امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امتیازات: 4.33
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بیوگرافی گروه black eyed peas

#1
اطلاعات اصلی :

به انگلیسی: The Black Eyed Peas،

لوبیاهای چشم‌بلبلی

سبک هیپ‌هاپ، رپ، پاپ و R&B

تاریخ شکل‌گیری۱۹۸۹

اعضای گروه :

Will.i.am

Apl.de.ap

Taboo

Fergie

Kim Hill(سال 1995 تا 2000)

Dante Santiago(سال 1992 تا 1995)

اطلاعات کامل تر :

دیدارهای اولیه The Black Eyed Peas ( اختصارا BEP) به سال 1989 بر می گردد.وقتی که Will.i.am (با نام حقیقی Will Adams) دانش اموز سال هشتم با Apl.de.ap (با نام حقیقی Allen Pineda) اشنا شد و شروع به خوندن رپ و اجرای برنامه در اطراف لس انجلس کردند.تا سال 1992 دو دوست 16 ساله شهرت فراوانی برای خود بدست اوردند.این زوج بعد از جلب توجه “Eazy-E” برادر زاده “Jerry Heller” قراردادی با کمپانی “Ruthless Records” با مدیریت “Eazy-E “امضا کردند.بعد از ملحق شدن دوست دیگرشان یعنی “Dante Santiago” به انها نام “Atban Klann”را برای گروه 3 نفره خود انتخاب کردند.

البوم اول انها هیچ گاه به بازار نیامد, زیرا کمپانی Ruthless بازتاب اهنگ های این البوم را از طرف شنوندگان مناسب و قابل فروش ندید!

بعد از انکه Eazy-E در سال 1995 در اثر بیماری ایدز مرد,”Atban Klann” نام خود را به “Black Eyed Peas” تغییر داد و “Taboo”( با نام حقیقی Jaime Gomez) جایگزین سومین عضو اصلی گروه(Dante Santiago) شد و همچنین “Kim Hill”به عنوان خواننده دوم(غیر اصلی) به گروه اضافه شد.

بر خلاف دیگر گروه های “هیپ هاپ” انها اجرای زنده را انتخاب می کردند و نوعی موزیک و لباس متفاوت برای خود انتخاب کردند که با دیگر گروه های هیپ هاپ در اطراف “لس انجلس” (مانند Gangsta Rap) کاملا متفاوت بود. در ان سالها در کلوپ های محلی برنامه اجرا می کردند.

بعد از انعقاد قراردادی با کمپانی “Interscope Records” البوم اول خود را در سال 1998 به نام “Behind The Front” بیرون دادند که با انتقاد های زیادی روبرو شد.اهنگ “Joints And Jam”از این البوم اجرا شد و البوم دومشان را نیز با نام”Bridging The Gap” در سال 2000 بیرون دادند.

البوم متفاوت انها “Elephunk” بود که در سال 2003 به بازار امد,در این البوم یک زن نیز به نام “Fergie”(با نام حقیقی Stacy Fergusen) که قبلا در گروههای “Kids Incorporated” و “Wild Orchid” فعالیت می کرد به عنوان خواننده به گروه اضافه شد.او جایگزین خواننده دوم گروه یعنی “Kim Hill” شد که در سال 2000 از گروه جدا شده بود.غیر از این تغییرات در گروه -ضمن بیرون دادن البوم Elephunk -یک تغییر زیرکانه دیگر نیز بوجود اوردند و ان تغییر نام خود به” The Black Eyed Peas”بود.

اهنگ “Where Is The Love” از این البوم که یک سرود ضد جنگ بود -و اولین اهنگ اصلی انها بود-رتبه 8 را در “جدول 100 اهنگ برتر امریکا”بدست اورد.همچنین 6 هفته اهنگ اول در انگلیس بود و پرفروش ترین اهنگ سال در این کشور شد. ویدئوی بعدی از این البوم “Shut Up” بود که در انگلیس دوم شد و در بسیاری از کشور های اروپایی دیگر نظیر “فرانسه” و”المان”در صدر جدول ها قرار گرفت.البوم “Elephunk”موفقیتی جهانی بدست اورد و جوایز بسیاری را در کشورهای مختلف اروپایی صاحب شد.سومین اهنگ از این البوم “Hey Mama”در Top Ten انگلیس,المان و … قرار گرفت و در امریکا رتبه 23 را بدست اورد.

در طی کنسرت های BEP در اسیا, زندگی “Adl.de.ap” در یک شبکه تلویزیونی فیلیپینی به نمایش در امد,این برنامه “Do You Think You Can Remember” نام داشت که زندگی فقیرانه او را در دوران کودکی در محله “Pampagna” در “فیلیپین” نشان می داد,زمانی که به عنوان یک “کاکا سیاه”زندگی خفت باری داشت,و بعد زمانی را که به امریکا می رود-14 سالگی- را نشان میداد که زندگی بهتری را تجربه می کرد .اهنگ “The Apl Song” از البوم “Elephunk” داستان زندگی “Apl.de.ap است.شعر و ملودی این اهنگ از یک اهنگ قدیمی فیلیپینی گرفته شده بود.

اهنگ “Let`s Get Retarded” به “Let Get It Started” تغییر یافت,که برای تبلیغات مسابقه فینال NBA اجرا شد.این اهنگ یک جایزی “Grammy” برای “بهترین اجرای رپ توسط گروه” بدست اورد.

البوم بعدی انها”Monkey Business” در 7 ژوئن 2005 به بازار امد.اولین اهنگ از این البوم”Don`t Phunk With My heart”در امریکا اهنگ معروفی شد,رتبه 3 را در بیلبورد 100 اهنگ برتر بدست اورد.این اهنگ گروه را به اوج محبوبیت و شهرت رساند و یک “Grammy” دیگر برای”بهترین اجرای رپ توسط گروه”نصیب انان کرد,همچنین این اهنگ رتبه 3 در انگلیس و رتبه 5 در کانادا و رتبه اول در استرالیا را بدست اورد.

اهنگ دیگر این البوم “My Hump”به سرعت موفقیت تبلیغاتی را در امریکا بدست اورد, بدست اوردن رتبه 3 در “بیلبورد 100 اهنگ برتر” حاصل این اهنگ بود.البوم “Monkey Business”در “بیلبورد 200 البوم برتر”رتبه دوم را بدست اورد و با فروشی بیش از 295,000 نسخه در هفته اول “پلاتینی سه گانه”را از RIAA دریافت کرد.( Recording Industry Association Of America)

در سپتامبر 2005, BEP یک البوم از بهترین های کارهای گذشته خود بیرون داد که در این البوم اهنگ های محبوبی مانند”Don`t Lie”و “Shut Up”و ورژن جدیدی از اهنگ”Where Is The Love” قرار دارد.

در 27 نوامبر 2005 ,BEP یک کنسرت نیمه وقت در “ونکوور کانادا”برگزار کرد که در این کنسرت اهنگ وسوسه انگیز “My Hump”را نیز اجرا کرد.

BEP قصد دارد اهنگ “جام جهانی 2006″ را همراه اهنگ ساز بریتانیایی خود “Brian Eno” بسازد.

The Black Eyed Peas یک بنیاد خیریه برای کمک به کودکان فقیر در سراسر دنیا تاسیس کرده است.این بنیاد بوسیله صنعت”Entertainment” اداره می شود.در 6 فوریه 2006 کنسرتی در “هالیوود کالیفورنیا”به همراه “Sergio Mendas”و “Jistin Timberlake”و تعداد دیگری از هنر مندان به نفع این بنیاد برگزار شد
کاری ندارم به اسمت,کارت هرجا که باشی پا میشم میام به استقبالت...
پاسخ
 سپاس شده توسط ♥ Sky Princess♥ ، bita jojo ، cute flower ، melodi+ ، mandi ، ~JaSmIn~
آگهی
#2
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.google.com/imgres?imgurl=http://dancemusicdotcom.com/wp-content/uploads/mvbthumbs/img_7638_black-eyed-peas-dont-stop-the-party-new-songs-2011.jpg&imgrefurl=http://19-103.qataracademy.wikispaces.net/&usg=__BpvbyFEsXojaGhOvLrtbqOidlLc=&h=360&w=480&sz=15&hl=en&start=31&zoom=1&tbnid=P5p6VmNYUKh3PM:&tbnh=97&tbnw=129&ei=_HCVT4aNAtHR4QSYlujQDw&prev=/search%3Fq%3Dblack%2Beyed%2Bpeas%2B2011%26start%3D20%26hl%3Den%26sa%3DN%26biw%3D​1366%26bih%3D611%26gbv%3D2%26tbm%3Disch&itbs=1

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.noofficialmusic.com/wp-content/uploads/2010/05/black_eyed_peas01-500x400.jpg
ببخشید نتونستم عکس بهتر از این پیدا کنم
کاری ندارم به اسمت,کارت هرجا که باشی پا میشم میام به استقبالت...
پاسخ
 سپاس شده توسط melodi+
#3
مرسی!

بعضی از آهنگای این گروه خعلی باحالن!!!

اینم عکس:
بیوگرافی گروه black eyed peas 1بیوگرافی گروه black eyed peas 1بیوگرافی گروه black eyed peas 1بیوگرافی گروه black eyed peas 1بیوگرافی گروه black eyed peas 1
 ,ιт'ѕ a paper тown
, paper нoυѕeѕ and paper people
(: ... everyтнιng'ѕ υglιer υp cloѕe

بیوگرافی گروه black eyed peas 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان