امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پارتیشن شیشه ای اداری

#1
پارتیشن شیشه ای

آیا تا به حالا فکر کرده اید که میتوانید از محیط کار خود بهترین استفاده رو بکنید؟ یا بخش های مختلف محیط ادارات، خانه، رستوران یا.... را از هم جدا کنید؟
بله جواب پارتیشن شیشه ای است. حالا پارتیشن شیشه ای چیست؟ و چند نوع دارد را با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا مطالب مفید و کاربردی درباره ی پارتیشن شیشه ای برای شما بگوییم.
پارتیشن شیشه ای به عنوان یکی از پرکاربرد ترین موارد استفاده از شیشه در محیط های همچون ادارات، منازل و... به کار میرود. پارتیشن شیشه ای یعنی جداکننده ی فضاهای داخلی ساختمان از هم دیگر که به وسیله ی شیشه اتفاق می افتد.
شما تصور کنید در محیطی کار میکنید که هر بخش پر از شلوغی و سر و صدا است و نمیتوانید با مشتری به خوبی ارتباط بگیرید. حالا شما با استفاده از پارتیشن شیشه ای میتوانید به وسیله ی عایق های صدا این شلوغی را کاهش دهید.ما انواع پارتیشن شیشه ای داریم. که شما با تماس به مشاوران چوبا فرم میتوانید با خرید  این پارتیشن ها محیط خانه یا رستوران یا ... را زیبا تر کنید.

6 ویژگی مهم استفاده از  پارتیشن شیشه ای

استفاده از پارتیشن شیشه ای در محیط های داخلی ساختمان ویژگی هایی دارد که این مزایا شامل:
• شیک بودن: استفاده از پارتیشن شیشه ای باعث شیک شدن محیط شما میشود.
• حریم خصوصی یا حس آزادی: پارتیشن شیشه ای میتواند به عنوان یک حریم خصوصی یا حس آزادی برای فرد کارمند در محیط کار خود باشد.
• کاهش سر وصدا: به دلیل استفاده از عایق صدا شلوغی را کاهش میدهد
• تفکیک: جداسازی بخش های مختلف از هم دیگر.
• آسانی نصب: پارتیشن شیشه ای خیلی راحت تر از مصالح ساختمانی مثل استفاده از سیمان، گچ و.. در محیط شما نصب میشود.
• افزایش نور: شیشه به دلیل شفافیت میتواند نور را از خود عبور دهد به همین دلیل استفاده از پارتیشن شیشه ای باعث میشود میزان نور در محیط شما کاهش نیابد.
انواع پارتیشن شیشه ای

ما دو نوع پارتیشن شیشه ای داریم که شامل:
پارتیشن شیشه ای فریم لس

یکی از محبوب ترین نوع پارتیشن فریم لس است نصب این نوع پارتیشن به صورت شیشه ی کامل نصب میشود. این نوع پارتیشن دارای دونوع مختلف است که شامل:
• پارتیشن فریم لس پروفیل 3 سانتی است که این پروفیل دارای شیشه ی 10 میلی سکوریت سوپر کلیر است که به این پروفیل، پروفیل بازاری میگویند و بسیار سبک است.
• پارتیشن فریم لس پروفیل 5 سانت اختصاصی با شیشه ی 10 میل است. این پروفیل از جنس آلومینیوم  می باشد و نیاز به آهن کشی ندارد.
پیشنهاد ما به شما استفاده از پارتیشن شیشه ای فریم لس است که شما با تماس با شرکت چوبا فرم میتوانید این پارتیشن را خریداری کنید.
پارتیشن شیشه ای فریم دار

این پارتیشن برخلاف پارتیشن فریم لس از موادی چون آلومینیوم یا ام دی اف استفاده میشود و  این پارتیشن در محیط هایی از جمله اداری و تجاری بیشتر بکار میرود. این پارتیشن فریم دار مانند فریم لس قابلیت استفاده از شیشه های دوجداره و تک جداره را دارند. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران چوبا فرم صحبت کنید.
پارتیشن شیشه ای رنگی

پارتیشن شیشه ای رنگی در واقع همان پارتیشن شیشه ای است که در هر نوع از این پارتیشن ها از جمله تک جداره، دو جداره، فریم لس، فریم لند، نصب میشود. تفاوت این نوع پارتیشن ها در رنگی بودن شیشه بکار رفته است. ما انواع شیشه های رنگی داریم که شامل:
• شیشه ی لاموبل یا براق
• شیشه ی ساتینا
• شیشه ی لمینیت یا شفاف
شما با تماس با شرکت چوبا فرم میتوانید این پارتیشن شیشه ای رنگی را خریداری کنید.
پارتیشن شیشه ای هوشمند
شیشه های هوشمند یکی از فناوری های جدید و مدرن در پارتیشن شیشه ای است. این پارتیشن امکان کنترل نور و گرما را دارید و معمولا شرکت های مدرن از این پارتیشن شیشه ای استفاده میکنند اگر میخواهید یک شرکت شیک تر و قشنگ تر داشته باشید پیشنهاد شرکت چوبا فرم به شما استفاده از پارتیشن شیشه ای  هوشمند است.
پارتیشن شیشه ای  مسکونی

به دلیل هزینه ی بالای خانه یا اجاره ی خانه،  خریدن خانه ی بزرگتر شاید کار دشواری باشد به همین دلیل افراد سعی میکنند از محیط خود استفاده ی کامل را بکنند. پارتیشن شیشه ای در ساختمان های مسکونی بهترین گزینه است. و شما میتوانید در محیط های خانه از انواع پارتیشن شیشه ای استفاده کنید. استفاده از پارتیشن شیشه ای منزل ویژگی هایی مثل زیبایی و شیک بودن به خانه ی شما میدهد.
پارتیشن شیشه ای اداری

امروزه استفاده از پارتیشن شیشه ای در ادارات مورد استقبال مدیران شرکت قرار گرفته است شما میتوانید از تقسیم بندی بخش های مختلف به وسیله ی پارتیشن شیشه ای مسئولیت هر فرد را در اداره مشخص کنید و هر فرد حریم خصوصی برای خود  داشته باشد.

اگر در نصب پارتیشن های شیشه ای دقت کافی نداشته باشید امکان اینکه کل سرمایه ی که برای این کار در نظر گرفته شده است از بین برود وجود دارد. پس بهتر است برای نصب پارتیشن های شیشه ای از افرادی استفاده کنید که سابقه زیادی در انجام این کار داشته باشند یا مهارت زیادی در نصب پارتیشن ها دارند. شرکت چوبا فرم  با افراد با سابقه این اطمینان را به شما میدهد تا در هنگام نصب هیچ اتفاقی برای شیشه ها  پیش نیاید و به بهترین شکل ممکن طراحی پارتیشن شیشه ای شما پیاده سازی و اجرا شود.
قیمت پارتیشن شیشه ای
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان