امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چه گونه بالومیا1020نقاشی نوری بکشیم

#1
Thumbs Up 
س از معرفی لومیا ۱۰۲۰، نوکیا از هیچ تلاشی برای نشاندادن قابلیت‌های این گوشی هوشمند (به ویژه در زمینه عکاسی) کوتاهی نکرد. یکی از این تلاش‌ها، نمایش نحوه ایجاد ترسیم‌های نوری است که در طول چند سال گذشته رفته رفته بر تعداد طرفداران آن افزوده شده است. ممکن است در ظاهر ، ایجاد چنین اشکالی سخت به نظر برسد اما در واقعیت حتی یک عکاس آماتور هم می‌تواند چنین تصاویری خلق کند. تنها چند دقیقه تمرین، یک منبع نوری که در دستان شما باشد و اینکه تنظیمات دوربین را چگونه بهینه کنید و البته شخصی که دوربین را برای شما نگه دارد برای انجام این کار نیاز است. به گزارش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سافت‌گذر به نقل از
فارنت؛ بد نیست باهم مروری داشته باشیم بر روندی که با استفاده ازنوکیا لومیا ۱۰۲۰ باید طی کنید تا طرحهای نوری رسم کنید.اولین گام ، قرار گرفتن در محیطی مناسب است. محیط مورد نظر باید کاملا تاریک باشد. اتاق خواب یا حتی حیاط پشتی منزل شما در تاریکی شب می‌توانند دو مکان ایده‌آل باشند. گام دوم تصمیم گیری برای انتخاب طرحی است که می‌خواهید رسم کنید. بهتر است این کار را با انجام ترسیمات ساده آغاز کنید. مثلا یک دایره بکشید. می‌توانید از صفحه نمایش گوشی‌تان به عنوان منبع نور استفاده کنید. درجه روشنایی صفحه نمایش را بر روی بیشترین مقدار ممکن قرار دهید و یک تصویر روشن را بر روی صفحه نمایش آن باز کنید.می‌توانید از یک چراغ قوه نیز استفاده کنید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چه گونه بالومیا1020نقاشی نوری بکشیم 1
[size]
حالا نوبت هنرنمایی شماست. از دوستتان بخواهید که با فاصله ایچند متری از شما بایستد و دوربین را طوری بگیرد تا شما دقیقا در داخل قاب تصویر باشید. حالا برنامه نوکیا پرو کم را اجرا کرده و تنظیمات را بر روی دستی قرار دهید. مقدار Exposure را بر روی ۴ قرار دهید. ایزو را بر روی ۴۰۰ یا ۸۰۰  و بسته به اینکه بخواهید شخصی که طرح‌های نوری را ترسیم می‌کند در عکس مشخص باشد یا خیر ، فلش را روشن یا خاموش کنید. حالا شاتر را فشار دهید و اجازه بدهید دوربین گوشی هوشمند شما بقیه امور را به دست بگیرد.مدت زمان Exposure، یعنی همان مقداری که بر روی ۴ ثانیه تنظیم کردید ، مدت زمانی است که باید به ترسیم طرح‌ها بگذرانید.
[/size]
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چه گونه بالومیا1020نقاشی نوری بکشیم 1
[size]
دقت کنید که هرچقدر کندتر منبع نوری را حرکت دهید، خطوط نوریروشن‌تر خواهند بود و بالعکس. می‌توانید این عمل را با منابع نوری با رنگ‌های مختلف هم تکرار کنید. اگر تصویر شما تار به نظر می‌رسد میزان ایزو را در تنظیمات دوربین افزایش دهید و در صورتی که تصویر زیاد روشن است ، این مقدار را کاهش دهید. موفق باشید
[/size]
چه گونه بالومیا1020نقاشی نوری بکشیم 1
پاسخ
 سپاس شده توسط [χσℓσνєѕтєя]
آگهی
#2
عزیز این ها خیلی ریزه
اصلا نمی شه خونندش
پاسخ
#3
حاله شو نداشتم بخونمUndecidedUndecidedcofditConfusedwrdft:cry girl
باید به خودت افتخار کنی.
باخنده همه چیز حل میشه.
  

                                   Heartبای بایHeart
پاسخ
 سپاس شده توسط [χσℓσνєѕтєя]


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان