امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ردیابی میلیاردرهای دنیای کریپتو

#1
ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم
ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin) در سال 2021 توسط نشریه Forbes به عنوان جوان‌ترین میلیاردر دنیای کریپتو انتخاب شد – زمانی که اتر (ETH) برای اولین بار وارد کانال 3000 دلار شد.

ارزش سبد سهام ارز دیجیتال بوترین در ماه مه 2021، به گفته Arkham Intelligence، حدود 2 میلیارد دلار بود. قابل درک است که ETH حدود نیمی از این دارایی ها را تشکیل می دهد. اما ارزش بوترین پس از آن بسیار بالا رفت، آن هم به خاطر هیاهوی میم کوین شیبا اینو.

در 12 می 2021، سبد پرتفوی بوترین بیش از 20.5 میلیارد دلار ارزش داشت – که می‌توانست او را با افرادی مانند ری دالیو از بریج واتر و اریک اشمیت از گوگل هم‌تراز کند.

ارز دیجیتال شیبا اینو  ( SHIB ) 17.8 میلیارد دلار از این وجوه (87 درصد) را تشکیل می‌داد، اما تعداد بیشماری میم کوین سگی دیگر از جمله آکیتا و هاسکی نیز در آن میان وجود داشت. سقوط بعدی (و مسلماً اجتناب ناپذیر) SHIB ارزش آنها را به میزان قابل توجهی کاهش داد و بوترین هرچه باقی مانده بود را به صندوق امداد کووید هند اهدا کرد

بوترین در حال حاضر حدود 484 میلیون دلار رمزارز را در آدرس‌های شناخته شده خود نگه می‌دارد – که تقریباً تمام آن اتریوم (ETH) است. پلتفرم Arkham Intelligence نشان می‌دهد که بوترین ۷۴ میلیون دلار دارایی‌ بلاک چین را طی سال‌ها به صرافی‌های ارز دیجیتال از جمله Coinbase و Kraken ارسال کرده است.



جد مک‌کیلاب، یکی از بنیانگذاران ریپل
جد مک‌کیلاب (Jed McCaleb) میلیاردها ارز دیجیتال داشت که در طول تقریباً یک دهه تمام شد.

تا سال گذشته، شرکت ریپل یک مقدار ثابت از توکن XRP را به آدرس مستعار مک‌کیلاب به نام « tacostand » ارسال می‌کرد و او متعاقباً آن را در بازارهای عمومی می‌ فروخت.

ریپل در ابتدا نگران این بود که مک‌کیلاب چقدر سریع به دنبال دامپ کردن پاداش خود بود که در مجموع به 9 میلیارد XRP (به ارزش 54 میلیون دلار در زمان حل شدن پرونده، 4.2 میلیارد دلار امروز) رسید.

این تسویه حساب قوانین سختگیرانه‌ای در مورد میزان دریافت XRP مک‌کیلاب در سال داشت که از 10000 دلار در هفته در سال 2015 شروع می‌شد تا سالانه 2 میلیارد XRP (844 میلیون دلار) پس از سال 2020.

حساب tacostand مک‌کالب اکنون هیچ توکن XRP ندارد و آخرین بخش پرداخت را در اواسط سال 2022 دریافت کرده است.

تحلیلگر بلاک چین Whale Alert تخمین زده است که مک‌کیلاب در طول هشت سال 5.7 میلیارد XRP فروخته است که به 3.1 میلیارد دلار رسیده است. این شرکت متوجه شد که مک‌کیلاب XRP را با قیمت متوسط 0.55 دلار به ازای هر توکن یا حدود 19 درصد بالاتر از قیمت فعلی خود فروخت.

فوربس (Forbes) امروزه دارایی خالص مک‌کالب را 2.4 میلیارد دلار تخمین می‌زند که پس از آن به دنبال تأسیس شبکه بلاک چین استلار (Stellar) رفت.



بنیانگذار ترون: جاستین سان
جاستین سان (Justin Sun)  6.3 میلیارد دلار ارز دیجیتال در اوج پرتفوی خود در سپتامبر 2021 داشت.

این رقم سان را در میان 500 میلیاردر برتر جهان قرار می‌داد، درست مانند چیپ ویلسون، بنیانگذار Lululemon و آندریاس هالورسن از  Viking Global.

حدود 95 درصد از سبد سهام او در پروتکل‌های وام‌دهی Aave و Curve قفل شد و از این کار سود به دست آورد، همزمان که بازارها به رکوردهای رکورد خود نزدیک شدند – از جمله 2.63 میلیارد USDC ، 478250 WETH (1.86 میلیارد دلار) و 11000 BTC (545 میلیون دلار).

امروز، سبد سهام سان ۸۵۸ میلیون دلار ارزش دارد.

سان در واقع یک تریدر پرکار است. داده‌ها نشان می‌دهد که او 22.6 میلیارد دلار رمزارز را طی سال‌ها در صرافی‌ها جابجا کرده است که بیش از نیمی از آن مربوط به بایننس است.



ساتوشی ناکاموتو و دیگر ناشناس‌ها
این باور وجود دارد که خالق گمنام و اسرارآمیز بیت کوین یعنی ساتوشی ناکاموتو (Satoshi Nakamoto) هر کجا که هست، در سال‌های اولیه بین 600000 بیت کوین تا 1.1 میلیون بیت کوین استخراج کرده است.

اعتقاد بر این است که تمام آن بیت کوین‌ها در صدها آدرس پخش شده‌اند، بنابراین ردیابی مستقیم این وجوه تا حدودی دشوار است.

اگر تخمین بالاتر درست باشد، ناکاموتو در میان 50 میلیاردر برتر جهان جای می گیرد، یعنی فقط کمی پاییت‌تر از آلن ورتایمر، رئیس شانل.

آدرس مستعار 1Feex  یکی دیگر از میلیاردرهای برجسته بلاک چین است. از مارس 2011، این آدرس نزدیک به 80000 بیت کوین (2.25 میلیارد دلار) را در خود جای داده است.

کمتر از دوازده آدرس بیت کوین که با صرافی‌ها یا سایر نهادها مرتبط نیستند، حاوی یک میلیارد دلار یا بیشتر هستند. ، عجیب است که بر اساس Etherscan در حال حاضر هیچ آدرس اتریوم غیرمنصوبی حاوی ۱ میلیارد دلار ETH نیست.



مدیرعامل Coinbase و سایر میلیاردرها
میلیاردرهای کریپتو زیادی هستند که اکثریت ثروت خود را در خارج از بلاک چین نگهداری می‌کنند.

اطلاعات Arkham Intelligence نشان می‌دهد که برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong)، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل  Coinbase، در حال حاضر حدود 590000 دلار در آدرس‌های شناخته شده خود نگهداری می کند که تقریباً تمام آن اتریوم (ETH) است.

پرتفوی آرمسترانگ در اوج خود در اوایل فوریه 1.23 میلیون دلار ارزش داشت، که عملاً تماماً از DYDX تشکیل شده بود. فوربس دارایی خالص آرمسترانگ را 2.5 میلیارد دلار اعلام کرده است.

مارک کوبان (Mark Cuban)، مالک دالاس ماوریکس (Dallas Mavericks) و حامی پرکار ارزهای دیجیتال، حدود 4 میلیون دلار دارد که شامل رمزارزهای USDC، STETH و ETH می‌شود.

در آگوست گذشته، کوبان 7.16 میلیون دلار داشت، اما 86 درصد آن USDC بود که در Aave قفل شده بود. رمزارزهای ETH، APE، ENS  و RARI  بقیه دارایی او را تشکیل می‌دهند. فوربس کل دارایی خالص کوبان را 5.1 میلیارد دلار تخمین زده است.

البته، تعداد زیادی میلیاردر دیگر در دنیای کریپتو وجود دارند و برخی افراد معروف ممکن است بدون اینکه کسی متوجه باشد صاحب ارزهای دیجیتال زیادی باشند و میلیاردرهای دنیای کریپتو باشند.

با این حال، واضح است که برخی از چهره‌های برجسته تکنولوژی بلاک چین، غولها و میلیاردرهای دنیای کریپتو را تشکیل می‌دهند.
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Lightbulb دنیای تاریک من | my dark world [ عجیب و ترسناک ]
Heart حرفای داغ مشتی .......... نیای واقعا دیگه نمیتونی وارد دنیای واقعی بشی!!!!
  دنیای ما دخترا :
  نقش پوکه در این دنیای مدرن
  دنیای ناشناخته ی ایموجی ها+ تاریخچه
Photo کلبه دنیای صورتی
Heart ٭★دنیای دخملونه★٭ ورود پسر ها اکیدا ممنوع ∅
  دنیای وارانه / عاشقش میشید
  عکس های زیبا ترین زنان جهان از دید دنیای دیجیتال
Thumbs Up من عاشق دنیامم دنیای....

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان