امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اتومبیل های جدید آمریکایی در راه ایران! (عکس)

#1
یک شرکت واردکننده داخلی از بازگشت مجدد خودروهای آمریکایی جنرال موتورز و برندهایی چون کرایسلر، شورلت، جی.ام.‌سی و بیوک به ایران خبر داده است.شرکت ائل خودرو ارس از امروز تبلیغات خود در این باره را آغاز کرده است؛ شرکت ائل خودرو ارس در منطقه آزاد تجاری-صنعتی ارس تاسیس و از جمله خدماتی که مدعی ارائه آن هستند می توان به واردات خودرو از مبدا ، ضمانت مطابق با دستورالعمل های تولیدکننده ، خدمات پس از فروش بین المللی ، تامین لوازم یدکی اصلی هر خودرو و ارائه بهترین خدمات پس از فروش مطابق با استانداردهای سازنده اشاره کرد .

همچنین در سایت متعلق به این شرکت ذکر شده است که“ با توجه به اعلام موافقت ادارات فدرال در ایالات متحده و ادارات مرتبط در اتحادیه اروپا و بر اساس خدمات شرکت های بین المللی حقوقی، ائل خودرو تحت نظارت وکلای بین المللی مجاز به مذاکره با شرکت های آمریکایی و اروپایی فعال در حوزه تولید خودرو سبک، سنگین و قطعات مبنی بر تامین نیازهای کشور در این حوزه و همچنین اخذ نمایندگی می باشد. این شرکت در این مسیر به راهکارهای گوناگون از جمله اخذ نمایندگی برندهای خوشنام ومعتبر جهان مبادرت ورزیده واقدام ارزشمند دیگردر همین راستا تاسیس شرکت تابع EL Khodro Europe در پاریس با هدف تعامل هرچه بیشتر با فعالان صنعت خودرو در اتحادیه اروپا می باشد. تامین خودروهای وارداتی از منابع اصلی برندها در کشورهای اروپایی وبه تبع آن ایجاد زیرساخت تامین و توزیع قطعات یدکی ولوازم مصرفی آنها از همان منابع، امکان تبادل تکنولوژی وبه روز آوری بازار داخل کشور نسبت به تشخیص قطعه اصلی از قطعه تقلبی و نامناسب، ایجاد شرایط لازم جهت آموزش وبه روز رسانی افراد ذیربط وعلاقمند به دانش فنی روز دنیا، . . . از جمله تبعات وآثار مثبت تاسیس شرکت تابع ائل خودرو ارس در کشور فرانسه می باشد.

به گزارش پارس ناز بنا بر خبرهایی که سایت های خبری دیگر امروز منتشر کرده اند ، گفته می شود که تبلیغاتی هم که استفاده می کنند تا حدی نیز عجیب بوده و از عبارات خاصی در آن استفاده شده است. در یکی از این تبلیغات در کنار تصویر یک خودروی شورلت نوشته شده “بازگشت یک افسانه پس از 34 سال؛ همراه با شما در کارناوال انتخابات 92″!؟
در این زمینه یکی از کارمندان این شرکت در تهران می‌گوید: این خودروها شامل دو نوع جیپ و برندهایی چون کرایسلر، شورولت، جی.ام.‌سی و بیوک است که هم‌اکنون در حال ورود به گمرک مرز ارس است.وی از برگزاری نمایشگاه‌هایی از این خودروها ظرف یک تا دو ماه آینده در تهران خبر داده و تاکید می‌کند که تمام این خودروها با پلاک ایران و نه پلاک موقت عرضه خواهند شد.این کارمند شرکت ائل خودروی ارس در پاسخ به این سوال که آیا واردات خودروهای آمریکایی و عرضه آن با پلاک ایران عجیب نیست، می‌گوید: خیلی‌ها در تماس با شرکت چنین اظهاراتی را داشته‌اند اما ما در حال انجام این کار هستیم.

این وضعیت در حالی است که دبیر انجمن خودروسازان ایران با اظهار بی اطلاعی درباره ورود این خودروها به ایران می‌گوید: به هر حال درست است که آمریکایی‌ها از هرگونه همکاری دو جانبه در زمینه کالاهایی که در کارخانجات تولیدی در ایران کاربرد دارند خودداری می‌کنند اما به نظر من مشکلی با فروش خودروهای آماده به ایران ندارند زیرا این امر سودآوری زیادی برای آن‌ها خواهد داشت.

علاوه بر وی قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز درباره آغاز واردات خودروهای آمریکایی به ایران ابراز بی اطلاعی کرد.مسعود موحدی امروز با اشاره به این‌که گزارشی درباره واردات خودروهای آمریکایی به ایران نشنیده‌ است گفت: واردات کلیه خودروهای با حجم موتور بالای 2500 سی.سی چه آمریکایی و چه غیر آمریکایی ممنوع است.وی افزود: برای ما مبداء واردات خودرو اهمیتی ندارد و مهم حجم موتور خودرو است که طبق سیاست‌های سال قبل واردات خودروهای با حجم موتور بالای 2500 سی.سی ممنوع است.

در این شرایط یک واردکننده خودرو در کشور نیز می‌گوید: طبق قانون خودروهای آمریکایی جز در مناطق آزاد امکان تردد در دیگر نقاط کشور و دریافت پلاک ایران را ندارند بنابراین عرضه آنها در تهران غیر ممکن به نظر می‌رسد.“ دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اتومبیل های جدید آمریکایی در راه ایران! (عکس) 1 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اتومبیل های جدید آمریکایی در راه ایران! (عکس) 1
خبر از من داری؟

خبر از دلتنگی های من چطور؟

و آن پروانه های شادی که در نگاهم بودند

خبرش رسیده که مرده اند؟

هیچ سراغ دلم را میگیری؟

کسی خبر داده که آب رفته ام از خستگی؟

مچاله ام از دلتنگی؟

آه….. که هیچ کلاغی نساختیم میان هم

وجدانت راحت….

خبرهای من به تو نمیرسد
پاسخ
 سپاس شده توسط نیلوفر23 ، امیدرحیم نژاد
آگهی
#2
خیلی قشنگ نی
سپاس کو ها کجاس نمیبینمش
پاسخ
 سپاس شده توسط ✘ ßαÐ-þʘy ✘
#3
اگه بیاد
"پنجره خیال "
تا خانه چشمانت راهی نیست ، وقتی که نگاهت را از من دریغ میکنی ... چه بگویم
وقتی که نه تنها چشم هایت را ، بلکه دریچه قلبت را برویم بسته ای ...
اما...
بدان همیشه پشت پنجره "خیالم" برای چشمهایت چون چلچراغی میدرخشد...
بگذار در وجود تو گم شوم و تودر جستجوی من آهسته مرا بخوانی...
و مرا در قلبت پیدا کنی!!!
پاسخ
#4
اي جون اگه بيادAngelAngelAngel
چشم ها فراموش ميكنند آنچه را كه روزي ديدند
                                         ولي قلبها هرگز فراموش نميكنند آنچه را كه

                                                                                   Heartدوست دارند... Heart
پاسخ
#5
براووHeart
Heartاتومبیل های جدید آمریکایی در راه ایران! (عکس) 1skyfall
پاسخ
#6
با این تحریمای جدید دیگه عمرا بیاد
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ورود شیائومی به صنعت اتومبیل سازی ؛ آیا ماشین های برند Mi در راه هستند؟
  معرفی محصول جدید ایران خودرو به نام سورن پلاس
  جدیدترین اتومبیل تمام الکتریکی BMW تا سال ۲۰۲۱ معرفی خواهد شد
  تکلیف قیمت جدید تمام خودروهای ایران خودرو و سایپا مشخص شد
  خودرو آئودی E-TRON ایمن‌ترین اتومبیل الکتریکی جهان +تصاویر
  جدیدترین اتومبیل شرکت جگوار دیده شد + تصاویر
  مشخصات جدید از نسل آینده اتومبیل‌های TLX فاش شد
  اتومبیل پرنده 900 میلیون تومانی !! (عکس)
  اگر ترمز اتومبیل نگرفت، بهترین کار چیست؟
  قیمت و مشخصات هایما اس ۷ ، شاسی بلند جدید ایران خودرو + عکس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان