امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 3.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اور کت مجهز به GPS

#1
یک شرکت انگلیسی اولین اورکت مجهز به Gps را با هدف ردیابی آسان کودکان تولید کرد.
شرکت "بلید رانر رامفورد" در اسیکس انگلیس که لباس های یک شکل پلیس و سرویس های امنیتی را تولید می کند، به تازگی لباسی را عرضه کرده است که امکان موقعیت یابی کسی که آن را پوشیده در همه نقاط دنیا فراهم می کند.
براساس گزارش آسوشیدتدپرس، این لباس به قیمت ۲۵۰ پوند (درحدود ۳۶۰ یورو) عرضه می شود و والدین برای پشتیبانی سیستم ماهواره ای "جی پی اس" باید به صورت ماهانه ۱۵ یورو پرداخت کنند. این پرداخت از طریق اینترنت و با رمز ورودی که خریدار هنگام خرید این لباس دریافت می کند، امکانپذیر است.
سیستم "جی پی اس " این لباس هر ۱۰۰ ثانیه یک بار موقعیت مالک خود را به روز می کند و با اتصال به رایانه والدین کودک از طریق سرویس "گوگل ارث" نقشه های ماهواره ای موقعیت کودک را در اختیار والدین قرار می دهد.
این لباس در پاسخ به درخواست والدینی تولید شده است که نگران رفت و آمد فرزندان دبستانی خود هستند.
برای کنترل موقعیت کودکان والدین مجبور نیستند که تمام روز را در مقابل رایانه بنشینند، بلکه این سیستم می تواند نقشه های ماهواره ای را از طریق "پیام کوتاه" به تلفن همراه و یا از راه ایمیل به رایانه های جینی موقعیت یاب "بلاک بری" ارسال کند.
همچنین می توان در جستجو و موقعیت یابی کودکان محدودیت هایی ایجاد کرد، برای مثال این سیستم می تواند به گونه ای تنظیم شود که تنها موقعیت فرزندان را هنگامی که از حیات مدرسه خارج می شوند و یا ساعاتی که دسترسی به آنها ممکن نیست اعلام کند.
سیستم "جی پی اس" این لباس بسیار ساده است، به طوری که یک فرستنده کوچک با باتری قابل شارژ که هر ۱۵ ساعت یک بار به طور خودکار برای شارژ در جیبی که داخل اورکت قرار دارد پیچیده می شود، کل این سیستم را تشکیل می دهد.
پاسخ
 سپاس شده توسط ~SoLTaN~
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان