امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

غذاهای چاق‌کننده تابستانی

#1
تابستان نزدیک می‌شود، کباب‌پزی پشت خانه و بسیاری از غذاهای سرخ‌شده، سالاد سیب‌زمینی، بستنی‌ها، هات‌داگ و نوشیدنی‌ها مواد غذایی هستند که در تابستان طرفداران بیشتری پیدا می‌کنند.

اما اگر مراقب نباشید این غذاها می‌توانند موجب به خطر افتادن سلامت شما و اعضای خانواده‌تان شوند. اگر چه افراد در تابستان بسیار فعال‌تر هستند اما این میزان تحرک برای سوزاندن کالری اضافی دریافتی که آنها مصرف می‌کنند، کافی نخواهد بود.

گوشت پرچرب روی کباب‌پز

خبر بد اینکه، کباب‌پز می‌تواند دور مچ شما را بزرگ‌تر کند. یک کباب در حدود ۱۵۰۰ کالری و ۱۲۴ گرم چربی دارد یک چیزبرگر با وزن متوسط در حدود ۷۵۰ کالری و ۴۵ گرم چربی دارد و اینها از چرب‌ترین بخش‌های گوشت حیوانات است و خبر خوب اینکه شما می‌توانید قسمت لخم گوشت مرغ و گوسفند و گوساله و بدون پوست و سینه مرغ را برای کباب کردن انتخاب کنید بدون اینکه دچار چاقی و اضافه وزن شوید.

هات‌داگ

هات‌داگ‌ها و سوسیس‌ها از غذاهای دوست‌داشتنی خانواده‌ها مخصوصا کودکان، نوجوانان و جوانان هستند. اما ممکن است برخی از افراد زمانی که به بازی می‌پردازند از آنها استفاده کنند. این فقط برای کالری آنها نیست شما ممکن است انواع کم‌چرب آنها را انتخاب کنید اما هات‌داگ‌ها و سوسیس‌ها سرشار از سدیم یا همان نمک هستند. یک هات‌داگ دارای ۲۸۰ کالری، ۱۵ گرم چربی و ۱۲۵۰ میلی‌گرم سدیم است در حالی که یک تکه کالباس ۳۳۰ کالری، ۲۴ گرم چربی و ۱۵۹۰ میلی‌گرم سدیم است.

سس مایونز

نصف فنجان کوچک سالاد سیب‌زمینی معمولا دارای ۱۸۰ کالری و ۱۲ گرم چربی است. همان میزان Coleslaw در حدود ۱۵۰ کالری و ۸ گرم چربی دارد. برای کاهش دریافت کالری سعی کنید سالاد را با سس کم‌چرب تهیه کنید یا اینکه سس مایونز را با ماست کم‌چرب مخلوط کنید. همچنین می‌توانید از سرکه یا روغن زیتون برای تهیه سس استفاده کنید. برای پیشگیری از چاقی هم می‌توانید در سالاد خود از فیبر و خشکبار بیشتری استفاده کنید.

نوشیدنی‌های شیرین

آب‌میوه‌های شیرین و آیس‌پک‌ها دارای کالری زیادی هستند. تابستان به دلیل گرمی هوا بسیاری از ما به خوردن نوشیدنی‌های خنک روی می‌آوریم و بسیاری از این نوشیدنی‌ها می‌توانند ما را چاق کنند. بستنی‌ها، کیک‌بستنی‌ها، بستنی‌های شکلاتی و آب‌میوه‌ بستنی از جمله خوراکی‌هایی است که دارای کالری فراوانی است. برای رفع تشنگی می‌توانید از آب‌میوه‌های صددرصد طبیعی و بستنی‌های کم‌چرب استفاده کنید. اگر معجون می‌خورید نوعی را انتخاب کنید که دارای گردو و پسته بیشتر بوده و چربی به کار رفته در آن کمتر باشد.این نکته را به خاطر بسپارید که در تابستان آب‌رسانی به بدن بسیار مهم است. بنابراین نوشیدن آب را فراموش نکنید.

سالاد

سالاد می‌تواند حتی یک شام کامل در تابستان باشد. مخصوصا گر همراه با غلات باشد. اگر روی سالاد از مواد پرکالری استفاده کنید این می‌تواند خیلی سریع موجب چاقی شما شود.دسرهای پرکالری، جوجه سرخ شده، ذرت بو داده، پنیرها موجب چاقی شما می‌شوند به جای آنها از مرغ کبابی، گوشت لخم کبابی و تخم‌مرغ و میوه و سبزی و دسرهای سبک استفاده کنید.

دستهــايم را محکمتر بگيـر

من هنوز هم نميخواهــم

تورا...

به دست خاطرات بسپارم...

غذاهای چاق‌کننده تابستانی 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ps3000
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  چند دانستنی دیوانه کننده
  هفت کشف مبهوت کننده علم فیزیک
  مولکول‌های سمی موجود در غذاهای فرآوری شده را بشناسید
  حتی آب هم می‌تواند مسموم‌کننده باشد
  چای سبز، نرم کننده و براق کننده طبیعی لب!
Wink لینک های Nofollow فاکتور مثبت یا تخریب کننده در بهینه سازی سایت؟
  [[ آرایش تابستانی ؟! ]]
  در ماه رمضان غذاهای پر چرب و سرخ شده مصرف نکنید
  ساخت مچ‌بند خنک کننده برای جذب گرما
  روبات پخش کننده فیلم همراه شما در خانه قدم می‌زند + تصاویر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان