امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ملتفت|دیس فدایی به هیچکس|شاگرد به استاد|

#1
سلام!
به بهانه درگیری جدیدی که بین فدایی و هیچکس رخ داده و احتمالا هم ادامه داشته باشه. بیاین با هم یه مرور داشته باشیم که چی شد که اینجوری شد!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ​ـــــــــــ
پارت اول
 همونطور که شاید خیلی ها بدونن رپ فارسی با تشکلی به نام "021" شناخته( یا حتی شروع!) شد. "021" تشکلی بود که توسط شخصی به نام سروش لشکری(با لقب هیچکس) ایجاد شد. این گروه لیبلی به نام صامت داشت که پخش کارهای "021" به عهده این لیبل بود. شعار این گروه هم این بود: تهران برای همیشه.
این گروه تو زمان فعالیتش کارهای خیلی خفنی از خودش به جا گذاشت ولی با منحل شدن کمپانی صامت این گروه، متلاشی شد.

بعد از اینکه صامت از هم پاشید، هیچکس با چنتا از رپر هایی که تو صامت بودن یه کمپانی جدید به نام "ابر رکوردز" رو تاسیس کردن که اولین اثرشون هم آلبوم "انجام وظیفه" بود. این کمپانی اول تو ایران تشکیل شد و وقتی هیچکس رفت ترکیه، به عموم معرفی شد. هدفشون هم ابتدا جهانی کردن رپ فارس بود ولی با گذشت زمان و انتشار چنتا ترک معلوم شد که هدف این کمپانی فقط زمینه سازی برای اقامت اعضاش توی کشورهای دیگه بوده!
 بعد از اینکه این کمپانی هم کلا نیست و نابود شد! سروش هیچکس به همراه "مهدیار آقاجانی"، "اشکان فدایی"و"علی قاف" کمپانی جدیدی رو به نام :ملتفت" تاسیس کردن که تا همین چند وقت پیش یکی قدرتمند ترین و پرطرفدار ترین تشکل رپ فارسی بود.

همیشه بر سر اعضای ملتفت اختلاف نظر هایی بوده و هست. مثلا اینکه "ریویل" یا "بهرادکاسب" و یا "دیاکو" عضو ملتفت بوده اند یا نه؟ شروع فعالیت ملتفت به طور رسمی به همراه هیچکس ، مهدیار ، فدایی و قاف بود و هیچ موقع افراد دیگری که به ملتفت نزدیک تر بودند مانند ریویل ، بهراد کاسب ، رویا عرب ، مرحوم علی رسولی و یا حتی اعضای گروه دژ ، بعنوان عضوی رسمی از ملتفت معرفی نشدند.


ملتفت شکل گرفته و فعالیت رسمی خودش رو آغاز کرده بود و در کنار فعالیت های درون گروه ، هر کدوم از اعضا مخصوصا مهدیار با رپرهای دیگر هم همکاری میکردند تا اینکه رپری جوان به اسم "داریوش" با اولین آلبوم خودش که میکس تیپ "سرباز صفر" بود ، تونست نظر اعضای ملتفت رو نسبت به خودش جلب کنه. ملتفت تصمیم گرفت عضوی جدید به بدنه ی خودش راه بده ، عضوی تازه نفس و جوان و در عین حال خوش تکنیک و درجه یک مثل اعضای دیگر ملتفت. اولین ترک داریوش در ملتفت ، ترک "موی پریشون" با همکاری هیچکس و رویا عرب با آهنگسازی مهدیار آقاجانی بود که در فروردین 1392 منتشر شد.
ملتفت که تیم مد نظر خودش رو به طور کامل در کنار یکدیگر جمع کرده بود و همزمان در یکی از پرفعالیت ترین دوران هنری خودش بود ؛ توانست آثار ماندگاری را در همان دوران ثبت کند.تقریبا در همین سال ها بود که خبر انتشار آلبوم جدید هیچکس به اسم "مجاز" برای اولین بار اعلام شد. آلبومی که هیچ کسی اطلاع نداشت که سالها قراره طول بکشه و به یکی از دلایل اختلافات سال های آینده ی ملتفت تبدیل بشه . . .

ادامه در پارت بعدی
                                                                                                                    منبع: کانال تلگرام رپ تیکت، وبلاگ رپ فارسی 13
even in death may i be triumphant
پاسخ
 سپاس شده توسط سهَ‌ند ، SABER ، eri 5 ، Prometheus
آگهی
#2
پارت دوم
به سال های 93_94 رسیده بودیم. ملتفت بدلایل شخصی اعضاش و همچین فعالیت آهنگسازش بر روی آلبوم "اشتباه خوب" بهرام نورایی ، کم رنگ تر شده بود و در دوران کم فعالیتی خودش بود. دورانی که باظهور بیشترین نقد ها و دیس ترک ها مخصوصا از اعضای لیبل "کاغذ" که قدیمی ترین رقییب و دشمن ملتفت بود( به رهبری حصین/ ابلیس سابق) ، سپری میشد. دورانی که با بولد شدن موسیقی انتزاعی توسط بهرام نورایی و علی سورنا و اعضای چریک( تو پارت های بعدی دوباره به این لیبل اشاره میشه) ، داشت بلوغ و پوست اندازی جدیدی را در رپ فارسی حس میکرد ولی همچنان ملتفت در سکوت و کم کاری بود.

هرازگاه آثاری از هنرمندان ملتفت منتشر میشد ولی مشخصا بیشترین کارها از طرف اشکان فدایی بود که با مهدیار در پاریس زندگی میکردند و همکاری با همدیگر براشون راحت تر بود. دقیقا از همین دوران و با انتشار آثاری مثل "جنایی" و "مستقل" پروژه ی بولدسازی فدایی توسط مهدیار آقاجانی کلید خورد.روزها همینطور میگذشت تا اینکه در آبان 1395 دیس ترک "هرت" از داریوش با آهنگسازی مهدیار تحت لیبل ملتفت منتشر شد.موزیکی موفق که هیچ کدوم از طرفداران ملتفت اطلاع نداشت که آخرین اثر داریوش در ملتفت خواهد بود. 

همزمان که از خبر انتشار آلبوم مجاز سالها میگذشت و گروه ملتفت بدقول در انتشار آلبوم شده بود ، حواشی داریوش تبهکار و درگیریش با یکی از فن پیج های قدیمی ملتفت و همچنین اعتیادش ، باعث رونمایی اولین دلایل اختلافات درون گروهی ملتفت شد و ملتفت رسما همکاریشو با داریوش تبهکار قطع کرد. بعد از درگیری ها و اختلاف نظرهای هیچکس و مهدیار بر سر آلبوم مجاز (شاید مهم ترین دلیل فروپاشی ملتفت و عامل ایجاد حواشی، که در ادامه بهش اشاره میشه) که هرگز اجازه علنی شدنشو ندادن ، خروج داریوش از ملتفت اولین تبر به تنه ی کلفت ترین لیبل رپ فارسی بود...
even in death may i be triumphant
پاسخ
 سپاس شده توسط eri 5
#3
پارت سوم
سالها گذشته بود و ملتفت در دوران سکوت خود به سر میبرد. فشار های مخاطبین روی مهدیار و خصوصا سروش هیچکس بخاطر بدقولی سر آلبوم مجاز افزایش یافته بود. 

آلبومی که بخاطر اختلافات هیچکس و مهدیار (که در قسمت آخر این مقاله به آن اشاره می شود) و همچین مشکلات شخصی سروش حدود 9 سال به طول انجامیده بود. 
این فشارها به حدی رسیده بود که سروش هیچکس و ملتفت در یکی از بدترین دوران خود به سر میبردن و بیشترین نقدها و دیس ترک ها نسبت بهشون وارد میشد. 
ولی بالآخره بعد سالها انتظار در 11 فروردین 1399 آلبوم مجاز بعد از حدود 9 سال از هیچکس و ملتفت منتشر شد.دقیقا در همین روز بارِ شدید انتقادات از روی هیچکس و مهدیار برداشته شد. ولی هنوز مشکلی وجود داشت که مخاطبین بخاطر هیجان انتشار آلبوم به آن توجه نمیکردن و  ممکن بود برای تشکل ملتفت در آینده مشکل ساز شود. آلبومی که خیلی از فیت های احتمالی و قطعی آن مثل ترک "کشتارگاه" به همراهی بهرام نورایی ازش حذف شده بود و آروم آروم اختلافات طولانی مدت مهدیار و هیچکس که سالها از عموم پنهان کرده بودند داشت نمایان میشد. 

بعد از انتشار مجاز، عضای ملتفت بخصوص هیچکس از زیر فشارهای مخاطبینشان خارج شده بودند.ولی همچنان مخاطبان ناراحت از کم فعالیتی علی قاف بودند. رپری که آخرین آلبومش به سال 1390 برمیگشت و در 12 سالِ بین این آلبوم تا سال 1402 فعالیت کمی داشت. مخصوصا این اواخر که شایعات اختلافات درون گروهی ملتفت شدت گرفته بود. ملتفت نیاز داشت از این فرم خارج شود. فرمِ کم کاری و سکوتی که اینبار به مذاق مهدیار و فدایی خوش نمیامد. دقیقا بعد از مجاز بود که مهدیار و فدایی نسبت به 6 سال اخیر خود( تا سال 1400) تغییر رویه دادند. ملتفت اینبار در قالب گروهی کاملا مبارز و قدرتمند بعد از سالها دوباره داشت ظاهر میشد.
اینبار فدایی جواب تمام انتقادها را در قالب دیس ترک میداد. بزرگانی مثل حصین رحمتی( بیفی که با 2 جا شروع شد، بعد فری استایل های فدایی و حصین، دیس ترک بیلیط (نه بلیط) از فدایی و دیس بک q69 حصین و در نهایت فاتحه از فدایی تموم شد) را به چالش میکشید و در کنار تمام همچنین فعالیت هایی ، شدیدا متمایل به ترک های سیاسی شده بود.
فدایی که با آلبوم عدل پای خود را در رپ فارسی محکم کرده بود ، اینبار بعد از آلبوم مجاز و تغییر رویه ملتفت ، داشت در رپ فارسی یکه تازی میکرد.
در کنار درخشش فدایی که از سالها قبل پروژه بولدسازی اون توسط مهدیار آقاجانی آغاز شده بود ، مهدیار در حال بولدسازی و معرفی رپری جوان در ساندکلود خود بود. "شاپور" ؛ نامی که با ترک های سیاسی_اعتراضی و آهنگسازی های ویژه ی مهدیار پا به عرصه گذاشته بود و رفته رفته توسط مهدیار معروف تر و شناخته تر میشد.مهدیار با پروموت شاپور در فکر پوست اندازی و شروع تغییرات اساسی در بدنه و سیاست های کاری آینده ملتفت بود. 
even in death may i be triumphant
پاسخ
 سپاس شده توسط eri 5
#4
پارت چهارم
سال 1400 را میتوان سالِ شروع برون ریزِ علنی اختلافات ملتفت بیان کرد. بعد از بیش از یک دهه هیچکس ترکی منتشر کرد که آهنگسازی آن بر عهده ی مهدیار نبود. ترک "بزن" که در تیرماه 1400 منتشر شد و نکته ی عجیب کار ، آهنگسازی خودِ هیچکس بود. از معدود ترک های هیچکس که آهنگسازی آن را مهدیار انجام نمیداد. این ترک آغاز علنی شدنِ اختلافات ملتفت بود. ملتفتی که بیش از 5 سال این اختلافات را به حرفه ای ترین حالت ممکن درونِ تشکل خود نگه داشته بود ، اکنون نیز با حرفه ای ترین روش ممکن داشت آن را به مخاطب القا میکرد. ولی این فقط شروع کار بود. سال بعد و در پاییز 1401 آلبوم "حق" از فدایی بدون حضور هیچکس و بعدتر ترک "این یکی هم واسه" از هیچکس بدون آهنگسازی مهدیار منتشر شد.
هیچکسی که لقب پدر فارسی را یدک میکشید اینبار کنار رفته بود و یا کنار گذاشته شده بود. حضور در آلبوم فدایی را قبول نمیکرد و به سینه یکی از بهترین آهنگسازان رپ فارسی دست رد زده بود. از دلایل اصلی این اختلافات ، تفاوتی بود که در سیاست کاری و هنری هیچکس و مهدیار در طول این سالها شکل گرفته بود. هیچکس کلِ کریِر خود را وقف مباحث سیاسی_اجتماعی ایران کرده بود و بیشتر در قالب یک فعال سیاسی_مدنی به چشم میخورد و نه یک رپر. از آن طرف علاقه شدید مهدیار به تسلط کامل بر روی پروژه های ملتفت و اختلافاتش با رپرهای دیگری مثل بهرام نورایی که در گذشته نزدیک تر به ملتفت بودند باعث شده بود که با سروش هیچکس به اختلاف نظر های اساسی برخورد کنند. تمام این دلایل و دلایل دیگری که در قسمت بعدی به آن اشاره خواهم کرد باعث شده سروش هیچکس از ملتفت خارج شده و در تماس های یک سال اخیر خود ، به "سعید دهقان" و "علی سورنا" نزدیک تر شود. 
even in death may i be triumphant
پاسخ
 سپاس شده توسط eri 5
#5
پارت پنجم
بعد از گذشت بیش از یک دهه از تاسیس یکی از قدرتمندترین تشکل های رپ فارسی و بعد از نزدیک به 20 سال همکاری و رفاقت سروش هیچکس و مهدیار آقاجانی که هردو بدون شک از بهترین ها و تاثیرگذارترین ها در رپ فارسی بوده اند ، امروز شاهد این هستیم که ملتفت تکه پاره شده. این تکه پاره شدن شاید به معنی نابودی کامل ملتفت نباشد ، چرا که مهدیار و فدایی این گروه را ادامه میدهند و شاپور هم آنها را همراهی میکند، ولی صددرصد ملتفت بدون موسس خود ملتفت نیست. 
دلایل مختلفی در طول این چند سال باعث شد که ملتفت به این نقطه برسد. مهم ترین دلیل ، اختلاف عقیده هیچکس و مهدیار و همچنین تغییر سیاست کاری این دو نفر بود. هیچکس علاقه مند به همکاری با رپرهای مختلفی در آلبوم مجاز بود. این همکاری ها با "بهرام نورایی" ، "رض" ، "صفیر" و "داریوش تبهکار" انجام شد ولی در نهایت با مخالفت مهدیار تمام رپرها کنار گذاشته شدند. مهدیاری که بخاطر آلبوم "اشتباه خوب" و حق کریدیت آلبوم بین رپر و آهنگساز به مشکل خورده بود ، اولین نفر بهرام و ترک "کشتارگاه" را از مجاز کنار گذاشت. بعدها همکاری های صفیر و رض هم کنار گذاشته شدند. و داریوش هم بخاطر اختلافات خود و کنار گذاشته شدنش از ملتفت ، ترکش از مجاز حذف شد. اما اصلی ترین پیشنهاد به علی سورنا داده شد که بخاطر هم سلیقه نبودنش با آثار مهدیار ، در همان ابتدا از حضور در آلبوم انصراف داد. از طرف دیگر مهدیار دنبال پرکاری و فعالیت زیاد ملتفت در قالب ترک و مجموعه بود. ولی کم کاری های هیچکس و فعالیت های مجازی زیاد اون ، باعث شده بود مهدیار از هیچکسی که به فعال اجتماعی_سیاسی بدل شده بود دلزده شود.

این اختلافات از حدود سال 96 در ملتفت وجود داشت. اختلافاتی که یکی از اصلی ترین دلیل های طول کشیدن آلبوم مجاز بود. اختلافاتی که باعث شده ملتفت سایدبندی شود. قاف سمتِ هیچکس بایستد و فدایی به همراه مهدیار ، ملتفت را ادامه دهد. 
ملتفت ؛ گروهی بود که از ابتدا حرفه ای شروع کرد و حقیقتاً فوق العاده حرفه ای هم پایان داد. گروهی که توانست اختلافات چند ساله اش را از دید مخاطب پنهان کند و در نهایت با یک توییت هیچکس و سکوت اعضای دیگر ، پایان کار خودش با هیچکس را اعلام کند. صددرصد بعد از این ملتفت با حضور مهدیار ، فدایی، شاپور و یک رپر زن دیگر ادامه خواهد یافت ولی هرگز جای خالی سروش هیچکس در ملتفت پر نخواهد شد. 


 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ملتفت|دیس فدایی به هیچکس|شاگرد به استاد| 1

از پارت بعد به حواشی جدید بین هیچکس و فدایی و همینطور شایعات جدید مربوط به ملتفت(سابق) اشاره میشه.
even in death may i be triumphant
پاسخ
 سپاس شده توسط eri 5
#6
پارت ششم
پارت اول شایعات و اختلافات


تو پست های بالا تر گفته شده که ملتفت قبل از نابودی ساید بندی شد.
قبل ار اینکه به حواشی جدید بین مهدیار، فدایی و هیچکس بپردازم میخوام یه شایعه از قاف بگم.

شایعه: منابع غیر رسمی خبر دادن که قاف، میخواد با یکی از رسانه های رپی (احتمالا تو یوتیوب) مصاحبه کنه و یه سری حقایق از اعضای ملتفت سابق منتشر کنه و بعد با یه البوم از رپ خداحافظی کنه.
شاید این اتفاق ب حواشی جدید بین هیچکس و فدایی مرتبط باشه، شاید خواستن به قاف هشدار بدن.
نظر شما چیه؟!
even in death may i be triumphant
پاسخ
آگهی
#7
(04-05-2023، 18:29)12345678912 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
پارت ششم
پارت اول شایعات و اختلافات


تو پست های بالا تر گفته شده که ملتفت قبل از نابودی ساید بندی شد.
قبل ار اینکه به حواشی جدید بین مهدیار، فدایی و هیچکس بپردازم میخوام یه شایعه از قاف بگم.

شایعه: منابع غیر رسمی خبر دادن که قاف، میخواد با یکی از رسانه های رپی (احتمالا تو یوتیوب) مصاحبه کنه و یه سری حقایق از اعضای ملتفت سابق منتشر کنه و بعد با یه البوم از رپ خداحافظی کنه.
شاید این اتفاق ب حواشی جدید بین هیچکس و فدایی مرتبط باشه، شاید خواستن به قاف هشدار بدن.
نظر شما چیه؟!

به قاف نمیخوره تو یوتوب مصاحبه کنه.. آخرین اینتراکشنی که همه اعضای ملتفت با هم داشتن تو کلاب هاوس بود که قاف و هیچکس و مهدیار و فدایی همزمان خاطره میگفتن و فلان.. nft جنگل آسفالتم همون وقتا گذاشتن واسه فروش.. بعدشم که قاف کلا زده بود تو کار nft و اینا.. بعد دیگه چیا شد؟ آها میگفتن چون قاف تو ایرانه و فلان آنفالوش کردن که غیرمنطقیه و احتمالا همون موقع که آنفالوش کردن فعالیتش تو ملتفت قطع شده‌‌‌.. در کل بعیده قاف فعالیتی دیگه تو رپ داشته باشه

(29-04-2023، 19:02)12345678912 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
پارت پنجم

دلایل مختلفی در طول این چند سال باعث شد که ملتفت به این نقطه برسد. مهم ترین دلیل ، اختلاف عقیده هیچکس و مهدیار و همچنین تغییر سیاست کاری این دو نفر بود. هیچکس علاقه مند به همکاری با رپرهای مختلفی در آلبوم مجاز بود. این همکاری ها با "بهرام نورایی" ، "رض" ، "صفیر" و "داریوش تبهکار" انجام شد ولی در نهایت با مخالفت مهدیار تمام رپرها کنار گذاشته شدند. مهدیاری که بخاطر آلبوم "اشتباه خوب" و حق کریدیت آلبوم بین رپر و آهنگساز به مشکل خورده بود ، اولین نفر بهرام و ترک "کشتارگاه" را از مجاز کنار گذاشت. بعدها همکاری های صفیر و رض هم کنار گذاشته شدند. و داریوش هم بخاطر اختلافات خود و کنار گذاشته شدنش از ملتفت ، ترکش از مجاز حذف شد. اما اصلی ترین پیشنهاد به علی سورنا داده شد که بخاطر هم سلیقه نبودنش با آثار مهدیار ، در همان ابتدا از حضور در آلبوم انصراف داد. از طرف دیگر مهدیار دنبال پرکاری و فعالیت زیاد ملتفت در قالب ترک و مجموعه بود. ولی کم کاری های هیچکس و فعالیت های مجازی زیاد اون ، باعث شده بود مهدیار از هیچکسی که به فعال اجتماعی_سیاسی بدل شده بود دلزده شود.

یکی از شاهکارهای بهرام قطع ارتباط با مهدیار بود ((: معلوم نیست مهدیار چه گندی زده و چقد بهرامو اذیت کرده سر پخش آلبوم که بعد اون مهدیار حتی یه بارم این قضیه رو پیش نکشیده.. بعد گذار *ونشون از "بهترین ذهن های مستقل" سوخت رفتن دیس ترک صفیر رو لایک کردن. هم هیچکس هم مهدیار و خیلیای دیگه.. الان که دو سه سال گذشته و همه دیدن مهدیار چه آدمیه دوباره اومدن سمت بهرام.. سورنا که نصف پیله رو فالو کرده خودها رو استوری میکنه.. تس و بن و.. هم که استوری کردن.. یدونه مونده بود هیچکس که اونم اینجوری شد
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ناشناس
پاسخ
#8
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سهَ‌ند

به قاف نمیخوره تو یوتوب مصاحبه کنه.. آخرین اینتراکشنی که همه اعضای ملتفت با هم داشتن تو کلاب هاوس بود که قاف و هیچکس و مهدیار و فدایی همزمان خاطره میگفتن و فلان.. nft جنگل آسفالتم همون وقتا گذاشتن واسه فروش.. بعدشم که قاف کلا زده بود تو کار nft و اینا.. بعد دیگه چیا شد؟ آها میگفتن چون قاف تو ایرانه و فلان آنفالوش کردن که غیرمنطقیه و احتمالا همون موقع که آنفالوش کردن فعالیتش تو ملتفت قطع شده‌‌‌.. در کل بعیده قاف فعالیتی دیگه تو رپ داشته باشه

یکی از شاهکارهای بهرام قطع ارتباط با مهدیار بود ((: معلوم نیست مهدیار چه گندی زده و چقد بهرامو اذیت کرده سر پخش آلبوم که بعد اون مهدیار حتی یه بارم این قضیه رو پیش نکشیده.. بعد گذار *ونشون از "بهترین ذهن های مستقل" سوخت رفتن دیس ترک صفیر رو لایک کردن. هم هیچکس هم مهدیار و خیلیای دیگه.. الان که دو سه سال گذشته و همه دیدن مهدیار چه آدمیه دوباره اومدن سمت بهرام.. سورنا که نصف پیله رو فالو کرده خودها رو استوری میکنه.. تس و بن  و.. هم که استوری کردن.. یدونه مونده بود هیچکس که اونم اینجوری شد.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ​ـــــــــ
قضیه قافو گفتم که هموز در حد شایعست و فکر نمیکنم مصاحبش حقیقت داشته باشه. آلبومو شاید بده و بره.
قضیه فدایی و هچکسم به زودی آپلود میکنم. و اینکه مهدیار واقعا داره وجه ای که از خودش درست کرده بود و خراب میکنه.
در مورد فدایی هم باید بگم: بازیچه نشو اشکان(:
even in death may i be triumphant
پاسخ
 سپاس شده توسط سهَ‌ند
#9
پارت هفتم
چند وقت از جدایی هیچکس از ملتفت گذشته بود. کسی کاری به کسی نداشت تا اینکه...
تا اینکه بهرام نورایی خبر از انتشار آلبوم جدیدش داد. "خودها" اسم آلبوم جدید بهرام بود. با این خبر جو رپ فارس خیلی عجیب شد. بهرام بعد از چند سال سکوت دوباره داشت آلبوم می داد.
بعد ارز انتشار آلبوم بهرام تمام رسانه های رپ فارسی اونو مود پوشش قرار دادن. یکم که از آلبوم گذشت، رپ فارس با خبری عجیب که توسط اشکان فدایی داده شده بود به شوک فرو رفت. همه حواس ها از آلبوم بهرام جلب این خبر جدید شد.

فدایی: نمی خواستم عمومی بگم ولی سروش اصرار داره بشینه اینور اونور دروغ ببافه. دلیل جدایی سروش و ملتفت رابطه این آقا با تروریستای مجاهدینه نه چیز دیگه و …  
هیچکس هم سریع واکنش نشون داد و گفت: به هیچ فرقه ای نمیشه اعتماد کرد … جمهوری اسلامی و مجاهدین خلق هم فرقه های اسلامگرا و کمونیستی ان …. و اینکه خبر موثق انحصاری نیست همه اشتباه می کنن …
این درگیری ها ادامه اشت و چند رپر دیگخ مثا ام جی هم به این خیر واکنش نشون دادن. تا اینکه یکی دوهفته پیش یه ویدیو توسط فدایی منتشر شد که مدارکی رو بررسی می کیرد مه رابطه هیچکس و مجاهدین رو تایید می کرد!
یکم بعد از پخش این ویدیو رپ فارس منفجر شد!
اشکان فدایی، هیچکسو دیس کرد!
اسم این ترک "یادگاری" بود. بعد از اون هم فدایی یه ترک قیت با شاپور به نام "آچمز" بیرون داد.
رپ فارس هنوز منتظر واکنش سروش هیچکس نسبت به این دیسه.
even in death may i be triumphant
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  آهنگ قاف به نام حسن به کام تتلو + ديس تتلو توسط ملتفت :D
  قسمتی از سخنزانی استاد رائفی پور در مورد توپاک و رپ...
Music آقای هیچکس؛ «هر چی شما می‌خونی باعث تحریکه»
Rainbow نواخته‌های یک استاد موسیقی کتاب شد!
Rainbow استاد سرشناس موسیقی دچار عارضه مغزی شد !
  بین هیچکس و بقیه رپر ها چه میگذشت؟
Music آخرین شاگرد سیدامرلله شاه‌ابراهیمی هستم/ استادان خوب و کاربلد عرصه تنبور انگشت‌شمارند
  تفسیر البوم نگار از استاد سورنا
Music محسن کرامتی: شهرام ناظری شاگرد شجریان نبود/ همایون شجریان تاج سر خوانندگان نسل جدید ا
Star «شب پالیزبان» یادبود استاد فرامرز پایور برگزار شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان