امتیاز موضوع:
  • 20 رأی - میانگین امتیازات: 3.8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

xbox 360

#11
جالب و کامل بود.
برای "تشکر کردن" و یا گفتن"خوب و  جالب بود" از دکمه سپاس استفاده کنید

سوالات و مشکلات خود مربوط به انجمن را در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اینجا مطرح کنید، به پیغام خصوصی در این مورد جواب داده نمی شود.
آپلود سنتر عکس اختصاصی فلش خور! عکس خور!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.akskhor.ir
پاسخ
آگهی
#12
ممنون
come back Angry
پاسخ
#13
سلام_ایکس باکس ساخت مایکروسافت هست من یکی میخوام بگیرم که نیازی به دسته نیست باید بری جلوی ایکس باکس و حرکات رو در بیاری در بازی فوتبال عین واقعیت خودت باید شوت بزنی یا ماشین سواری باید فرض کنی فرمون و دنده تو دستت هستن و باید اونا رو حرکت بدید اینقدر چشمش قوی هست که هر کاری کنید عمل میکنه یا مثلا بازی هایی مثل دعوا تیکن کشتی کج خودت توی رینگ هستی و بایدمشت و لگد اونا بزنی خلاصه یه جور ورزش هست اینجوری نیست که بی تحرک باشی /خیلی بازی داره و خیلی نسخه باحالی هست.

"دستگاه بازی ایکس باکس 360 مدل : XBox 360 Slim"

عکس:دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
xbox 360 2
توضیح کوتاه: مایکروسافت، غول نرم افزاری دنیا در دومین قدم از ساخت کنسولهای بازی بسیار قوی تر از قبل ظاهر شده است.با گرافیکی خیره کننده و هیجانی که مشابه آنرا در میدانهای نبرد واقعی تجربه خواهید کرد.
میخرممممممممممممممممممش
اصل به همراه کینکت قيمت: 7,190,000


اگر هم میخواهید بخرید در این سایت خریداری کنید چون انواع ایکس باکس داره از هر مدل مسئولیتی در ان سایت بر عهده من نیست.

سایت:http://www.orado.com/item-3882.htm
پاسخ
 سپاس شده توسط SABER ، amin
#14
خریدمششششششششششششششششششششششش
پاسخ
#15
كينكت

سلام دوستان

كينكت وسيله اي است به اين شكل xbox 360 2

اين وسيله حتما بايد با ‌xbox360 باشد .

اين دستگاه بازي هاي مخصوص خودش را دارد و شما نميتوانيد بازي را كه با xbox بازي ميكنيد را با آن بازي كنيد مگر آنكه مانند اين بازي ها بالاي آن علامت كينكت باشد.
مانند: Virtua Tennis 4 xbox 360 2

بازيهاي مخصوص كينكت كه نميتوان بدون كينكت بازي كرد
مانند:Michael Jackson The Experience xbox 360 2
كه علامت كينكت كنار آن باشد.

تا به حال حدود 29 بازي براي كينكت آمده است كه اگر خواستيد من ليست بازي ها را قرار ميدهم .
come back Angry
پاسخ
 سپاس شده توسط SABER ، سسسس
#16
xbox 360 2


خوب خيليا ميگن واسه اجرايه kinect احتياج به +LT هست ولي سخت در اشتباهين +LT فقط برايه اجرايه راحته بازيا تو live هست.برايه اجرايه کينکت فقط آپديته پاييز و هموني که اجرايه بازيه assasin & nfs احتياج داشت بايد رو کنسول ريخته بشه .

اينکه ميگن LT+ دقتو بالا ميبره هم چيزه اشتباهيه .. زماني دقت کينکت بالا ميره که خوده مياکروسافت آپديته مخصوصه کينکتو بده بيرون .. مايکروسافت قوله اينو داده که با آپديته جديد کينکت حتي انگشته شماروهم شناسايي ميکنه ..

عکس از محتويات جعبه kinect


xbox 360 2


خوب وقتی که کينکت ميخرين کابل اتصال کينکت به کنسول بايد باشه کسايي که slim دارن کابل کينکت مستقيم به کنسول وصل ميشه ولي کسايي که elite يا arcade دارن بايد کابله تبديل داخله جعبه حتما باشه چون بعضي ها اون کابلو برميدارن و گرونتر ميفروشن ( نامردا ) که ديگه تعداده اينجور فروشنده ها هم کم شده..

کابل بعدي ماله اتصاله کينکت به برق هست دقت کنين جديدا کابل هايه برق 3شاخست وقتي خريدين دارين ميرين خونه حتما تبديله 3شاخه به 2 شاخه هم بخرين که وقتي رفتين خونه و ديدين 3 شاخست و هيچ پريزي بهش نميخوره عصبانی نشین.

يه کابله ديگه هم هست اون بغل که يه نر و ماده usb هست که زياد به کارتون نمياد ولي دور نندازين ..

يه سري دفترچه راهنما هم هست و در آخر بازيه بسيار باحاله kincet adventure


بعد اين که وصل کردين به کنسول وقتي روشن ميکنين قبل از اينکه برين تو داشبورد kinect شروع ميکنه به اسکن کردن محيط ،بدنه شما و صدايه شما..

بعد از اين شما ميرين تو داشبورد .. خوب حالا اگه ميخواين با صداتون با داشبورد کار کنين بايد بگين xbox ( توجه کنين بايد با لهجه آمريکايي بگين ... اکس باکس نه ايکس باکس وگرنه هرچي زور بزنين کاري نميکنه ) بعد از اون که گفتين xbox پاينه صفحه بهتون ميگه که کينک رو صدا کنين.. بعد ديگه همه چي براتون معلوم ميشه ديگه خودتون ميفهمين..

شما حتي با دست هم ميتونين کار کنين. وقتي تو داشبورد هستين بايد با کيکنت باي باي کنين. ( نه اينکه بگين باي باي . بايد با دسته راست اين کارو بکنين تا کينکت بفهمه که شما کار دارين باهاش)

خوب عکس پايين هم از دل و روده kinect

xbox 360 2

xbox 360 2

xbox 360 2


پايه هايهkinect

xbox 360 2



این عکسه بالا پاییه زمینیه کینکت هست که میشه کوتاه یه بلندش کرد



xbox 360 2


و عکس پایین پاییه دیواری هست


xbox 360 2
come back Angry
پاسخ
 سپاس شده توسط SABER ، 202020
آگهی
#17
واقعاااااااااا مرسی خیلی مفید بود ممنون. ممنون میشم دوست عزیز اگه در مورد همه ی ایکس باکس ها همینجوری بنویسی.
پاسخ
#18
لوازم جانبي

- هارد دیسک پرتابل : این دستگاه به یک هارددیسک بیست گیگابایتی SATA مجهز است که امکان ذخیره‌ بازی، موسیقی و دموهای بازی را به کاربر می‌دهد. چهارده گیگابایت از فضای این هارددیسک برای
کاربر قابل استفاده است؛ زیرا در حدود شش گیگابایت از فضای این هارددیسک توسط نرم‌افزار و امکانات جانبی موجود در کنسول استفاده شده است.


xbox 360 2



2 - کارت حافظه : وجود یک کارت حافظه64 مگابایتی، امکان انتقال ذخیره بازی را به کاربر می‌دهد. با وجود این کارت حافظه، کاربر قادر است پروفایل خود را از کنسولی به کنسول دیگر انتقال دهد و بدون کوچک‌ترین
مشکلی، بازی خود را در کنسولی ادامه دهد. بنا به گزارش‌های مختلف، قرار است در نیمه چهارم سال 2006 حافظه‌های جدیدی با ظرفیت 265 مگا‌بایت به بازار عرضه شود که از سرعت و قابلیت‌های بالاتری نسبت
به این نوع حافظه‌ها برخوردار است.و در سال 2008 حافظه 512 مگابایتی رو به بازار عرضه کرد.


xbox 360 2






3 - کارت شبکه بی‌سیم : وجود کارت شبکه بی‌سیم با قابلیت‌ پشتیبانی از انواع فرمت‌های انتقال داده در شبکه، امکان ارتباط کنسول XBOX 360 را با انواع شبکه‌های بی‌سیم مهیا می‌کند. البته این وسیله به صورت مجزا میباشد


xbox 360 2

4 - گوشی : وجود گوشی به بازیکن امکان می‌دهد هنگامی که با ویژگیXBOX Live با دیگر دوستان خود در حال بازی است، همزمان بتواند با آن‌‌ها صحبت کند. گوشی
در کنسول XBOX 360 به کانکتوری که در زیر دسته بازی قرار دارد، وصل می‌شود و این مسئله امکان استفاده سریع از این وسیله را فراهم می‌کند.


xbox 360 2
xbox 360 2
5 -‌ کنترل چند رسانه جهانی : این وسیله در شنیدن موسیقی و پخشDVD کاربرد فراوانی دارد. این کنترل از نسخه اولیه آن که در کنسول XBOX 360 نسخهPremium وجود داشت، بزرگ‌تر
است. و از لحاظ امکانات و قابلیت‌ها از نسخه قبلی خود کامل‌تر است و این مسئله استفاده آن را در کاربردهای مختلف افزایش می‌دهد. این کنترل به وسیله رابط infrared (مادون قرمز) با
کنسول XBOX 360 ارتباط برقرار می‌کند.


xbox 360 2

6 - شارژر قدرتمند : شرکت مایکروسافت یک شارژر پیشرفته را برای شارژ باتری‌های موجود در دسته‌های بازی بی‌سیم قرار داده است تا کاربر بتواند با استفاده از آن در مدتی کوتاه باتری دسته بازی خود را شارژ کند.
xbox 360 2
7. دسته ی وایرلس : این دسته برای کار کردن و بازی کردن با ایکس باکس الزامی می باشد به این دسته باتری وصل می شود و وقتی شارژ باتری

رو به تمام شدن است دو تا دوتا چراغ هایش چشمک می زنند وقتی دسته ای را می خواهید با ایکس باکس آشنا کنید بالای آن دکمه ای است که باید

آن را به همراه دکمه ای که جلوی ایکس باکس قرار دارد فشار دهیم دسته با ایکس باکس آشنا یا به نوعی دسته به دستگاه معرفی می شود وقتی

دکمه ای که وسط دسته است را فشار دهیم ایکس باکس روشن می شود این دسته به همراه سیم هم به ایکس باکس وصل می شود .


عکس هایی از دسته :


xbox 360 2
xbox 360 2

xbox 360 2


ببخشيد بعضي هاش يك زره بزرگ شد
come back Angry
پاسخ
 سپاس شده توسط SABER
#19
معرفي كنسول xbox360
معرفی کنسول XBOX360

اکثر شما با دستگاه‌های بازی‌های کامپیوتری (کنسول‌های بازی) آشنایی دارید و احتمالا با آن‌ها بازی کرده‌اید. کنسول‌هایی مانند آتاری، میکرو، سگا و در سال‌های اخیر پلی استیشن (PlayStation) از این دستگاه‌ها هستند. بعد از وارد شدن کنسولPlayStation 2 به بازار جهانی در سال 2000میلادی توسط شرکت سونی، شرکت مایکروسافت (Microsoft) که معتبرترین شرکت نرم افزاری در جهان است، در سال 2002 میلادی اولین کنسول بازی خود را با نام XBOX وارد بازار کرد. در آن سال مایکروسافت توانست با کمک پردازنده Intel و هم‌چنین پردازنده‌ی گرافیکی NVIDIA کنسولی ارائه دهد که از نظر سخت‌افزاری قویتر از کنسول رقیب یعنی PlayStation 2 باشد، اما با این وجود نتوانست آن‌طور که باید، با این کنسول رقابت کند. نسل جدید کنسول‌های بازی که در حال حاضر آخرین نسل از کنسول‌های موجود در بازار هستند، ابتدا در سال 2005 میلادی توسط مایکروسافت ارائه شدند. در این سال مایکروسافت با کنسول جدید خود به نام XBOX 360 توانست زود تر از رقیب خود یعنی سونی، کنسولی پیشرفته را در اختیار کاربران یا به اصطلاح گیمرها قرار دهد. شرکت سونی اخیرا کنسول PlayStation 3 خود را با اختلاف بیش از یک سال نسبت به مایکروسافت وارد بازار کرده است که رقیب اصلی XBOX 360 محسوب می‌شود. هدف از نام‌گذاری این کنسول به نام XBOX 360 این است که این کنسول نه تنها نیازهای مربوط به بازی را برای کاربر مرتفع می‌سازد، بلکه این توانایی را دارد که به عنوان یک مرکز چند رسانه‌ای یا Multimedia Center در خانه مورد استفاده قرار گیرد و به صورت 360 درجه (جامع) نیازهای دیجیتال کاربر را مورد پوشش خود قرار دهد. اما هدف اصلی از خرید این کنسول برای اکثر کابران استفاده از بازی‌های سه بعدی فوق العاده با کیفیت بر روی این کنسول است. در حال حاضر این کنسول در سه بسته‌بندی مختلف با نام‌هایXBOX 360 Premium ، XBOX 360 Core System و XBOX 360 Elite عرضه می‌شود. مشخصات هر کدام از این بسته‌بندی‌ها را در زیر مشاهده می کنید:

XBOX 360 Core System ـ این بسته‌بندی شامل یک کنسول، دسته‌ی کنترلر بازی باسیم، منبع تغذیه‌ی برق و کابل Composite AV است. این بسته‌بندی ارزان‌ترین مدل XBOX 360 می‌باشد.
• XBOX 360 Premium ـ این بسته‌بندی شامل کنسول، هارد دیسک 20 گیگابایتی، دسته‌ی کنترلر بازی بی‌سیم به همراه دو باتری، هدست مخصوص بازی، کابل شبکه، منبع تغذیه‌ی برق و کابل Component HD می‌شود. این بسته‌بندی که رایج‌ترین مدل XBOX 360 است به‌ترین انتخاب برای اغلب کاربران می‌باشد.
• XBOX 360 Elite ـ این بسته‌بندی در سال 2007 عرضه شده و با بسته‌بندی Premium متفاوت است. رنگ مشکی بدنه‌ی کنسول و دسته‌ی کنترلر بازی و هم‌چنین هدست، اولین تفاوتی است که به چشم می‌خورد. اما تفاوت‌های اساسی در قسمتهای دیگر آن است. وجود یک پورت HDMI و هارد دیسک 120 گیگابایتی اصلی‌ترین تفاوت‌های Premium وElite به شمار می‌روند. این بسته‌بندی در حال حاضر در ایران بسیار کمیاب بوده و البته با قیمت بالای خود برای کاربران صرفه‌ی اقتصادی ندارد. معمولا منطقی‌ترین انتخاب را می‌توان همان Premium دانست. به دلیل داشتن امکانات لازم برای استفاده‌ی کامل از کنسول، این بسته‌بندی پیش‌نهاد اول ما برای شما ست. مدل Core را می‌توانید هم‌راه با یک هارد دیسک خریداری کنید تا بتوانید همانند یک کنسول Premium از امکانات هارد دیسک هم بهره‌مند شوید. مدل Elite هم به دلیل داشتن قیمت بسیار بالا نسبت به امکانات، به صرفه نیست مگر برای کاربری که واقعا قصد استفاده‌ی بهینه از پورت HDMI این مدل را داشته باشد.

دسته‌ی بازی در XBOX 360

کنسول XBOX 360 حداکثر ازچهار کنترلر بی‌سیم و سیم‌دار به صورت هم‌زمان پشتیبانی می‌کند. کنترل‌هایی که به صورت سیمی به کنسول مرتبط می‌شوند، به وسیله‌ی سه کانکتور جلویی و یک کانکتور پشتی دستگاه به کنسول مرتبط شده‌اند. هم‌چنین کنسول XBOX 360 از صفحه کلید USBبرای اتصال به دستگاه پشتیبانی می‌کند. اما در این حالت صفحه کلید بیش‌تر برای وارد کردن اطلاعات و متن کاربرد دارد و نمی‌توان از آن برای اجرای بازی استفاده کرد. البته دسته‌ی بازی طراحی شده در این کنسول از لحاظ طراحی شباهت فراوانی به دسته‌ی بازی نوع Sکنسول XBOX دارد. نوع سیم‌دار این دسته نیز دارای سیمی به طول 2.47 متر است تا کاربر بتواند با فاصله‌ی مناسبی از تلویزیون قرار گیرد و به راحتی به بازی دل‌خواه خود بپردازد. قابلیت جالبی که در این نوع گیم پد وجود دارد، هماهنگی آن با تمام دستگاه‌های مجهز به USBو سیستم عامل ویندوز XPاست که این موضوع امکان استفاده از آن را روی کامپیوتر امکان پذیر می‌‌سازد.
نوع بی‌سیم این دسته بازی نیز، فاصله‌ی 9 متر را با باتری AAاز نوع NimH پشتیبانی می‌کند که این فاصله برای یک دسته بازی بی‌سیم فاصله‌ی مناسبی است. شرکت مایکروسافت برای آگاهی کاربر از فعال بودن دسته‌ی بی‌سیم، قابلیت جالبی را در کنسول 360XBOX تعبیه کرده است. برای این منظور در صورت اتصال دسته به کنسولXBOX360، در اطراف دکمه‌ی پاور دستگاه، چراغی روشن می‌شود که به وسیله‌ی آن کاربر قادر خواهد بود از ارتباط میان کنسول و دسته آگاه شود. هم‌چنین در صورت کاهش توان باتری گیم پد بی سیم، چراغ اطراف پاور به صورت چشمک‌زن به کاربر هشدار خواهد داد.

امکانات کلی XBOX 360

هارددیسک پرتابل ـ این دستگاه به یک هارددیسک بیست گیگابایتی SATA مجهز می‌باشد که امکان ذخیره‌ی بازی، موسیقی و دموهای مختلف را به کاربر می‌دهد. 14 گیگابایت از فضای این هارددیسک برای کاربر قابل استفاده است، زیرا حدود 6 گیگابایت از فضای این هارددیسک توسط نرم افزار و امکانات جانبی موجود در کنسول استفاده شده است.
کارت حافظه ـ وجود یک کارت حافظه‌ی 64 مگابایتی، امکان انتقال ذخیره‌ی بازی را به کاربر می‌دهد. با وجود این کارت حافظه، کاربر قادر است پروفایل خود را از کنسولی به کنسول دیگر انتقال دهد و بدون کوچک‌ترین مشکلی، بازی خود را در یک کنسول دیگر ادامه دهد. ضمن این‌که هم اکنون حافظه‌های جدیدی با ظرفیت 256 مگابایت به بازار عرضه شده که از سرعت و قابلیت‌های بالاتری نسبت به این نوع حافظه‌ها برخوردار هستند.
کارت شبکه بی سیم ـ وجود کارت شبکه بی‌سیم با قابلیت پشتیبانی از انواع فرمت‌های انتقال داده در شبکه، امکان ارتباط کنسول XBOX 360 را با انواع شبکه‌های بی‌سیم مهیا می‌کند. البته این کارت شبکه به صورت مجزا و با قیمتی حدود 90 هزار تومان به فروش می‌رسد.
گوشی ـ وجود گوشی به کاربر امکان می‌دهد هنگامی که با مشخصه‌ی XBOX Live با دیگر دوستان خود در حال بازی است، بتواند به طور هم‌زمان با آن‌ها صحبت کند. این گوشی در کنسول XBOX 360 به کانکتوری که در زیر دسته‌ی بازی قرار دارد، وصل می‌شود و این مساله امکان استفاده‌ی سریع از این وسیله را فراهم می‌کند.
کنترل چند رسانه جهانی ـ این وسیله در شنیدن موسیقی و پخش DVD کاربرد فراوانی دارد. این کنترل از نسخه‌ی اولیه‌ی آن که در کنسول XBOX 360 نسخه‌ی Premium وجود داشت، بزرگ‌تر است و از لحاظ امکانات و قابلیت‌ها، از نسخه‌ی قبلی خود کامل‌تر است و این مساله استفاده‌ی آن را در کاربردهای مختلف افزایش می‌دهد. این کنترل به وسیله‌ی رابط مادون قرمز (infrared) با کنسول XBOX 360 ارتباط برقرار می‌کند.
شارژ قدرتمند ـ شرکت مایکروسافت یک شارژر پیش‌رفته را برای شارژ باتری های موجود در دسته‌های بی‌سیم قرار داده تا کاربر بتواند با استفاده از آن، در مدتی کوتاه، باتری دسته‌ی بازی خود را شارژ کند.

پردازنده‌ی مرکزی (CPU)

پردازنده‌ی مرکزی در کنسول XBOX 360 به نام رسمی Xenon توسط شرکت مایکروسافت و نام Waternoose توسط شرکت IBM نامیده می‌شود. این پردازنده به صورت سه هسته‌ای و بر اساس ساختار پردازنده‌ی پاور پی سی (Power PC) طراحی شده است. پردازنده‌ی XBOX 360 با بهره‌گیری از فن‌آوری 90 نانومتری طراحی شده و از 165 میلیون ترانزیستور بهره می‌برد. البته طبق گزارش‌های اعلام شده، قرار بوده پردازنده‌ی فوق با فن‌آوری 65 نانومتری و برای کنسول XBOX 360 طراحی شود که این عامل باعث کاهش گرمای تولیدی این پردازنده و افزایش کارایی آن می‌گردد. به طور کلی، سه هسته موجود در این پردازنده به صورت موازی و در فرکانس 2/3 گیگاهرتز فعالیت می‌کنند که این عامل باعث افزایش کارآیی این واحد پردازشی در محاسبات پیچیده می‌شود.

واحد پردازش گرافیکی (GPU)

Xenos نام اختصاصی پردازند‌ه‌ی‌ گرافیکی کنسول XBOX 360 است که شرکت ATI آن را طراحی کرده است. این پرونده‌ی گرافیکی به نام رمز C1 و گاهی R500 در شرکت ATI نامیده می‌شود. چیپ‌سِت Xenos دو ساختار جدا از یک‌دیگر را شامل می‌شود. اولین قسمت این چیپ‌ست به واحد پردازش گرافیکی مربوط می‌شود که بیش‌ترین قسمت از فضای این چیپ‌ست را اشغال کرده است. قسمت دوم این چیپ‌ست نیز حافظه‌ی پر سرعتی به نام eDRam است که در سمت چپ واحد پردازش گرافیکی قرار دارد.
چیپ‌ست Xenos به کار رفته در کنسول XBOX 360 روی هم رفته دارای 315 میلیون ترانزیستور است که از این مقدار 235 میلیون ترانزیستور مربوط به واحد پردازش گرافیکی و پنجاه میلیون مربوط به حافظه eDRam می‌باشد. واحد پردازش گرافیکی این کنسول، در فرکانس 500 مگاهرتز کار می‌کند و با استفاده از فن‌آوری 90 نانومتری طراحی شده است.

حافظه‌ی EDRam

در کنار واحد پردازش گرافیکی، حافظه‌ی 10 مگابایتی eDRam وجود دارد که با سرعت 300 مگاهرتز فعالیت می‌کند. این حافظه همانند واحد پردازش گرافیکی، از فن‌آوری 90 نانومتری برای طراحی بهره می‌برد. حافظه‌ی eDRam از دو بخش اساسی تشکیل شده است:

1. حافظه ـ این قسمت وظیفه‌ی ذخیره‌ی اطلاعات کلی مورد نیاز برای پردازنده‌ی گرافیکی را بر عهده دارد. علاوه بر این، قسمت اطلاعاتی که در بخش logic مورد پردازش قرار می‌گیرد را در خود ذخیره می‌نماید و در زمان مشخصی به این واحد انتقال می‌دهد.
2. واحد منطقی ـ این واحد پردازشی توسط شرکت NEC در ساختار eDRam طراحی شده و وظیفه‌ی آن پردازش قابلیت‌هایی مانند رنگ تصاویر، آمیختن پرتوهای نوری برای افزایش کیفیت و دقت تصاویر و تصحیح سطوح ناصاف می‌باشد. هدف از طراحی این واحد پردازش، اجرای روان‌تر تصاویر سه‌بعدی در بالاترین کیفیت و بیش‌ترین میزان فریم است.


سایر مشخصات پردازنده گرافیکی XBOX 360 عبارتند از:

1. وجود 48 مسیر پیش‌رفته‌ی موازی برای محاسبات پیشرفته‌ی گرافیکی
2. معماری سایه‌زنی مشترک که امکان پردازش دستورالعمل‌های سایه‌زنی پیکسلی و راسی را در هر یک از لوله‌ها میسر می‌سازد (در این حالت هر یک از لوله‌های پردازشی، قابلیت اجرای انواع سایه‌زنی پیکسلی و راسی را دارد).
3. پشتیبانی کامل از سایه‌زنی نسخه 3 برای پردازش بازی‌های جدید
4. قابلیت پردازش 48 میلیارد دستورالعمل سایه‌زنی در ثانیه که توان پردازشی چشم‌گیری را در اجرای بازی‌ها به وجود می‌آورد.
5. امکان پردازش 500 میلیون مثلث در ثانیه، که اجرای سریع تصاویر سه‌بعدی پیچیده را میسر می‌سازد.
6. برخورداری از Texel Fillrate در حدود هشت گیگاپیکسل در ثانیه
7. میزانPixel Fillrate، شانزده گیگاپیکسل در ثانیه که برای پردازش پیشرفته‌ترین بازی‌ها نیز کاملاً مناسب است.
8. قدرت پردازش 24 میلیارد نقطه در ثانیه توسط پردازنده‌ی گرافیکی (در صورت فعالیت هم‌زمان پردازنده‌ی گرافیکی و CPU، کنسول XBOX 360 قادر به پردازش 33.6 میلیارد نقطه در ثانیه است.)

حافظه

کنسول XBOX 360 به 512 مگابایت از نوع GDDR3 مجهز است که با فرکانس 700 مگاهرتز فعالیت می‌کند. این حافظه متعلق به شرکت سامسونگ می‌باشد و قادر به تامین اطلاعات مورد نیاز پردازنده‌ی گرافیکی با حداقل تاخیر است.


پهنای باند حافظه

پهنای باندی که در حافظه‌ی موجود وجود دارد، حدود 256 گیگابایت در ثانیه است که ارتباط سریع میان واحدها را با کم‌ترین تاخیر مهیا می‌کند. از طرفی، واحد پردازش گرافیکی با پهنای باند 32 گیگابایت در ثانیه با واحد Logic در ارتباط است. ضمنا، واحد پردازش گرافیکی و پردازنده‌ی مرکزی در این کنسول، با پهنای باند 21.6 گیگابایت در ثانیه، با یک‌دیگر ارتباط دارند که در این ارتباط روی لبه‌ی صعودی و نزولی سیگنال، 10.8 گیگابایت اطلاعات در ثانیه تبادل می‌شود. در عین حال، پل جنوبی در این کنسول، با پهنای باند یک گیگابایت در ثانیه با پردازنده‌ی گرافیکی در ارتباط می‌باشد که این عامل ارتباط سریع بین دسته‌های بازی و سایر قطعات جانبی را با پردازنده‌ی مرکزی میسر می‌سازد.

واحد پردازش صوتی

واحد پردازش صوتی در کنسول XBOX 360 از دقت 48 کیلوهرتز شانزده بیت، در هنگام پخش فایل های صوتی پشتیبانی می‌کند. این واحد پردازشی از نوع 32 بیتی است و در هر ثانیه قادر به پردازش بیش از 256 نوع صدای مختلف می‌باشد. این پردازنده‌ی صوتی از صدای 5.1 کاناله برای پردازش صدای بازی‌ها پشتیبانی می‌کند. شرکت مایکروسافت این واحد پردازش صوتی را به رمزگشای XMA مجهز کرده که بیش‌تر برای پردازش فرمت Media Audio Pro Windows به کار می‌رود.

درایو نوری

درایو نوری این دستگاه، با کنترلر SATA به کنسول متصل می‌شود و حداکثر از سرعت 21X پشتیبانی می‌کند. این درایو نوری در دو نوع مختلف برای کنسول XBOX 360 معرفی شده است. نوع اول که توسط شرکت LG و هیتاچی طراحی شده بود و در هنگام فعالیت کمی نویز قابل شنیدن در محیط ایجاد می‌کرد. در حقیقت این درایو نوری از لرزش و نویز نسبتا بالایی در هنگام فعالیت برخوردار بود.
اما نوع دوم این درایو نوری، توسط شرکت توشیبا و سامسونگ طراحی شد که جای‌گزین درایو قبلی این کنسول گردید. این درایو نوری از کارایی بالاتر و نویز کمتری نسبت به نسخه قبلی برخوردار است.
همچنین قرار است شرکت مایکروسافت یک درایو نوری خارجی با قابلیت پشتیبانی از فرمت HD-DVD ارایه نماید. هدف از ارایه‌ی این درایو، مقابله با فن‌آوری Blu-ray شرکت سونی است که این روزها به عنوان رقیب اصلی HD-DVD شناخته می‌شود. البته به گفته‌ی مدیر فنی کنسول XBOX در بخش ژاپن شرکت مایکروسافت، این شرکت بازی‌های XBOX 360 را در ژاپن، روی دیسک‌های نوری HD-DVD ارایه نمی‌کند و این دیسک‌ها صرفا برای نمایش فیلم و ذخیره اطلاعات کاربرد خواهند داشت.

تشخیص مشکلات فنی

شرکت مایکروسافت برای نمایش اشکالات موجود در سیستم XBOX 360 ایده‌ی جالبی به کار برده است. در این روش، اطراف چراغ سبز پاور، یک نور قرمز روشن می‌شود که به وسیله‌ی آن می‌توان به تعدادی از مشکلات موجود در کنسول XBOX 360 پی برد. هم‌چنین برای این که کاربر بتواند به راحتی مشکل موجود در دستگاه خود را تشخیص دهد، مایکروسافت این دایره‌ی مرکزی را به چهار قسمت کلی تقسیم کرده که روشن شدن هر یک، نشانه‌ی بروز مشکلی خاص در کنسول خواهد بود.

نکات قابل توجه

همیشه سعی کنید کنسول XBOX 360 را در محلی قرار دهید که چرخش هوا به طور مناسبی در سیستم انجام شود، زیرا در غیر این صورت، ممکن است به علت افزایش گرمای درون سیستم، با کاهش کارایی و هنگ کردن کنسول روبرو شوید.
کنسول را هنگامی که روشن است جا به جا نکنید. زیرا در صورت تغییر حالت از حالت افقی به عمودی، ممکن است لنز درایو نوری با دیسک تماس پیدا کرده و باعث بروز مشکل در دیسک و درایو نوری شود که این مشکل برای بسیاری از کاربران به وجود می‌آید.
• هیچ گاه سعی نکنید دیسک‌های نوری کثیف و مشکل‌دار را در سیستم قرار دهید، چون این مساله به طور مستقیم روی عمر درایو نوری تاثیر‌گذار خواهد بود.

تمام پک‌ها دقیقا یک نوع کنسول و با قدرت کاملا یکسانی را دارا هستند. تنها تفاوت آن‌ها در لوازم جانبی آن‌هاست (البته یک سری از آن‌ها دارای خروجی HDMI می‌باشند که در مدل‌های دیگر وجود ندارد).
تمام لوازمی که در پک Core و Arcade موجود نیستند را می‌توان به صورت جداگانه خریداری نمود و به کنسول اضافه کرد. کارت حافظه (Memory Card) در هیچ یک از مدل‌ها (به جز Arcade Pack ) موجود نیست و در صورت نیاز باید آن‌را به صورت جداگانه تهیه کرد. در حال حاضر دو مدل کارت حافظه‌ی 64 مگابایتی و 512 مگابایتی برای این کنسول موجود می‌باشد.

دیگر کاربردها

قابلیت اجرای دیسک‌هایDVD و CD
پخش تمام فرمت‌های صوتی و تصویری از جمله DIVX
اتصال به کامپیوتر توسط کابلUSB
ذخیره‌سازی اطلاعات تا حجم 120 گیگابایت
اتصال به شبکه برای انجام بازی‌های گروهی
اتصال به اینترنت

سوالات متداول

سوال: منظور ازRegion در کنسول چیست و این ریجن‌ها چه تفاوتی با هم دارند؟
Region در واقع یک نوع قفل منطقه‌ای ست که باعث می‌شود کنسول و بازی‌هایش محدود به یک قاره یا منطقه شوند. به طوری که به فرض بازی‌هایی که در قاره‌ی امریکا به فروش می‌رسند فقط برروی کنسول‌هایی که در آن قاره خریداری شده‌اند اجرا می‌شوند.

XBOX360 دارای 3 نوع منطقه‌ی مختلف (جمعا 4 نوع) می‌باشد که عبارت‌اند از:
NTSC-UC ـ این منطقه مختص قاره‌ی آمریکا (امریکای شمالی و جنوبی) است.
NTSC-J ـ این منطقه فقط به کشورهای ژاپن و کره مربوط می‌باشد.
NTSC-J/Asia ـ این منطقه مختص کشورهای آسیای شرقی مثل تایوان، سنگاپور و... است.
PAL ـ‌ این منطقه مختص مناطق اروپایی، آفریقای جنوبی، خاورمیانه، استرالیا و نیوزیلند می‌باشد.

توجه:
Region-Lock مختص کنسول 360 نیست و کنسول‌های قدیمی‌تر از قبیل PS2،XBOX ،GC و... نیز دارای قفل منطقه‌ای بودند. ولی مود چیپی که جهت کپی‌خور شدن کنسول بر روی آن‌ها نصب می‌شد قفل منطقه‌ای را نیز در این کنسول‌ها می‌شکست.
تمام این ریجن‌ها در بازار ایران (تهران) یافت می‌شوند و شما بسته به شرایط خود می‌توانید ریجن مورد نظر خود را تهیه کنید.
مفاهیم ntsc یا pal از سیستم‌های استاندارد پخش تصاویر تلویزیونی هستند که در کشورهای مختلف فرق دارند.
سوال: کدام منطقه (Region) به‌تر و خرید کدام یک به صرفه‌تر است؟
ریجن‌های مختلف از لحاظ کیفیت ساخت هیچ تفاوتی با یک‌دیگر ندارند و تقریبا تمام کنسول‌های XBOX360 ساخت کشور چین هستند، حتی ورژن‌های آمریکایی آن‌ها.
XBOX360 Elite ر حال حاضر در تمام ریجن‌ها موجود است، ولی Halo Edition فقط دارای ریجن NTSC-UC می‌باشد.
ریجن‌های NTSC-UC و NTSC-J به علت این‌که کشور‌های آن‌ها از برق 110 ولت استفاده می‌کنند دارای پاور آداپتور 110 ولت می‌باشند و جهت تبدیل آنها به برق 220 ولت (ولتاژ ایران) باید از یک ترانس مبدل 110 به 220 استفاده نمایید. (تقریبا اکثر مغازه دار‌ها این ترانس‌ها را نیز به همراه کنسول می‌فروشند). ولی ریجن PAL و NTSC-J/Asia در جعبه‌ی خود دارای پاور آداپتور 220 ولت هستند که به هیچ ترانسی احتیاج ندارند.
ریجن کنسول‌ها برروی جعبه (پشت جعبه) کنسول ذکر شده است و به راحتی قابل تشخیص می‌باشد. توجه داشته باشید که NTSC-J/Asia با همان نام NTSC-J عرضه می‌شود و کلمه Asia را ندارد.
جهت تشخیص ورژن NTSC-J از NTSC-J/Asia کافی ست به روی جعبه نگاه کنید. برای NTSC-J نوشته شده: Only For Japan
سری‌های اولیهXBOX360 های مدل Premium ورژن ژاپن (NTSC-J) دارای دو وسیله‌ی اضافی می‌باشند: یک مینی ریموت کنترل برای کنترل کردن کنسول و یک نسخه دمو از بازی Final Fantasy XI.
سوال: منظور از ریجن ـ فری(Region-Free) چیست؟
عبارت Region-Free در واقع به معنای نداشتن قفل منطقه‌ای می‌باشد. تعدادی از بازی‌های XBOX360 بسته به نظر خود سازنده Region-Free هستند، یعنی بازی بر روی تمامی یا بعضی از ریجن‌ها اجرا می‌شود. برای مثال، بازی NTSC-UC برروی ریجن های دیگر نیز اجرا می‌شود. البته Region-Free همواره به معنی اجرا روی تمامی ریجن‌ها نیست و امکان دارد که بازی‌ای Region-Free باشد ولی فقط روی کنسول‌های PAL و NTSC-J اجرا شود و روی NTSC-UC اجرا نشود.
هم‌چنین، ریجن‌های J/Asia و J از لحاظ اجرای بازی‌های ریجن‌فری با هم متفاوت هستند.

سوال: آیا زبان کنسول و بازی‌های ورژن NTSC-J ژاپنی است؟
خیر، تمام کنسول‌های 360 به زبان انگلیسی ارایه شده‌اند و هر کدام بسته به نوع ریجن آ‌ن‌ها زبان‌های دیگری را نیز پشتیبانی می‌کنند. هم‌چنین، داشبورد (محیط سیستم عامل گرافیکی کنسول) نیز کاملا انگلیسی است.. بازی‌ها نیز همگی دارای زبان انگلیسی می‌باشند، به جز تعدادی محدودی از بازی‌ها که فقط مختص به کشور ژاپن بوده و برای آن‌جا ساخته می‌شوند و در ریجن‌های دیگر موجود نیستند. این بازی‌ها معمولا فقط دارای زبان ژاپنی می‌باشند.
سوال: آیا XBOX360 کپی‌خور شده و دارای مود چیپ می‌باشد؟
بله، این کنسول Hک شده و کپی خور می‌باشد و بازی‌های آن نیز در حال حاضر در بازار یافت می‌شوند. البته نه به فراوانی کنسول های نسل قبلی!
تاکنون چندین مدل مود چیپ مختلف برای XBOX360 ساخته شده ولی هیچ کدام از این مود چیپ ها تاکنون نتوانسته اند کنسول را Region-Free کنند و قفل منطقه ای آنرا از بین ببرند. بنابراین موقع خرید بازی حتما باید به ریجن آن دقت کرد. البته استفاده از مود چیپ در حال حاضر به هیچ عنوان توصیه نمی شود و تقریبا هیچ کدام از مغازه دار ها هم برروی کنسول های 360 خود مود چیپ نصب نمی کنند به دلیل این‌که هکر‌ها روش دیگری برای کپی خور کردن XBOX360 پیدا کرده اند به طوری که با Hک کردن نرم افزار درایو دیسک خوان کنسول، آنرا کپی خور می کنند. (البته باز مشکل ریجن فری نبودن باقی است.
از مزیت های این روش نسبت به مود چیپ این است که بر خلاف مود چیپ هیچ گونه قطعه اضافی ای برروی سخت افزار کنسول نصب نخواهد شد و در آینده نیز به راحتی می توان با جایگزین کردن میان‌افزار اصلی، کنسول را به حالت اولیه باز گرداند.

توجه:
به هیچ عنوان گول یک سری از افراد سودجو که برای فروش کنسول های خود می گویند کنسول آنها به طور کامل Hک شده است و تمامی ریجن ها را اجرا می کند نخورید چون همچین چیزی وجود ندارد و تمامی مدل ها دارای قفل منطقه ای برای بازی ها می باشند.

سوال: منظور از میان‌افزار (Firmware)و آپدیت آن چیست؟
Firmware در واقع میان‌‌افزار داخلی سیستم (کنسول) است که برای ارتباط بین قطعات سخت‌افزاری به کار می‌رود. هکر‌ها با ایجاد تغییرات در این میان‌افزارها توانسته‌اند درایو کنسولXBOX360 را کپی ‌خور کنند تا دیسک‌های کپی را اجرا نماید. این کار با اتصال کنسول به کامپیوتر و با استفاده از کابل SATA انجام می‌شود.
البته در حال حاضر XBOX360 با دو مدل درایو مختلف عرضه می‌شود که هر یک دارای میان‌افزار مخصوص به خود می‌باشند. این میان‌افزارها مرتبا توسط هکرها آپدیت، و هر بار قابلیت‌های بیش‌تری در زمینه‌ی خواندن دیسک‌های کپی به آن‌ها اضافه می‌شود. با آمدن میان‌افزارهای جدید به راحتی می‌توان آن‌ها را آپدیت کرده، ارتقا داد.
سوال:XBOX360 چند مدل درایو دارد و کدام یک به‌تر است؟
XBOX360 در حال حاضر با سه مدل درایو مختلف ساخته می‌شود:
Samsung/Toshiba
LG/Hitachi
Benq
هر یک از این سه مدل نیز خود دارای ورژن‌های مختلفی هستند که در این‌جا از ذکر آنها خودداری می‌کنیم.
لازم به ذکر است که درایو های Benq که به تازگی کپی‌خور شده‌اند فقط در مدل‌های Halo Edition، سری‌های جدید Elite و هم‌چنینPremium های جدید که دارای ورودی HDMI و heatsink اضافه هستند وجود دارد. از مزیت‌های این درایو نسبت به دو مدل دیگر می‌توان به صدای نسبتا کم‌تر و کیفیت به‌تر ساخت اشاره کرد؛ اما دو مدل قبلی یعنی Samsung / Toshiba و LG / Hitachi در کل کیفیت ساخت یک‌سانی دارند. البته مدل Benq و Samsung از نظر اجرای دیسک‌های کپی کیفیت به‌تری دارند و درایو LG هنگام خواندن دیسک‌ها صدای بیش‌تری دارد، در صورتی که آن دو دیسک ها را تا اندازه‌ای نرم‌تر و آرام‌تر می‌خوانند.
در زمینه‌ی مقایسه میان‌افزارهای هر سه درایو می‌توان گفت که میان‌افزار درایوهای Samsung سریع‌تر آپدیت شده و در حال حاضر از ویژگی‌های بیش‌تری برخوردار می‌باشند، به طوری که جدیدترین میان‌افزار درایو Samsung ورژن 5.3 است. در صورتی که جدیدترین میان‌افزار درایو LG ورژن 2.4 می‌باشد. مهم‌ترین برتری میان‌افزار درایوهای Samsung در حال حاضر این است که به شما اجازه می‌دهد از دی وی دی معمولی نیز برای اجرای بازی‌ها استفاده کنید. بنابراین اجرای بازی‌های xbox1 را راحت‌‌تر می‌کند.

توجه:
1. بازی‌های XBOX360 همگی بر روی DVD دو لایه (DVD9) می‌باشند و معمولا بین 6 تا 8 گیگ از فضای دیسک را اشغال کرده‌اند.
2. کیفیت خواندن دیسک‌های کپی و هم‌چنین دیسک‌های مالزی (استمپری) در هر دو مدل تقریبا یکسان می‌باشد و امکان این‌که که کنسول از همان روز اول با خواندن یک سری از دیسک‌های کپی مشکل داشته باشد وجود دارد که با تنظیم لنز می‌توان این مشکل را برطرف کرد. مواردی مانند اینکه درایو LG / Hitachi دیسک‌های کپی را اجرا نمی‌کند یا مشکل دارند کاملا غلط بوده و فقط افرادی به منظور سودجویی این مطالب را مطرح می‌سازند.
3. فقط در شرایطی که شما کنسول از قبل کپی‌خور شده تهیه نمایید (به دلیل این‌که کنسول قبلا جهت کپی‌خور شدن باز شده است) قادر خواهید بود نوع درایو مورد نظر را انتخاب نمایید. چنان‌چه کنسول آکبند خریداری شود، تشخیص این‌که درایو کنسول کدام مدل است وجود ندارد چرا که تا درایو کنسول eject نشود نمی‌توان مدل را آن‌را فهمید و هیچ کدام از مغازه دارها نیز کنسول آکبند را برای مشتری باز نمی‌کنند مگر آنکه 100٪ قصد خرید آن‌را داشته باشد.
4. درایوهای Samsung در مدل‌های جدید که بعد از نیمه دوم سال 2007 تولید شده‌اند وجود ندارد.
5. برای تشخیص این‌که درایو کنسول شما کدام مدل می‌باشد کافی ست درایو کنسول را eject کرده و به شکل قاب آن دقت کنید.

سوال: آیا XBOX360 قادر به اجرای بازی‌های نسخه قبلی XBOX می‌باشد؟
بله. اما نه به طور کامل! بازی‌های XBOXجهت اجرا بر روی 360 احتیاج به آپدیت و پچ شدن دارند و تنها آن دسته از بازی‌هایی که توسط خود مایکروسافت مشخص شده‌اند قادر به اجرا شدن می‌باشند.
چنان‌چه درایو کنسول شما Samsung باشد و از آخرین ورژن میان‌افزار درایو استفاده نمایید، به راحتی می‌توانید بازی‌های XBOX را برروی یک dvd کپی کرده و آن‌را اجرا نمایید. البته، بازی‌های XBOXی که در حال حاضر در بازار وجود دارند بر روی کنسول اجرا نخواهند شد و باید تغییراتی بر روی آن‌ها ایجاد شود و مجددا رایت شوند.
چنان‌چه درایو شما مدل LG / Hitachi یا Benq باشد و یا این‌که از ورژن 5 میان‌افزار درایو Samsung /Toshiba استفاده نمی‌کنید برای اجرای بازی‌های XBOXباید آن‌ها را حتما روی DVD9 دو لایه کپی کنید.
فراموش نکنید که بازی های XBOX هم دارای قفل منطقه‌ای می‌باشند و برای اجرا حتما باید منطقه‌ی بازی مورد نظر با منطقه‌ی دستگاه شما یکی باشد.
سوال: منظور از اینکه کنسول مشکل حرارتی (3 چراغ قرمز) دارد چیست و چگونه می‌توان آن را تشخیص داد؟
اصولا یکی از اشکالاتی که بر کنسول XBOX360 وارد می‌شود این است که این کنسول به دلیل رقابت شدید و تلاش برای عرضه‌ی سریع در سال 2005، باعث شد که این کنسول تحت یک سری تست‌های لازم جهت کنترل کیفیت قرار نگیرد. بنابراین در اوایل کار خود دارای ایراداتی بود. یکی از مهم‌ترین این ایرادات مشکل گرم کردن بیش از حد کنسول بود که باعث می‌شد کنسول در مواقعی هنگ کند و در بعضی موارد دیگر کار نکند! البته این مشکل شامل تمامی کنسول‌ها نمی‌شد و درصدی از آن‌ها را شامل می‌گشت. شرکت مایکروسافت پس از بررسی‌های لازم، خط تولیدXBOX360 را چند ماه بعد عوض کرد و ایرادات آن را تا حدود زیادی برطرف ساخت. به طوری که در کنسول‌هایی که بعد از تاریخ فوریه‌ی 2006 میلادی تولید شدند این مشکل حرارتی دیگر وجود نداشت. این که کنسول مشکل حرارتی دارد یا خیر را فقط باچند ساعت روشن گذاشتن و بازی کردن با آن می‌شود فهمید و راه دیگری ندارد. بنابراین، در هنگام خرید نمی‌توانید از سالم یا خراب بودن کنسول آگاه شوید.
توجه به تاریخ ساخت کنسول XBOX360 بسیار مهم است! و توصیه می‌شود که تا حد امکان کنسولی را بخرید که تاریخ آن بعد از فوریه 2006 باشد. اکثر کنسول‌های ورژن NTSC-J که دارای ریموت کنترل می‌باشند به قبل از فوریه 2006 برمی‌گردند. البته، چنان‌چه گفته شد این مشکل کاملا شانسی است و ممکن است تاریخ تولید کنسول شما قبل از فوریه باشد و مشکلی هم نداشته باشید. در عین حال، تضمینی هم وجود ندارد که اگر شما کنسولی بعد از فوریه بخرید حتما آن کنسول بدون مشکل و با کیفیت خواهد بود!
روی هم رفته باید گفت XBOX360 کیفیت ساخت پایینی دارد و سیستم تهویه‌ی خیلی قوی‌ای نسبت به پردازش‌گر قوی خود ندارد. مهم ترین شرط در سالم نگاه داشتن این کنسول، ایجاد یک محیط مناسب در زمینه‌ی تهویه‌ی آن می‌باشد. سعی کنید آن را در محیط‌های باز و نسبتا خنک قرار دهید! هم‌چنین، خرید یک خنک‌کننده‌ی داخلی برای خنک نگه داشتن و تهویه‌ی به‌تر این کنسول توصیه می‌شود.
XBOX 360 Core System ـ این بسته‌بندی شامل کنسول، دسته‌ی کنترلر بازی باسیم، منبع تغذیه‌ی برق و یک عدد کابل Composite AV است. این بسته‌بندی ارزان‌ترین مدل XBOX 360 می‌باشد.

توجه:
تمامی پک‌ها دقیقا دارای یک نوع کنسول و با قدرت کاملا یکسانی می‌باشند، تنها تفاوت آنها در لوازم جانبی آن‌هاست. (البته یک سری از این پک‌ها دارای خروجی HDMI هستندکه در مدل‌های دیگر وجود ندارد.
تمامی لوازمی که در پک Core و Arcade موجود نیست را می‌توان به صورت جداگانه خریداری کرده، به کنسول اضافه نمود.
کارت حافظه در هیچ یک از مدل‌ها (به جز مدل Arcade Pack) موجود نیست و در صورت نیاز باید آن را به صورت جداگانه تهیه نمود. در حال حاضر دو مدل کارت حافظه‌ی 64 مگابایتی و 512 مگابایتی برای این کنسول ارائه شده است.
لازم به ذکر است که تولید مدل Core متوقف شده و دیگر تولید نمی‌شود. به عبارت دیگر تاریخ ساخت تمام کنسول‌های Core به قبل از نیمه دوم 2007 برمی‌گردد.
................................................................................​........................................
xbox 360 انواع

xbox 360 arcade

مشخصات کلی :
مشخصات کلی: کنسول خانگی - نوع درایو بازی : DVD-ROM
پردازشگر: پردازشگر اصلی: IBM PowerPC 3 cores 3.2 GHz - حافظه کش: 1 - حافظه رم : 512 MB ( 512 MB ) GDDR3 SDRAM - Integrated - کارت گرافیک ATI Xbox 360 - 256-bit - 2D/3D graphics acceleration
خروجی / وروذی: شبکه بی سیم Wi-Fi - پورت USB - شبکه Ethernet
سایر قابلیت ها: دسته بی سیم

مشخصات فني:

مشخصات کلی
310x270x100 mm ابعاد :

4000 گرم وزن :

کنسول خانگی نوع :

DVD-ROM نوع درایو بازی :
پردازشگر
IBM PowerPC 3 cores 3.2 GHz پردازشگر اصلی CPU :

1 حافظه Cache :

512 MB ( 512 MB ) GDDR3 SDRAM - Integrated حافظه RAM :

ATI Xbox 360 - 256-bit - 2D/3D graphics acceleration کارت گرافیک :
خروجی / وروذی
500 million triangles/sec خروجی تصویر :

16-bit / Surround Sound خروجی صدا :

شبکه بی سیم Wi-Fi : xbox 360 2

بلوتوث : xbox 360 2

پورت USB : xbox 360 2

شبکه Ethernet : xbox 360 2
سایر قابلیت ها
هارد دیسک : xbox 360 2

دسته بی سیم : xbox 360 2

کارت خوان : xbox 360 2
اقلام همراه کنسول :
Wireless controller
Composite video cable
Xbox Live Arcade compilation disc
................................................................................​.......................................
xbox360 elite

مشخصات کلی :
مشخصات کلی: کنسول خانگی - نوع درایو بازی : DVD-ROM
پردازشگر: پردازشگر اصلی: IBM PowerPC 3 cores 3.2 GHz - پردازشگر گرافیکی : 500 MHz "Xenos" - حافظه کش: 1 - حافظه رم : 512 MB ( 512 MB ) GDDR3 SDRAM - Integrated - کارت گرافیک ATI Xbox 360 - 256-bit - 2D/3D graphics acceleration
خروجی / وروذی: شبکه بی سیم Wi-Fi - پورت USB - شبکه Ethernet
سایر قابلیت ها: هارد دیسک 120 گیگابایت - دسته بی سیم

مشخصات کلی
310x270x100 mm ابعاد :

4000 گرم وزن :

کنسول خانگی نوع :

DVD-ROM نوع درایو بازی :
پردازشگر
IBM PowerPC 3 cores 3.2 GHz پردازشگر اصلی CPU :

500 MHz "Xenos" پردازشگر گرافیکی GPU :

1 حافظه Cache :

512 MB ( 512 MB ) GDDR3 SDRAM - Integrated حافظه RAM :

ATI Xbox 360 - 256-bit - 2D/3D graphics acceleration کارت گرافیک :
خروجی / وروذی
500 million triangles/sec خروجی تصویر :

16-bit / Surround Sound خروجی صدا :

شبکه بی سیم Wi-Fi : xbox 360 2

بلوتوث : xbox 360 2

پورت USB : xbox 360 2

شبکه Ethernet :xbox 360 2
سایر قابلیت ها
هارد دیسک : xbox 360 2

120 گیگابایت ظرفیت هارد دیسک :

دسته بی سیم : xbox 360 2

کارت خوان : xbox 360 2

اقلام همراه کنسول : Xbox Live headset , Wireless controller , Component HD AV cable , Ethernet network cable , 120GB external hard drive
................................................................................​........................................

xbox360 slim

مشخصات کلی :
مشخصات کلی: کنسول خانگی - نوع درایو بازی : DVD-ROM
پردازشگر: پردازشگر اصلی: IBM PowerPC 3 cores 3.2 GHz - پردازشگر گرافیکی : 500 MHz "Xenos" - حافظه کش: 1 - حافظه رم : 512 MB ( 512 MB ) GDDR3 SDRAM - Integrated - کارت گرافیک ATI Xbox 360 - 256-bit - 2D/3D graphics acceleration
خروجی / وروذی: شبکه بی سیم Wi-Fi - پورت USB - شبکه Ethernet
سایر قابلیت ها: هارد دیسک 250 گیگابایت - دسته بی سیم

مشخصات کلی
292.1x304.8x184.15 mm ابعاد :

4.96 گرم وزن :

کنسول خانگی نوع :

DVD-ROM نوع درایو بازی :
پردازشگر
IBM PowerPC 3 cores 3.2 GHz پردازشگر اصلی CPU :

500 MHz "Xenos" پردازشگر گرافیکی GPU :

1 حافظه Cache :

512 MB ( 512 MB ) GDDR3 SDRAM - Integrated حافظه RAM :

ATI Xbox 360 - 256-bit - 2D/3D graphics acceleration کارت گرافیک :
خروجی / وروذی
500 million triangles/sec خروجی تصویر :

ساراند - 5.1 کانال خروجی صدا :

شبکه بی سیم Wi-Fi : xbox 360 2

بلوتوث : xbox 360 2

پورت USB : xbox 360 2

شبکه Ethernet :xbox 360 2
سایر قابلیت ها
هارد دیسک : xbox 360 2

250 گیگابایت ظرفیت هارد دیسک :

دسته بی سیم : xbox 360 2

کارت خوان : xbox 360 2

دارای رزولوشن تصویر 1920x1080
دارای 190 مگابایت حافظه برای استفاده از Kinect
دارای یک پورت Kinect
دارای 5 پورت USB
دارای خروجی AV
دارای خروجی HDMI
دارای خروجی TOSLINK سایر امکانات :

اقلام همراه کنسول :
Xbox Live headset , Wireless controller , Component HD AV cable , Ethernet network cable , 250GB external hard drive
................................................................................​........................................

xbox 360 Premium

مشخصات کلی :
مشخصات کلی: کنسول خانگی - نوع درایو بازی : DVD-ROM
پردازشگر: پردازشگر اصلی: IBM PowerPC 3 cores 3.2 GHz - پردازشگر گرافیکی : 500 MHz "Xenos" - حافظه کش: 1 - حافظه رم : 512 MB ( 512 MB ) GDDR3 SDRAM - Integrated - کارت گرافیک ATI Xbox 360 - 256-bit - 2D/3D graphics acceleration
خروجی / وروذی: شبکه بی سیم Wi-Fi - پورت USB - شبکه Ethernet
سایر قابلیت ها: هارد دیسک 20 گیگابایت - دسته بی سیم

مشخصات کلی
310x270x100 mm ابعاد :

4490 گرم وزن :

کنسول خانگی نوع :

DVD-ROM نوع درایو بازی :
پردازشگر
IBM PowerPC 3 cores 3.2 GHz پردازشگر اصلی CPU :

500 MHz "Xenos" پردازشگر گرافیکی GPU :

1 حافظه Cache :

512 MB ( 512 MB ) GDDR3 SDRAM - Integrated حافظه RAM :

ATI Xbox 360 - 256-bit - 2D/3D graphics acceleration کارت گرافیک :
خروجی / وروذی
500 million triangles/sec خروجی تصویر :

16-bit / Surround Sound خروجی صدا :

شبکه بی سیم Wi-Fi : xbox 360 2

بلوتوث : xbox 360 2

پورت USB : xbox 360 2

شبکه Ethernet : xbox 360 2
سایر قابلیت ها
هارد دیسک :xbox 360 2

20 گیگابایت ظرفیت هارد دیسک :

دسته بی سیم : xbox 360 2

کارت خوان : xbox 360 2
اقلام همراه کنسول :
Xbox Live headset , Wireless controller , Component HD AV cable , Ethernet network cable , 20GB external hard drive

دوستان اگه كامل تر ميخواهيد ما را بيخيال شويد Big Grin
come back Angry
پاسخ
 سپاس شده توسط SABER ، mehrani ، 202020
#20
qwertyui تو کف ایکس باکسی هههههههههههههههههه لول
نه خوب توضیح میدی.

به نام خدا
دسته کنترل ایکس باکس ۳۶۰ برای عشاق بازی های ماشین سواری:
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
xbox 360 2

درست است که در کنفرانس E3 امسال ابزار کنترل حرکتی کینکت به درون بسیاری از بازی ها و شرکت های بازی سازی رسوخ کرده است. اما این دلیل نمی شود که مایکروسافت از طرفداران دسته های بازی قابل لمس غفلت بورزد و آنها را فراموش کند. اگر شما هم یکی از طرفداران اینگونه ابزارها هستید، بهتر است تا اکتبر صبر کنید. زیرا Speed Wheel (فرمان سرعتی) بیسیم مایکروسافت با قیمت ۶۰ دلار در راه است تا هیجان بیشتری به بازی ها بیافزاید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
xbox 360 2
همانطور که در شکل می بینید این دسته جدید، سه چهارم یک فرمان کامل است. علاوه بر دکمه هایی که در بالای این فرمان برای کنترل بازی قرار گرفته است، دو دکمه شبیه ماشه در زیر آن برای گاز و ترمز تعبیه شده است. همچنین یک سیستم تولید لرزش هم در این دسته برای افزایش حس و حال بازی هنگام ترمز، دست انداز یا تصادف پیش بینی شده است.

شما کدام یک را ترجیح می دهید؟ ماشین بازی با کینکت و حرکات بدن؟ یا در دست گرفتن یک فرمان درست و حسابی پر از ضربه و لرزه و شوک؟

منبع: سایت نارنجی
پاسخ
 سپاس شده توسط qwertyui ، SABER


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  تعداد مشترکان سرویس Xbox Game Pass به ۱۰ میلیون نفر رسید
  آپدیت جدید Xbox One گزینه Surprise Me را به کنسول اضافه کرده است
  تاریخ اولین نمایش نسل بعدی Xbox مشخص شد
  ماکروسافت لوگوی جدیدی را برای Xbox Series X ثبت کرده است
  مقایسه XBOX ONE و PS4
  نحوه آپدیت کنسول بازی Xbox 360
  آموزش گام به گام و تصویری تعمیر ماشه دسته ایکس باکس 360 Xbox
  مقایسه کنسول های Xbox One و PS4
  قابلیت پخش موسیقی در پس زمینه Xbox One فعلا در اولویت مایکروسافت نیست
  سومین باندل Xbox One برای پاییز : پیشنهادی معمولی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان