر ایجاد جُداگانه ی بیوگرافی های فوق به بازدید انجمن کمک کرده و تکراری  محسوب نخواهد شـُد (; ]
پاسخ
 سپاس شده توسط Interstellar ، ѕтяong ، rozhin❤ ، _Lσѕт_ ، Mïņ̃†êR ، sama00 ، Волшебник
آگهی
#2
بیوگرافی بازیگران hollywood ` 1






نام :جانی دپ
نام اصلی :جان کریستوفر دپ
تاریخ تولد : 9 ژوئن 1963
محل تولد: آنسبورو کنتاکی

جان کریستوفر دپ نام خود را به عنوان یکی از انعطاف پذیرترین فوق ستارگان عصر جدید هالیوود به ثبت رسانده است. بازیگری که هیچ گاه قابل پیش بینی عمل نمی کند و نقشهایی را می پذیرد که هم منتقدان و هم بینندگان را شگفت زده می کند.
دپ که در سن ۱۵ سالگی تحصیل را به هدف خوانندگی موسیقی راک رها کرده بود با نقل مکان به لس آنجلس و به لطف نیکلاس کیج با بازی در فیلم "کابوس خیابان الم" (۱۹۸۴) پا به عرصه سینما گذاشت. هنرنمایی در مجموعه تلویزیونی "خیابان ۲۱ جامپ" (۱۹۸۷) او را به مرز ستارگی رساند.




تیم برتن کارگردانی بود که با استفاده از جانی در فیلم "ادوارد دست قیچی" (۱۹۹۰) توانایی های او را به رخ جهانیان کشید. این دو در فیلم "اد وود" (۱۹۹۴) یک بار دیگر نیز با هم همکاری کردند و تحسین همگان را برانگیختند.




عده بسیاری معتقدند تنها دپ می توانست نقش کاپیتان جک اسپارو را در فیلم "دزدان کارائیب: نفرین مروارید سیاه" (۲۰۰۳) آن طور که باید ایفا کند.
آخرین اثر جانی دپ هم اکنون از همین مجموعه می باشد که فروش قابل توجهی تا کنون داشته.
جانی دپ در سال ۱۹۸۳ با لوری آنی الیسن ازدواج کرد و دو سال بعد از هم جدا شدند. او هم اکنون همسر ونسا پارادیس خواننده و بازیگر فرانسوی می باشد که صاحب دو فرزند نیز می باشد.

جوایز مهم:

    نامزد دریافت جایزه اسکار در سال ۲۰۰۰ برای فیلم " Finding neverland " به عنوان بهترین بازیگر نقش اول.
    نامزد دریافت جایزه اسکار در سال ۲۰۰۴ برای فیلم "دزدان دریایی کارائیب" به عنوان بهترین بازیگر نقش اول.
    دریافت جایزه امپایر (انگلستان) در سال ۲۰۰۴ برای فیلم "دزدان دریایی کارائیب"
    نامزد دریافت کایزه گلدن گلوب در سال ۲۰۰۵ برای فیلم  "Finding neverland "
    نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب در سال ۱۹۹۵ برای فیلم "اد وود" به عنوان بازیگر.
لازم به ذکر است که فیلم "دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه" (۲۰۰۳) با فروش ۶۵۳۲۰۰۰۰۰ دلار پرفروش ترین فیلم جانی بوده که دستمزد او هم ۱۰۰۰۰۰۰۰ دلار بود.
    کوتاه و گویا از جانی دپ:
    در سال ۱۹۹۵ توسط مجله امپایر به عنوان یکی از صد ستاره جذاب تاریخ سینما انتخاب شد.
    در سال ۱۹۹۵ به عنوان جذاب ترین ستاره مرد سینما انتخاب شد.
    او می خواست بعضی از دندان هایش برای فیلم "دزدان دریایی کارائیب" (۲۰۰۳) رو کش طلا بشوند. ولی می دانست که کارگردانان با این موضوع موافقت نخواهند کرد. بنابراین رفت و تعدادی بیشتر از آنچه باید را روکش کرد. سپس دندانهایش را به کارگردانها نشان داد و آنها از او خواستند تعدادی از روکش ها را در آورد. بنابراین جانی دپ تعدادی از روکش ها را در آورد.
    در سال ۲۰۰۳ در مجله people به عنوان جذابترین مرد زنده انتخاب شد.
    تمام صحنه هایش در فیلم "روزی روزگاری در مکزیک" (۲۰۰۳) را در ۹ فیلم روز فیلمبرداری کرد ولی بعد از اینکه کار تمام شد نمی خواست آنجا را ترک کند. بنابراین به رابرت رودریگوئز پیشنهاد کرد که یک نقش کوچک (در صحنه ای که آنتونیو باندراس در کلیسا با کشیش حرف می زند) بازی کند و از تاثیر مارلون براندو بر روی خود در این نقش استفاده کند.
    دخترش که لیلی رز ملودی دپ نام دارد از ازدواج با ونسا پارادیس که در ۲۷ می ۱۹۹۹ متولد شد.
    ژانویه ۹۹ به علت درگیری با یک خبرنگار پاپاراتزی مقابل رستورانی دستگیر می شود.
    در آلبوم راکی از گروه موسیقی انگلیسی اُآسیس نوازنده گیتار لیداسلاید در تراک fade in out بود. زیرا نوازنده گیتار لید گروه در اثر زیاده روی در نوشیدن مشروب قادر به اجرای برنامه نبود بنابراین از رفیق صمیمی اش دپ دعوت به همکاری نمود.
    به خاطر تخریب یک آپارتمان در نیویورک در سال ۹۴ دستگیر شد.
    با شرلین فین، جنیفر گری و وایونا رایدر نامزد بوده.
    وقتی با واینونا رایدر سر صحنه فیلم ادوارد دست قیچی نامزد می کند winona forever را روی شانه اش خالکوبی می کند و پس از جدایی n و a را حذف کرده و جمله واینونا برای همیشه به wino forever تبدیل می شود.
    در گروهی به نام the kids نوازنده گیتار بود.
    اخیرا در گروهی با عنوان p به نوازندگی می پردازد و در فیلم شکلات ۲۰۰۲ هم آهنگسازی کرد.
    همچنان در هتلی زندگی می کند و خانه یا ماشینی ندارد.
    سال ۹۸ به اتهام ضرب و شتم در ونکوور کانادا یک شب زندانی شد.
    به خاطر لباس های جین پاره ای که می پوشد معروف است.
    مدتی از طریق تلفن خود نویس می فروخت.
    سال ۹۴ به علت تخریب یک هتل راهی زندان شد.
    به گفته خودش یکی از بزرگترین اشتباهاتش بازی در فیلم "به دنبال ناکجا آباد" بوده.
    رابرت دنیرو در مورد او گفته: بدون جانی سینما یه چیزی کم داشت.

    جمله های معروف:

    تا ۲۷ می ۱۹۹۹ هر آنچه که انجام داده بودم یک جور خیال باطل بوده، بودن بدون زندگی کردن و سرانجام تولد دخترم به من زندگی بخشید.
    آمریکا گنگ است. مثل یه توله سگ گنگ و لال که دندان های بزرگی دارد و می تواند گازت بگیرد و به تو صدمه بزند. دختر من چهار سالش است و پسرم یک سال دارد. دوست دارم آنها آمریکا را مثل یک اسباب بازی شکسته ببینند. دلم می خواهد آن را بررسی کنند این ور و آن ورش کنند و بعد هم ترکش کنند و بروند.
    صادقانه بگویم من جایزه را موثر می دانم. ولی جوایز برای من به این اندازه ارزش ندارند که یک پسر بچه ده ساله را ببینم که می گوید من عاشق کاپیتان جک اسپارو هستم… این برای من جادویی و سحرانگیز است
با نام جکسون کریستوفر دپ متولد 9 ژوئن 1963 در آنسبورو کنتاکی ،بزرگ شده در میرامار فلوریدا دانش آموخته دبیرستانی در میرامار فلوریدا. اخراج ازدبیرستان در سن شانزده سالگی . تشکیل گروه راک در سیزده سالگی نوازنده گیتار.
با دیدن جانی دپ در نخستین فیلم هایش ماند بچه ننه بسیاری جذب اجرایش شدند. ولی معدودی اظهار داشتند که این مرد جوان یکی از عالیترین بازیگران و ستارگان نسلش خواهد شد . همه نمی توانستند از گستره پتانسیل ،هیجانات و شخصیت پردازی اش آگاه شوند. حدود پنج سال پس ار بچه ننه او را در دون ژوان مارکو جفت مارلون براندو و نه کمتر از او می بینیم. موفقیت او از جهات مختلف در هالیوود معاصر که به خشونت و جلوه های ویژه در







فیلم هایی مشخص شده با اهمیت بسیاری به مردانگی شخصیت ستارگانی مانند استالونه و شوارتزینگر اشتهار دارد. عجیب به نظر می رسد پرسونای او بر روی ملاطفت ،حساسیت ،آسیب پذیری و عاطفه به همان اندازه ظرافت جسمی متمرکز شده است. این موضوع در بچه ننه آشکار بود ولی بیان قطعی خود را در ادوارد دشت قیچی که همان سال ساخته شد به دست آورد .

پرسونای دست قیچی با بافتی محکم تر در دو فیلم سال 1993 در بنی و جون و چه چیز  گیلبرت گریپ را می خورد ؟ گسترش یافت. هم فکرترین کارگردان خود را به غیر از برتون یافت.
لاسه هالستروم فیلم سازی است که با حس ظریف دپ جفت و جور است.
سه فیلم کاگردانی شده در 1994 و 1995 اجراهای شگفت آوری را بدون هیچ خیانتی به کیفیت و ارزشی پرسونای اولیه اش در بر دارد. آخرین فیلم این دسته لحظه ای از زمان فیلم ابلهانه و ظاهر قریبی است که ارزش استعداد دپ را ندارد. ادوود و دون ژوان دومارکو به همراه گیلبرت گریپ ممتازترین فیلم هایی است که دپ در آنها بسیار دور رفته.







ادوود را تیم برتون دوباره پیوند داد و آنها با همکاری یکدیگر شخصیتی را رشد دادند که پرسونای دست قیچی را هم بزرگ می کرد و هم توسعه می داد. در ادوود برتون دپ مضحک،رقت آور ،غم انگیز در عین خال به طرز عجیبی الهام بخش است. دون ژوان دوماکوی دپ در برخی مسیرها کاملا با ادوودش به طور قابل توجهی به همان اندازه 







جسورانه است. دون ژوان دپ به وسیله تقابل با دون جیوانی حدودی گیج کننده است که قراردادهای فرهنگی دست و پاگیر را زیر پا می گذارد. او در آن واحد هم قهرمان و هم ضد قهرمان اپرا است . دون ژوان دپ با ادوود از این جهت متفاوت است که او قربانی توهم است. او حقیقتا زندگی مردم را تغییر می دهد. این فیلم به زیباترین شکل پایه های اساسی جذابیت و پیچیدگی پرسونا،تقاضای آشکار و قوی ترکیب شده با زنانگی بنیادی بالقوه بسیار زیاد آشکار می کند.

البته ار بازی زیبا و کمدی او در دزدان کارایوئیپ نمی توان گذشت او به خاطر این فیلم کاندیدای اسکار بهترن بازیگر مردشد 
پاسخ
 سپاس شده توسط Interstellar ، ѕтяong ، rozhin❤ ، _Lσѕт_ ، Mïņ̃†êR ، IM JUST TIRED ، sama00 ، Волшебник
#3
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوگرافی بازیگران hollywood ` 1

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیوگرافی بازیگران hollywood ` 1

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://dl.akskhor.ir/uploads1/Kate-Winslet-at-The-Dressmaker-event-TIFF-headshot-.jpg

کِیت الیزابت وینسْلِت (به انگلیسی: Kate Elizabeth Winslet) با تلفظ صحیح وینزلت (زادهٔ ۵ اکتبر ۱۹۷۵، برکشیر) هنرپیشه و خواننده اهل انگلستان و برنده جایزه اسکار، جایزه امی، سه جایزه گلدن گلوب و جایزه گرمی است. او جوان‌ترین فردی است که شش بار نامزد جایزه اسکار و یکی از معدود بازیگران زنی است که موفق به دریافت سه جایزه از چهار جایزه مهم جوایز سرگرمی آمریکا (که شامل یک جایزه امی، یک جایزه اسکار و یک جایزه گرمی می‌شود) شده است.[۲][۳] او هم‌چنین برنده جایزه‌های متعددی از انجمن بازیگران، آکادمی فیلم و تلویزیون بریتانیا و انجمن مطبوعات خارجی هالیوود و جایزه سزار در سال ۲۰۱۲ به صورت افتخاری شده است.

او از کودکی به یادگیری نمایش‌پردازی پرداخت و در سال ۱۹۹۱ کار خود را در تلویزیون بریتانیا آغاز کرد. اولین فیلم سینمایی بلند که وینسلت در آن ایفای نقش کرد موجودات آسمانی (۱۹۹۴) بود که برای بازی در این فیلم مورد توجه و ستایش بسیاری قرار گرفت. او همین‌طور برای بازی در نقش مکمل در فیلم عقل و احساس (۱۹۹۵) مورد توجه بسیار قرار گرفت تا اینکه با بازی در فیلم تایتانیک به هنرپیشه‌ای با شهرت جهانی تبدیل شد؛ تایتانیک در آن زمان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ شد.

از سال ۲۰۰۰ به بعد بازی وینسلت برای فیلم‌هایی نظیر قلم‌پرها (۲۰۰۰)، آیریس (۲۰۰۱)، درخشش ابدی یک ذهن پاک (۲۰۰۴)، در جستجوی ناکجاآباد (۲۰۰۴)، بچه‌های کوچک (۲۰۰۶)، کتاب‌خوان (۲۰۰۸) و جاده انقلابی (۲۰۰۸) همواره نظر مثبت منتقدین را به خود جلب کرده است. عملکرد او در فیلم‌هایش باعث شد که دیوید ادلستین، منتقد مجله نیویورک از او به‌عنوان «بهترین بازیگر انگلیسی‌زبان نسل خود» یاد کند.[۴] او در سال ۲۰۰۸ برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم کتاب‌خوان و در سال ۲۰۱۱ برنده جایزه امی برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سریال کوتاه میلدرد پیرس برای بازی در نقش میلدرد پیرس شده است. هم‌چنین بزرگترین موفقیت حرفه‌ای–تجاری وی، فیلم کمدی رمانتیک تعطیلات (۲۰۰۶)، انیمیشن بر آب رفته (۲۰۰۶) و فیلم علمی تخیلی سنت‌شکن (۲۰۱۴) بوده‌اند.

علاوه بر بازیگری، وینسلت گوینده و راوی برنامه‌های مستند و کتاب‌های کودکان هم بوده است. در سال ۲۰۰۰ برنده جایزه بهترین آلبوم شنیداری کودکان برای روایت به قصه‌گو گوش کن شد. هم‌چنین او به‌عنوان خواننده در بعضی از موسیقی‌های متن فیلم به همکاری پرداخته است و در سال ۲۰۰۱ تک آهنگی به نام «چه می‌شد اگر»[پانویس ۱] (برگرفته از موسیقی متن سرود کریسمس ساخته ۲۰۰۱) منتشر کرد که در میان تک آهنگ‌ها محبوبیت زیادی پیدا کرد. وینسلت قبلاً از جیم تریپلتون و سام مندس طلاق گرفته و هم اکنون با ند راک اند رول ازدواج کرده است.
پاسخ
 سپاس شده توسط ʜɪᴅᴅᴇɴ ، _Lσѕт_ ، Mïņ̃†êR ، sama00 ، Волшебник
#4
بیوگرافی کیت هرینگتون

26 دسامبر مصادف با تولد “کیت هرنگتون” بازیگر مطرح سریال “بازی تاج و تخت” است. در ادامه با بیوگرافی کیت هرینگتون بیشتر آشنا خواهید شد.

کیت هرینگتون 26 دسامبر 1986 در محله آکتون شهر لندن در خانواده ای هنری به دنیا آمد.
مادرش “دبورا جین” سالها در لندن به
نمایشنامه نویسی مشغول بود و پدر “ریچارد هرینگتون” یکی از بزرگترین تاجران انگلستان بود.


کیت دوران تحصیلات ابتدایی را در مدرسه SOUTHFIELD بین سالهای 1992–1998گذراند و
دوران دبیرستان را نیز در مدرسه Chantra تا سال 2003 پشت سر گذاشت.


بیوگرافی بازیگران hollywood ` 1

کیت هرینگتون

سال 2011 نقطه عطفی در زندگی هنری این بازیگر هالیوود محسوب می شود.
درست در همین سال بود که جیسون لاتینو برای بازی ویدیویی “بازی تاج و تخت” از هرینگتون دعوت کرد و پس از آن وی در نقش “جان اسنو” به یکی از معروف ترین بازیگران سریال مبدل شد.


وی نخستین بار در سال 2012 با حضور در فیلم سه بعدی “تپه خاموش” وارد عرصه
بازیگری شد و تنها دو سال بعد در فیلم حماسی “پمپی” توانایی های خود در سینما را به رخ کشید.


هرینگتون تاکنون دوازده بار برای نقش آفرینی در سریال “بازی تاج و تخت” نامزد دریافت
جوایز گوناگون شده و توانسته دو بار این جایزه را از آن خود نماید.


این بازیگر جوان سینما و تلویزیون امریکا در حال حاضر فیلمبرداری فصل هشتم سریال “بازی تاج و تخت” و فیلم سینمایی  “زندگی و مرگ جان داناوان” را در برنامه دارد.
پاسخ
 سپاس شده توسط IM JUST TIRED ، _Lσѕт_ ، Mïņ̃†êR ، sama00 ، ѕтяong ، Волшебник
#5
بیوگرافی بازیگران hollywood ` 1
بیوگرافی بازیگران hollywood ` 1

امیلیا کلارک : Emilia Clarke
(عشخه منه مادر اف دراگون)
8






تاریخ تولد : 26 اکتبر 1986 در لندن، انگلستان

مهمترین افتخارات : نامزد دریافت جایزهEmmy برای سریال « بازی تاج و تخت »

بیوگرافی کوتاه :
میلیا کلارک در سال 1987 در لندن انگلستان و در خانواده ای مرفه متولد شد. وی به دلیل فعالیت پدر که مهندس صدا در تئاتر بود، خیلی زود به این هنر علاقه مند شد. کلارک زمانی که تنها 3 سال داشت با دیدن نمایش موزیکال « قایق برفی » عاشق بازیگری شد و تصمیم گرفت روزی در زندگی اش به یک بازیگر مطرح تبدیل شود.
به همین جهت وی به تئاتر وارد شد و با اندوختن تجربه بیشتر در زمینه بازیگری موفق شد در نمایش های زیادی روی صحنه برود و هنر خود را نمایان سازد. اولین حضور تصویری کلارک در تلویزیون در یک قسمت از مجموعه تلویزیونی « دکترها » اتفاق افتاد و پس از مدت کوتاهی نیز نقشی به وی پیشنهاد شد که توانست او را به شهرتی جهانی برساند و آن نقش، دنریس تارگرین در سریال « بازی تاج و تخت » بود. کلارک با این نقش توانست در سالهای 2013 و 2015 نامزد جایزه Emmyشود و همچنین موفقیت هایش در این سریال سبب شد تا او ایفاگر نقش سارا کانر در فیلم « ترمیناتور : جنسیس » شود.


نکاتی که احتمالا درباره امیلیا کلارک نمی دانید :
گفته که اگر بازیگر نمی شد، یک معمار، خواننده یا طراح گرافیک می شده است
در سال 2012 در لیست 100 نفره زیباترین چهره ها از طرف Independent Critics رتبه 1 را بدست آورد.
وی دومین بازیگر سریال « بازی تاج و تخت » است که در نقش سارا کانر ظاهر شده است


مهمترین آثار امیلیا کلارک :
Terminator Genisys
Game of Thrones
پاسخ
 سپاس شده توسط _Lσѕт_ ، ʜɪᴅᴅᴇɴ ، sama00 ، ѕтяong ، Волшебник
#6
بیوگرافی بازیگران hollywood ` 1


نام کامل : جوزف جیسون ناماکیها موموا (Joseph Jason Namakaeha Momoa)
تولد : ۱۹۷۹، آمریکا
جیسون موموا در یکی از شهرهای هاوایی از کُنی لمکه (Coni Lemke) و جوزف موما (Joseph Momoa) به دنیا آمد.
او بعد از دبیرستان به هاوایی نقل مکان کرد و در آن جا در سریال Baywatch 1989 نقش بازی کرد. بعد از اتمام سریال جیسون موموا به سفر دور دنیا پرداخت تا اینکه در سال ۲۰۰۱ به لس آنجلس رفت تا به ادامه ی حرفه اش بپردازد.
در سال ۲۰۰۴ جیسون موموا در برنامه کوتاه زنده North Shore 2004 حضور پیدا کرد، او همچنین در نقش Ronon Dex در فیلم Atlantis 2004 به عنوان یک شخص محبوب مطرح شد.
در ۲۰۱۰ جیسون موموا در سریال Game of Thrones در نقش کال دروگو (Khal Drogo) حضور داشت و نامزد جایزه ی اِمی شد. او همچنین در Conan the Barbarian 2011 حضور موفقی داشت.
جیسون صاحب کمپانی Pride of Gypsies است که در آن در حال گسترش کار خود در بازیگری و فیلم سازی است.
جیسون با لیزا بونت (Lisa Bonet) زندگی می کند و آن ها صاحب دو فرزند هستند.
آثار برگزیده :
  • سریال Stargate: Atlantis 2005-2009 در نقش Ronon Dex
  • سینمایی Conan the Barbarian 2011 در نقش Conan
  • سریال Baywatch 1999-2001 در نقش Jason Ioane
  • سینمایی Bullet to the Head 2012 در نقش Keegan
پاسخ
 سپاس شده توسط ѕтяong ، Волшебник
آگهی
#7
Eye-blink 
به موازات و جریان بازیگران هالیوودی میتوان یک هیجان و میسر شدن نمای هدف دار اشاره نمود.
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بیوگرافی سیدنی سوئینی(Sydney Sweeney)
  بیوگرافی الکساندرا داداریو Alexandra Daddario
  بیوگرافی تام هالند (Thomas Holland)
  بیوگرافی زندایا (Zendaya Maree )
  بیوگرافی جسیکا باردن (Jessica Barden)
  بیوگرافی جنا اورتگا (Jenna Ortega)
  بیوگرافی جنیفر لارنس (اJennifer Shrader Lawrence)
  بیوگرافی مَریلین مونرو (Marilyn Monroe)
  بیوگرافی اینگرید برگمن(Ingrid Bergman)
  بیوگرافی آدری هِپبورن (Audrey Hepburn)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان