امتیاز موضوع:
  • 5 رأی - میانگین امتیازات: 4.2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تب لت

#1
تب لت پی سی چیست؟
یک کامپیوتر قابل حمل شبیه نوت بوک یا یک دستگاه لوح مانند است که دارای یک نمایشگر لمسی یا قلمی است که به کاربر خود این امکان را می دهد که به

جای موس و کیبورد با دستگاه توسط انگشت دست یا یک قلم مخصوص که Stylus نام دارد کار کند.

Table PC ها توسط اتصالات بیسیم به شبکه و اینترنت متصل می شوند. شکل لوح مانند این کامپیوتر ها این امکان را می دهد تا آنها در مکان هایی که استفاده از لپ تاپ ها مشکل یا سنگین است قابل استفاده باشند. Tablet PC ها نقطه اوج پیشرفت تکنولوژی سخت افزارهای نوت بوک و راحتی امکان کار و ورود اطلاعات به دستگاه هستند.
انواع تب لت پی سی:
انواع Tablet PC
Slate - لوح

Slate یا لوحی نوعی از این خانواده که فاقد کیبورد هستند. هر چند که امکان اتصال جداگانه کیبورد USB یا بلوتوث به آنها وجود دارد. این نوع معمولا دارای نمایشگر از نوع LCD با سایز بین 8.4 تا 14.1 اینچ هستند و به عنوان کامپیوتر کار در شغل های ایستاده مانند پزشکی، آموزش و .. بسیار استفاده می شوند.
Convertibles - قابل تبدیل

این نوع از Tablet PC یک بدنه اصلی دارای کیبورد و یک نمایشگر دارند. این نوع شباهت زیادی به لپ تاپ های پیشرفته دارد و اغلب بزرگتر و سنگین تر از نوع Slate هستند. اغلب نمایشگر از طریق یک مفصل به بدنه متصل است. این مفصل به نمایشگر این امکان را میدهد که 180 درجه حول محور خود بچرخد و بتواند به صورت برعکس روی بدنه و کیبورد قرار بگیرد و یک صفحه تخت قابل نوشتن ایجاد می شود. این قابلیت یک نقطه ضعف هم برای این نوع کامپیوتر محسوب می شود. زیرا این انواع در محل مفصل خود ضعیف هستند و به راحتی آسیب می بینند. البته انواعی از مدل ها با استحکام بالاتر در دسترس است.

این نوع از Tablet ها در حال حاضر مشهورترین نوع در میان دیگر انواع هستند به دلیل اینکه به افرادی که هنوز به استفاده از قلم یا دست برای کار با کامپیوتر عادت ندارند این امکان را می دهد تا بتوانند از کیبورد استفاده کنند.
Hybrid - ترکیبی

مدل های هیبرید یا دو رگه انواعی هستند که خصوصیات Slate ها و Convertible ها را با هم دارند. این انواع دارای یک کیبورد هستند که قابلیت جدا شدن از دستگاه را دارد. نوع دو رگه نباید با انواع Slate که دارای کیبورد قابل جدا شدن هستند اشتباه گرفته شود. کیبورد های قابل جدا شدن انواع Slate قابلیت چرخش و تبدیل به یک کامپیوتر شبیه Convertible ها را ندارند.

استفاده از Tablet ها روز به روز در حال گسترش است. قیمت این نوع کامپیوتر نیز در حال کاهش است و میتوان با قیمتی کمی بیشتر از یک لپ تاپ، یک Tablet PC خریداری کرد.
این هم چند نوع تب لت پی سی کنار هم
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تب لت 1
تبلت بعدی لنوو ۷ اینچی و ارزان
شرکت Lenovo سازنده با سابقه انواع لپ تاپ با ارائه دو مدل IdeadPad K1 و ThinkPad در حال گشودن مسیر خود به سوی بازار تبلتها است. تبلت 7 اینچی IdeaPad A1 جدیدترین عضو این خانواده است که با قیمت 199 دلار عرضه می شود. مشخصات فنی A1 خیلی فوق العاده نیست ولی در کنار آن نباید قیمت ازران 199 دلاری آن را فراموش کرد. علاوه بر آنکه این دستگاه از سیستم عامل Gingerbread بهره می برد. A1 از همان لانچری بهره می برد که برای اولین بار روی مدل K1 معرفی شده بود. A1 مجهز به یک پردازنده 1 گیگاهرتزی، دو دوربین، 32 گیگ حافظه و یک صفحه 7 اینچی با ضریب تراکم 600*1024 می باشد.
لنووو همچنین قصد دارد تا یک فروشگاه مجازی اختصاصی نیز در کنار اندروید مارکت ارائه کند. این فروشگاه صرفا برنامه های مختص به تبلتهای لنووو را عرضه خواهد نمود. اگر نگران کمبود برنامه های ارائه شده در این فروشگاه هستید باید بگوییم که لنووو تعهد کرده که در آغاز راه اندازی این فروشگاه حداقل 200 برنامه به همراه آن ارائه کند.

این هم عکسش:
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تب لت 1
لغو ممنوعیت فروش galaxy در اتحادیه اروپا
به گزارش تبلت پی سی وبه نقل از ورد آی تی ، اوایل ماه آگوست بعد از شکایت شرکت اپل از سامسونگ در اروپا در مورد نقض حقوق اختراع (Patent) تبلت آی‌پد در ساخت تبلت گلکسی 10.1، دادگاهی در آلمان فروش این تبلت را در اتحادیه اروپا به غیر از هلند را ممنوع اعلام کرد.در هلند به دلیل باز بودن پرونده شکایت اپل از سامسونگ این حکم ممنوعیت اعمال نشده‌است.

اکنون این سوال در محافل حقوقی ایجاد شده که آیا یک دادگاه آلمانی حق محدود کردن فروش محصولات یک شرکت کره‌ای در خارج از خاک آلمان را دارد یا خیر

روز گذشته سخنگوی این دادگاه به رسانه‌ها گفت که حکم ممنوعیت فروش تبلت گلکسی در اتحادیه اروپا به غیر از آلمان لغو شده و جلسه دادگاهی برای تصمیم‌گیری نهایی 25 آگوست برگزار خواهد شد.

از طرفی یک نشریه آلمانی می‌گوید مدارکی که اپل برای شکایت خود به دادگاه تحویل داده غلط یا دستکاری شده بودند. در تصویری که اپل به عنوان مدرک ضمیمه شکایت خود کرده ابعاد تبلت 10.1 سامسونگ غلط ذکر شده است.گفتنی‌است تصمیم گیری دادگاه آلمانی برای رفع ممنوعیت فروش تبلت سامسونگ ارتباطی با این موضوع ندارد و هنوز ادعای غلط بودن مدارک به طور رسمی تایید با تکذیب نشده‌است.
این هم عکسش:
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تب لت 1
تبلت جدید سامسونگ با صفحه نمایشی بی نظیر
گلکسی تب 7.7، مجهز به صفحه نمایش با رزولوشن 1280×800پیکسل است. اما نکته هیجان انگیز داستان، به کار گیری فناوری Super AMOLED Plus در تبلت جدید است. که می تواند نقطه عطف این تبلت باشد چون در تبلت های دیگری که تا به حال عرضه شده از ایپد تا زوم هیچکدام از صفحه نمایشی با این قدرت و کیفیت استفاده نکرده بودند. این تبلت هم مانند خیلی از تبلت های 7 اینچی دیگری که وارد بازار شده اند، به اندروید 3.2 مجهز است. که با رابط کاربری سامسونگ یعنی Touch Wiz در آمیخته شده .
پردازنده این تبلت با دوهسته و فرکانس 1.4Ghz کار می کند . این تبلت با فناوری HSPA+ سرعت دانلودی برابر 21 مگابیت در ثانیه را وعده می دهد.از وزن 335 گرمی و حافظه داخلی 16 تا 64 گیگابایتی هم می توان به عنوان دیگر مشخصات این تبلت یاد کرد. امکان استفاده از اسلات میکرو اس.دی هم فراهم است. به مبحث مهم باتری که می رسیم، سامسونگ با باطری 5100 میلی آمپری وعده باتری ده ساعته را می دهد. بلوتوث 3، GPS و WiFi هم طبق معمول تعبیه شده اند. البته این تبلت دوربین قدرتمندی ندارد ( که تبلتم به دوربین احتیاج نداره زیاد ) و یک دوربین 3 مگا پیکسلی دارد .
می توان گفت که نسل جدید گلکسی تب سامسونگ، خیلی از انتظارات و شایعاتی که پیرامونش به وجود آمده بود را برآورده کرده است. زاویه دید آن هم بهبود یافته و با توجه به تمامی این موارد، می توان آن را به عنوان یک تبلت میان سایز قدرتمند شناخت. البته باید منتظر تست ها بمانیم و کارایی عملی این تبلت را هم شاهد باشیم.

این هم عکسش:
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تب لت 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تب لت 1
۳۵ درصد از دارندگان تبلت در حمام هم از آن استفاده می‌کنند.
به نقل از پایگاه اینترنتی Mashabe ،بر اساس یک مطالعه جدید، عشق و علاقه به استفاده از تبلت‌ها به قدری افزایش یافته است که عده ای از کاربران در حمام هم از آن استفاده می‌کنند.
نتایج این نظرسنجی که توسط موسسه Staples Advantage بر روی ۲۰۰ دارنده تبلت در ماه ژوئن انجام شده است، نشان می‌دهد که در حدود ۳۵ درصد از دارندگان تبلت در حمام هم از دستگاه خود استفاده می کنند و در حدود ۳۰ درصد از آنها از این وسیله در رستوران، ۶۰ درصد در هنگام تعطیلات و ۷۸ درصد نیز در بستر و اتاق خواب از آن استفاده می‌کنند.
در ادامه این مطالعه آمده است که تبلت برای کاربران و مصرف‌کنندگان به عنوان وسیله‌ای برای کمک به بهبود توازن بین کار و زندگی بدل شده و در حدود ۶۰ درصد مدعی هستند که با تبلت‌ها کار بیشتری انجام می‌دهند، در حدود ۴۰ درصد نیز اذعان داشتند که برای این تبلت را خریداری کردند تا همیشه با دوستان ، همکاران و مشتریان خود در ارتباط باشند و در حدود ۷۵ درصد نیز از تبلت برای چک کردن ایمیل استفاده می‌کنند.
با اینکه تبلت ها اکنون دیگر دارای نقش غیر قابل انکاری در زندگی مصرف کنندگان خود هستند و ممکن است رقم ۳۵ درصد استفاده در حمام در ابتدا کمی غیر قابل باورپذیر باشد اما وقتی نتایج یک بررسی در سال ۲۰۰۸ که AOL منتشر کرد و بر اساس آن ۵۹ درصد از کاربران از داخل حمام ایمیل خود را چک می‌کردند را بدانیم دیگر این آمار چندان عجیب و غریب نیست.
این هم عکسش:
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تب لت 1
تبلت اندرویدی فقط ۹۹ دلار.
به گزارش تبلت پی سی به نقل از مهر، شرکت هندی LACS (سیستمهای دسترسی ارتباطات لاکشمی) ماه گذشته از ساخت یک تبلت ارزان برپایه سیستم عامل اندروید خبر داد.

اکنون شرکت LACS، این تبلت جدید را که «مگنوم فلفلی» (Magnum Pepper) نام دارد با قیمت تنها ۹۹ دلار عرضه کرده است.

این تبلت ارزان مجهز به یک نمایشگر ۷ اینچی بوده و برپایه سیستم عامل اندروید ۲. ۲ است.

سخت افزارهای این تبلت در حداقل هستند و شامل یک پردازشگر ۸۰۰ مگاهرتزی، رم ۲۵۶ مگابایت، اتصال «وای. فای»، پورت «یو. اس. بی‌۲. ۰» و کابل LAN Rj۴۵ می‌شوند.

همچنین این سیستم دارای یک شکاف کارت حافظه «میکرو اس. دی» حداکثر تا ۳۲ گیگابایت، یک دوربین VGA جلویی و ۲ گیگابایت حافظه داخلی است.

هند یکی از کشورهای فعال در عرصه انفورماتیک است و سیاستهای فعلی این کشور برپایه دسترسی همه مردم حتی در محیطهای روستایی به اینترنت قرار دارد.
در راستای این سیاستگذاری، سال گذشته «تاتا نانو» نیز از تبلت ارزان دیگری رونمایی کرد که ظاهری شبیه به «آی‌بوک» اپل دارد. قیمت این محصول نیز تنها هزار و ۵۰۰ روپیه (حدود ۳۵ دلار) است.

این محصول، یک رایانه شخصی پیشرفته نیست اما از تمام عملکردهای لازم برای یک دانش آموز یا دانشجو برخوردار است.
این لپ تاپ از یک حافظه رم ۲ گیگابایتی، ویدئو کنفرانس، پخش کننده چند رسانه‌ای، اتصال وای- فای و امکان نصب برنامه برخوردار است.
سیستم عامل این محصول لینوکس بوده و بنابراین کاملا رایگان است. این لپ تاپ ۳۵ دلاری همچنین می‌تواند با انرژی خورشیدی نیز عمل کند که این ویژگی برای مناطق روستایی بدون برق و یا مناطقی که در آن‌ها برق جریان متناوب وجود ندارد یک مزیت به شمار می‌رود.
این هم عکس تب لت 99 دلاری:
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تب لت 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تب لت 1
دوستان بخاطر بالا و پایین شودن قیمت ها قیمت تب لت هارو براتون نمی توانم بگذارم
اگر اینجا قدیمی هستی و دوست داری یک گفتگو عجیب 
درباره گذشته و حال داشته باشی، راه‌های ارتباطی رو گذاشتم پروفایل!











پاسخ
 سپاس شده توسط SABER ، shayan1 ، gamer ، deymon 20 ، night vampire ، poya ، امیر حسین نیک نیا ، niloofar kh ، MOHSENEBRAHIMI ، newboy
آگهی
#2
صابر کوشی این رو انتقال بده به بخش تب لت و لپ تاب
اگر اینجا قدیمی هستی و دوست داری یک گفتگو عجیب 
درباره گذشته و حال داشته باشی، راه‌های ارتباطی رو گذاشتم پروفایل!











پاسخ
 سپاس شده توسط яê¥нαñê
#3
1دارم گلکسی تب
Heartنمی گویم بی گناهم،اما،تک گناهم و
تنها گناهم،دوست داشتن تو بودHeart
پاسخ
 سپاس شده توسط FARID.SHOMPET ، poya ، яê¥нαñê
#4
ادم تصور میکنه سرش گیج میره چه برسه بخره.HuhHuhHuhHuhHuhHuhAngel
پاسخ
#5
پسر دایی من گلکسی تب 2 داره خیلی امکانات خوبی داره SleepySmile
Khaste shodam az adamaye roye zamin Confused
پاسخ
#6
پسر دایی من گلکسی تب 2
پاسخ
آگهی
#7
من گالاکسی تب 2 10 اینچی دارم عالی
پاسخ
 سپاس شده توسط elhamgholipour


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان