امتیاز موضوع:
  • 13 رأی - میانگین امتیازات: 3.46
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نقد بازی Homefront؛ نبرد شکست خورده یک بازی زیبا + عکس

#1
تصاویر بازی
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نقد بازی Homefront؛ نبرد شکست خورده یک بازی زیبا + عکس 1

برای اولین بار که دی وی دی رو درون کنسول قرار میدید یه آپدیت بالا میاد که من انجامش دادم و به نظرم هم هیچ اتفاق خاصی رخ نداد و فقط 5 ذقیقه وقتم طلف شد .

بعد با اجرا کردن بازی یه ویدئو کوتاه از اتفاقات زمان حال حاضر تا سال 2027 نشون داده میشه که زمان اتفاقات بازی هستش ونشون داده میشه که کیم جونگ ایل می میره و پسرش کیم جونگ اون ! به قدرت میرسه و بعدشم دو کره با هم متحد می شن و بعدشم هم یک سری اتفاقات و ... (کلا به داستان بازی کاری ندارم و خودتون اکثرا میدونید چی هستش ) در ابتدای بازی شما در یک اتاق نسبتا مخروبه شروع به کار میکنید . بعد از کمی چرخیدن تو اتاق ! ناگهان چند سرباز و یک افسر کره ای وارد اتاق میشن وبعد از چند دیالوگ شما رو به زور با خودشون میبرن . سپس اون ها شما رو به همراه چند نفر دیگه سوار یک اتوبوس میکنن و اتوبوس شما شروع به حرکت می کنه . در حین حرکت شما یک سری مناظر تکان دهنده رو در سمت چپ خودتون میبینید که واقعا حس جنگ زدگی و اشغال و ستم گری کره ای ها رو به شما منتقل می کنه .شما یک سری امریکایی اسیر شده رو میبینید که حس نا امیدی رو به شما منتقل می کنه و بعدش یه شلیک و پاشیدن خون به شیشه اتوبوس .
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نقد بازی Homefront؛ نبرد شکست خورده یک بازی زیبا + عکس 1
با حرکت رو به جلوی اتوبوس به یک منظره تکان دهنده دیگر می رسید . در این جا یک جوخه ی اعدام دونفره کره ای رو می بینید که یک زوج به همراه فرزندشون رو میبینید که پس از جدا شدن فرزندشون ازشون و انتقال به کنار دیوار توسط اون دو کره ای اعدام می شن و فرزندشون هم در حالی که گریه می کنه در حال نزدیک شدن به پدر و مادرش هستش و انصافا این صحنه کاملا تکان دهنده درست شده و سازنده ها هم این بخش رو برای تاثیر گذاری بیشتر در پیچ قرار میدن تا مدت بیشتری به آن توجه کنید . پس از مدتی از حرکت اتوبوس ناگهان یک کامیون از بقل به اتوبوس شما برخورد می کنه و دو نفر از اون پیاده میشن و یکیشون نگهبان ها رو میکشه و ....
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نقد بازی Homefront؛ نبرد شکست خورده یک بازی زیبا + عکس 1
این بخش بالا شروع داستان بازی بودش و سازنده ها در اون سعی می کردن که احساس اشغال امریکا و ستم گری کره ای هارو به شما منتقل کنن و به نظرم خیلی خوب از پس این کار بر اومدنن .در کل میشه گفت که سازنده ها به خوبی تونستن هر احساس رو که میخوان رو به شما منتقل کنن.البته در بعضی جاها هم عکس این اتفاق می افته . مثلا در بخشی نیرو های کره ای به شما حمله میکنن و شما درون یک خانه در حال مقاومت در مقابل اون ها هستید. شما در کنار نیرو های مقاومت و یک مادر هستید و در حالی که در مقابل اون ها مقاوت می کنید دیالوگ های اون مادر حس مبارزه رو در شما تقویت می کنه ولی وقتی برای بار دوم و سوم اون حرف رو تکرار می کنه یک حالت بدی بهتون دست دست می ده ( کلا اون جا خیلی خودم رو کنترل کردم تا یه تیر تو مغزش خالی نکنم !) ولی البته همیشه این جوری نیستش و بعضی جاها سازنده ها به همراه یک موسیقی خیلی اروم شاهکار می کنن . مثل مرحله دوم بازی که در اون پس از اون که از خواب بیدار می شید و از اتاق خارج می شید در مقابل خودتون چند کودک رو حال بازی کردن می بینید و در این حین یک موسیقی اروم و دلنشین رو می شنوید و بعدش با پایین اومدن از پله ها و در کنار بچه ها با رد شدن از زیر درخت ها و ریزش تدریجی برگ اون ها حس آرامش به شما منتقل می شه .
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نقد بازی Homefront؛ نبرد شکست خورده یک بازی زیبا + عکس 1
موسیقی بازی بجز در لحضاتی مثل بالا (به نظر خودم ) زیاد خوب کار نشده . موسیقی نمی تونه احساس یک سرباز تازه کار رو به شما منتقل کنه و به نظرم خیلی سنگین هستش وبیشتر به درد یه بازی ای مثل ندای وظیفه و یا میدان نبرد و یا حتی بازی های جنگ جهانی می خورد تا این بازی.در کل اگه بازی ساز ها از موسیقی ای مثل مراحل نهایی بازی مدال افتخار و یا حداقل مشابه اون استفاده می کردن تاثیر خیلی بهتری داشت (من موسیقی بازی مدال افتخار رو کاملا تحسین می کنم و به نظرم فقط به خاطر اون موسیقی زیبا مخصوصا در اون مراحل انتهایی بازی ارزش حتی سه بار کامل کردن رو داشت).

گرافیک بازی نسبتا خوب بود ولی اصلا قابل مقایسه با سایر عناوین اول شخص مو جود در بازار نبود . از شعله ها ی اتش تا طراحی محیطی به نظرم هیچ کدوم قابل مقایسه با بازی های امروزی نبودن . محیط بازی پر از اشیا با لبه های تیز بودن و به نظر می رسید اصلا روی اون ها کار نشده باشه و تمام این ها در حالی هستش که بازی به وسیله ی انریل انجین ساخته شده و انتظار بیشتر از این ها ازش می رفت . طراحی دشمنان هم به نظرم اصلا خوب کار نشده و بازی بیشتر روی تعدد اون ها کار کرده بود ولی باز هم نتونسته بود خودش رو به عنوانی مثل ندای وظیفه برسونه .شما در بازی با کره ای ها یی رو برو میشید که مهم ترین کاری که میتونن انجام بدن سیخ جلوی شما وایسادن و تیر اندازی کردن هستش . حداقل می دونم دشمنان توی بازی جهان در جنگ ندای وظیفه سنگر گرفتن درست و حسابی و کارای بیشتری بلد بودن . طراحی وسایل نقلیه هم خوب انجام نشده بود به نظر میرسه تنها چیزی که خوب طراحی شده بود اسلحه ی تو دستتون بوده که خیلی زیبا مستهلک بودنشون رو به شما نشون میدن .

حالا می خوام چند تا از نکات خوب بازی رو بهتون معرفی کنم :

1.شخصیت کانر به نظرم جالب بود و من رو به یاد ویکتور رزنوف تو کال او دیوتی 5 و 7 می انداخت .

2. همون طور که گفتم اسلحه ها تو دستتون زیبا هستن .

3. همون طور که تو سری بازی های ندای وظیفه می بینیم تعداد دشمن ها در هر مرحله زیاد هستن و این تا حدودی خوبه .

4. میشه گفت عدم وجود درجه سختی در بازی بازی رو تا حدی متعادل می کنه.

5. هر چی جلو تر می ریم تا حدودی دشمن ها عاقل تر می شن و هنوز هم به نظرم خیلی احمق هستن .

6. فضا سازی خوب بازی و موسیقی نسبتا خوب اون.

7. در یک مرحله تا حدودی شاهد مخفی کاری هستیم و این بعد از این همه بازی شلوغ نسبتا جذاب هستش.

8. به نظرم جلوه برخورد گلوله به سطوح خوب کار شده بود

9. با توجه به موتور بازی گرافیک گرد و خاک نسبتا خوب انجام شده بود ولی هنوز تا بازی هایی مثل مدال افتخار (به نظرم بهترین جلوه ی گرد و خاک مربوط اون بازی بودش البته فقط این نظر من بود)

10.نور پردازی بازی نسبتا خوب هستش ولی این به این معنا نیست که فوق العاده باشه .

11. تصویر اشیا در اب نسبتا خوب و طبیعی کار شده بود .

12.سیستم نشانه گیری بازی نسبتا خوب هستش چون ترکیب دو بازی بتل فیلد و ندای وظیفه هستش.

و حالا به بخش نقاط ضعف بازی میرسیم :

1.شخصیت اصلی بازی حرف نمی زنه !

2. تنوع اسلحه ها در بازی کم هستش و بیشتر شامل وجود یا عدم وجود دوربین در اون ها میشه .

3.سیستم چکپونت در بازی افتضاح هستش .

4. در این بازی ها شاهد یک تقلب دیگه از بازی ندای وظیفه هستیم و اون هم بخش صحنه اهسته هستش که به نظرم نبودش بهتر از بودنش بود .

5. تعداد خشاب ها ی همراه شما در بازی فوق العاده کم هستش . در سایر بازی حد اقل 300 یا تعداد بیشتری گلوله می تونستید با خود ببرید ولی این جا بیشتر از 200 گلوله نمی تونید ببرید .! تعداد 90 گلوله تو بازی ای حتی مثل کانتر استریک هم شاید کم میومد!

6.فیزیک بازی هم افتضاح بود (مثل خیلی چیز های دیگه!)

7. تو بازی هر نوع باگی رو که بخوایید ببینید رو می تونید ببینید ! و این یکی از ویژگی های خوب بازی هستش!

8. لباس دشمن ها فوق العاده ضایع هستش ! کره ای ها لباسشون با رنگ هایی مثل نارنجی کاملا مشخص شده تا راحت تر اون ها رو شناسایی کنید تا یه وقت خدایی نکرده قافل گیر نشید !

9. جرکت کانر تو آخرین صحنه ی بازی هم خیلی بی خود بود و به راحتی می تونست اون چیزی که دستش بود رو پرت کنه و جلوی اون تانک ها رو بگیره !

10. یک اشکال تکنیکی : تو همون اخرین سکانس هم هواپیما های آمریکایی به جای این که شبیه اف 22 باشن بیشتر شببیه تی 50 (مشابه روسی خودش ) بود .

11 و ... .به تمام نکات بالا باید یک سری چیز های دیگه مثل مثل طراحی گاتلینگ ها ( اسلحه هایی که چند لوله دارند تا دیر تر داغ بشن ) . عدم وجود چهار خط نشانه گیری برای اسلحه های اسکوپ .دشمن هایی که حتی با شلیک گلوله به گردنشون هم نمی میرن و حتما باید دو گلوله بهشون زد .شخصیت پردازی داغون ! . طراحی اب رود خونه ها .و میان پرده های کاملا تکراری که به نظرم فقط شامل 4 یا 5 عکس می شدرو هم اضافه کرد.

ودر نهایت یک نکته جالب آیا میدونستید که تاور ها فقط با نارنجک نابود میشن و اگه حتی سی 4 هم بهشون بچسبونید باز هم نابود نمیشن !!!!!

کلا خیلی سعی کردم از این بازی بد نگم ولی دیدم نمی شه ! وقتی حق هم نیست که از خوبی هاش مثل موسیقی و انتقال حس بازی نگم ولی باز هم نمی تونست نقاط ضعف بازی رو بپوشونه .

در کل بعد از این همه بی بازی ای نسبتا خوب بود ولی ارزش بیش از یک بار انجام رو نداشتدر کل بهش 7 می دم و بدونه که از سرش هم زیاده !!!

منتظر نظراتتون هستم

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
RaZoR

برای "تشکر کردن" و یا گفتن"خوب و  جالب بود" از دکمه سپاس استفاده کنید

سوالات و مشکلات خود مربوط به انجمن را در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اینجا مطرح کنید، به پیغام خصوصی در این مورد جواب داده نمی شود.
آپلود سنتر عکس اختصاصی فلش خور! عکس خور!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.akskhor.ir
پاسخ
 سپاس شده توسط B I N A M ، الغرافه ، mortezaIT ، FARID.SHOMPET ، مهدی8 ، امیررضا* ، ღ ற£ђЯᏙVЄђ ღ ، ✘ ßαÐ-þʘy ✘ ، ghjkl25 ، Aesthetic ، bakhi ، ✘Nina✘ ، . . . P oo R ! A . . . ، Silver Sun ، sober ، سربازان اینده ، mr.destiny
آگهی
#2
نميشد بازيه يكم طولاني تر باشه.تا اومدم شروع كنم تموم شدHuhHuhAngryExclamationSleepy
WE ARE THE ASSASSINS , AND THIS IS OUR CREED
نقد بازی Homefront؛ نبرد شکست خورده یک بازی زیبا + عکس 1نقد بازی Homefront؛ نبرد شکست خورده یک بازی زیبا + عکس 1
پاسخ
 سپاس شده توسط *K1*
#3
صابر جان من ی جای بازی گیر کردم
میره ی جا پشت ی در گیر میکنه هم تیمی ها هم هیچ کاری نمیکنن واقعا نمیدئنم باید چکار کنم اگه میشه راهنماییم کن ممنوونم !
پاسخ
#4
بازی خیلی قشنگیه. انلاینش توپه!
اگر اینجا قدیمی هستی و دوست داری یک گفتگو عجیب 
درباره گذشته و حال داشته باشی، راه‌های ارتباطی رو گذاشتم پروفایل!











پاسخ
#5
اقا صابر نگاره هایش خرابه×
پاسخ
#6
به نظرم بازیه خوبیه فقط لباسای کره ایا خیلی بد بود!
پاسخ
آگهی
#7
اره خوبه
دوست شماسانیکا2من همون سانیکاام::
پاسخ
#8
کلا از این سبک خوشم نمیاد Blush
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
✘ JOKER ✘
نقد بازی Homefront؛ نبرد شکست خورده یک بازی زیبا + عکس 1



پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  راهنمای قدم به قدم بازی Ark : Survival Evolved
Wink بهترین بازی برای موبایل
Lightbulb نقد بازی Stronghold Legends
  شهرهای برتر در تاریخ بازی های ویدیوئی
  درخواست نویسندگی در بخش معرفی و نقد بازی ها و زیرشاخه ها
  راهنمای قدم به قدم بازی Destiny 2
  چند هیولای خطرناک در بازی های ویدئویی|WUNDER-GUG-GAMERS
  چند عدد از عجیب ترین رمز ها در بازی های ویدئویی|WUNDER-GUG-GAMERS
  چند بازی که به شکل مناسبی آخر زمان رو ساختن|WUNDER-GUG-GAMERS
  چند عدد از سخت ترین بازی های تاریخ که پلیر رو حرفه ای میکنند|WUNDER-GUG-GAMERS

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان