امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ِMICRO X

#1
رویارویی با microX




اگر بخواهیم محصول microX را بطور خلاصه معرفی کنیم، بهترین توصیفی که میتوان از آن نمود سینتسایزری جمع و جور، قابل حمل به همراه صداهای قدرتمند و کنترل پیشرفته میباشد. این محصول سازگاری کامل با برنامه های آهنگسازی کامپیوتری را نیز دارد.
مشخصات فنی

[تصویر: microX_633643271663347404.gif]


چنانچه ایده موسیقی خاصی را در ذهن می پرورانید، آنچه که برای به تحقق رساندن آن نیاز دارید، صدای مناسب و خوب است. این همان چیزی است که این دستگاه به کمک تکنولوژی AI که برای تولید صداها در دستگاههای قدرتمندی همچون TRITON استفاده میشود، بهره گرفته است. به دلیل کوچک بودن دستگاه و در عین حال امکانات بی نظیر، قابلیت حمل آسان به هر مکان را در اختیار کاربر خود قرار میدهد و باعث میگردد تا بتوان از آن در کارهای مختلفی بطور سیار استفاده نمود. این دستگاه به واسطه همین مشخصات ذکر شده، سیستمی مناسب جهت استفاده در آهنگسازی و برای حمل آسان به استودیو های صدا برداری را شامل میشود. وجود گستره عظیمی از انواع صداها سبب میگردد تا در هر نوع ژانر از موسیقی قابل بهره برداری باشد.

صداهای با کیفیت بالا، استفاده از تکنولوژی AIموجود بر روی دستگاه TRITON وجود 64 مگابایت حافظه داخلی که صداهای دستگاه بر روی آنها ذخیره گردیده است. وجود بیش از 640 برنامه متفاوت و گوناگون جهت اجرای ژانر های مختلف موسیقی قابلیت ترکیب 8 صدا با یکدیگر و تشکیل Combination– دارای 384 Combinationاز پیش تعریف شده .

قابلیت استفاده 4 افکت بطور همزمان بر روی صداها – افکت های مختلف از شبیه سازی صداهای دیگر گرفته تا انواع تغییرات صوتی قابلیت تفکیک صدای خروجی در چهار کانال مجزا، جهت استفاده بهینه از صدا و حتی استفاده از افکتهای جانبی در کنار دستگاه قابلیت استفاده در نرم افزارهای DAW و دسترسی سریع به مجموعه گروه 16 قسمتی صداها آرپژیاتور قدرتمند با پولیفونی مضاعف قابلیت اتصال به کامپیوتر از طریق پورت USB قابلیت ویرایش صداها از طریق نرم افزار های DAW توسط کامپیوتر مجموعه ای از صدها صدای عالی قسمت تولید کننده صوت در این دستگاه بر مبنای تکنولوژی HI که در دستگاه TRITON بکار رفته، وظیفه پردازش صدا را انجام میدهد. به کمک این تکنولوژی و با بهره گیری از صدها شکل موج PCM در انواع دسته های مختلف صوتی، توسط این دستگاه میتوان صداهای بسیار متنوعی را، از موسیقی های سبک Dance گرفته تا انواع سبکهای محلی اجرا نمود افکت ها از قسمتهای مهم یک دستگاه سینتسایزر به شمار میایند. این محصول توانایی بهره گیری از 4 افکت همزمان را دارا است. یک افکت در حالت Insert ، دو افکت در حالت Master و یک اکولایزر نهایی بر روی صدای تولید شده قابل اعمال میباشد. شما میتوانید هر یک از 89 نوع مختلف افکت را جهت استفاده انتخاب نموده و پارامتر های آنها را به دلخواه خود تغییر دهید و در نهایت بر روی صدای مورد نظر از آن استفاده نمایید.

برای استفاده از این دستگاه، 640 برنامه صدایی به صورت پیش فرض قرار داده شده است که همگی آنها به دقت برنامه ریزی و آماده شده اند. علاوه بر آن به کمک قابلیت Combination این دستگاه شما میتوانید تا 8 برنامه متفاوت از این 640 صدا را باهم ترکیب نموده و در آن واحد با آن بنوازید. صداهای Combination به مراتب قدرتمند تر از صداهای تنها میباشند و قابلیت های بی نظیری را در اجرا در اختیار نوازنده قرار میدهند. در کنار صداهای معمولی دستگاه که قبلا ذکر شد، 384 صدای Combination نیز به صورت از پیش تعریف شده روی دستگاه وجود دارد.سینتسایزر موسیقی با کاربردی آسان این مسئله که یک سینتسایزر قدرتمند دارای تعداد زیادی صدا باشد، به اندازه کاربری آسان آن اهمیت ندارد. آنچه که مهم است این است که سهولت دسترسی به این همه صدا به چه شکلی امکان پذیر میباشد. نحوه دسترسی به صداها در این دستگاه طوری طراحی گردیده تا بتوان درست مانند یک Workstation به راحتی صدا ها را در رده های مجموعه ای مختلف جستجو نموده و سپس با انتخاب آنها از آن استفاده نمود. راحتی جستجو جهت پیدا کردن این صداها موجب دسترسی هرچه آسانتر و سریعتر به صدای مورد نظر میگردد.

توانایی های کنترلی عالی به ظاهر کوچک گول زننده این دستگاه نگاه نکنید – نه تنها صداهای بسیار عالی این دستگاه، بلکه توانایی های بی نظیر آن در مجموعه ای کوچک باعث میگردد تا این محصول به عنوان یک دستگاه قدرتمند استودیو یی، درست همانند دستگاههای سینتسایزر های بزرگ تبدیل شود.

به علاوه امکانات مذکور، در هنگامیکه با محدودیت مکان از نظر فضا مواجه هستیم، وجود کیبورد 25 کلیده دارای قابلیت velocity ، در کنار یک جوی استیک چهار جهته، قابلیت کنترلی مختلف را در آن واحد به نوازنده خواهد داد.با استفاده از 4 ولوم کنترلی میتوان در نرم افزار های DAW تا 12 پارامتر را برنامه ریزی و مقدار دهی نمود. 64 مدل تنظیم به صورت پیش فرض جهت کنترل نرم افزارهای DAW بر روی این دستگاه موجود میباشد که میتوانید بطور مستقیم از آنها در کارهای خود بهره بگیرید.

توسط نرم افزار موجود بر روی دستگاه، میتوان صداهای دستگاه را به راحتی توسط کامپیوتر برنامه ریزی نمود. از این نرم افزار هم به شکل یک ویرایش گر مستقل و هم به شکل Plug-in در نرم افزارهای DAW میتوان استفاده نمود.

پولیفونی مضاعف آرپژیاتور - تولید موسیقی های خلاقانه تر به کمک توانایی پولیفونی مضاعف یا همان تعداد همزمانی نتهایی که در آن واحد به گوش میرسند، که اکنون به دوبرابر مقدار افزایش پیدا کرده است، میتوان موسیقی های جذاب تر و خلاقانه تر بوجود آورد. دستگاه microX به صورت از پیش آماده دارای 251 الگوی مختلف در زمینه جمله های آرپژی میباشد. به کمک این حجم از اطلاعات موجود میتوان همه گونه موسیقی را در انواع و اقسام ژانرهای آرپژ بوجود آورد. همچنین میتوان الگوهای خاص خود را آماده کرده و در هریک از خانه های حافظه داخلی دستگاه ذخیره نمود.

تنظیمات حرفه ای توسط خروجی های مجزا در کنار دو خروجی استاندارد که بر روی همه دستگاه ها موجود است، دو خروجی دیگر نیز روی این دستگاه وجود دارد که میتوان آنها را برای اهداف خاصی تنظیم نمود. این تنظیم به صورت مستقل صورت میپذیرد و آزادانه به کاربر قابلیت انتخاب نوع خروجی را خواهد داد. به عنوان مثال میتوان قسمتی از یک صدای Combination را بطور جداگانه به خروجی ضبط صدا فرستاد و یا اینکه صدای خاصی را بطور مجزا از میان یک افکت جانبی عبور داد. مزیت کوچک بودن مزیت کوچکی و جمع و جور بودن دستگاه باعث میگردد تا در جاهای بسیاری بتوان از این دستگاه استفاده کرد. چنانچه با محدودیت جا مواجه شویم، microX گزینه بسیار مناسبی به نسبت بقیه دستگاهها میباشد. بعلاوه وجود محفظه پلاستیکی قابل حمل برای این دستگاه امکان حمل و نقل آسان را برای آن فراهم میسازد.
پاسخ
 سپاس شده توسط poya ، ~SoLTaN~ ، cute flower
آگهی
#2
شما که میدونی تایپیک باید فارسی باشهBig GrinBig Grin
پاسخ
#3
مگه من تركي زدم ....
پاسخ
 سپاس شده توسط ~SoLTaN~ ، poya
#4
naaaaaaa ingilisi zadi
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان