امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فشين پيرواني: تجـربـه‌ي دنـيـزلي بـرگ بـرنـده داربـي بود مهدوي‌كيا تعويض طلايي پرسپول

#1
فشين پيرواني: تجـربـه‌ي دنـيـزلي بـرگ بـرنـده داربـي بود مهدوي‌كيا تعويض طلايي پرسپوليس بود از كار مظلومي خيلي ناراحت شدم

فشين پيرواني: تجـربـه‌ي دنـيـزلي بـرگ بـرنـده داربـي بود مهدوي‌كيا تعويض طلايي پرسپول 1

افشين پيرواني:
تجـربـه‌ي دنـيـزلي بـرگ بـرنـده داربـي بود
مهدوي‌كيا تعويض طلايي پرسپوليس بود
از كار مظلومي خيلي ناراحت شدم

بازيكن دهه 70 پرسپوليس مي‌گويد تجربه دنيزلي مهم‌ترين عامل پيروزي سرخ‌پوشان در داربي 74 بود.

افشين پيرواني گفت‌درباره داربي 74 و پيروزي پرسپوليس در اين بازي اظهار كرد: بازي متعادلي بود، پرسپوليس در ابتدا بهتر از استقلال كار كرد اما نتوانست از موقعيت‌هايي كه داشت استفاده كند، در مقابل استقلالي‌ها از تك موقعيت‌هايشان بهترين بهره را بردند.

وي ادامه داد: من پيش از بازي هم گفته بودم كه برگ برنده پرسپوليس در اين بازي تجربه دنيزلي است كه پس از سال‌ها حضور در سطح اول فوتبال جهان مي‌تواند گره بازي‌هاي پرسپوليس را باز كند كه همين طور هم شد و تعويض‌هاي دنيزلي نتيجه بازي را عوض كرد.

پيرواني درباره اين موضوع كه آيا برد پرسپوليس شبيه به يك معجزه بود، گفت: خير، به نظر من از اين اتفاق‌ها در فوتبال زياد مي‌افتد، مگر خود ما در بازي ايران- استراليا چنين كار بزرگي نكرديم؟ فكر مي‌كنم پيروزي پرسپوليس چيزي شبيه به برد ايران مقابل استراليا بود. در فوتبال ممكن است هر اتفاقي بيفتد و نمي‌شود گفت پيروزي پرسپوليس يك معجزه بود.

وي افزود: به هر حال شرايط پرسپوليس نسبت به نيم فصل اول خيلي بهتر شده، مشكلات مالي تيم برطرف شده، تماشاگران و بازيكنان دنيزلي را قبول دارند و هواداران تا لحظات پاياني بازي از تيم خود حمايت مي‌كنند، اين‌ها مسائلي است كه در زمان مربي‌گري استيلي كمتر وجود داشت.

بازيكن دهه 70 پرسپوليس و تيم ملي با انتقاد از حركات پرويز مظلومي پس از گل دوم استقلال گفت: من در بازي ديشب از يك موضوع خيلي ناراحت شدم، اينكه مظلومي بعد از گل دوم استقلال براي تماشاگران اين تيم دست مي‌زد. مظلومي كه نتيجه بردن در داربي را داشته نمي‌دانم چرا ديشب اينطور خوشحالي كرد، من به عنوان يك پرسپوليسي از كار او خيلي ناراحت شدم.

وي درباره تعويض‌هاي دنيزلي در اين بازي گفت: مهدوي‌كيا تعويض طلايي پرسپوليس بود كه با آمدنش به زمين باعث شد پرسپوليس حملات زيادي از جناح راست انجام دهد، البته ايمون زايد هم بسيار عالي بود، اينكه مي‌گويند مدافعان استقلال از او شناخت نداشتند بحث قابل قبولي نيست، مگر مدافعان دنيا كه مسي را مي‌شناسند مي‌توانند او را مهار كنند؟ به هر حال قرار بود كه يك چنين اتفاقي بيفتد و پرسپوليس بازي 2 بر صفر باخته را ببرد. من خودم در 19 داربي براي پرسپوليس بازي كرده‌ام و واقعا زدن سه گل در 10 دقيقه آن هم با يك بازيكن كمتر كار بسيار بزرگي بود. ديشب پرسپوليسي‌ها غيرممكن را ممكن كردند و باعث خوشحالي ما شدند.

افشين پيرواني با بيان اينكه پرسپوليس مي‌تواند در ادامه ليگ به كسب سهميه آسيا اميدوار باشد، گفت: قهرماني در اين فصل كمي براي پرسپوليس سخت شده اما همين كه استقلال را بردند شيريني خاصي در دل هواداران ايجاد شده است. با اين حال فكر مي‌كنم اگر همين روندي كه تاكنون داشته‌اند را ادامه داده و به گل زدن در دقايق پاياني بازي‌ها مثل بازي استقلال و مس سرچشمه ادامه دهند مي‌توانند سهميه حضور در ليگ قهرمانان آسيا را كسب كنند به ويژه اينكه هواداران هم با اين برد با تيم آشتي كرده‌اند.
در دلم حس غریبی ست که یک مرغ مهاجر دارد

و چه اندوه عجیبی ست که در خلوت دل

یاد یک دوست نباشد که تو را غرق تماشا سازد
پاسخ
 سپاس شده توسط SABER ، ps3000 ، j0oj0o ، wwearshia
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مهدوي کيا تماشاگر جدال رئال و ليورپول (عکس)
  سردرگمي مثلث طلايي بارسا (کارتون)
  سردرگمي مثلث طلايي بارسا
  لحظه تعويض پيام صادقيان (عکس)
  پيرمرد طلايي در آغوش هسلر (عکس)
  علت خداحافظي مهدوي کيا از تيم ملي
  مهدوي: هنوز خستگي از تن‌مان بيرون نرفته است
  واليبال ايران طلايي شد
  پيرواني: نتيجه گرفتن دور از عدالت خدا بود
  کمالوند: بايرامي را با هيچ بازيکني تعويض نمي‌کنم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان