امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فرق سلطان سلیمان و خرم سلطان واقعی با انچه در فیلم ساخته اند+عکس واقعی

#1
فرق سلطان سلیمان و خرم سلطان واقعی با انچه در فیلم ساخته اند+عکس واقعی 1
تصویر واقعی به جای مانده ازخرم سلطان و سلطان سلیمان




خبراقتصادی: پادشاه عاشق پیشه سریال حریم سلطان را بیشتر بشناسیم؟ فرزند واقعی خرم سلطان که معروف به سلیم احمق یا سلیم میگسار بوده را بهتر بشناسیم.
سلیم میگسار فرزند سوم خرم سلطان، که بعد از سلطان سلیمان به قدرت می رسد دائم مست بوده و در استانبول به راه می افتاد و هرکه را نمی پسندید می کشت و حتی افراد مست مانند خودش را نیز می کشت.
تنها اثر خرم سلطان که مورد تقدیر بوده، افزایش اثرزنان در دربار عثمانی بوده است که از آن پس زنان قدرت بیشتری داشته اند.


شکی نیست که سلطان سلیمان فرزند سلطان سلیم خونخوار یکی از بزرگترین پادشاهان عثمانی بوده که مانند اسکندر و چنگیز و تیمور دستش به خون بسیاری از ایرانیان آلوده شده است او با اینکه در نهایت نتوانست تبریز را فتح کند ولی دست به جنایات بسیاری در ناحیه آذربایجان زد.او در طی سه بار حجومش به ایران ایرانیان بسیاری را در تبریز ارومیه و کردستان قتل عام کرد.
سلطان سلیمان پادشاهی بود که بسیار به کشور گشایی علاقه مند بود و بارها و بارها به کشورهای اروپای و سه بار ایران حمله کرده بود.او آرزو داشت که به اسکندر مقدونی تبدیل شود.او رویای تبریز تا وین را در آرزو های خود پرورده بود.او بارها به ایران حمله کرد اما چون توانایی تامین آذوقه برای سربازانش را نداشت شهر ها را می سوزاند و و چاه ها را خشک می کرد.و بزرگترین دستاورد وی فتح بغداد بود که بعدها شاه عباس کبیر آن را بازپس گرفت وی برای حمله به ایران ابراهیم را فرستاده بود و در سال 1534 به ابراهیم پاشا دستور حمله به خاک ایران را داد و مناطقی از ارومیه و ارزنه الروم به اشغال عثمانی ها در آمد. در اکتبر همان سال با ملحق شدن به ابراهیم یورش بطرف مناطق داخلی ایران را آغاز کرد اما شاه تهماسب که تمایلی برای جنگ با وی نداشت با واگذاری زمین و کشاندن سلطان سلیمان به مناطق صعب العبور به جنگ پایان داد…







سلطان سلیمان در محاصر بلگراد که فقط 700 سرباز از شهر دفاع می کردند کشتاری خونین راه انداخت. در اوت ۱۵۲۱ بلگراد. سقوط کرد
سلطان سلیمان به مجارستان اتریش نیز حمله های ناموفقی نیز داشت…در حمله اولش به وین در 1529 شکست خورد ولی در حمله دومش به وین در 1532 با 1200 توپ و 8000 سرباز نخبه و 200000 سرباز و 2000 سوارتوانست آنجا را فتح کند.
سلیمان با کنترل قدرتمندانهٔ دریای سرخ توانست با موفقیت راه‌های تجاری هند را بر پرتغالی‌ها ببندد و روابط تجاری حسنه‌ای را با امپراتوری مغول در جنوب آسیا برقرار کند و در سال 1522 مسقط را تصرف کرد.
در سال ۱۵۳۵ کارل در تونس و دریای مدیترانه شکست بزرگی بر امپراتوری عثمانی وارد کرد.چند سال بعد سلطان در ونیز نیز شکست خود و مجبور با امضای عهدنامه صلح با فرانسه شد و با اتحاد با فرانسه توانست کشور اسپانیا را شکست دهد.و مراکش نیز به امپراتوری عثمانی ضمیمه شد و رابلس، تونس، و الجرایر با کارل متحد شدند و تبدیل به جبهه جدیدی بر علیه عثمانی ها شدند…
فرق سلطان سلیمان و خرم سلطان واقعی با انچه در فیلم ساخته اند+عکس واقعی 1








وی تمام 46 سال از سلطنتش را صرف جنگ و کشورگشایی کردو حتی به ابراهیم هم رحم نکرد. و همه خاندانش را قتل عام کرد.ابراهیم نیز خود در جنایت کار بودن چیزی از سلطان سلیمان کم نداشت و ده هزار قزلباش اسیر ایرانی را که در جنگ اسیر کرده بود به طرز فجیعی کشت.
سلیمان در سال ۱۵۵۴ سومین و آخرین نبردش علیه صفویان را آغاز کرد. دلیل این لشکرکشی، شروع مجدد یورش‌های صفویان به آناتولی و پروپاگاندای آنان بود در این نبرد دسیسه چینی ها اطرافیان و خرم سلطان باعث کشته شدن مصطفی پسر بزرگ و ولیعهد پادشاه به دستور پدرش شد. در سال ۱۵۵۵ که سلطان سلیمان از فتح ایران نامید شد با امضای پیمان صلحی با شاه طهماسب از مناطقی که فتح کرده بود عقب نشینی کرد.وی بعدا در بغداد خود را رهبر جهان اسلام نامید..
سلطان در ادامه جنایات خود به تحریک خرم خاتون تنها همسر عقد شده اش(زیرا عثمانی ها همسران خود را عقد نمی کردند)سر پسر و ولیعهد خود مصطفی را برید و فرزند کوچک خرم خاتون(گلبهار گرجی یا الکساندرا روسی)را جانشین خود کرد.فرزند خرم سلطان نیز بسیار میگسار بود و در تاریخ تحت عنوان سلیم میگسار معروف بود برادر او که فرزند دیگر خرم سلطان بود از ترس جانش به دربار ایران و فرانسه پناهنده شد و طهماسب در ازاری دریافت مقادیر زیادی طلا وی را به سلیم پسر سلطان سلیمان تحویل داد و او نیز برادرش را کشت..




و اما سریال حریم سلطان


پخش این سریال در یکی از شبکه های ایرانی درست به این می ماند که کشور فرانسه یا یهودیان سریالی را در مدح و ستایش هیتلر پخش بکنند اما جالب اینجاست که خود این سریال فانتزی نیز سراسر جعل و دروغ است و سعی در آراستن چهره سلطان سلیمان قاتل بسیاری از مردم بیگناه و خرم خاتون زن شرور او را دارد و احتمالا تا آخر سریال خواهید دید که بسیاری از حقایق تاریخی که در بالا به آن اشاره شد کتمان یا ماستمالی خواهد شد.

فرق سلطان سلیمان و خرم سلطان واقعی با انچه در فیلم ساخته اند+عکس واقعی 1







در اینجا به چندین نمونه از جلوه های جذاب این سریال کهه باعث جذب بیننده می شود اشاره می کنیم:


1-عثمانی ها قبل از همه کشورها می دانستند زمین گرد است و نقشه دقیقه جهان را کشیده بودند!


آیا می دانستید که گالیله در سال 1652 ميلادي کروی بودن زمین را ثابت کرد در حالی که سلطان سلیمان در سال 1520 تا 1566 میلادی حکومت می کرد؟؟






به کنار سلطان سلیمان نگاهی بیندازید نقشه دقیق جهان و آفریکا چقدر دقیق ترسیم شده است!ظاهرا عثمانی ها در آن زمان دارای ماهواره جاسوسی بوده اند!


2-لباس های رنگارنگ و زیبا به لباس واقعی زنان دربار عثمانی بر اساس این تصویر تاریخی نگاهی بیندازید و آن را با لباسی که در سریال بر تن بانوانی که سریال را بازی می کنند مقایسه کنید!








3-چهره واقعی سلطان سلیمان و خرم خاتون!ظاهرا سازندگان سریال برای جذاب تر کردن سریال و قابل تحمل تر کردن قیافه سلطان و خاتون دست به تغیراتی در چهره واقعی آنها زده اند!




نقاشی واقعی بجا مانده از خرم و سلطان




خرم سلطان و سلطان سلیمان مدل 2012


آشنایی ایرانیانی که مخاطب ماهواره هستند با سریالهای ترکی، سابقه چندان طولانی ندارد. شاید بتوان گفت که حدودا 4 یا 5 سال پیش بود که چند سریال ترک پرمخاطب از ماهواره پخش شدند و بعد از مدتی این سریالها به زبان فارسی دوبله شدند و به این ترتیب موفق شدند تا مخاطبان ایرانی را به سمت خود بکشانند.
این روند استقبال آمیز موجب شد تا شبکه های فارسی زبان نسبت به پخش این سریالها اقدام کنند. در این میان شبکه جم، به فعالترین و پربیننده ترین شبکه فارسی زبان تبدیل شد. این شبکه تا یک سال گذشته هم به این صورت بود که بین یک تا سه مجموعه تلویزیونی ترکی را پخش می کرد و ساعات زیادی از پخش برنامه های خود را به نمایش تکرار این سریالها اختصاص می داد. به نظر می رسد افزایش مخاطبان این شبکه در کنار حمایت های مالی که احتمالا برای این شبکه وجود دارد، موجب شده تا امروز دست اندرکاران شبکه جم با افزایش پخش سریالهای متعدد ترکی، گام دیگری در جذب حداکثر مخاطبان فارسی زبان را داشته باشند.
تلویزیون جم ( Gem tv)،یک شبکه تلویزیونی فارسی زبان است و ادعای پخش برنامه های سرگرم کننده برای فارسی زبانان را دارد که از لندن در انگلیس پخش می‌شود. محتوای این شبکه برنامه‌های به ظاهر سرگرم‌کننده ای که علاوه بر تاثیر سوء بر نهاد خانواده، مناسبات معمول میان اعضای خانواده را به تحریف واقعیت های تاریخی می کشاند. (1)
این شبکه به تازگی اقدام به پخش سریالی تاریخی با نام حریم سلطان پرداخته است که به نظر می رسد مفاهیم و پیام های متعددی در پس ظاهر تاریخی این سریال، وجود دارد.


این روزها ممکن است با افراد زیادی مواجه شوید که این سریال را با علاقه دنبال می کنند، بدون اینکه برایشان مهم باشد، تصویر امپراطوری عثمانی در حال احیا شدن است و یا اینکه سلطان سلیمان با ایرانیان چه کرده است
در این میان شبکه جم، به فعالترین و پربیننده ترین شبکه فارسی زبان تبدیل شد. این شبکه تا یک سال گذشته هم به این صورت بود که بین یک تا سه مجموعه تلویزیونی ترکی را پخش می کرد







سلطان سلیمان، پادشاه عثمانی فرزند سلطان سلیم از سلاطین عثمانی، چهره محبوب این سریال است. پادشاهی که در جنگ چالداران، ایرانیان بیشماری را بی رحمانه به قتل می رساند .اما این سریال در ظاهر، از جذابیتی برخوردار است که شاید این واقعیت ها را در چشم مخاطب ایرانی نمایان نسازد و این یعنی همان هدف و زیرکی رسانه و ابزار رسانه ای در ایجاد کشش در مخاطب.
این روزها ممکن است با افراد زیادی مواجه شوید که این سریال را با علاقه دنبال می کنند، بدون اینکه برایشان مهم باشد، تصویر امپراطوری عثمانی در حال احیا شدن است و یا اینکه سلطان سلیمان با ایرانیان چه کرده است. برای آنها مهم این است که از تماشای این فیلم لذت ببرند و همین امر برای سازندگان آن کافیست. این یک ترفند همیشگی است. اینکه به طور غیرمستقیم و نامحسوس و از پس هزاران موضوع متنوع و متعدد به بیان نکته مورد نظر بپردازید. شاید برای مخاطبان این سریال بد نباشد که مدتی از این زاویه به فیلم مورد علاقه شان نگاه کنند.

فرق سلطان سلیمان و خرم سلطان واقعی با انچه در فیلم ساخته اند+عکس واقعی 1



درباره حریم سلطان
حریم سلطان (به ترکی استانبولی: Muhteşem Yüzyıl؛ به معنای سدهء باشکوه) نام پرهزینه ترین سریال تاریخ ترکیه است. فصل اول این سریال از شبکهء تلویزیونی شو تی‌وی و فصل دوم آن از شبکهء استار تی‌وی پخش شد. شبکهء جم تی‌وی این سریال را با دوبلهء فارسی و با نام «حریم سلطان» پخش می‌کند. داستان سریال بر پایهء زندگی سلطان سلیمان قانونی،مشهورترین سلطان امپراتوری عثمانی و خرم سلطان (روکسلانا)،کنیز و برده‌ای که ملکه شد،نوشته شده‌است.(2)


نام اصلی سریال (سدهء باشکوه) به دوران سلطنت سلطان سلیمان قانونی اشاره دارد و این مجموعهء تلویزیونی، توطئه‌ها و دسیسه‌هایی که در حرمسرا و دربار او اتفاق می افتد را به تصویر می‌کشد. کلیت حوادث سریال، طبق واقعیت است اما جزئیات آن اغلب ساخته ذهن نویسنده است.
سلطان سلیمان در 26 سالگی بر تخت سلطنت نشست. او در پی آن بود که امپراتوری عثمانی را قدرتمندتر و گسترده‌تر از امپراتوری اسکندر مقدونی سازد و به آن وجهه‌ای شکست‌ناپذیر بخشد. در تمام مدت 46 سال سلطنتش، سلیمان به عنوان مقتدرترین سلحشور و فرمانروای شرق و غرب شناخته می‌شد. در سال 1520، سلیمان در حال شکار بود که از مرگ پدر خبردار شد و بدین ترتیب امپراتوری عثمانی صاحب سلطانی جدید می‌گشت. سلیمان همسرش، ماه‌دوران و پسرش، شاهزاده مصطفی را در کاخ مانیسا ترک گفت و به همراه یار و همدم نزدیکش، ابراهیم پار***ی رهسپار کاخ توپقاپی شد. سلیمان بدون آنکه خود بداند در مسیری قدم گذاشته بود که در نهایت، اوج شکوه و عظمت امپراتوری عثمانی را در پی داشت.
در حالیکه آن دو در راه کاخ توپقاپی بودند، یک کشتی متعلق به دولت عثمانی از کریمه در قسطنطنیه پهلو گرفته بود و بردگان مسیحی به‌اسارت‌گرفته‌شده را به کاخ عثمانی اهدا می‌کرد. یکی از بردگان که الکساندرا لا روسا نام داشت، دختر یک کشیش ارتودوکس اهل اوکراین بود که قتل پدر، مادر و نامزدش به هنگام یورش تاتارها را به چشم خود دیده بود. این دختر جوان به کاخ عثمانی فروخته شد، و بعدها نام خرم را اختیار کرد و توانست سلیمان را شیفتهء خود کند تا اینکه به ازدواج او در بیاید. خرم برای سلطان پسر به دنیا ‌آورد و از طریق خونریزی و دسیسه‌چینی در کنار سلیمان بر امپراتوری عثمانی حکمرانی کرد. عشق شدید سلیمان به خرم باعث می‌شود که راه‌ها برای اعمال نفوذ خرم بر دربار باز باشد.


تحلیل محتوای کلی از حریم سلطان
آنچه مشخص است اینکه تحلیل محتوای یک فیلم یا مجموعه تلویزیونی به مجالی مفصل و بحثی طولانی، نیازمند است. آنچه مهم است اشاره به این مطلب است که این فیلم هم همچون سایر فیلم های پرهزینه ای که در سرتاسر دنیا ساخته می شوند، نمی تواند فیلمی صرفا سرگرم کننده برای پرکردن فراغت مردم باشد. که این موضوع قبلا نیز گفته شده که اصولا در دنیای ارتباطات، هر ابزاری در راستای دستیابی به هدفی مشخص عمل می کند و ابزار اطلاعاتی و ارتباطی، به دنبال بیان اهداف و پیامهای مورد نظر خود به جهانیان می باشند. در چنین شرایطی هر کس با ایده و ابزاری خاص در حیطه وسیع ارتباطات، به دنبال انتقال مفاهیم مورد نظر خود می باشد.
اکنون زمانی است که اوضاع جهان به لحاظ اقتصادی و سیاسی با بحرانها و مشکلات بسیاری روبروست. در این میان کشوری همچون ترکیه نیز در مناسبات سیاسی به دنبال کسب جایگاهی محکم و مقتدر برای خویش است و برای دستیابی به این هدف تلاش می کند و داعیه هایی در سر دارد. جالب است که در این شرایط سریال تاریخی حریم سلطان پخش می شود که محور این داستان بر اساس سلطنت عثمانی و شکوفایی این پادشاهی، قرار دارد.
شاید برای مخاطبان ایرانی این شبکه جالب باشد که بدانند شخصیت هایی که در این سریال، ممکن است برایشان محبوبیت داشته باشند، کسانی هستند که پیشینه جنایت در قبال ایرانیان را در پرونده خود دارند.

فرق سلطان سلیمان و خرم سلطان واقعی با انچه در فیلم ساخته اند+عکس واقعی 1




در باره خرم سلطان

خرم سلطان به نام های گل بهار –روکسلانا- الکساندرا - آناستازیا – لیسوفسکا مشهور بوده است و البته بیش از همه الکساندرا و خرم
زاده ۱۵۰۶ در روهاتین، پادشاهی لهستان درگذشت ۱۵ آوریل ۱۵۵۸ (۵۲ سال)
سرای توپقاپی در قسطنطنیه ( استانبول)
آرامگاه: مسجد سلیمانیه، استانبول
مذهب: در ابتدا در کلیسای ارتدوکس شرقی غسل تعمید داده شد ولی بعداً به اسلام گروید.
همسر: سلیمان اول
فرزندان: سلیم دوم، مهرماه، جهانگیر، بایزید، و محمد






آرامگاه خرم سلطان در مسجد سلیمانیه نزدیک قبر سلطان سلیمان





مسجد سلیمانیه



خرم سلطان با اعمال نفوذ، پسرش سلیم را بر تخت حکومت نشاند. همچنین خرم سلطان به عنوان مشاور سلطان در امور کشوری
عمل می‌نمود و احتمالاً بر امور خارجی و سیاست‌های بین‌المللی امپراتوری عثمانی نیز اعمال نفوذ می‌کرد. دو نامه‌ای که خرم به سیگیسموند دوم اوگوستوس، پادشاه لهستان نوشته بود، هم‌اکنون نیز موجودند و در طول حیات او، روابط امپراتوری عثمانی با دولت لهستان صلح‌آمیز بود. برخی از مورخین اعتقاد دارند که خرم سلطان با استفاده از قدرت سلطان سلیمان، حمله‌های مکرر تاتارهای کریمه به زادگاهش که برای گرفتن برده انجام می‌گرفت را کنترل کرده بود.


فرق سلطان سلیمان و خرم سلطان واقعی با انچه در فیلم ساخته اند+عکس واقعی 1
فرق سلطان سلیمان و خرم سلطان واقعی با انچه در فیلم ساخته اند+عکس واقعی 1
فرق سلطان سلیمان و خرم سلطان واقعی با انچه در فیلم ساخته اند+عکس واقعی 1













در کنار دخالت‌ها و دسیسه‌های سیاسی‌اش، خرم‌ سلطان در انجام امور خیریه نیز دستی داشت و احتمالاً ایفای این نقش را به تقلید از زبیده همسر هارون‌الرشید انجام می‌داد. ساختن مسجد، دو مدرسهٔ قرآنی، فواره، و بیمارستان زنان در نزدیکی بازار برده‌فروشی قسطنطنیه از جمله اقدامات خیریهٔ او به حساب می‌آیند. او دستور داد تا در نزدیکی مسجد ایاصوفیه، حمامی بنا کنند تا عبادت‌کنندگان بتوانند از آن استفاده کنند؛ حمامی که امروزه حمام خاصگی خرم سلطان نام دارد. در سال ۱۵۵۲ در بیت‌المقدس، امارت خاصگی سلطان را بنا کرد تا در میان فقرا و نیازمندان غذای رایگان توزیع کند. وی باعث ان شد که دولت عثمانی به ایران حمله کند همچنین برخی از کارهای قلاب‌دوزی او (یا حداقل قلاب‌دوزی‌های که به سرپرستی او انجام گرفته بود) تاکنون باقی‌مانده‌اند؛ از جمله قلاب‌دوزی‌هایی که در سال ۱۵۴۷ و ۱۵۴۹ به ترتیب به شاه تهماسب و سیگیسموند دوم اوگوستوس اهدا شد


الکساندرا یا خرم سلطان، در ۱۵ آوریل ۱۵۵۸ درگذشت و در توربه‌ای (آرامگاه گنبدی‌شکل) زینت‌شده با نفیس‌ترین کاشی‌های ایزنیک که طرحی از باغ‌های بهشت بر روی آن‌ها نقش بسته‌است دفن شد. آرامگاه او در نزدیکی آرامگاه مجزا و حزن‌انگیزتر سلطان سلیمان، در مسجد سلیمانیه قرار دارد.
فرق سلطان سلیمان و خرم سلطان واقعی با انچه در فیلم ساخته اند+عکس واقعی 1
 سپاس شده توسط ***romina*** ، عشق سلنا ، شا یا ن ، gisoo.6 ، *Nafas* ، eli2020 ، محمد مهدی جان ، RєƖαx gнσѕт ، +sara+ ، فانتا ، zeydS ، *Armila* ، ^Aytin^ ، setayeshs2 ، YASI007 ، mk off ، ✿♥нα৳є ...ℓσνє✿♥ ، پسر ایزانی2 ، Łost Đλtλ ، Amir BF ، mahdi f.m ، امیر539 ، Vampire leito ، Apathetic ، Mr.Unnamed ، لاراجون ، ḲℑℳℐÅ ، p@ria ، نفس هستم ، تیلور خوشگله ، manoella ، ✿viℴℓℯt ، shining ، Meteorite ، ~Mahnaz~ ، امیرحسین محدث ، پرنیان81 ، دختری تنها درباران ، سمیرا ناناز ، ღSηow Princessღ ، leba3ekhaki ، pink lady ، الکسا ، Ƥαяℓσนʂ ϱiяℓ ، ⍩ᴏɴᴇ ʙᴏʏ⍩ ، šhεïdα ، bahare_021 ، fatiiiiiii ، selenax90 ، LOVE KING ، سایه 72 ، گل پری ، saba75 ، mehrasa2012 ، zahra! ، ~JaSmIn~ ، tanha naro ، ×ارسلان × ، "SoLmAz RaD" ، ωøŁƒ ، عاطفه جون ، T A R A ، HEART♥DEVIL ، All out of love ، FA_rzaneh ، FARID.SHOMPET ، APOLLO ، سورنا فاول ، *mehrzad* ، D-: ، Hanie* ، عاشق دیونه ، fl91 ، عاطفه70 ، کیان444 ، sors ، مهدی خطر
آگهی
#2
ﺍﮔﺮﭼﻪ ﺗﺤﺮﯾﻔﻬﺎﯼ ﺗﺎﺭﯾﺨﯽ ﺳﺮﯾﺎﻝ ﺣﺮﯾﻢ ﺳﻠﻄﺎﻥ ، ﺧﻨﺪﻩ ﺁﻭﺭﺗﺮ ﺍﺯ ﺁﻥ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻣﺤﮏ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺯﺩﻩ ﺷﻮﻧﺪ اما واقعا توهین بزرگیه به شعور ملت!!
اما خجالت اور تر از اون کار شبکه های به اصتلاح پارسیه!!ﮐﻪ ﺑﺎ ﻓﺮﯾﺐ ﻫﺮ ﭼﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﺗﺮ ﻧﺎﻡ ﻃﻬﻤﺎﺳﺐ ﺭﺍ ﺑﻪ ﮊﻭﺯﻑ ! ﺗﺒﺮﯾﺰ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺗﺎﺑﻮﺳﮑﺎ ! ﻭ ﻓﯿﺮﻭﺯﻩ ﺳﻮﮔﻠﯽ
ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺳﻠﻄﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﺎ ﻧﺸﺎﻥ ﺷﯿﺮ ﻭ ﺧﻮﺭﺷﯿﺪ ﺧﺎﻧﺪﺍﻥ ﺻﻔﻮﯼ ، ﺍﺯ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﮊﻭﺯﻑ ﺑﻪ ﺧﻮﺭﺩ ﻣﺮﺩﻡ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﻧﺪ ﺗﺎ ﻣﺮﺩﻡ ، ﻧﺎﺁﮔﺎﻫﺎﻧﻪ ، ﺑﺎ ﻟﺬﺕ ﻫﺮﭼﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ، ﺍﺯ ﺗﻤﺎﺷﺎﯼ ﺗﺼﺮﻑ ﺗﺒﺮﯾﺰ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﻋﺜﻤﺎﻧﯿﺎﻥ ﺁﺩﻣﺨﻮﺍﺭ لذت ببرن!وتاسف بار تر از ان مردمیه که قهرمانشون خرم سلطانه!
    
    فرق سلطان سلیمان و خرم سلطان واقعی با انچه در فیلم ساخته اند+عکس واقعی 1
#3
پس همون بهتركه كلاهمه چيو عوض كردن!
#4
فیلمه دیگه برای چذاب شدن فیلم هر کار بگی می کنن
#5
خیلی پستن ما هم مثل داغونا میشینیم این چرت و پرتا رو نگاه میکنیم
بخراگه راضی نبودی، پس بده و پولت رو بگیر(گارانتی مرجوع داریم)

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.5040.ir/fanta


اینم وبلاگمه سربزنید و نظر بدید خوشحال میشمHeartHeart
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://sabzgozar.blogfa.com
#6
اون جا لباساشون بقه هست بعد باز دو سه تا عکس گذاشتید که تکذیبشون میکنه لباس قرمط خرم یا عکسش باسلطانTongue
سلام تازه وارد اینجا شدم



امیدوارم دوست های خوبی پیدا کنم :498:
آگهی
#7
کلا خرم سلطان آدم نجسی بوده از بد فرا تر بوده
.
.
.
.
.
.
.
اما درباره ی وقایع تاریخی فکر می کنم اتفاقیه که در طول تاریخ افتاده و نیازی هم به پنهان کردنش نیست و فکر هم نمی کنم که علتی واسه ناراحتی مردم ایران داشته باشه.
#8
خرم بدجنس بوده و تو فیلمم همین شخصیتو داره گر چه چون اونا ترکن کهترکا قبلا همون عثمانی می گفتنشون اینجا خوب نشون دادن ولی نمیدونید که چه آدمای وحشی و خونریزی بودم!!!!!!!!!!!!!!!!!!HeartHeartHeartHeartAngry
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فرق سلطان سلیمان و خرم سلطان واقعی با انچه در فیلم ساخته اند+عکس واقعی 1
#9
کلا همه ی فیلمای ترکی چرتن!!!!
چقدر سوتی و دروغ داره!!!
البته معلوم هم بود!!!!Dodgy
فرق سلطان سلیمان و خرم سلطان واقعی با انچه در فیلم ساخته اند+عکس واقعی 1
#10
خب برای جذابیت فیلم باید یک چیزایی رو تغییر میدادن


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  علی پوراحمد با فیلم علمی تخیلی دروازه فراموشی در هالیوود + تصاویر فیلم Oblivion Gatew
  فیلم تقدیر شده جشنواره ونیز راهی جشنواره جهانی فیلم فجر شد
  بازیگر فیلم‌های Wolverine و 47 Ronin در فیلم Bullet Train با برد پیت هم‌ بازی می‌شود
  ۱۰ فیلمی که هرگز باور نمی‌کنید بر اساس داستان‌ها و اتفاقات واقعی ساخته شده‌اند!!
Thumbs Up | بهترین فیلم‌هایی که درباره فرار از زندان ساخته شده‌اند |
  فصل هفتم برنامه خندوانه ساخته می‌شود
  فیلم Another Round با بازی مدس میکلسن جایزه بهترین فیلم جشنواره ‌BFI را برنده شد
  فصل جدید سریال Dexter ساخته خواهد شد
  حقوق گل گدوت در فیلم WW84 معادل ۳۳ برابر حقوق او در فیلم Wonder Woman است
  فیلم Furiosa به کارگردانی جرج میلر و با بازی آنیا تیلور-جوی ساخته خواهد شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان