امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امتیازات: 3.67
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نقد بازی FIFA 14

#1
همانند سال گذشته، نمی توان درباره FIFA 14 مطلب نوشت، اما آن را با نسخه قبلی اش مقایسه نکرد. قابلیت های جدیدی به نام های Pro Shot ،Teammate Intelligence و Variable Dribble Touches به بازی اضافه شده اند که تغییرات بسیار بزرگی را در این سری ایجاد خواهند کرد. از این رو، به نظر می رسد که FIFA 14 بزرگترین تغییرات را نسبت به نسخه قبلی در خودش قرار داده باشد. EA امیدوار است که بتواند با این روند، همچنان FIFA را موفق ترین فوتبال این نسل نگه دارد. آقای نیک چنون (Nick Channon) تهیه کننده این بازی می گوید: "هدف اصلی در FIFA 14 این است که بازیکنان بتوانند گل های بسیار خوبی بزنند و این موضوع تنها مربط به شوت کردن نمی شود.
نقد بازی FIFA 14 1
بلکه بازی به شکلی ساخته شده که شما فرصت بهتری برای شوت کردن و گل زدن پیدا کنید. در بازی های قبلی، زمانی که می خواستید در بین مدافعان فضای خوبی پیدا کنید، باید زیاد عقب و جلو می رفتید که این کار کمی تکراری می شد و سرانجام بازیکنان می توانستند گل های نه چندان خوبی بزنند. این چیزی است که ما می خواستیم در این بازی تغییر دهیم." در FIFA 13 ما با First Touch روبرو شدیم و اکنون این قابلیت به سیستم دریبل های بازی نیز منتقل شده است. در این نسخه، توپ به شکل خودکار در زمان دویدن به پای بازیکنان نمی چسبد و کنترل توپ به مهارت های فردی بازیکن نیز بستگی دارد.
نقد بازی FIFA 14 1
به طور مثال، بازیکنانی مانند مسی (Messi) و بیل (Bale) در این قسمت بسیار خوب هستند و این در حالیست که این کار برای بازیکنان دیگر کمی سخت تر می شود. این قابلیت باعث می شود تا اگر مهاجم قوی ای داشته باشید، موقعیت های بسیار خوبی در بین دفاع تیم حریف پیدا کنید و گل بزنید. در کنار این موضوع، بازی قسمت جدیدی به نام Sprint Dribble Turns را در خودش قرار داده که باعث می شود بازیکنان آزادی بیشتری در مانور دادن در هر جهتی داشته باشند. اگر این دو امکان تازه را با هم ترکیب کنند، EA به خوبی توانسته یکی از مشکلات نسخه قبلی را برطرف کند و بازیکنان می توانند با سرعت بیشتری بازی کنند.
نقد بازی FIFA 14 1
چنون می گوید: "اکنون شما در زمان دریبل، حرفی برای گفتن دارید. همچنین می توانید در یک خط با سرعت بیشتری بدوید. اکنون شما با تغییر مسیر توپ، بازیکن حریف را دریبل می کنید و پس از آن می توانید با دویدن سریع موقعیت بهتری خلق کنید. ما این فرصت را به بازیکنان داده ایم که زمان دریبل فکر کنند." در کنار Sprinting جدید، مشاهده می کنیم که سیستمی دیگر به نام Protect the Ball در بازی وجود دارد. با این قابلیت بازیکنان با فشار دادن LT (در نسخه Xbox 360) مانع رسیدن مدافع به توپ می شوند و سدی در برابر او ایجاد می کنند. همچنین با دکمه RT نیز می توانید این قابلیت را غیر فعال کنید. با هر میزان سرعتی، می توانید از قابلیت Protect the Ball استفاده کنید و برای خود موقعیت بهتری برای فرار کردن به وجود بیاورید.

چنون این سیستم های جدید را با بازی های رانندگی مقایسه می کند و می گوید: "در بازی های رانندگی شما با RT‌ گاز می دهید و با LT ترمز می کنید. در بازی ما نیز شما با RT می دوید و با LT از توپ محافظت می کنید." در FIFA 13 با قابلیتی به نام Attacking Intelligence آشنا شدیم که روی هوش مصنوعی دفاعی بازیکنان نیز تأثیرگذار بود و به بازیکنان در زمان حمله و دفاع کمک زیادی می کرد. اکنون EA ‌قصد دارد که چنین تغییری را در میانه میدان نیز به وجود بیاورد. در حالیکه شما می توانید به شکلی باهوش تر و همانند یک روح حمله کنید و در فضاهای مختلف قرار بگیرید. هم تیمی های شما نیز می توانند متوجه موقعیت های به وجود آمده بشوند و در حالت بهتری قرار بگیرند تا پشتیبانی بهتری از شما صورت بگیرد.

هم تیمی ها در FIFA 14 موقعیت ها را زیر نظر می گیرند تا بتوانند تأثیر بهتری در زمان حمله داشته باشند. آقای چنون قول داد که دیگر از هوش مصنوعی ضعیف در زمان دفاع، خبری نیست. او می گوید: "هوش مصنوعی هم تیمی ها به شکل دراماتیکی تغییر کرده و حس بهتری در بازی ایجاد کرده است. سیستم دفاع در FIFA 13 باعث از دست رفتن موقعیت ها می شد. یک فاصله بزرگ میان مهاجمان و مدافعان در آن نسخه وجود داشت و اکنون این فاصله با بهبود سیستم خط میانه و دفاع بسیار بهتر شده است. ما کاری کردیم که مدافعان واقعاً خوب عمل می کنند و این موضوع یعنی شما می توانید به دفعات بیشتری در نبردهای میانه میدان موفق شوید." EA می گوید که اضافه شدن چنین قابلیت هایی باعث سخت تر شدن بازی نشده و هیجان و لذت آن را زیادتر کرده است. آن ها می خواهند که بازیکنان در FIFA 14 بتوانند تفاوت را به خوبی احساس و هیجان بهتری از یک فوتبال را تجربه کنند.
پاسخ
 سپاس شده توسط تراختور ، ţђę ɱąŋ wђǫ şǫɭd ţђę wǫŗɭd
آگهی
#2
pes بهتره به نظر من من اونو میگیرمUndecided
پاسخ
#3
be nazare man ta sale 2013 pes behtar bood ama alan fifa14 aali shode makhsosan shot hash
نقد بازی FIFA 14 1
پاسخ
#4
فیفا سروره
The blood runs free
The rain turns red
Give me the wine
You keep the bread
پاسخ
#5
فقط پي اس
نقد بازی FIFA 14 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معرفی چند بازی برای کنسول های بازی برای گیمر هایی مثل خودم+عکس
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  معرفی بهترین بازی های racing و ماشین بازی
  معرفی بازی های اندرویدی که قابلیت پشتیبانی از دسته بازی را دارند
  10 بازی که شما را به خاطر بازی کردن روی درجه سختی Easy آزار می دهند
  دانلود بازی FIFA 17 برای پلتفرم XBOXONE
  باحال ترین وال پیپر های بازی...همه ی این بازی ها توی جشنوارهgamescom هستن GA
  نقد بازی Worms 4: Mayhem (به همراه نکات مخفی در بازی)
  نقد بازی Homefront؛ نبرد شکست خورده یک بازی زیبا + عکس
  هیجان فوتبال | نقد و بررسی FIFA 15

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان