امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سریال سوپر نچرال+عکس

#1
Video 
سوپرنچرال
سریال سوپر نچرال+عکس 1
ژانر
درام
ترسناک
مجموعه تلویزیونی
سازنده
اریک کریپک
ستارگان
جرد پادالکی
جنسن اکلس
کشور سازنده
سریال سوپر نچرال+عکس 1 ایالات متحده آمریکا
زبان‌ها
انگلیسی
تعداد فصل‌ها
۸
تعداد قسمت‌ها
۱۴۹ اپیزود
تولید
اجرایی تهیه‌کننده
اریک کریپک
مکان‌ها
بریتیش کلمبیا، کانادا
زمان اجرا
۳۸-۴۵ دقیقه
پخش کننده
شبکه اصلی
دابلیو بی (۲۰۰۶-۲۰۰۵)
سی دابلیو (۲۰۰۶-حال)
فرمت تصویر
۱۰۸۰i (اچ‌ دی)
اولین نمایش در
۱۳ سپتامبر ۲۰۰۵ تا حال


کاملترین-سریال سوپرنچرال (supernatural)سریالی درام ترسناک با بازیگری جارد پادالکی در نقش سم وینچستر و جنسن اکلزدر نقش دین وینچستر است، برادرانی که شیاطین و دیگر اشکال ماورا طبیعی را شکار می کنند. سریال ابتدا کار خود را در ونکوور کانادا در ۱۳ سپتامبر ۲۰۰۵ بر روی شبکهٔ wb آغاز کرد و اکنون بخشی از شبکه تلویزیونی سی دابلیو است. فصل دوم در ۲۸ سپتامبر ۲۰۰۶ و فصل سوم در ۴ اکتبر ۲۰۰۷ ساخته شد. بعد از وقفه ایی، فصل چهارم در ۱۸ سپتامبر ۲۰۰۸ ساخته شد. ساخت فصل پنجم این سریال نیز در ۱۰ سپتامبر ۲۰۰۹ به پایان رسید. شبکه تلویزیونی سی دابلیو، در ۱۶ فوریه ۲۰۱۰ رسما از تجدید پخش نمایش برای فصل ششم خبر داد. کریپک تایید کرد که به عنوان مسئول پخش باز نگشت، اما همچنان به عنوان مدیر اجرایی باقی ماند. سارا گمبل ، جایگزین کریپک به عنوان مسئول پخش، عنوان کرده است که فصل ششم بر روی رابطه برادران متمرکز خواهد شد.این سریال یک سریال مهیج و بسیار پرطرفدار است …..
فصل اول در سال ۲۰۰۵ شروع شد ….داستان با مرگ دلخراش و عجیب مادر دین ۴ ساله و سم ۶ ماهه اغاز شد .پدر انان که یک مکانیک ساده بود بعد از این ماجرا به یکی از شکارچیان موجودات شریر و غیر طبیعی تبدیل شد.اکنون پس از ۲۰ سال پدر انها در حین شکار مفقود میشود…سم که هم اکنون با دوست دختر خود جسیکا زندگی خوبی دادر و به دانشگاه حقوق میرود مجبور میشود به کمک برادرش دین بیاید .در ادامه ماجرا جسیکا به همان نحو که مادر انها کشته شده میمیرد…………اکنون سم و دین هدف تازه ای دارند.سم کم کم خوابهای عجیبی میبیند که به حقیقت میپیوندند. ردی که از پدر میابند انها را به سمت شیطان چشم زرد میبرد…………..شیطانی که نقشه هایی برای انها دارد.برای کشتن شیطان انها دچار حادثه ای میشوند.
و در ادامه مطلب خواهید دید : داستان فصلهای ۲ و ۳ و ۴ و ۵ و ۶ چگونه خواهد بود و عکسهایی از این سریال…………..

فصل دوم :سم و جان، آسیب‌های جزیی می بینند ولی دین در حال مرگ است و پدرش در عوض زندگی دین، هفت تیر و روحش را به شیطان واگذار می کند. در فصل دوم مشخص می‌شود که شیطان برای سم وینچستر نقشه‌های بزرگتری دارد.
در شبی که مادر مرد، سم توسط خون شیطان آلوده شده بود. به همین دلیل وی در بزرگسالی دارای بعضی استعدادهای ذهنی است.اکنون مشخص میشود که شیطان کودکان دیگری را هم الوده کرده…با ورود بابی مردی که از کودکی مثل پدر پسرها بوده مسیر تازه ای شکل میگیرد ….در حین درگیری سم کشته میشود و دین برای نجات برادرش روح خود را معمله میکند.اکنون او تنها یک سال فرصت زندگی دارد ولی سم میخواهد برادرش را نجات دهد . و هر دوی انها به دنبال شکار شیطان چشم زرد میروند.
فصل سوم: در فصل سوم، قسمتی از نمایش بر روی تلاش سم برای نجات دین از معامله، متمرکز است. طی مسیر، آنها یک شیطان به نام روبی  را ملاقات می کنند که به سم علاقه مند است و ادعا می‌کند که قادر به نجات دین است. همچنین آنها با بلا تالبوت که یک “دلال” و دزد و فروشندهٔ اشیای سری است، ملاقات می کنند که دائما باعث دردسرشان می شود. برادرها سرانجام میفهمند قرارداد دین دست کیست و به جستجوی آن شیطان در می آیند، یک شیطان قدرتمند به نام لیلیتت که خواهان مرگ سم است. سم و روبی سرانجام در نجات دین، موفق نمی شوند و دین توسط سگ‌های جهنمی کشته می‌شود
فصل چهارم : فصل چهار با بیداری دین در یک قبر که گیج و سر در گم است، آغاز می‌شود که توسط فرشته ایی به نام کاستیل و به دستور خداوند نجات داده شده است. در طی چهار ماهی که دین مرده بود، سم به کمک روبی در توانایی هایش پیشرفت می کند. به زودی آشکار می‌شود که دین دوباره زنده شده است تا مانع نقشه لیلیت برای شکستن ۶۶ قفل که می خواست اجازه دهد لوسیفر برای بار دیگر رهایی یابد، شود. در انتهای فصل، سم لیلیت را می کشد و قتل او آخرین قفل است. همچنین فرشته‌ها می خواستند که قفل‌ها شکسته شود زیرا سپس دین، لوسیفر را شکست می دهد و از این طریق بهشت را بر روی زمین رهنمون می کنند. روبی فاش می‌کند که او سم را اداره کرده تا آنها ملاقات کنند و دین نیز در خونخواهی، روبی را می کشد. با کشته شدن لیلیت توسط سم و سرانجام شکستن آخرین قفل، لوسیفر اکنون رهایی یافته است.
فصل پنجم: فصل پنجم به جنگ برای توقف لوسیفر (که اکنون برروی زمین است) و نجات جهان از آخر زمان  اختصاص دارد. سرتاسر فصل، سم و دین با هر دوی فرشتگان و شیاطین می جنگند چرا که سرنوشت آنها اینطور مقدر شده است که پوسته میکائیل و لوسیفر باشند و این یک توانایی خونی است و در تمام مردان خانواده وینچستر وجو دارد . در هنگام ناتوانی برای شکست لوسیفر، حلقه هایی را از چهار اسب سوار آخر زمان (قحطی و جنگ و بیماری . مرگ )جمع آوری می کنند، که به عنوان زندان لوسیفر عمل می کند. در تمام فصل، سم، دین، کستیل و بابی با بحران هایی مواجه می‌شود که آنها را تا مرز انصراف پیش می برد. بهرحال، بخاطر پشتیبانی از یکدیگر، راه را تا به انتها طی می کنند. سم در انتها خود را به لوسیفر ولگذار میکند اما با کمک دین لوسیفر را به گودال جهنمیش باز میگردادند و دین در غمی بی اندازه و ترسناک تنها باقی میماند…با قولی که به برادرش داده: مرا برنگردان و برای خودت یک زندگی خوب بساز.
فصل ششم: در اغاز دین میفهمد که   سم ١ سال است از جهنم برگشته و همراه پدربزگش (که به طرز اسرار امیزی زنده شده ) و فامیل مادریش به شکار می پردازد و وقتی یکی از هیولاها به سراغ دین میرود -که او اکنون برای خود یک زندگی آرام دارد- مجبور می شود خود را به او نشان دهد. و ما میفهمیم که چیزی که اورا از جهنم بیرون آورده او را بدون روح برگردانده.دین به کمک مرگ (یکی از سواران آخر الزمان) روح سم را به او برمیگرداند اما با یک دیوار که خاطرات جهنم را از او پنهان می کند و به او اخطار میکند که به این دیوار دست نزند. در برزخ باز می شود و مادر تمام هیولاها به زمین می آید و به سم و دین می گوید که همه ی انسانها را نابود خواهد کرد. … فصل ۷ سریال در ماه مهر  به روی آنتن شبکه سی دبلیو خواهد رفت.
فصل هفتم برای خود جذابیتی بی نظیر برای همه بینندگان دارد…………..امیدوارم که شما هم از دیدن این سریال لذت ببرید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سریال سوپر نچرال+عکس 1

سریال سوپر نچرال+عکس 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Mr.Robot ، M.A.A.7.7 ، nino ، سانا50 ، Fatemeh.98 ، ✖ ̶̶ℬ̶̶Å̶̶Ð̶̶ ̶̶Ш̶̶ϴ̶̶Ḻ̶̶ℱ̶̶ ✖ ، ☺t@k selooli☺ ، hesamzibaee ، m.abdollahi ، First Star ، ~Mahnaz~ ، I r A n
آگهی
#2
طرفدار نداره؟ o_O
پاسخ
 سپاس شده توسط Ƒαкє ѕмιƖє
#3
مننننننننننن طرفدارشم میمیرم برا این فیلم تموم فصل هاشم دیدم Heart
پاسخ
#4
liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik
من این سریالو با دنیا عوض نمیکنم
تعلق که نداشته باشی

به جایی … به کسی … به چیزی …

تمام شدنت راحت تر

از آنی میشود که گمان می بُردی !                 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
www.haphapoo.loxblog.com
پاسخ
 سپاس شده توسط Fatemeh.98
#5
من عاشقشم . . . . . سپـــــــــــــــــآس . . .(((((=
  Do ɴoт dαre тo ѕтop мe jυѕт ιɴ cαѕe ѕoмeoɴe ѕтopped мe سریال سوپر نچرال+عکس 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Fatemeh.98
#6
این سریال عالیههههههههه
مخصوصا جنسن اکلس(دین)
ممنون..ولی کاش ازش عکس بیشتر ممیزاشتی

تعداد فصل هاش 9تاست یه دونه تازه ساختن
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
PISHY
سریال سوپر نچرال+عکس 1


سریال سوپر نچرال+عکس 1


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
*.*
پاسخ
آگهی
#7
خیلییییییییییییییییییییییییییی باحاله من الان تا مهر منتظرم تا فصل 10 بیاد
پاسخ
#8
man koshte mordeye jensen ackless am
و چه فروق زیبا گفت :
تنها صداست که میماند
و امان از صدای او که ابدی شد در گوش من
پاسخ
#9
(30-05-2014، 10:39)تک سلولی نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
man koshte mordeye jensen ackless am


اره
منم همینطور..منتظرم ک فصل10بیاد
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
PISHY
سریال سوپر نچرال+عکس 1


سریال سوپر نچرال+عکس 1


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
*.*
پاسخ
#10
این فصل که خیلییییی بد تموم شد اخه چراااااااHuh


چه شد پنجره ی شوق چرا بسته شدی....شاید از هم نفسی با دل ما خسته شدی؟!!!!!!
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معرفی سریال ایفوریا(Euphoria)
  معرفی سریال The End of the F***ing World
  معرفی سریال Duy Beni (صدایم را بشنو)
  سریال Baht Oyunu / بازی بخت
  احتمال بازگشت ویلسون فیسک به دنیای سینمایی مارول در سریال Hawkeye
  تریلر جدید سریال ترسناک Chucky و نمایش عروسک شیطانی
Heart سریال (تو در خانه ام را بزن) Sen Çal Kapımı
  معرفی سریال Ginny & Georgia
  معرفی سریال Skam
  معرفی سریال Elite

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان