امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ب ام و سری 6 جدید

#1
ب ام و سری 6 جدید
شاید بتوان گفت یکی از بهترین مدل هایی که پرشیا خودرو موفق به اخذ جواز واردات آن شده است، ب ام سری 6 باشد. این خودرو، که طراحی خارجی آن توسط یک ایرانی به نام نادر فقیه زاده انجام شده، چنان زیبا، شکیل و عضلانی است که در بازارهای جهانی نیز چشم ها را مجذوب خود می کند چه برسد به بازار محدود و بسته داخل!پرشیا خودرو می تواند برای مدل های کوپه، کروک و گرن کوپه (Gran Coupe) و در مدل های 640i و 650i ثبت سفارش کند و همچنین نکته قابل توجه این است که مدل پرقدرت M6 نیز در این لیست دیده می شود.
اما زمانیکه به اعداد و ارقام این خودرو نگاهی بیندازید، متوجه می شوید که چرا ب ام و چنین اعتبار و محبوبیتی در بازارهای جهانی دارد. پیشرانه مدل 640i از نوع 6 سیلندر 24 سوپاپه به حجم 3 لیتر است که توانایی تولید 320 اسب بخار را دارد و این آلمانی وحشی را در 5.5 ثانیه به مرز 100 کیلومتر در ساعت می رساند. اما با چنین پیشرانه قدرتمندی، مصرف سوخت آن در شهر 10.9، در خارج از شهر 6.2 و به صورت ترکیبی 7.9 لیتر در هر 100 کیلومتر است و اینجاست که قدرت یک کمپانی در تکنولوژی ساخت یک موتور مشخص می شود. برای مثال پیشرانه یکی از خودروهای موجود در بازار (مدل 2013) با حجمی بیشتر (3.8 لیتر)، تنها 28 اسب بخار بیشتر تولید می کند (348 اسب بخار) و نه تنها در شتاب کندتر از سری 6 است (5.9 ثانیه) بلکه مصرف سوختی بسیار بیشتر (12.9 لیتر) نسبت به این آلمانی دارد. البته اصلا منظورمان هیوندای جنسیس کوپه نیست! ولی باید این را هم ذکر کرد که سری 6 بیش از 3 برابر جنسیس کوپه قیمت دارد.
قیمت ب ام و سری 6 جدید از ب ام و X6 xDrive50i بیشتر است یعنی در صورت ورود، قیمتی بیش از نیم میلیارد تومان را برای آن انتظار داشته باشید. با این قیمت شاید کمی شک و تردید به وجود آید چون در این رنج خودروهایی مانند پورشه نیز حضور دارند، اما قطعا ب ام و برای این رویارویی نیز فکری کرده است. با توجه به محبوبیت سری 6 در بازار داخل، باید منتظر ماند و دید که آیا مدل جدید این خودرو نیز می تواند موفقیت قبلی را تکرار کند یا خیر.دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ب ام و سری 6 جدید 1
خبر از من داری؟

خبر از دلتنگی های من چطور؟

و آن پروانه های شادی که در نگاهم بودند

خبرش رسیده که مرده اند؟

هیچ سراغ دلم را میگیری؟

کسی خبر داده که آب رفته ام از خستگی؟

مچاله ام از دلتنگی؟

آه….. که هیچ کلاغی نساختیم میان هم

وجدانت راحت….

خبرهای من به تو نمیرسد
پاسخ
 سپاس شده توسط پرنسس یخی1
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  کیت جدید تاپ کار برای پانامرای جدید
Lightbulb معرفی مدل جدید لوتوس سری جدید

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان