امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

معرفی گوشی دو هسته ای سامسونگ + عکس

#1
کمپانی سامسونگ در روز 30 ژانویه 2012 (10 بهمن 1390) گوشی هوشمند دیگری از خانواده گوشی های گالاکسی خود را معرفی نمود: گوشی گالاکسی اس ادونس (I9070 Galaxy S Advance).

به گزارش سه نسل، گوشی Galaxy S Advance به یک پردازنده دو هسته ای 1 گیگاهرتزی مجهز است که شاید بزرگترین وجه تمایز آن با گوشی تک هسته ای Galaxy S به حساب آید
معرفی گوشی دو هسته ای سامسونگ + عکس 1
گوشی Galaxy S Advance دارای 768 مگابایت RAM بوده و در دو مدل 8 و 16 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد. این گوشی همچنین از کارت microSD تا ظرفیت 32 گیگابایت پشتیبانی می کند.

صفحه نمایش Super AMOLED گوشی Galaxy S Advance قطری برابر 4 اینچ داشته و از رزولوشن 480 پیکسل در 800 پیکسل (WVGA) برخوردار است.

این گوشی از یک دوربین 5 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و مجهز به فلش LED با امکان فیلمبرداری 720p با سرعت 30 فریم بر ثانیه بهره می برد. همچنین یک دوربین ثانویه 1.3 مگاپیکسلی برای مکالمات تصویری بر روی این گوشی تعبیه شده است.

گوشی Galaxy S Advance همانند دیگر گوشی های خانواده گالاکسی سامسونگ یک گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید گوگل است. از نسخه 2.3 سیستم عامل اندروید (ملقب به شیرینی زنجبیلی یا Gingerbread) همراه با واسط کاربر TouchWiz سامسونگ در این گوشی استفاده شده است.

کاربران همچنین می توانند از سرویس های Samsung Hubs -- نظیر هاب موسیقی (Music Hub)، هاب کتاب های الکترونیکی، مجلات و روزنامه ها (Readers Hub) و هاب بازی (Game Hub) -- و سرویس ارتباطی ChatON سامسونگ در این گوشی استفاده نمایند. ویژگی Find My Mobile نیز که امکان یافتن گوشی گم شده از طریق وب و یا پاک نمودن محتویات آن را در اختیار کاربر قرار داده و می تواند داده های روی گوشی را رمزگذاری نماید در این گوشی به کار گرفته شده است.

معرفی گوشی دو هسته ای سامسونگ + عکس 1
بنا به گفته سامسونگ گوشی Galaxy S Advance از ماه فوریه 2012 (اواسط بهمن 1390 به بعد) ابتدا در روسیه به بازار عرضه خواهد شد و پس از آن به تدریج در کشورهای مستقل مشترک المنافع، اروپا، آفریقا، خاور میانه، آسیای جنوب شرقی و جنوب غربی، آمریکای لاتین و چین روانه بازار می شود. در زمان تهیه این مطلب اطلاعاتی در مورد قیمت این گوشی ارائه نشده است.
منبع : samsungmobilepress.com

دستهــايم را محکمتر بگيـر

من هنوز هم نميخواهــم

تورا...

به دست خاطرات بسپارم...

معرفی گوشی دو هسته ای سامسونگ + عکس 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اسم گوشی شُما ؟!
  شیائومی بلک شارک ۴ و ۴ پرو با شارژ ۱۲۰ واتی معرفی شدند
  نحوه بازیابی اطلاعات گوشی اندرویدی
  لوکس ترین گوشی جهان + عکس✔
  قوی‌ترین گلکسی سامسونگ ۸ اردیبهشت رونمایی می‌شود
  پنج دلیل برای نخریدن گلکسی ای ۵۱ سامسونگ
  گوشی ایکس ۶۰ پرو ویوو از پردازنده Snapdragon 870 استفاده می‌کند
  گوشی ریلمی C25 با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد
  گوشی آیفون ۱۳ به صفحه نمایش LTPO AMOLED مجهز خواهد شد
  با گوشی Vivo Y72 5G آشنا شوید

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان