امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نگاهی نزدیکتر به تویوتا GT86

#1
نگاهی نزدیکتر به تویوتا GT86
تویوتا GT86 را باید یکی از متفاوت ترین خودروهایی دانست که تا به حال تویوتا تولید کرده است. خودرویی زیبا، کوپه و البته پرقدرت. اما GT86 یک خودروی شهری است و نباید انتظار عملکرد یک سوپر اسپرت را داشته باشید.
همانطوریکه می دانید، این خودرو طی همکاری تویوتا و سوبارو طراحی شده و می توان دقیقا همین خودرو را اما از کمپانی سوبارو نیز تهیه کرد. شاید تویوتا GT86 ما را به یاد سوپرا (Supra) بیاندازد، خودرویی که با طراحی منحصربفرد خود و توان تولیدی بسیار عالی، نامی برای خود دست و پا کرده بود.
اگر کاپوت GT86 را بالا بزنید، یک پیشرانه 2 لیتری می بینید که می تواند 197 اسب بخار را تولید کند و با گیربکس دستی، شتابی برابر 7.6 ثانیه دارد. تا به اینجای کار متوجه می شوید که می توانید شتاب خودروی خود را به رخ اکثر خودروهای موجود در خیابان بکشانید مانند آلفارومئو جولیتا و یا حتی مرسدس بنز کلاس C! البته در مورد دوم حواستان باشد که از نوع AMG نباشد چون در آن صورت شکست سختی را متحمل خواهید شد. خیالتان بابت مصرف سوخت هم راحت باشد چون تنها 7.1 لیتر در هر 100 کیلومتر می سوزاند (گیربکس خودکار) که می توان آن را جزو خودروهای کم مصرف دسته بندی کرد.
به داخل خودرو که نگاهی بیندازید، به غیر از طراحی زیبا و اسپرت، می توانید لیست بسیار مناسبی از امکانات را هم مشاهده کنید. صندلی های اسپرت، سیستم تهویه مطبوع جداگانه، کروز کنترل، پدال های آلومینیومی، Smart&Start Key، روکش چرمی فرمان، ترمز دستی و دسته دنده، سیستم صوتی Touch&Go به همراه نویگیشن و صفحه نمایش 6.1 اینچی و 6 بلندگو، آینه های جانبی به همراه گرمکن و تاشو برقی، کیسه هوای سرنشینان جلو، زانویی، پرده ای و جانبی تنها بخشی از لیست بلند امکانات این ژاپنی زیبا می باشند.
با وجود اینکه حرف های زیادی برای گفتن در مورد این خودرو است، اما در کل تویوتا GT86 خودرویی است که حداقل های لازم برای یک خودروی شهری اسپرت را دارد ولی نکته قابل تامل قیمت آن است. تویوتا GT86 در مدل پایه نزدیک به 25 هزار پوند قیمت دارد و با تجهیزات مختلف این قیمت می تواند به بیش از 26 هزار پوند هم برسد. اما اگر خیلی به برند تویوتا علاقه شدیدی ندارید، با همین قیمت می تواند ب ام و 320 جدید مدل ES را تهیه کنید که نه تنها شتاب GT86 را به شما می دهد، بلکه یکی از بهترین برندهای دنیا زیر پایتان است. اما به هر صورت مطئنا اگر تویوتا GT86 به به بازار داخل عرضه شود، می تواند علاقه مندان زیادی را به خود جذب کند.دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نگاهی نزدیکتر به تویوتا GT86 1
خبر از من داری؟

خبر از دلتنگی های من چطور؟

و آن پروانه های شادی که در نگاهم بودند

خبرش رسیده که مرده اند؟

هیچ سراغ دلم را میگیری؟

کسی خبر داده که آب رفته ام از خستگی؟

مچاله ام از دلتنگی؟

آه….. که هیچ کلاغی نساختیم میان هم

وجدانت راحت….

خبرهای من به تو نمیرسد
پاسخ
 سپاس شده توسط پرنسس یخی1
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  انتشار تصاویر و قیمت مدل جدید خودرو تویوتا کلاگر
  خودرو شاسی بلند تویوتا کلاگر 2021
  اولین تویوتا پاریس کراس ادونچر در راه است
  تویوتا یاریس هیبرید به عنوان خودرو سال 2021 اروپا انتخاب شد
  نگاهی به طراحی داخلی کیا K8
  لیست قیمت تویوتا راوفور!
  نسل جدید تویوتا لندکروز ۲۰۲۱
  راو4 پرایم 2021 معرفی شد/ شاسی بلند محبوب تویوتا و برچسب قیمتی که همچنان رقابتی است!
  تویوتا به علت تقلب در قیمت‌گذاری لکسوس جریمه شد
  چرا تویوتا به ایران نمی‌آید؟!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان